پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده

برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید. این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است ،از این رو انتخاب این امر بیشتر بر عهده‌ی خانم خانه است و مادران که بیشتر به سلامتی خانواده و فرزند اهمیت می دهند که در خرید رو تختی به نکاتی بیشتر توجه می کنند که روتختی مورد نظر با خلق و خوی کودک هماهنگ باشد، زیرا که آرامش بیشتر در زمان استراحت ، رابطه نزدیکی با کالای خواب از قبیل رو تختی مناسب، تخت، تشک، بالشت مناسب، رو بالشتی مناسب که با رعایت همه ی این نکات شما می توانید خرید کنید.
رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.
رو تختی های پسرانه امروزه دیگر تغییر آنچنانی با طرح دخترانه ندارند اگر تمایل دارید یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد و طرح آن به چشم والدین بیاید ولی این در حالی است که آن طرح که والدین انتخاب کرده اند از نظر آن پسر و کودک جالب و قشنگ نباشد.
برای همین ما در این سایت مطالبی را در مورد انتخاب رو تختی پسرانه برای شما در نظر گرفته ایم که شما با مطالعه آنها دیگر به مشکل بر نخواهید خورد.
در زمان انتخاب یک رو تختی مناسب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند.
شاید در سنین کودکی و نوجوان بیشتر علاقه پسران به سمت رو تختی با طرح های شخصیتی کارتونی باشد و با مرور زمان و سن نوجوان به بعد دیگر علاقه آن به سمت سبک های ساده و یک رنگ می رود و خواهان یک سبک مدرن و شیک درکنار یک انتخاب خاص هستند که گاهی آن ها تمایل دارند طرحی را برای رو تختی خود انتخاب کنند که نمایانگر روحیات درونی آن ها باشد و گاهی تعدادی از آنها می خواهند مرموز و خاص به نظر بیایند و احساسات خود را پنهان کنند، از این رو روتختی های سنگین و طرح های خاص با رنگ های سرد به رنگ مشکی را تهیه می کنند چون وقتی شما وارد اتاقی می شوید که رو تختی آن مشکی است و دکوری ساده گاهی رنگ شاد و روشن و گاهی متوسط است چیز زیادی از روحیه فرد دستگیر شما نمی شود ولی برعکس اگر وارد اتاقی شوید که رو تختی آن سبز رنگ است می توانید متوجه آن شوید که صاحب این اتاق دارای شخصیت قدرت طلب و مستقل و کاملا انسان شاداب و پر انرژی می باشد که انرژی آن تمام نشدنی است و همچنین اگر کسی از رو تختی های سفید استفاده می کند نشان دهنده ی آن است که آن فرد دارای شخصیتی است که شدیداً به بهداشت اهمیت می دهد و انسانی منظم و قانون مدار است.
در کنار این بیانات همانطور که گفته شد سلیقه های پسر ها نیز با هم فرق دارد و هر کدام علایق خاصی دارند به طور مثال یک فرد علاقه به نجوم و ستاره دارد و دیگری به فوتبال و بسکتبال و فضا نوردی حتی به رشته های شغلی مثل مکانیکی و قنادی و…دارند که امروزه با پیشرفت دستگاه های مدرن در صنعت قابلیت این را دارند که رو تختی در هر سبکی را تولید کنند و حتی کار به صورت سفارشی نیز قبول کنند و بوسیله دستگاه های چاپ روی پارچه های رو تختی چاپ می کنند.

قیمت رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده
هرچه شما روتختی که انتخاب می کنید طرح شلوغی داشته باشد فضای اتاق شما را بسته تر نشان می دهد مخصوصا زمانی که هم طرح رو تختی شلوغ باشد هم رنگ اتاق تیره اصلا همخوانی با هم ندارند پس هنگام خریدروتختی حتما دقت داشته باشید که شما مکانی را برای آرامش و استراحت میخواهید نه صرفا وسیله ای که بخواهید با یک وسیله که در اتاق دارید فقط ست کنید .در نگاه اول نیاز خود و آرامش را اولویت خرید خود قرار دهید نه چیز دیگر، انتخاب رو تختی در طرح پسرانه زیاد دشوار نیست ،کافی است طرح های ساده انتخاب کنید که در کنار خرید خوب ، فضای اتاق فرزندتان را مرتب تر نشان دهد و بیشتر با طرح ها و رنگ دکوراسیون راحت تر ست شود.
شما برای مشاهده انواع رو تختی های پسرانه مجموعه دیبا بافت نگار می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید و از آن ها در خواست کنید که تصاویر تمام محصولات مجموعه را برایتان ارسال کند و پس از مشاهده خرید خود را ثبت کنید و از قیمت پایین انواع رو تختی پسرانه به قیمت عمده شرکت دیبا بافت با کمترین سود ممکن بهرمند شوید.

 

رو تختی پسرانه

روحیه پسر ها کمی خشن تر روحیات دختر هاست و همینطور حس کنجکاوی و هیجانات مخصوص خود را دارند، به همین دلیل همیشه در حال جنب و جوش و بازی هستند و انرژی بالایی دارند بنابراین اگر شما برای آن ها از رو تختی های اسپرت استفاده کنید برای آن ها بسیار جذاب است که تمام طول روز را با دکور اتاق خود سپری می کنند و احساس بهتری دارند.

 

رو تختی طرح فانتزی پسرانه

رو تختی با طرح های فانتزی برای همه ی محدوده سنی پسر ها یک انتخاب خوب است و هیچ زمان از مد نمی رود ، از این رو گزینه ی مناسبی برای شاد شدن روحیه فرزندان می باشد شما می توانید برای اتاق پسر بچه ها از مدل های فانتزی استفاده کنید و اتاقی با چیدمان جذاب و خارق العاده با فراهم کردن مکانی آرامش بخش برای آنها فراهم کنید.
اگر شما هم در حال آماده کردن اتاق با دکور پسرانه و یک قدم نو رسیده هستید می توانید سبک اتاق آن را از طرح های فانتزی انتخاب کنید.
در انتخاب رو تختی پسرانه به جنس رو تختی هم توجه داشته باشید و نوعی را انتخاب کنید که ضد آلرژی و آنتی باکتریال باشد که باعث حساسیت پوستی نشود، پیشنهاد ما به شما خرید روتختی های نخی می باشد که درصد بیشتری از نخ های طبیعی استفاده شده اند.
رو تختی های پسرانه که بیشتر از طرح های فانتزی و مدل عجیب و جلوه های خاص هستند برای پسر بچه ها مناسب است از این رو هر طرحی را که می خواهید برای اتاق فرزندتان انتخاب کنید رنگی را سفارش دهید که متناسب با رنگ اتاق کودکتان باشد و در فصول سرد سال بیشتر رنگ هایی با طیف رنگی گرم تهیه کنید، و می توانید رو تختی فرزند خود را با پرده های اتاق و یا دکوری ها ست کنید.
رو تختی های پسرانه فانتزی به صورت عمده وبا قیمت کارخانه در بازار عرضه و بفروش می رسد ، از این رو مشتریان در اکثر نقاط کشور می توانند با خرید اینترنتی از مجموعه دیبا بافت نگار روتختخی خود را با کمترین قیمت تمام شده در اختیار داشته باشند.

رو تختی طرح فانتزی پسرانه
اکنون در زمان حال مردم بیشتر تمایل به خرید رو تختی های اسپرت دارند بنابراین مجموعه دیبا بافت در تولید این نوع رو تختی بسیار تلاش می کند در زمینه طراحی تا رضایت مشتریان خود را حفظ کند و هر روزه تعداد محصولات جدید در انواع طرح های روتختی افزوده می شود.
در زمان حال و پیشرفت همه جانبه انسان ها در هر زمینه کاری در دوره ای که مردم به زمان خود بهایی بالا می دهند و همه به دنبال روشی هستند که کار های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسانند سفارش آنلاین یکی از بهترین روشی است که امروزه در بین مردم مورد توجه بسیار قرار گرفته است.شما قادر هستید بدون هیچ محدودیتی نسبت به مکان و زمان تنها با دسترسی به اینترنت و سایت دیبا بافت نگار رو تختی مناسب خود را انتخاب کنید و زمان کمتری را هم برای رسیدن به مقصود خود صرف کنید.

قیمت عمده رو تختی پسرانه

سایت دیبا بافت نگار رو تختی های خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان در اختیار مشتریان و خریداران مراکز بزرگ قرار می دهد.
اگر شما هم قصد خرید رو تختی پسرانه با طرح های سه بعدی و یا طرح های چاپی با قیمت عمده را دارید می توانید از مجموعه ما سفارش دهید و خریدی با قیمت استثنایی را تجربه کنید.
یکی از رو تختی های مورد علاقه پسرها رو تختی پسرانه با طرح ماشینی می‌باشد که در زمان حال با پیشرفت همه جانبه در عرصه تولید تولید کنند ها به راحتی می توانند بر روی وسایلی همچون پرده، لباس، انواع رو تختی ودیگر محصولات پارچه ای طرح های متنوع را به چاپ برسانند.
طی اولین طرح چاپ شده بر روی پارچه و رو تختی در چند سال گذشته به دلیل اینکه از کیفیت خوبی برخوردار نبود در بین مردم مورد استقبال قرار نگرفت ولی با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ دیگر رو تختی هایی با طرح های جذاب و بهترین ماندگاری و ثبات رنگ وارد بازار شد که این بار در بین خریداران جایگاه خوبی گرفت.رو تختی های ماشینی طرح های شیک و خاصی هستند که در مدل های مختلف و متنوع ای تولید می شوند.

قیمت عمده رو تختی پسرانه
رو تختی های ماشینی پسرانه در طرح چاپ شده ماشین مدل مازراتی، رو تختی ماشینی مدل فراری و لامبور گینی، رو تختی ماشینی مدل مک کویین همه ی این طرح های ماشینی زیبا هستند و برای هر رده سنی مناسب هستند.
امروزه با پیشرفت هر روزه جامعه دیگر مردم علاقه دارند خرید آنلاین انجام دهند زیرا زمان واقعا یک امر بسیار مهم برای هر فرد بشمار می رود، از این رو همه مردم در کنار اینکه می خواهند زمان کمتری را اتلاف کنند در کنار آن یک رو تختی خوب خرید کنند و قیمت خوبی هم داشته باشد و بتوانند از مجموعه دیبا بافت نگار به صورت عمده سفارش دهند و در اسرع وقت ارسال شود.
امروزه رو تختی های عرضه شده در بازار اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد و از این شخصیت ها می توان به یکی از معروف ترین آن ها در بین کودکان پسر به شخصیت فوتبالیست ها و شخصیت سوباسا، روتختی طرح ساینی، رو تختی ناقلا و… اشاره نمود، خرید یک رو تختی پسرانه فانتزی در این سایت با قرار دادن مطالب مفید قصد داریم تا شما را در برگزیدن یک رو تختی مناسب راهنمایی کنیم و شما با آگاهی کامل خرید خود را سفارش دهید امیدواریم که نهایت استفاده را ببرید و جذابیت اتاق های شما شیک و خاص پسند باشد.
از این رو اگر سوال دارید در مورد مواد بکار رفته در رو تختی و قیمت نهایی رو تختی با نرخ درب کارخانه کافیست با مشاوران مجموعه دیبا بافت نگار تماس بگیرید مشاوران شرکت پاسخگو شما هستند و از طریق شماره های درج شده در سایت و دیدگاه سایت نظر خود را ثبت کنید.

 

قیمت رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    رضا کریمی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  2. دیدگاه های نوشته

    امید رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است

    • شماره همراه: 09386209693
  3. دیدگاه های نوشته

    علی اکبری رضوی می گویند:

    روتختی های پسرانه شما بسیار کیفیت خوب و طرح های بسیار زیبایی دارند برای پسرم از شما خرید کردم و خیلی خوشش امد ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  4. دیدگاه های نوشته

    میلاد نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

    • شماره همراه: 09386209693
  5. دیدگاه های نوشته

    میلاد نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    از این رو انتخاب این امر بیشتر بر عهده‌ی خانم خانه است و مادران که بیشتر به سلامتی خانواده و فرزند اهمیت می دهند که در خرید رو تختی به نکاتی بیشتر توجه می کنند

    • شماره همراه: 09386209693
  6. دیدگاه های نوشته

    امید رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

    • شماره همراه: 09386209693
  7. دیدگاه های نوشته

    میلاد ناصری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    یک رو تختی مناسب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند.

    • شماره همراه: 09386209693
  8. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    کالای خواب از قبیل رو تختی مناسب، تخت، تشک، بالشت مناسب، رو بالشتی مناسب که با رعایت همه ی این نکات شما می توانید خرید کنید.

    • شماره همراه: 09386209693
  9. دیدگاه های نوشته

    ناصر حجازی می گویند:

    سلام وقت بخیر انقدر صادرات داشتم ولی اینکه میخواستم بپرسم که اگه بارگیری خودتون انجام بدین شما کارت بازرگانی هم داریم که باید خودم تهیه کنم

    • شماره همراه: 09386209693
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  10. دیدگاه های نوشته

    امید حیدریان می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی های پسرانه امروزه دیگر تغییر آنچنانی با طرح دخترانه ندارند اگر تمایل دارید یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند

    • شماره همراه: 09386209693
  11. دیدگاه های نوشته

    میلاد نادریان می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند

    • شماره همراه: 09386209693
  12. دیدگاه های نوشته

    محمد امیری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی مناسب که با رعایت همه ی این نکات شما می توانید خرید کنیدذو در نازل ترین قیمت عرضه می کنند

    • شماره همراه: 09386209692
  13. دیدگاه های نوشته

    میلاد نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    دارید یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

    • شماره همراه: 09386209692
  14. دیدگاه های نوشته

    مهسا ابراهیمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پتو های فانتزی یکی از جذاب ترین طرح های پتو این مجموعه هستند و در نرخ پایین عرضه می شوند و بسیار کیفیت خوبی دارند.

    • شماره همراه: 09106140487
  15. دیدگاه های نوشته

    امید دلاور می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده که زیبا ترین طرح را از سایت دیبا خریداری کردم

    • شماره همراه: 09386209693
  16. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو بالشتی مناسب که با رعایت همه ی این نکات شما می توانید خرید کنید

    • شماره همراه: 09386209692
  17. دیدگاه های نوشته

    ابوالفضل کرامتی می گویند:

    سلام وقت بخیر به تخت های پسرانه که از شما سفارش دادم واقعا جذاب پرسش و مدتی که داخل فروشگاه داشتن فروش بسیار بالایی رو داشتن این محصولات

    • شماره همراه: 09386209693
  18. دیدگاه های نوشته

    لیلا زارع می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت روتختی های پسرانه شما چقدر است ؟

    • شماره همراه: 09106140487
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  19. دیدگاه های نوشته

    امید ناصری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    لطفاً تنوع منسوجات خود را در روبیکا برای بفرستید نمونه ببینم در صورت رضایت همکاری خواهیم داشت

    • شماره همراه: 09386209693
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

      • شماره همراه: 09106140487
  20. دیدگاه های نوشته

    امید حسنی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قیمت رو تختی پسرانه در طرح های مختلف را ارسال بفرمایید؟
    اگر امکانش هست لیست قیمت و عکس محصولات را در ایمیل من ارسال کنید در برنامه های دیگر فعالیتی ندارم و پی از مشاهده حتما همکاری خواهیم داشت موفق باشید

    • شماره همراه: 09386209693
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  21. دیدگاه های نوشته

    امید رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    من از رو تختی های شما خرید و واقعا راضی بود کیفیت محصولاتتون به صورتی درجه یک بود که تو هفته اول قفسه های فروشگاهی خالی شد موفق باشید

    • شماره همراه: 09386209692
  22. دیدگاه های نوشته

    امید رحیمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت روتختی پسرانه شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

    • شماره همراه: 09386209692
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  23. دیدگاه های نوشته

    کامران خیری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    امروزه ر‌وتختی های پسرانه به علت داشتن طرحی های متنوع و مختلف یکی از پر فروش ترین ر‌وتختی ها می باشد.

    • شماره همراه: 09106140487
  24. دیدگاه های نوشته

    انصاری می گویند:

    سلام وقت بخیر من به صورت اینترنتی از مجموعه شما برای پسرهام روتختی خریداری کردم خیلی کیفیت وجنس مرغوبی داشت ممنونم

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  25. دیدگاه های نوشته

    محمد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید روتختی پسرانه با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

    • شماره همراه: 09386209693
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  26. دیدگاه های نوشته

    امید حسنی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پسر ها کمی خشن تر روحیات دختر هاست و همینطور حس کنجکاوی و هیجانات مخصوص خود را دارند، به همین دلیل همیشه در حال جنب و جوش و بازی هستند

    • شماره همراه: 09386209693
  27. دیدگاه های نوشته

    حسین توکلی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09936268279
  28. دیدگاه های نوشته

    اکبر زاده می گویند:

    سلام خسته نباشید
    روتختی پسرمم دیروز به دستم رسید خیلی کیفیت خوبی داشت و پسرم خیلی خوشش اومد سپاس

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  29. دیدگاه های نوشته

    مرتضی گودرزی می گویند:

    سلام روز بخیر قیمت روتختی های پسرانه چقدره؟ اگر امکان داره محصول را با قیمت داخل سایت قرار دهید.

    • شماره همراه: 09106140487
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  30. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    مجموعه دیبا بافت با پیشرفت دستگاه های مدرن در صنعت قابلیت این را دارند که رو تختی در هر سبکی را تولید کنند و حتی کار به صورت سفارشی نیز قبول می کنند

    • شماره همراه: 09386209693
  31. دیدگاه های نوشته

    امید قادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

    • شماره همراه: 09386209692
  32. دیدگاه های نوشته

    تیموری می گویند:

    مادران که بیشتر به سلامتی خانواده و فرزند اهمیت می دهند که در خرید رو تختی به نکاتی بیشتر توجه می کنند که روتختی مورد نظر با خلق و خوی کودک هماهنگ باشد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  33. دیدگاه های نوشته

    لیلا فراهانی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت روتختی پسرانه ای از شما خرید کردم بسیار نسبت به جاهای دیگر ارزان تر بود ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  34. دیدگاه های نوشته

    علی راد منش می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم آیا شما ارسال هم دارید ؟

    • شماره همراه: 09106140487
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  35. دیدگاه های نوشته

    جلال طالبانی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت روتختی های پسرانه چقدره؟ طرح مدل بت من هم دارین؟

    • شماره همراه: 09936268279
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09106140487
  36. دیدگاه های نوشته

    امید ناصری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند که هر کدام قیمت مناسب با نرخ پایین دارد

    • شماره همراه: 09386209692
  37. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی با طرح های فانتزی برای همه ی محدوده سنی پسر ها یک انتخاب خوب است و هیچ زمان از مد نمی رود ، از این رو گزینه ی مناسبی برای شاد شدن روحیه فرزندان می باشد

    • شماره همراه: 09386209692
  38. دیدگاه های نوشته

    داوود هشتمی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت روتختی فانتزی پسرانه نوجوان چنده؟

    • شماره همراه: 09936268279
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09386209692
  39. دیدگاه های نوشته

    حسن فتحی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09936268279
  40. دیدگاه های نوشته

    امید رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی با طرح های شخصیتی کارتونی باشد و با مرور زمان و سن نوجوان به بعد دیگر علاقه آن به سمت سبک های ساده و یک رنگ می رود و نرخ ارزانی هم دارد در این مجموعه

    • شماره همراه: 09386209693
  41. دیدگاه های نوشته

    امید باقری می گویند:

    سلام وقت بخیر روتختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های جذاب با قیمت مناسب عرضه می شود

    • شماره همراه: 09386209692
  42. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    طرح شلوغی داشته باشد فضای اتاق شما را بسته تر نشان می دهد مخصوصا زمانی که هم طرح رو تختی شلوغ باشد و قیمت مناسبی هم دارد

    • شماره همراه: 09386209692
  43. دیدگاه های نوشته

    امید نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند

    • شماره همراه: 09386209692
  44. دیدگاه های نوشته

    حسن پوری می گویند:

    سلام وقت بخیر چطور میتونم کاتالوگ کارهای دخترانه رو ببینم؟ با پست پیشتاز میفرستید؟

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120677104
      09129677312
      09129389211

      • شماره همراه: 09386209692
  45. دیدگاه های نوشته

    شیلا قربان بابایی می گویند:

    سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    من برای پسرم از سایت شما خرید کردم
    بسیار راضي بودم خیلی ممنون

    • شماره همراه: 09936268279
  46. دیدگاه های نوشته

    رادن تهرانی می گویند:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من برای پسرم سفارش دادم
    خیلی قشنگ بود
    وپسرم بسیار خوشش امد

    • شماره همراه: 09936268279
  47. دیدگاه های نوشته

    حامدی می گویند:

    این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است ،از این رو انتخاب این امر بیشتر بر عهده‌ی خانم خانه است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  48. دیدگاه های نوشته

    تاجیک می گویند:

    شما قادر هستید بدون هیچ محدودیتی نسبت به مکان و زمان تنها با دسترسی به اینترنت و سایت دیبا بافت نگار رو تختی مناسب خود را انتخاب کنید و زمان کمتری را هم برای رسیدن به مقصود خود صرف کنید.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  49. دیدگاه های نوشته

    تاجیک می گویند:

    امروزه رو تختی های عرضه شده در بازار اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  50. دیدگاه های نوشته

    بهرامی می گویند:

    امروزه رو تختی های عرضه شده در بازار اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  51. دیدگاه های نوشته

    حمزه لو می گویند:

    سلام و ادب
    شما برای مشاهده انواع رو تختی های پسرانه مجموعه دیبا بافت نگار می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

      • شماره همراه: 09106140487
  52. دیدگاه های نوشته

    سحر احمدی می گویند:

    سلام
    شما برای مشاهده انواع رو تختی های پسرانه مجموعه دیبا بافت نگار می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    1. سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

      • شماره همراه: 09106140487
  53. دیدگاه های نوشته

    ناهید صابری می گویند:

    یکی از رو تختی های مورد علاقه پسرها رو تختی پسرانه با طرح ماشینی می‌باشد که در زمان حال با پیشرفت همه جانبه در عرصه تولید تولید کنند ها به راحتی می توانند بر روی وسایلی همچون پرده، لباس، انواع رو تختی ودیگر محصولات پارچه ای طرح های متنوع را به چاپ برسانند.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  54. دیدگاه های نوشته

    هدا راد می گویند:

    رو تختی های پسرانه که بیشتر از طرح های فانتزی و مدل عجیب و جلوه های خاص هستند برای پسر بچه ها مناسب است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  55. دیدگاه های نوشته

    حمیدی می گویند:

    طی اولین طرح چاپ شده بر روی پارچه و رو تختی در چند سال گذشته به دلیل اینکه از کیفیت خوبی برخوردار نبود در بین مردم مورد استقبال قرار نگرفت ولی با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ دیگر رو تختی هایی با طرح های جذاب و بهترین ماندگاری و ثبات رنگ وارد بازار شد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  56. دیدگاه های نوشته

    حمزه لو می گویند:

    مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید. این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  57. دیدگاه های نوشته

    نیکخواه می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  58. دیدگاه های نوشته

    الهام جباری می گویند:

    سلام وقت بخیر رو تختی پسرانه
    ی دارای رنگ بندی متنوعی می باشد و سایزهای مختلفی دارد و طرح های زیبایی دارد و پرطرفدار می باشد

    • شماره همراه: 09386209692
  59. دیدگاه های نوشته

    امید رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این روتختی پسرانه علاوه بر اینکه بسیار نرم و لطیفه همچنین داری طرح های بسیار جذاب که افراد به راحتی نسبت به سلیقه خود آن را سفارش می دهند

    • دیدگاه های نوشته

      طاهره اکبری می گویند:

      سللام وقت بخیر
      من رو تختی های سایت شما را می پسندم خیلی عالی و خوب و پُف و طراحی زیبایی داره و عالی هست

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      امید نادری می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      روتختی های این محموعه کیفیت بسیار بالایی دارد سپاسگزارم از سایت خوبتون

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      نادر اسدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      نادر اسدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید
      آقای خسروانی آرزوی موفقیت بیشتر دارم برای شما زنده باشید.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      نادر اسدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پتو هایی که از مجموعه شما خرید واقعا با کیفیت هستند و از خریدم واقعا راضی هستم و خداقوت می گم به شما تولید کننده گرامی بهترینارو برای شما ارزو می کنم

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      اسرین احدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محمد کیانی می گویند:

      سلام روتختی در طرح ها و شکل ها ودر ابعاد یک ودو چهار نفره تولید وبه دست مصرف کننده میرسد
      روتختی بسیار گرم هستند در مناطق بسیار سرد کارایی دارند

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      امیر حسامی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روتختی های پسرانه با داشتن ابعاد مناسب برای پتو هم خیلی مهمه و حتما به این نکته دقت کرده و بعد اقدام به خرید کنید

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      زهرا اسدی می گویند:

      سلام و عرض ادب

      بسیار خوب و عالی مطالب بیان شده است و به راحتی قابل درک است و زبان توضیحات ساده است و تخصصی و پیچیده ش نکرده است

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      زنگنه ایی می گویند:

      سلام خدمتتون میشه کاتالوگ کاراتون رو بفرستین پسرمن خیلی سخت پسنده در انتخاب قیمتش وهم لطفا بگید

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      غفار نژاد می گویند:

      سلام وعرض ادب ببخشید شرکت شما محصولات و به صورت پک که شامل بالش تشک و روتختی است هم ارائه میده؟؟؟

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09386209692
    • روتختی های نوجوان به خصوص طرح های فانتزی جلوه ویژه و خاصی به اتاق های نوجوانان می دهد من برای پسرم خرید کردم و راضی بودم

      • شماره همراه: 09214876955
    • دیدگاه های نوشته

      ساجده می گویند:

      روتختی های پسرانه طرح های فانتزی طرح های بسیار زیبا و فوق العاده ای دارند من از نمونه عکس شما خرید کردم و کاملا راضی بودم دقیقا شبیه عکس است

      • شماره همراه: 09214876955
    • معمولاً طرح های فانتزی برای دختراهست نه برای پسرها و وجهه قشنگی به نظر من نداره برای پسرها

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      راضیه جوشنی می گویند:

      با سلام و وقت بخیر
      روتختی های این مجموعه از نرم ترین و گرم کننده ترین روتختی ها برای زمستان است.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      خورشید عباسی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      شایسته می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      شکوری می گویند:

      رو تختی با طرح های فانتزی برای همه ی محدوده سنی پسر ها یک انتخاب خوب است و هیچ زمان از مد نمی رود ، از این رو گزینه ی مناسبی برای شاد شدن روحیه فرزندان می باشد شما می توانید برای اتاق پسر بچه ها از مدل های فانتزی استفاده کنید

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      لیلا زارع می گویند:

      سلام وقت بخیر
      ارسال به عمان هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید به چه نحوی انجام می شود

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120517960
        09129726698

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      حسین راستکار می گویند:

      سلام وقت بخیر
      ارسال به عمان هم دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید به چه نحوی انجام می شود

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      امید نادری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روحیه پسر ها کمی خشن تر روحیات دختر هاست و همینطور حس کنجکاوی و هیجانات مخصوص خود را دارند و در قیمت مناسبی هم عرضه می شود

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      غفاری پور می گویند:

      سلام وقت بخیر روتختی اسپرت طرح برج ایفل هم دارید؟؟؟ چندتا رو بالشی داره ارسال به همدان هم دارید؟

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      محمدیان می گویند:

      پتو گوسفندی واقعا از الیاف گوسفند بدست می اید و برای آرتروز ستون فقرات و گردن خیلی خیلی خوبه

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      بینام می گویند:

      از نظر زیبایی هیچ پتوی قابل مقایسه با پتوهای نقش برجسته نیست به علاوه بر زیبایی این پتوها ماندگار و همیشگی است

      • شماره همراه: 9214876955
    • رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کریمی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کامرانی حمیرا می گویند:

      امروزه رو تختی های عرضه شده در بازار اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      ترابی امین می گویند:

      امروزه با پیشرفت هر روزه جامعه دیگر مردم علاقه دارند خرید آنلاین انجام دهند زیرا زمان واقعا یک امر بسیار مهم برای هر فرد بشمار می رود، از این رو همه مردم در کنار اینکه می خواهند زمان کمتری را اتلاف کنند در کنار آن یک رو تختی خوب خرید کنند و قیمت خوبی هم داشته باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      علی احمدی می گویند:

      امروزه با پیشرفت هر روزه جامعه دیگر مردم علاقه دارند خرید آنلاین انجام دهند زیرا زمان واقعا یک امر بسیار مهم برای هر فرد بشمار می رود، از این رو همه مردم در کنار اینکه می خواهند زمان کمتری را اتلاف کنند در کنار آن یک رو تختی خوب خرید کنند و قیمت خوبی هم داشته باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کاظمی می گویند:

      طی اولین طرح چاپ شده بر روی پارچه و رو تختی در چند سال گذشته به دلیل اینکه از کیفیت خوبی برخوردار نبود در بین مردم مورد استقبال قرار نگرفت ولی با گذشت زمان و پیشرفت دستگاه های چاپ دیگر رو تختی هایی با طرح های جذاب و بهترین ماندگاری و ثبات رنگ وارد بازار شد که این بار در بین خریداران جایگاه خوبی گرفت.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واوانی می گویند:

      رو تختی های ماشینی طرح های شیک و خاصی هستند که در مدل های مختلف و متنوع ای تولید می شوند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      سحر احمدی می گویند:

      در زمان حال و پیشرفت همه جانبه انسان ها در هر زمینه کاری در دوره ای که مردم به زمان خود بهایی بالا می دهند و همه به دنبال روشی هستند که کار های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسانند سفارش آنلاین یکی از بهترین روشی است که امروزه در بین مردم مورد توجه بسیار قرار گرفته است به همین سبب بنده هم به راحتی از شما سفارش میگیرم

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      کامرانی حمیرا می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      خانلری می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      حمزه لو می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واعظی می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واعظی می گویند:

      این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است ،از این رو انتخاب این امر بیشتر بر عهده‌ی خانم خانه است و مادران که بیشتر به سلامتی خانواده و فرزند اهمیت می دهند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      خیر خواه می گویند:

      این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است ،از این رو انتخاب این امر بیشتر بر عهده‌ی خانم خانه است و مادران که بیشتر به سلامتی خانواده و فرزند اهمیت می دهند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کریمی می گویند:

      این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است ،از این رو انتخاب این امر بیشتر بر عهده‌ی خانم خانه است و مادران که بیشتر به سلامتی خانواده و فرزند اهمیت می دهند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کرمعلی می گویند:

      از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد و از این شخصیت ها می توان به یکی از معروف ترین آن ها در بین کودکان پسر به شخصیت فوتبالیست ها و شخصیت سوباسا، روتختی طرح ساینی، رو تختی ناقلا و… اشاره نمود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • پسرا واسه اتاقشون خیلی خوشگله

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      صدیقی پور می گویند:

      سلام خسته نباشید ببخشید ارسال به کشورهای همسایه هم دارید من در دبی ساکنم و اونجا کالای خواب میفروشم

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      اردلان می گویند:

      مثل همیشه عالی بود .

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      کاوه رضایی می گویند:

      سلام خدمت شما روتختی های فانتزی پسرانه من از شما خریداری کردم خیلی پسرم راضیه ممنون

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      المیرا سجادی می گویند:

      سلام روتختی پسرانه خیلی خوبیه چون با مواد طبیعی ساخته شده عرق نمیکنین همینش عالیه واقعا

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      گناباد می گویند:

      روتختی های جنس میکرو ار پیگمنتتون از کیفیت بیشتری برخوردارند

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      ایمان حسنی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روتختی پسرانه در طرح های جذابی در سایت شما موجود می باشد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      امید تبریزی می گویند:

      پارچه های روتختی این مجموعه از علاوه بر زیبایی کیفیت خوبی هم داره و قیمت مناسبی هم داره

      • شماره همراه: 09198690574
    • این سایت قیمت پتوهاش که عرضه میکنه خیلی ارزونه و با سفارش بیشتر، تخفیف بیشتری هم میدن

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      عباسی می گویند:

      سلام وقت بخیر خسته نباشید
      می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      سحر احمدی می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      قادری می گویند:

      امروزه رو تختی های عرضه شده در بازار اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      فرزین نوری می گویند:

      یک امر بسیار مهم برای هر فرد بشمار می رود، از این رو همه مردم در کنار اینکه می خواهند زمان کمتری را اتلاف کنند در کنار آن یک رو تختی خوب خرید کنند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دولت ابادی می گویند:

      رو تختی های ماشینی پسرانه در طرح چاپ شده ماشین مدل مازراتی، رو تختی ماشینی مدل فراری و لامبور گینی، رو تختی ماشینی مدل مک کویین همه ی این طرح های ماشینی زیبا هستند و برای هر رده سنی مناسب هستند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      ابراهیمی می گویند:

      رو تختی های ماشینی پسرانه در طرح چاپ شده ماشین مدل مازراتی، رو تختی ماشینی مدل فراری و لامبور گینی، رو تختی ماشینی مدل مک کویین همه ی این طرح های ماشینی زیبا هستند و برای هر رده سنی مناسب هستند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • باسلام و عرض ادب ممنونم از سایت خوبتون مطالب بسیار عالی بود بسیار سپاسگزارم چگونه میتوانم ثبت سفارش کنم از سایت خوبتون

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      خیر خواه می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      امروزه رو تختی های عرضه شده در بازار اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      هاشم محمدی می گویند:

      امروزه رو تختی های عرضه شده در بازار اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کامرانی حمیرا می گویند:

      زمان واقعا یک امر بسیار مهم برای هر فرد بشمار می رود، از این رو همه مردم در کنار اینکه می خواهند زمان کمتری را اتلاف کنند در کنار آن یک رو تختی خوب خرید کنند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      حسین میری می گویند:

      یکی از باکیفیت ترین پتو های موجود در این سایت روتختی دونفره می باشد که فروش بالایی دارد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      امیدی می گویند:

      چقدر اطلاعاتی که در این سایت قرار داده شده مفید است و باعث میشه اطلاعات خوانندگان این سایت در مورد پارچه های مختلف بالاتر بره بسیار تشکر از سایت خوب شما

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      حسین میری می گویند:

      پارچه های پلی استر ساده مناسب دوخت همه نوع روتختی پسرانه به دلخواه خودتون است

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      حسین میری می گویند:

      پتو یکی از ملزومات مهم برای خواب راحت است. چرا چقدر جنس پتو خوب و نرمی آن بیشتر باشد کیفیت خواب بهتر می‌‌شود. البته ناگفته نماند اندازه و سایز پتو نیز مهم است و پتوهای خیلی کوچک مقبولیت چندانی ندارند. جنس پتو نیز بسیار مهم است و پشم گوسفندی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید پتو می‌باشد.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      فریدی می گویند:

      از عکس معلوم است که کار شما از کیفیت بالایی برخوردار است ممنون که اینقدر در کار خود جدی هستید

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      کتابی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
      تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
      صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      مجید رمضانی می گویند:

      سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      المیرا کاشانی می گویند:

      این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      سرایداران می گویند:

      سلام خسته نباشید روتختی پسرانه طرح فوتبالی چهره مسی دارید؟؟ پسرمن عاشق این فوتبالیسته

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      کاظمی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      دنیا ازاده منش می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      مراد علیپور می گویند:

      روتختی مدل و رنگ های مختلفی دارد و خرید آن طبق سلیقه ی افراد صورت میگیرد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      مراد علیپور می گویند:

      روتختی مدل و رنگ های مختلفی دارد و خرید آن طبق سلیقه ی افراد صورت میگیرد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      رسولیان می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      نیکخواه می گویند:

      اکثرا از شخصیت های برجسته و شناخته شده کارتونی در بین کودکان استفاده می شود که بیشتر برای سنین ۷ تا۱۶سال مورد استفاده قرار می گیرد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      هدا راد می گویند:

      رو تختی های پسرانه فانتزی به صورت عمده وبا قیمت کارخانه در بازار عرضه و بفروش می رسد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      زلفی نژاد می گویند:

      سلام وقت بخیر انقدر صادرات داشتم ولی اینکه میخواستم بپرسم که اگه بارگیری خودتون انجام بدین شما کارت بازرگانی هم داریم که باید خودم تهیه کنم

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      طاهر عبدی می گویند:

      از این شخصیت ها می توان به یکی از معروف ترین آن ها در بین کودکان پسر به شخصیت فوتبالیست ها و شخصیت سوباسا، روتختی طرح ساینی، رو تختی ناقلا و… اشاره نمود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
      شما ارسال برای شهرهای مجاور سمت زاهدان هم دارید ؟

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      بهار لو می گویند:

      برای انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دنیا ازاده منش می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      زلفی نژاد می گویند:

      سلام وقت بخیر
      یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      علی احمدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      لاله کریمی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      اکبر نژادی می گویند:

      سلام عرض ادب ممنون میشم قیمت روتختی های فانتزی دخترانه رو بگید

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      امید رجبی می گویند:

      این روتختی های اسپرت زدرجه یک جنس بسیار خوبی دارد و در رنگ های مختلف وجود دارد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      مریم خردادی می گویند:

      یک نوع پتو با کیفیت و نرم است که میتوانید از سایت آراد خریداری کنید

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      سموتی می گویند:

      واقعا کیفیت خیلی خوبی دارند و سبک و گرم هستند شست و شو این پتو ها خیلی آسونه

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      اکبرزاده می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      علی رضویان می گویند:

      این روتختی ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      غزل نادریان می گویند:

      پتو و روتختی در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست تولید میکنه

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      مجید هدایت می گویند:

      با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محمد متین اکبری می گویند:

      پارچه ها طرح و رنگ و های مختلفی دارن و با توجه به جنسشون کارایی های متفاوتی دارن که ما میتونیم استفاده کنیم

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      امین رستگار می گویند:

      پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محمد ابراهیمی می گویند:

      پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      رحمان دوست می گویند:

      روتختی ها اصلا نیاز به تعریف ندارند فکر کنم تمامی خانه ها حداقل یک روتختی داشته باشند

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      مسعودی می گویند:

      سلام ببخشید قیمت روتختی چقدره وچجوری میتونیم تهیه کنیم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      شاهین احمدی می گویند:

      خرید و فروش روتختی های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      حسین امیری می گویند:

      روتختی های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      ایمان تبریزیان می گویند:

      پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      علی علیمردانی می گویند:

      مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      هادیان می گویند:

      سلام عرض ادب ممنون از قیمت های مناسبی که عرضه میکنید من شمارو به همه ی دوست وفامیل معرفی کردم

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      محمد امین رسولی می گویند:

      علاوه بر مناسب بودن سایز و سبک سنگینی پتو،پتو باید شکلی باشه که به راحتی قابل شستشو باشه،پتو رو ماهی یک بار باید شست،پتو اگر کثیف بمونه باعث آسیب رسوند به پوست بدن میشه

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      جودکی می گویند:

      من مدت هاست که از این پتو ها خریداری کردم و استفاده می کنم خیلی راضی ام از کیفیت بافت و الیاف به کار رفته در تولید محصول، بعد از هربار کثیف شدن داخل ماشین لباسشویی شسته میشن و دوباره استفاده می کنم هیچ تغییری در کیفیتش به وجود نمیاد

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      هدایتی می گویند:

      این پتوها علاوه بر آن که تنوع بسیار بالایی در رنگ بندی دارند، بسیار نرم و سبک هستند.

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      توکلیان می گویند:

      از مشهد به عنوان یکی از قطب های تولید پتو نام می برند که کارخانه تولید پتو شادیلون یکی از کارخانه های موفق این شهر می باشد

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      شمشکی می گویند:

      پتو برای فصل زمستان بسیار مناسب هست و بسیار محصول پرکاربرد و پرفروشی قطعا درصادرات تجارت بالایی دارد

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      ایمان رنجبر می گویند:

      سلام روتختی های با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      فریبا جمالیان می گویند:

      سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      امین قادریان می گویند:

      صنعت تولید پتو در کشور رونق خوبی دارد و پتو های سبک و گرم و لطیف محصول آنهاست نرم ولطافت زیادی دارد درطرح ها ورنگهای متنوعی که دارد هرکسی رو جذب خودش میکند

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      سمیع.زاده می گویند:

      این پتو ها را می توانیم به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی سفارش بدهیم و در کمترین زمان ممکن محصولات خود را دریافت نماییم

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      خانزاده می گویند:

      سلام روز بخیر
      در سالیان اخیر برند های مختلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اند که از پتو شادیلون می توان به عنوان یکی از مرغوب ترین پتو ها نام برد

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      محمد بهرامی می گویند:

      سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      میثم ابراهیمی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      زمانی فر می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم نحوه ارسال بارتونو ببینم به چه صورت خودمون باید با باربری هماهنگ کنیم یا خودتون این کارو میکنید؟

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      رحیمپور می گویند:

      پتوهای مسافرت جنس های متنوعی مانند حوله ای، پشمی، پنبه ای، الیاف طبیعی، ژله ای و… دارند، خرید هر کدام از ان ها به علاقه شما بستگی دارد. پتو از هر نوع، جنس و مدلی که باشد باید شکا را گرم کند، گرم کردن پتو و الرژی زانبودن ان، بسیار مهم است

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      لیلا کمالی می گویند:

      از مهم ترین نیاز هاو ابزارهای وسایل زندگی هر فرد لوازم خواب است..که باید جای راحتی برای استراحت باشد..این پتو گل برجسته در عین زیبایی نرم و لطیف و گرم است

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      هنگام خریدروتختی حتما دقت داشته باشید که شما مکانی را برای آرامش و استراحت میخواهید نه صرفا وسیله ای که بخواهید با یک وسیله که در اتاق دارید فقط ست کنید

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      رو تختی های پسرانه امروزه دیگر تغییر آنچنانی با طرح دخترانه ندارند اگر تمایل دارید یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      زرندی می گویند:

      سلام وقت بخیر قیمت روتختی های فانتزی پسرانه چنده؟؟؟ دونفره هم داره؟؟

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      سحر اکبر آبادی می گویند:

      سلام وقت بخیر پتو های مجموعه دیبا بافت نگار باعث ایجاد حساسیت نمیشوند و به راحتی قابل شست و شو میباشند پتوهای مجموعه خیلی کیفیت بی نظیری دارد این پتوها خیلی قشنگ دوخته و درست شده اند زیبایی آن عالی است

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      مینا کریمی می گویند:

      سلام خدا قوت . از سایت شما دیدن کردم و برایم بسیار مفید بود خصوصا این نکته که در سالیان اخیر برند های مختتلفی شروع به تولید انواع پتو ها نموده اندبه سهم خود از شما سپاسگزارم و آرزوی موفقیت روز افزون شما را دارم

      • شماره همراه: 09214876955
    • دیدگاه های نوشته

      فریبا سراجی می گویند:

      پتو ها،دوخت و پارچه خوبی داره و بسیار سبک هستن و بسیار خنک،که در ایام تابستان به راحتی قابل استفاده هست
      و از پتوهایی هستند که دارای رنگ های مختلفی هستند

      • شماره همراه: 09214876955
    • سلام وقت بخیر خسته نباشید
      جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی بنده و تیمم جهت تعمین و ارسال محموله به کشور های اروپایی خواستار همکار با شما هستم کجا میتونم شما را ملاقات کنم؟

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      فریبا سراجی می گویند:

      سلام و عرض خسته نباشید . متشکر از شما بابت گفته ها زیبا و راهنمایی هایتان در حوزه پتو و پتو مسافرتی . موفق و پیروز باشید

      • شماره همراه: 09214876955
    • دیدگاه های نوشته

      قادری می گویند:

      پتوهای موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

      • شماره همراه: 09214876955
    • دیدگاه های نوشته

      ثریا فرجی می گویند:

      پتوها را باید از سایت های معتبر خریداری کنید قیمت پتوها به صورت دو نفره و تک نفره متفاوت است
      پتوها دارای برند های مختلفی هستند و با توجه به برند شرکت تولید کننده قیمت گذاری می شوند

      • شماره همراه: 09214876955
    • دیدگاه های نوشته

      بیوتی می گویند:

      سرویس خواب اهمیت زیادی در کیفیت خواب می گذارد بنابراین در انتخاب آن دقت زیادی داشته باشید
      جنس نرم و لطیف داشته باشه و جنس بادوامی اگه داشته باشه خیلی خوبه و من ازش راضیم تنوع رنگشم زیاده

      • شماره همراه: 09214876955
    • دیدگاه های نوشته

      عباسعلی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      یک رو تختی مناسب و خوب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند.

      • شماره همراه: 09368321101
    • دیدگاه های نوشته

      محمد امین عرفانی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روتختی با پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت روتختی را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      فردوسی می گویند:

      سلام خسته نباشید
      بسیار کاربردی هستند و مورد علاقه خانم هست ولی نسبت به قیمت امروزه از کیفیت آن ها کمی کاسته شده است

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • سلام وقتتون بخیر
      من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      محمد امین غلامیاری می گویند:

      روتختی های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین روتختی ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محمد حسین مرادی می گویند:

      سلام من روتختی با کیفیت میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
      با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
      پارچه های روتختی ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      واشقانی می گویند:

      سلام خسته نباشید روتختی های فانتزی دارای طرح ساده و مدل دار است و برای پسر بچه ها مناسبه

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      محمد حسین مجیدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      بهترین کیفیت روتختی با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      شیخ زاده می گویند:

      شرکت با استفاده از طرح های متنوع در تولید پتو، توانسته است از مخاطبان خود رضایت حداکثری طیف گسترده ای را جلب نموده
      این پتو به هیچ عنوان پس از چندین بار استفاده نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهد‌.

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      رامین مشیری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      این نوع پارچه روتختی کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های روتختی این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محمد یزدانی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محمد جواد اردلانی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه برای دوخت روتختی ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه روتختی به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی روتختی یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محمدیان می گویند:

      سلام وعرض ادب
      مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      محمد شاهسوند می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روتختی های مجموعه دیبا بافت دارای رنگ طرح و سایز متفاوت هستند و جنسشون نرمه، جریان الکتریسیته ندارن، وزنشون مناسبه و قابل شست وشو هستن، باعث ایجاد خواب راحتی میشن

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      حانیه می گویند:

      این پتوهابسیار نقش زیبایی دارند وبسیار نرم و لطیف هستندمنکه خریدم راضیم
      وجود به علت باکیفیت بودن انواع پتو ایرانی، اغلب خریداران ترجیح می‌دهند برندهای تولید داخل را انتخاب نمایند. برای خرید ویژه پتو درجه یک به علت بالا بودن حجم تولید، انتخاب‌های بسیاری خواهید داشت

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      امید رجبی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خرید و فروش روتختی پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد روتختی
      پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      نسترن پناهلو می گویند:

      سلام وقت بخیر
      انواع روتختی های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار نرم و با دوام می باشد که به راحتی قابل حمل و نقل می باشد و می توانیم آنها را به راحتی جابجا کنیم و از کیفیت بالایی هم برخوردار است.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      مطهری می گویند:

      سلام عرض ادب رو تختی های پسرانه که بیشتر از طرح های فانتزی و مدل عجیب و جلوه های خاص هستند برای پسر بچه ها مناسب است

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      ملکوتی می گویند:

      عرض سلام وخسته نباشید
      به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      نوراهمتی می گویند:

      سلام و وقت بخیر
      این محصول عالی و بی نظیره و به شما دوستان هم توصیه میکنم.
      من از این پتو ها به عنوان روتختی هم استفاده می کنم، جذابیت و زیبایی آن ها بسیار زیاد است و جنس نرم و لطیفی دارند
      من از این سایت پتو خریدم قیمت خیلی مناسبی دارد و خیلی زود به دستم رسید ممنون

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      تیناموحد می گویند:

      سلام پتو ها برای فصل های سرد یکی از ضروری ترین وسایل است
      این پتو ها از الیاف درجه یک و بسیار مرغوبی درست شده اند ورنگ بندی خوبی هم دارند

      • شماره همراه: 9214876955
    • دیدگاه های نوشته

      حسینی می گویند:

      سلام حداقل میزان سفارش پارچه چقدر است؟

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      کریمی می گویند:

      پتو های که برای تولید آنها درصدی از پنبه
      و ابریشم خالص استفاده شده
      چقدر وزن دارن وبرای پتوی کودک هم
      مورد استفاده قرار میگیرد ؟؟

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      بیگ زاده می گویند:

      سلام روز خوش
      واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      ماجدی می گویند:

      سلام خسته نباشید
      محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      جودتی می گویند:

      مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      صابر مرتضایی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      کلا برند دیبا بافت نگار نامی اشنا برای همه ی ما ایرانی هاست و برند معتبریه و پتو و کالای خواب روتختی طرح کودک برای دختران و پسران در مدل های متعدد تولید شده و بسیار زیباست

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      پاک منش می گویند:

      سلام
      ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      واعظی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      احمدی می گویند:

      در زمان انتخاب یک رو تختی مناسب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      خانلری می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واثقی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      اسد لو می گویند:

      سلام خسته نباشید قیمت فروش کیلویی انواع پتو نسبت به قیمت بسته بندی شده اش کمتر است؟

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      سالاری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روتختی ها چه تعداد فروش دارین
      چه تعداد عمده حساب میشه
      قیمت ها وطرح هارو چطور میتونم ببینم تا ثبت سفارش کنم??
      ارسال به کشورآرژانتین هم دارین ??

      • شماره همراه: 09919456958
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      هدا راد می گویند:

      شاید در سنین کودکی و نوجوان بیشتر علاقه پسران به سمت رو تختی با طرح های شخصیتی کارتونی باشد و با مرور زمان و سن نوجوان به بعد دیگر علاقه آن به سمت سبک های ساده و یک رنگ می رود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واوانی می گویند:

      در زمان انتخاب یک رو تختی مناسب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      امید پناهلو می گویند:

      سلام وقت بخیر
      روتختی های مجموعه دیبا بافت نگار دارای رنگ طرح و سایز متفاوت دارند، جنسشون خیلی نرمه، جریان الکتریسیته ندارند و با قیمتی بسیار ارزان به خریداران عرضه می شوند.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      احمد خداوردی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      این محصول، بعد از تولید و در رنگ های گوناگونی، مورد استفاده قرار می گیرند این نوع پتو ها، سطحی نرم و لطیف از مهمترین مزیت یک پتو نرم و راحت بودن آن است.

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      سینا جوانرود می گویند:

      سلام وقت بخیر
      من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      رادین احمدوند می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های ایرانی روتختی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
      تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      بهنام رزاقی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
      وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
      و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      نیما تیموری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      محسن علینژاد می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های ایرانی روتختی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      دنیا فلاح می گویند:

      انتخاب رو تختی در طرح پسرانه زیاد دشوار نیست ،کافی است طرح های ساده انتخاب کنید که در کنار خرید خوب ، فضای اتاق فرزندتان را مرتب تر نشان دهد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      صابر جمشیدپور می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه روتختی ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
      که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      واثقی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      روحیه پسر ها کمی خشن تر روحیات دختر هاست و همینطور حس کنجکاوی و هیجانات مخصوص خود را دارند، به همین دلیل همیشه در حال جنب و جوش و بازی هستند و انرژی بالایی دارند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واعظی می گویند:

      هرچه شما روتختی که انتخاب می کنید طرح شلوغی داشته باشد فضای اتاق شما را بسته تر نشان می دهد مخصوصا زمانی که هم طرح رو تختی شلوغ باشد پس با انتخاب یک طرح ساده خیلی شیکتر میشود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واوانی می گویند:

      در زمان انتخاب یک رو تختی مناسب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند.روتختی پسرمم دیروز به دستم رسید خیلی کیفیت خوبی داشت

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      الهام کریمی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      مهشید امیرشاهی می گویند:

      سلام خسته نباشید
      بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید با نازل ترین قیمت و بهترین متریال موجود در بازار

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      مهشید امیرشاهی می گویند:

      سلام خسته نباشید
      بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید با نازل ترین قیمت و بهترین متریال موجود در بازار

      • شماره همراه: 09198690574
    • دیدگاه های نوشته

      احسان خدابنده می گویند:

      سلام وقت بخیر
      این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      مهشید امیرشاهی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      امیر سجاد خضرلو می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      زامیاد رنجبر می گویند:

      سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      زرافشان می گویند:

      سلام وقت بخیر رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن را شامل می‌شود

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      کاظمی می گویند:

      اگر شما هم قصد خرید رو تختی پسرانه با طرح های سه بعدی و یا طرح های چاپی با قیمت عمده را دارید می توانید از مجموعه ما سفارش دهید و خریدی با قیمت استثنایی را تجربه کنید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کاشانی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      علی یاوری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      حسین میرداماد می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      حمید رضویان می گویند:

      پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      ایمان حیدری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      احمدی می گویند:

      رو تختی با طرح های فانتزی برای همه ی محدوده سنی پسر ها یک انتخاب خوب است و هیچ زمان از مد نمی رود ، از این رو گزینه ی مناسبی برای شاد شدن روحیه فرزندان می باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      امیر حسام بلوری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      امیر صدرا ارجمند می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      یاوری می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      نحوه صادرات شما به چه صورت است؟

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      سامیار کیوان پور می گویند:

      سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      فریبا شاکردوست می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      هدا راد می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دولت ابادی می گویند:

      سلام
      سایت دیبا بافت نگار رو تختی های خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان در اختیار مشتریان و خریداران مراکز بزرگ قرار می دهد.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واوانی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      رسولی می گویند:

      شما برای مشاهده انواع رو تختی های پسرانه مجموعه دیبا بافت نگار می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید و از آن ها در خواست کنید که تصاویر تمام محصولات مجموعه را برایتان ارسال کند و پس از مشاهده خرید خود را ثبت کنید

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      شاهرودی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      لولایی می گویند:

      در نگاه اول نیاز خود و آرامش را اولویت خرید خود قرار دهید نه چیز دیگر، انتخاب رو تختی در طرح پسرانه زیاد دشوار نیست ،کافی است طرح های ساده انتخاب کنید که در کنار خرید خوب ، فضای اتاق فرزندتان را مرتب تر نشان دهد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      ثریا فاطمی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      میرباقری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      از این روتختی ها
      دخترونش هم دارین
      اگر موجود دارین چطور میتونم طرح هاش رو ببینم??

      • شماره همراه: 09919456958
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120517960
        09129726698

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      فریبرز کمال پور می گویند:

      پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      فریبرز کمال پور می گویند:

      پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      رسولیان می گویند:

      روتختی های پسرانه شما بسیار کیفیت خوب و طرح های بسیار زیبایی دارند برای پسرم از شما خرید کردم و خیلی خوشش امد ممنون از سایت خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دانیال فلاح می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      امید کریمیان می گویند:

      اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      لیلا ترابی پور می گویند:

      وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      احسان جوانمرد می گویند:

      در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
      واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      سبزواری می گویند:

      سلام عرض ادب روتختی برای تخت کنار مادر هم دارید؟؟ ارسال به شهر تهران هم دارید

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      فهیم نژاد می گویند:

      سلام خسته نباشین
      طرح های دخترانه و پسرانه روتختی های سه بعدی
      شمارو چطور میتونم ببینم
      کالیته یا آلبوم ندارین ?

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      کاشانی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی وغیره..

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      حمزه لو می گویند:

      رو تختی های پسرانه فانتزی به صورت عمده وبا قیمت کارخانه در بازار عرضه و بفروش می رسدرو بالشتی مناسب که با رعایت همه ی این نکات شما می توانید خرید کنیدذو در نازل ترین قیمت عرضه می کنند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • رو تختی های ماشینی پسرانه در طرح چاپ شده ماشین مدل مازراتی، رو تختی ماشینی مدل فراری و لامبور گینی، رو تختی ماشینی مدل مک کویین همه ی این طرح های ماشینی زیبا هستند و برای هر رده سنی مناسب هستند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کریمی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      احسان رجبپور می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      عیوض خانی می گویند:

      این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

      • شماره همراه: ۰۹۲۱۴۸۷۶۹۵۵
    • دیدگاه های نوشته

      افضلی می گویند:

      سلام خسته نباشید ممنون میشم کاتالوگ روتختی های فانتزی رو برام بفرستید تا انتخاب کنم

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.متناسب بودن با روحیه کودکان و خانواده ها متناسب باشد بسیار مهم است

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کریمی می گویند:

      این مجموعه با در نظر گرفتن سلیقه خانواده ها و متناسب بودن با روحیه کودکان و از این رو انتخاب این امر بیشتر بر عهده‌ی خانم خانه است و مادران که بیشتر به سلامتی خانواده و فرزند اهمیت می دهند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واوانی می گویند:

      رو تختی های پسرانه که بیشتر از طرح های فانتزی و مدل عجیب و جلوه های خاص هستند برای پسر بچه ها مناسب است

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کاظمی می گویند:

      بنابراین اگر شما برای آن ها از رو تختی های اسپرت استفاده کنید برای آن ها بسیار جذاب است که تمام طول روز را با دکور اتاق خود سپری می کنند و احساس بهتری دارند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      نعیمه همتی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خواستار خرید از شما هستم لطفاً یک قرار ملاقات برای من هماهنگ کنید.

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      الناز کریمیان می گویند:

      سلام وقت بخیر
      خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
      پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
      پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      خیابانی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      هزینه ارسال بار شما به چه صورت است ؟

      • شماره همراه: 09936268279
    • دیدگاه های نوشته

      حمید ولی پور می گویند:

      سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      لیلا اوتادی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      ترابی امین می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      جواد جوادی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      یه قرار ملاقات برای صحبت در باره ی صادرات روبالشتی می خوام.

      • شماره همراه: 09936268279
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • دیدگاه های نوشته

      کریمی می گویند:

      رو تختی های پسرانه که بیشتر از طرح های فانتزی و مدل عجیب و جلوه های خاص هستند برای پسر بچه ها مناسب است از این رو هر طرحی را که می خواهید برای اتاق فرزندتان انتخاب کنید رنگی را سفارش دهید که متناسب با رنگ اتاق کودکتان باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واثقی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند. که هر بچه ای متناسب سلیقه اش انتخاب کند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • در زمان انتخاب یک رو تختی مناسب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      صابر جمشیدپور می گویند:

      سلام وقت بخیر
      این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      ایمان خرسند می گویند:

      پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      مجید حسابی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      رضا خداجو می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      خاوری می گویند:

      رو تختی با طرح های فانتزی برای همه ی محدوده سنی پسر ها یک انتخاب خوب است و هیچ زمان از مد نمی رود ، از این رو گزینه ی مناسبی برای شاد شدن روحیه فرزندان می باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کاشانی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دولت ابادی می گویند:

      سلام وقت بخیر خرید کردن به صورت عمده نکته خوبی که داره ارزون بودن و کیفیت بودن و سود خوبی که از معاملات دست میاری چون به قیمت درب کارخانه خرید میکنی

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتون

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دولت ابادی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      من از روتختی هایه شما سفارش دادم و دیروز به دستم رسید بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      حسن علیزاده می گویند:

      سلام خسته نباشید
      پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      فریبرز محتشم می گویند:

      سلام وقت بخیر
      این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      محمد امین جاویدی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      مائده می گویند:

      سلام

      روتختی طرح فانتزی کع روش عکس لیونل مسی باشه دارین پسرم عاشق مسیه😃

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
    • سلام

      قیمتهاتون چطوره؟بالانیس؟

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • سلام وقت بخیر رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی مورد استفاده است

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      ابراهیمی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      خیر خواه می گویند:

      رو تختی های پسرانه امروزه دیگر تغییر آنچنانی با طرح دخترانه ندارند اگر تمایل دارید یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      احمد مرادی می گویند:

      همچنین اگر کسی از رو تختی های سفید استفاده می کند نشان دهنده ی آن است که آن فرد دارای شخصیتی است که شدیداً به بهداشت اهمیت می دهد و انسانی منظم و قانون مدار است.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      مزارعی می گویند:

      سلام خدمت شما رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده میتوان استفاده کرد

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واعظی می گویند:

      رو تختی های پسرانه امروزه دیگر تغییر آنچنانی با طرح دخترانه ندارند اگر تمایل دارید یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • رو تختی های پسرانه امروزه دیگر تغییر آنچنانی با طرح دخترانه ندارند اگر تمایل دارید یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واعظی می گویند:

      در انتخاب رو تختی پسرانه به جنس رو تختی هم توجه داشته باشید و نوعی را انتخاب کنید که ضد آلرژی و آنتی باکتریال باشد که باعث حساسیت پوستی نشود،

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      احمدی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • رو تختی با طرح های فانتزی برای همه ی محدوده سنی پسر ها یک انتخاب خوب است و هیچ زمان از مد نمی رود ، از این رو گزینه ی مناسبی برای شاد شدن روحیه فرزندان می باشد

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      امید رجبی می گویند:

      خسته نباشید وعالی است که مستقیم پارچه ای را به دست مصرف کننده می رسانید ودرقسمت عمده هم عالی هستید

      • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      سحر فاطمی می گویند:

      سلام
      اگر فرزند پسر دارید
      شما برای آن ها از رو تختی های اسپرت استفاده کنید برای آن ها بسیار جذاب است

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      احمد زمانی می گویند:

      در سنین کودکی و نوجوان بیشتر علاقه پسران به سمت رو تختی با طرح های شخصیتی کارتونی باشد و با مرور زمان و سن نوجوان به بعد دیگر علاقه آن به سمت سبک های ساده و یک رنگ می رود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      احمدکاظمی می گویند:

      رو تختی با طرح های فانتزی برای همه ی محدوده سنی پسر ها یک انتخاب خوب است و هیچ زمان از مد نمی رود

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      زهرا دولت ابادی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون از شما و سایت بسیار خوبتون.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کرم پور می گویند:

      سلام خسته نباشید ببخشید روتختی فانتزی پسرانه برای تخت دونفره دارید؟؟ ارسال به گیلان دارین

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120517960
        09129726698

        • شماره همراه: 09106140487
    • سلام وقت بخیر

      روتختی طرح فانتزی ایموجی دارین؟

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120677104
        09129677312
        09129389211

        • شماره همراه: 09106140487
    • شمامیتوانیدطرحهای جذاب وبه روزروتختی پسرانه ودخترانه راازشرکت دیباف نگارتهیه کنید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
    • دیدگاه های نوشته

      حمزه لو سجاد می گویند:

      دختر یا پسر هر کدام در هر چیزی سلیقه خود را دارند بخاطر همین هر کدام از رنگ خاصی یا طرح مورد نظر خودشان را اگر پدر ومادر برایشان مقدور هست باید تهیه کنند وبهترین گزینع برایه انتخاب مناسب همین سایت هست

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      ترنم اسدی می گویند:

      سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید ممنون

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دولت ابادی می گویند:

      روتختی مورد نظر با خلق و خوی کودک هماهنگ باشد، زیرا که آرامش بیشتر در زمان استراحت برایه همه مهم است

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • سلام وقتتون بخیر
      خواستم از شما تشکر کنم روتختی های من همان طور که قول داده بودین خیلی زود به دستم رسید

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کرمعلی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      امجدیان می گویند:

      سلام خسته نباشید روتختی های بچگانه فضای اتاق فرزندتان را مرتب تر نشان دهد و بیشتر با طرح ها و رنگ دکوراسیون راحت تر ست شود

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • اگر کسی از رو تختی های سفید استفاده می کند نشان دهنده ی آن است که آن فرد دارای شخصیتی است که شدیداً به بهداشت اهمیت می دهد و انسانی منظم و قانون مدار است.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      حمزه لو می گویند:

      اگر شما برای پسرها از رو تختی های اسپرت استفاده کنید برای آن ها بسیار جذاب است که تمام طول روز را با دکور اتاق خود سپری می کنند و احساس بهتری دارند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      تیموری می گویند:

      با سلام و وقت بخیر من از این سایت پتو کودک خریداری کردم ،بسیار زیبا و نرم و با کیفیت هستند و حتی بعد از شستشو کوچکترین تغییری نکردند و درست مثل روز اول هستند ،و در کل از خریدم خیلی راضی هستم و به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • سلام خسته نباشید انتخاب یک رو تختی مناسب باید به مدل و طرح رو تختی های تولید شده توجه داشته باشید و خلق و خوی پسران در سن های مختلف با هم فرق دارد و دارای روحیات خاص خود هستند

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      یاسر محمودی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      شما ارسال به شهر خرمشهر هم دارین؟ ارسالتان رایگان ؟

      • شماره همراه: 09333006967
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120517960
        09129726698

        • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      میلاد ناصری می گویند:

      سلام وقت بخیر
      یک رو تختی پسرانه انتخاب کنید معیار هایی متناسب با همان رو تختی دخترانه را دارند فقط باید رو تختی تمام نکات استاندارد را دارا باشد

      • شماره همراه: 09354239934
    • دیدگاه های نوشته

      کاشانی می گویند:

      سلام وقت بخیر
      انتخاب انواع رو تختی پسرانه طرح فانتزی به صورت عمده می توان طرح های جذاب و بروز را از مجموعه دیبا بافت نگار با قیمت مناسب سفارش دهید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      سهیلا رمضانی می گویند:

      اگر شما هم در حال آماده کردن اتاق با دکور پسرانه و یک قدم نو رسیده هستید می توانید سبک اتاق آن را از طرح های فانتزی انتخاب کنید.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      کریمی می گویند:

      تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • مادران به سلیقه فرزندان خودبسیاراهمیت میدهندونظرانهاراجویامیشوند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
    • دیدگاه های نوشته

      صالح سعادت می گویند:

      روتختی های پسرانه شما بسیار کیفیت خوب و طرح های بسیار زیبایی دارند برای پسرم از شما خرید کردم و خیلی خوشش امد ممنون از سایت خوبتون

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • کودکان به شخصیت‌های کارتونی که میبینندبیشترمتمایل میشوندوحتی باانهازندگی میکنندازاینروهرمحصولی براشون بخری حتمن بایدعکس شخصیت کارتونی موردعلاقه باشه.

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
    • دیدگاه های نوشته

      شفیعی می گویند:

      سلام وقت بخیر این طرح های ماشینی زیبا هستند و برای هر رده سنی مناسب هستند

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • دیدگاه های نوشته

      باقری می گویند:

      سلام عرض ادب من از این پتوهای نوجوان برای پسرم خریداری کردم خیلی زود رسید و کیفیت خوبی داشت

      • شماره همراه: ۰۹۹۲۴۷۶۴۰۵۹
    • دیدگاه های نوشته

      وحیدی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی تولید میشوند

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      واوانی می گویند:

      رو تختی های فانتزی برای پسر ها دارای تنوع بالایی می باشد در طرح های رو تختی اسپرت و کلاسیک و ساده و طرح های کارتونی همانند بتمن، فوتبالی، ساده، عروسکی، رو تختی های نوزاد را تولید می کنند.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      خلیل هاشمی می گویند:

      مجموعه دیبا بافت در تولید این نوع رو تختی بسیار تلاش می کند در زمینه طراحی تا رضایت مشتریان خود را حفظ کند و هر روزه تعداد محصولات جدید در انواع طرح های روتختی افزوده می شود.

      • شماره همراه: ۰۹۰۳۸۵۹۴۳۹
    • دیدگاه های نوشته

      دانیال می گویند:

      سلام وقت بخیر رو تختی های پسرانه که بیشتر از طرح های فانتزی و مدل عجیب و جلوه های خاص هستند برای پسر بچه ها مناسب است

      • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
    • سلام وقت بخیر

      روتختی دخترانه طرح امیلی دارین؟

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120517960
        09129726698

        • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      مدیری می گویند:

      سلام وقت بخیر

      روتختی دخترانه طرح آنشرلی دارین؟

      • شماره همراه: ۰۹۰۵۱۱۷۰۳۴۸
      1. سلام ممنون از ارتباط شما
        شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
        09120517960
        09129726698

        • شماره همراه: 09386209692
    • دیدگاه های نوشته

      باقری می گویند:

      چقدر عالیه که شما تو سایتتون انواع برند و مدل پتو ها رو عرضه می کنی و ما می تونیم انتخاب داشته باشیم موفق باشید

      • شماره همراه: ۰۹۹۲۴۷۶۴۰۵۹
    • دیدگاه های نوشته

      فاطمه می گویند:

      پتوهای با طرح فانتزی جذاب و قشنگن

      • شماره همراه: 09196640449
    • دیدگاه های نوشته

      فاطمه می گویند:

      طرح های فانتزی پسرانه پتوهای دیبافت متنوعن

      • شماره همراه: 09196640449
    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag