پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل

آیا تاکنون اسمی از زیراندازها شنیده اید؟ چه میزان از انواع زیراندازها شناخت دارید؟ به نظر شما تا چه میزان وجود این کالا ضرورت دارد؟ در خرید زیراندازها چه چیزی را ملاک خرید خود قرار میدهید؟ از قیمت خرید زیراندازهای مسافرتی قابل حمل چه میدانید؟
زیراندازها از اقلام ضروری مسافرت ها به شمار میروند، در این بین تفاوتی ندارد که این سفر یک پیک نیک یک روزه با خانواده یا یک بیابان گردی چندشبه با دوست و رفیقان باشد.
هر سفری هم که مد نظر است به حداقل یک زیرانداز مسافرتی قابل حمل نیاز دارد تا ساعاتی را که در طبیعت هستیم، مکانی را برای نشستن خود به اصطلاح دست و پا کنیم.
از آنجا که خانواده های ایرانی زیاد اهل سفرند و این خوش سفر بودنشان از دیرباز بوده «همانطور که در سنت اعیاد، به خصوص عید نوروز به خوبی مشهود است»، زیراندازها نیازی مبرم و اساسی و جزئی جدایی ناپذیر از اقلام سفرشان محسوب میشوند. همین امر سبب شده تا تولیدکنندگان ‌انواع محصولات و کالاهای خانگی، زیراندازها را نیز به لیست تولید خود اضافه کنند، اما اگر گمان میبرید زیراندازها صرفاً برای مسافرت ها استفاده میشوند و کاربرد دیگری ندارند، کاملاً اشتباه میکنید. در خانواده های ایرانی فرهنگ دور هم نشینی همواره بوده، هرچند با پیشرفت تکنولوژی و راه های مختلف ارتباطات، این فرهنگ کمرنگ تر و بیشتر مناسبتی شده است، اما هنوز این فرهنگ رواج دارد و در اسلام نیز از آن به عنوان صله ارحام نام برده شده و بسیار بر آن تأکید شده است.

زیرانداز سفری
همین تأکیدهای اخلاقی و دینی و ملی سبب شده تا خانواده های ایرانی حداقل هفته ای یک بار به صله رحم بپردازند که این دورهمی ها بیشتر در خانه مادربزرگ ها و پدربزرگ ها اتفاق می افتد. همه‌ افراد خانواده در خانه پدری به دور هم جمع میشوند و این دورهم نشینی ها بیشتر در فضای باز خانه که تراس خانه یا حیاط آن را شامل میشود، اتفاق می افتد. اینجاست که وجود زیرانداز لازم و ضروری میشود.
پس نه تنها در سفرها و گردش ها، بلکه در دورهم نشینی های خانگی هم وجود زیرانداز نیازی اساسی و ضروری است. همین علاقه مردم ما به این دورهمی ها و استفاده زیاد از این کالا سبب شده تا تولید این کالا هر روز بیشتر از دیروز شود و در انواع و اقسام رنگ و طرح روانه بازار شود.
در خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل لازم است مواردی را مورد توجه قرار دهیم که ما در ادامه این مطلب به شرح این موارد میپردازیم و همچنین در این مطلب به قیمت خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل نیز توجه ویژه ای خواهیم کرد و هر آنچه در این باره نیاز است بدانید را بازگو میکنیم.
اگر برای دانستن هر آنچه که برای خرید زیراندازها لازم و ضروری است، کنجکاو شده اید، به هیچ وجه ادامه این مقاله را از دست ندهید و ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.
در خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل توجه به این موارد ضروری و لازم است تا خریدی مرغوب و با کیفیت عالی را تجربه کنید.
اول اینکه، تهیه زیرانداز مسافرتی قابل حمل مانند خرید فرش و روفرشی بسته به تعداد اعضای خانواده است، یعنی توجه به اینکه چند نفر قرار است بر روی زیرانداز بنشینند، مهم است، هرچه خانواده ها پرجمعیت تر شوند، زیراندازی که خریداری میشود نیز بزرگ تر میشود.
زیراندازها هم مثل سایر اقلامی که به طور عمومی در یک خانه استفاده میشوند، مانند میز غذاخوری، سفره، فرش و…

بسته به تعداد افراد خانواده در اندازه های

بسته به تعداد افراد خانواده در اندازه های

9متری
۱۲ متری
۲۴ متری
خریداری میشوند، پس در وهله اول اصل قرار دادن تعداد اعضای خانواده امری مهم است که باید حتماً به آن توجه کرد.
دومین نکته در خرید زیراندازها منطقه ای است که در آن زندگی میکنیم، مهم است که در خرید بدانیم کجاها قرار است از این زیراندازها استفاده کرد.
مثلاً اگر در شمال کشور زندگی میکنیم و زمین زیر پایمان اغلب مرطوب است، پس اگر قرار بر این است از این زیراندازها تنها در خانه استفاده شود، باز هم مهم است که جنس این زیراندازها به گونه ای باشد که رطوبت را به خود جذب نکنند و سبب انتقال آن به سطح نشوند، اما اگر در منطقه ای گرم و خشک زندگی میکنیم، حتی اگر قرار است در تمام گردش های خانوادگی مان هم از همان زیرانداز خانگی استفاده کنیم، این نکته که رطوبت را منتقل نکند، دیگر اصل به حساب نمی‌ آید.
بلکه در این بین اصلی که مهم میشود این است که جنس زیرانداز مسافرتی قابل حمل مصرفی به گونه ای باشد که در اثر تابش نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشد و زود از بین نرود یا مثلاً اگر در جنوب کشور و نزدیک به دریا زندگی میکنیم و اغلب گردشگری های ما به ساحل ختم میشود، پس توجه به هر دو نکته بالا، یعنی هم این مطلب که عایق رطوبت باشد و هم اینکه در برابر نور خورشید مقاومت کند، اصل قرار میگیرد و در آخر نوع حمل زیراندازها نیز مهم و ضروری است، اینکه بیشتر قرار است به چه عنوان از آنها استفاده شود.

زیرانداز مسافرتی
زیرانداز خانگی یا مسافرتی قابل حمل تعیین میکند که حمل آسان آن در هر کدام تا چه میزان اهمیت دارد. اگر زیراندازی که قصد خرید آن را داریم قرار است پایه دورهمی های خانگی باشد، پس حمل و بسته بندی آن زیاد مهم نمیشود، اما اگر قرار است در مسافرت ها همراه ما شود، این نکته که قابلیت حمل و بسته بندی آن به گونه ای باشد که هم آسیبی به آن وارد نشود و هم زیاد جاگیر نباشد، امری مهم تلقی میشود.
تا اینجای مطلب سعی داشتیم به شما در جهت شناخت هرچه بیشتر این کالا و چگونگی نحوه مصرف آن کمک کنیم و همچنین این نکته را یادآور شویم که قیمت خرید زیرانداز، ازجمله زیرانداز مسافرتی قابل حمل بسته به نوع، طرح و اندازه آن است.
اگر تاکنون این مقاله برایتان مفید بوده و به کارتان آمده است تا پایان ما را همراهی نمایید تا نکات بیشتری را درباره زیراندازها و همچنین قیمت خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل در اختیارتان قرار دهیم تا خرید راحت تری داشته باشید و در همین ابتدا از شما خوانندگان محترم این مقاله به خاطر انتخاب سایت ما (شرکت بازرگانی دیبافت یزد) برای بالا بردن هرچه بیشتر معلومات خود در این باره، سپاسگزاریم.

ویژگی های زیرانداز مسافرتی قابل حمل

ویژگی های زیرانداز مسافرتی قابل حمل

زیراندازهای مسافرتی قابل حمل ویژگی های متعددی را دارا هستند که این ویژگی ها کاملاً به نوع و جنس زیراندازی که انتخاب میکنید، وابسته است.
اما مهم ترین آنها عبارت اند از:
زیراندازی که انتخاب نموده اید، از آنجا که قابل حمل نیز بوده و یار و یاور شما در اکثر مسافرت ها و گردشگری های تان است، پس بهتر است که بسته بندی جمع و جور و بی نقصی را شامل شود و در چمدان یا ماشین سفرتان جا شود تا از نظر حمل آن دچار مشکل نشوید و بعد اینکه زیرانداز مسافرتی قابل حمل انتخابی تان حتماً قابل شست و شو باشد، چرا که قرار است بیشتر در طبیعت و فضای باز از آن استفاده شود که این خود سبب کثیف شدن این محصول با هر بار استفاده میشود و نیاز به شست و شو پیدا خواهد کرد، پس بهتر است زیراندازی که خریداری میکنید قابلیت شست و شو به کرات و دفعات متعدد را داشته باشد، مگر اینکه این زیرانداز از جنس چوب بوده که در خصوص این قسم از زیراندازها شست و شوی آنها به هیچ وجه توصیه نمیشود، چرا که در مدت کوتاهی تخریب میشوند و طرح و رنگ و بافت آنها از بین میرود.

زیرانداز سفری
زیراندازی که استفاده میکنید حتماً باید به تعداد اعضای خانوار تهیه شود تا راحتی و آسودگی بیشتری را برایتان به ارمغان آورد و در صورت توان بالای خرید اگر زیراندازها را دو برابر ظرفیت خانواده تهیه نمایید، بهتر است.
در این میان با بررسی قیمت زیرانداز مسافرتی قابل حمل میتوان آن را با بهترین قیمت خریداری نمود. پس در هنگام خرید زیراندازها حتماً به این موارد توجه کنید و اگر توان مالی اش را در خودتان میبینید، پیشنهاد ما برای شما خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل با بالاترین درجه کیفیت از بهترین برندهای ایرانی است و اما اگر شرایط اقتصادی متوسطی دارید و قصدتان خرید زیراندازی با قیمت مناسب و کیفیتی مرغوب است، به شما پیشنهاد میکنیم که با بررسی قیمت های خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل و مقایسه قیمت برندهای متفاوت، بهترین این منسوج را شناسایی و تهیه نمایید و اما پیشنهاد ویژه ما برای شما جهت شناخت بهترین برندهای این عرصه اندکی جست و جو در همین سایت است، چرا که ما بهترین های این عرصه را شناسایی و به طور دقیق آنها را معرفی کرده ایم.

مشخصات زیرانداز درجه یک

مشخصات زیرانداز درجه یک

زیرانداز خوب چه زیراندازی است ؟
حتماً تا اینجای مطلب با زیراندازها و کاربردهایشان و همچنین نحوه تهیه و خرید آنها آشنا شده اید و اکنون به این سؤال برخورده اید که از کجا بدانیم زیراندازی که تهیه میکنیم، درجه یک و عالی است.
در پاسخ بهتر است بگوییم که برای تشخیص زیرانداز مسافرتی قابل حمل مناسب و باکیفیت بهتر است حتماً از برند معروف و بنامی آن را خریداری نمایید و بعد به نکاتی ازجمله مواد تشکیل دهنده آن، ظرفیت شست و شوی آن، استفاده از بهترین رنگ های مصنوعی از بهترین مارک ها در آن (معمولاً برای زیبایی طرح های زیراندازها از هر جنسی که باشند، اعم از پنبه ای، حصیری، تشک بادی یا بادی از رنگ های صنعتی استفاده مینمایند) توجه کنید تا در برابر آفتاب دچار رنگ پریدگی نشوند و در آخر مهم تر از همه عایق رطوبت بودن آنها و توجه به این نکته است که تا چه میزان جلوی رطوبت زمین و انتقال به سطح خود را میگیرند. با بررسی دقیق این موارد و آگاهی از قیمت خرید زیراندازهای مسافرتی که قابل حمل نیز هستند، میتوانید بهترین و باکیفیت ترین نوع این منسوج را با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

از زیرانداز کیفی چه میدانید

از زیرانداز کیفی چه میدانید

در طول این مطلب ما هدف را بر این اساس گذاشتیم که انواع زیرانداز را به خوبی به شما معرفی کرده و به ویژه تمام تلاش خود را به کار بستیم تا قیمت خرید زیراندازهای مسافرتی که قابل حمل اند را مشخص کرده و شما را جهت خرید انواع متفاوت این محصول یاری نماییم.
یکی از انواع این محصول که قابلیت حمل آسانی را دارد و میشود آن را همیشه همراه خود داشت، زیرانداز کیفی است. زیراندازی کیفی به علت قرار گرفتن در یک کیف کوچک که حتی در کوله پشتی هایتان هم به آسانی جا میشود، به این نام شناخته شده است.
زیراندازهای کیفی بسیار سبک و کم حجم اند و یک دسته هم دارند که میشود آن دسته را به بند کوله پشتی یا چمدانتان آویزان کنید و در هر سفر و گردش با خود ببرید، بدون اینکه ذره ای جا اشغال نمایند. این زیراندازها در طرح و رنگ به شدت متنوع اند و انواع و اقسام آنها در هر طرح و رنگی یافت میشود.
همانطور که در بررسی قیمت خرید زیراندازهای مسافرتی قابل حمل اشاره کردیم، مجدد متذکر میشویم که زیرانداز خوب زیراندازی است که قابلیت حمل آن آسان و راحت باشد. در این میان زیراندازهای کیفی، بهترین گزینه خرید به حساب می آیند.
قیمت خرید این دست از زیراندازهای مسافرتی قابل حمل، بسته به برندی که آن را تولید کرده است، متفاوت است. اگر به دنبال زیراندازی هستید که حمل راحت آن شرط خریدتان است، پیشنهاد ما به شما زیراندازهای کیفی است که مهم ترین ویژگی شان همین قابلیت حمل آسان آنهاست.

صادرات انواع زیراندازهای مسافرتی قابل حمل

صادرات انواع زیراندازهای مسافرتی قابل حمل

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، کشور ما به علت فرهنگ و آموزهای دینی که دارد که در هر دو توجه به سفر و صله ارحام امری ضروری شمرده میشود و از آنجا که زیرانداز مسافرتی قابل حمل در این میان کالای ضروری و لازم در هر دوی این فعالیت ها به حساب می آید، از دیرباز در عرصه تولید این کالا فعالیت داشته است و توانسته بهترین و مرغوب ترین این محصول را با قیمت های مناسب روانه بازار داخلی کند، اما همین امر تولید با ابتکار در طرح و رنگ سبب شده تا بازارهای خارجی نیز خواهان خرید از برندهای ما شوند که صد البته کشور ما در امر صادرات انواع زیراندازهای مسافرتی قابل حمل موفق عمل نموده و بسیاری از توزیع کنندکان این کالا را با مرغوب ترین کیفیت به بازارهای خارجی عرضه داشته اند که از جمله آنها شرکت بازرگانی دیبافت یزد است که به صورت مجازی و آنلاین در همین سایت و از طریق شماره تلفن های موجود در این سایت توسط راهنمایان فروش مشاوره های رایگان جهت خرید انواع زیرانداز مسافرتی قابل حمل را میدهد. در پایان از صبر و حوصله شما بابت همراهی در مسیر خواندن این مقاله سپاسگزارم.

قیمت خرید زیرانداز مسافرتی قابل حمل

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag