پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت انواع پتو 2 نفره گلبافت طرح برجسته

پتو یکی از ضروری ترین کالاهای خواب به شمار می رود که علاوه بر گرم بودن از ظرافت خاصی نیز برخوردار است. این محصول در انواع طرح، رنگ و اندازه در بازار وجود دارد. یکی از زیباترین طرح های پتو موجود در بازار طرح برجسته می باشد که سال های اخیر مرسوم شده است. آیا شما از قیمت انواع پتو  2 نفره گلبافت طرح برجسته اطلاع دارید و می دانید چگونه و از کجا می توان اقدام به خرید آن نمود؟

قیمت انواع پتو 2 نفره گلبافت طرح برجسته

همه چیز درباره پتوهای پشم شیشه

همه چیز درباره پتوهای پشم شیشه

یکی از ویژگی های پتو ایجاد فضایی گرم می باشد تا حرارت تولید شدن توسط شخص نتواند از آن عبور کرده و بنابراین سطح زیرین پتو گرم بماند. جنس و کیفیت پتو برای کودکان و افراد کهنسال به دلیل حساس بودن بدن آنها نسبت به سرما دارای اهمیت ویژه ای است. یکی از بهترین انتخاب ها برای کودکان و همچنین افرادی که دارای پوست حساس هستند و یا مشکلات تنفسی رنج می برند  پتو پشم شیشه می باشد.

این نوع پتو ها به طور معمول دارای یک لایه پشم شیشه هستند که در بین پارچه نخی واقع شده‌اند و به همین دلیل احتمال تماس مستقیم پشم شیشه با پوست را تقریباً به صفر می رسانند. در این نوع پتو ها اگر از پارچه رویی نخی و رنگ روشن استفاده می‌شود هرگونه تماس بین پشم شیشه و پوست از بین می رود و بنابراین باعث ایجاد حساسیت در پوست نمی شود.

این پتو ها با وجود این که نسبت به انواع دیگر نازک هستند و از وزن کمی برخوردارند اما بسیار گرم بوده و یک پتوی بسیار مناسب برای افراد سالمند و کودکان محسوب می‌شوند.

نمایندگی عرضه انواع پتو 2 نفره گلبافت

نمایندگی عرضه انواع پتو 2 نفره گلبافت نمایندگی عرضه انواع پتو 2 نفره گلبافت اقدام به ارائه این محصول با کیفیت و قیمت مناسب به بازار نموده است. پتو گلبافت گل برجسته و پتو گلبافت طرح دار دو نمونه از انواع پتوی دو نفره می باشند که توسط این نمایندگی به بازار عرضه شده اند.

کسانی که در زمینه فروش انواع کالای خواب دارای فروشگاه می ‌باشند و یا صادرات این محصول ایرانی به کشورهای دیگر را انجام می دهند می توانند جهت خرید انواع پتو با نمایندگی این محصول تماس گرفته و با اطلاع از قیمت روز محصولات نسبت به سفارش آنها اقدام کنند.

همچنین این نمایندگی برای کسانی که به صورت عمده و تعداد بالا اقدام به سفارش خرید پتو 2 نفره گلبافت نمایند آن را با قیمت ارزان ‌تری  ارائه نموده و سفارش خریداران را در اسرع وقت به آدرس اعلام شده توسط آنان ارسال خواهد کرد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag