پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

با گسترش علم نساجی، هر روزه شاهد تولید پارچه های جدیدی هستیم که هر کدام از آن ها از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشند و در این میان، یکی از نمونه های تولید شده، پارچه ویسکوز تیپ لاکرا می باشد که به دلیل ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد از آن برای دوخت لباس هایی چون شلوار استفاده خواهند کرد و هم چنین قیمت عمده این نمونه از پارچه با توجه به گرماژ و کیفیت مواد اولیه ای که در تولید آن نقش دارند، قابل تغییر خواهد بود.

قیمت عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا شلواری

انواع پارچه ویسکوز چه کاربردی دارند؟

انواع پارچه ویسکوز چه کاربردی دارند؟ در واقع پارچه های ویسکوز نسل جدیدی از پارچه ها هستند که از جذب رطوبت بالایی برخوردار می باشند و حتی جذب رطوبت آن حدود 50 درصد بیشتر از پارچه های پنبه ای خواهد بود و به دلیل این ویژگی، استفاده از پارچه های ویسکوز برای البسه های ضد آب بسیار مناسب می باشد. 

هم چنین پارچه های ویسکوز از خاصیت تنفس بالایی برخوردار می باشند و به همین منظور استفاده از آن ها برای تولید زیر پوش های مردانه و لباس های ورزشی مناسب خواهد بود.

از دیگر ویژگی های پارچه ویسکوز، این بوده که تولید الکتریسته نخواهد کرد و به همین دلیل، این دسته از پارچه ها به عنوان پارچه های جذاب به منظور تولید لباس های راحتی خانگی شناخته شده است.

از سویی دیگر پارچه های ویسکوز از جمله پارچه ها با عمر طولانی می باشند و در صورت استفاده و شست و شوی مکرر پرز دهی نداشته و گلوله نمی شود و به همین منظور مناسب برای انواع ملحفه و رومیزی خواهد بود.

و اما درباره پارچه های ویسکوز می توان گفت که دارای ظاهری براق و درخشان داشته و هم چنین از قابلیت رنگ پذیری بالایی برخوردار خواهد بود و به همین دلیل، این نمونه از پارچه ها، گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های زنانه و مردانه می باشد.

البته لازم به ذکر است که پارچه های ویسکوز در دسته پارچه ها و الیاف بسیار خنک محسوب خواهد شد و حتی این مدل پارچه، از ابریشم طبیعی هم خنک تر بوده، به طوری که می توان پارچه های ویسکوز را هادی گرما نامید و در همین راستا از این پارچه می توان برای دوخت انواع مانتو، پیراهن و لباس های تابستانی استفاده نمود.

خرید پارچه ویسکوز فلامنت تیپ لاکرا

خرید پارچه ویسکوز فلامنت تیپ لاکرا پارچه های ویسکوز از نمونه پارچه های با کیفیت می باشد که می توان برای تولید این گروه از پارچه ها، الیاف ویسکوز را با نمونه های دیگری از الیاف ترکیب کرده و پارچه های متنوع و با کیفتی را تولید نمود و در میان نمونه های تولید شده، پارچه ویسکوز فلامنت تیپ لاکرا یکی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین پارچه های گروه ویسکوز می باشد که سهم عظیمی از بازار خرید پارچه ویسکوز به این نمونه از پارچه تعلق خواهد گرفت.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. لاکرا پارچه خوبیه و بسیار راحته

    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag