پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت عمده پارچه گردباف فلامنت | فروش بدون واسطه انواع پارچه

جهت تهیه قیمت عمده پارچه گردباف فلامنت، می توان به کارخانه های تولیدی و همچنین شرکت هایی که در کار واردات این محصول می باشند، مراجعه کرد. آن ها فروش بدون واسطه انواع پارچه را نیز در دستور کار خود قرار می دهند که این کار باعث می گردد تا دست واسطه ها کوتاه شود و کالا، با بهترین قیمت در دسترس مشتریان قرار گیرد. اما پارچه های گردباف چگونه محصولاتی هستند؟ مشخصات نوع مرغوب آن ها چیست؟ در این مطلب به این مسئله می پردازیم و این پارچه ها را برای تان معرفی می نماییم. 

قیمت عمده پارچه گردباف فلامنت | فروش بدون واسطه انواع پارچه

تولید عمده انواع پارچه های گردبافی در ایران

تولید عمده انواع پارچه های گردبافی در ایرانشرکت های گوناگون نساجی در ایران وجود دارند که به دو طریق پارچه ها را تولید می کنند. آنان از دستگاه هایی کار می گیرند که به تخت باف و گردباف مشهور می باشند. نوع پارچه های گرد باف که فروش زیادی دارد و علت آن هم استفاده گسترده از آن می باشد، به وسیله ماشین آلاتی تولید می گردد که به شکل دورانی پارچه را می بافند. یکی از دلایلی که به این گونه از پارچه ها گرد باف گفته می شود هم همین موضوع است. در هر حال این نوع از پارچه، در انواع بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می گردد. 

از جمله پارچه های گردباف که زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، تریکو می باشد. در مراکز خرید و فروش می توان پارچه تریکو نوزادی، پارچه تریکو نخی، پارچه پلی استر تریکو و غیره را به راحتی پیدا کرد. در کنار این، شرکت های بافندگی پارچه ها محصولات خود را از طرق گوناگونی عرضه می دارند. آنان فروش اینترنتی پارچه را هم انجام می دهند. 

از طرف دیگر، قیمت پارچه نخی گردباف را هم همین شرکت ها هستند که تعیین می کنند. روی هم رفته تولید انواع پارچه گردبافی به شکل انبوه از جانب کارخانه جات مختلفی صورت می گیرد و آنان نیز به همین شکل محصولات شان را در بازار ارائه می کنند و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند تا آنان در موارد متفاوتی از این کالا، استفاده کنند. 

فروش مستقیم پارچه از کارخانه

فروش مستقیم پارچه از کارخانهدر حال حاضر، اغلب کارخانه هایی که در کار تولید پارچه می باشند، محصولات خود را به شکل مستقیم به بازار عرضه می دارند. این نوع از فروش، مزیت های گوناگونی را ایجاد کرده است که می توان از آن جمله به کوتاه شدن دست واسطه ها اشاره کرد. در گذشته بیشتر این واسطه ها بودند که کالا را از شرکت های تولیدی خریداری می کردند و سپس آن را در بازار به قیمت های دلخواه خود عرضه می داشتند و در شرایطی حتی اقدام به گران فرشی نیز می نمودند؛ ولی در در شرایط کنونی قضیه فرق کرده است. 

به این معنی که خود شرکت ها مستقیماً وارد بازار شده اند و محصولات خود را ارائه می کنند. آنان به وسیله شعبی که راه اندازی کرده اند کالای شان را در سر تا سر ایران توزیع می کنند و دیگر خبری از واسطه ها در میان نیست. شما هم می توانید با مراجعه به شعبه های گوناگون و همچنین فروشگاه هایی که به نمایندگی ازشرکت های مطرح پارچه ها را عرضه می دارند، با قیمت های بسیار مناسبی این محصول را تهیه کنید و در همین حال، آن را به شکل عمده و جزئی بخرید و در کارهای گوناگونی از آن کار بگیرید. 

در هر حال، فروش مستقیم سبب گردیده تا جنس اصل هم به دست مشتری برسد. این گونه می توان پارچه تریکو کیلویی را تهیه کرد  و قیمت پارچه گردباف را به دست آورد. 

لیست قیمت عمده پارچه های گردباف

لیست قیمت عمده پارچه های گردبافاگر به دنبال قیمت عمده پارچه های معروف به گردباف می باشید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که فروشندگان، بر اساس موارد مختلفی، این محصولات ار به فروش می رسانند. از جمله نکات و عوامل اصلی ای که در این خصوص رعایت می شود و باعث می گردد تا محصول قیمت کم یا زیادی پیدا کند، این ها می باشند که به آن توجه کنید: 

  • نخی که در بافت پارچه از آن استفاده می کنند. 
  • گرماژ یا همان وزن پارچه بسیاری مهم است. 
  • ضخامت پارچه و این که چه مدل و رنگی دارد. 
  • نوع خرید و فروش هم یکی دیگر از عوامل قیمت گذاری است. 
  • از همه مهمتر، عرض استاندارد محصول می باشد. 

با در نظر داشت همین موارد است که قیمت انواع پارچه را شرکت های تولید کننده، تعیین می نمایند. در کنار این، شما با مراجعه به بازارهای قماش می توانید تازه ترین قیمت پارچه تریکو که یکی از اصلی ترین پارچه های گردباف به شمار می رود را نیز به دست آورید و در صورتی که به آن نیاز دارید، خریداری کنید. 

خرید اینترنتی پارچه های گردبافی

خرید اینترنتی پارچه های گردبافیخرید اینترنتی پارچه های گردباف را می شود از فروشگاه های مختلف آنلاین انجام داد. هم اکنون سایت های بسیار زیادی هستند که در این حوزه فعالیت می نمایند. آنان را برخی از شرکت های تولیدی و وارداتی هم راه اندازی کرده اند که از جمله معتبرتری مراجع آنلاین برای تهیه این گونه از پارچه به شمار می رود. باید گفت که خرید پارچه پنبه ای و یا پارچه لباس ورزشی به این این طریق، ساده و در همین حال ارزان قیمت می باشد. به همین سبب است که بسیاری از مشتریان محصول را به از راه تهیه می نمایند. 

روی هم رفته، بسیاری از تولیدی ها نیز فروش پارچه ورزشی و همچنین فروش عمده پارچه های گردباف دیگر را به وسیله سایت هایی که طراحی کرده اند به فروش می رسانند. شما می توانید خرید پارچه دیور و خرید پارچه گردباف را در هر طرح و الوانی که خواسته باشید از فروشگاه های آنلاین انجام دهید. 

قابل ذکر است که سایت های اینترنتی، در تنوع بسیار زیادی محصولاتی از این دست را ارائه می کنند. آن ها همچنین در هر جایی از کشور که باشیم قابل دسترس هستند و کالای شان را در اسرع وقت نیز برای سفارش دهنده، ارسال می کنند. پس اگر می خواهید که خرید پارچه ارزان را انجام دهید، به این سایت ها مراجعه کنید. 

فروش پارچه های گردبافی به صورت کیلویی

فروش پارچه های گردبافی به صورت کیلوییبیشتر تولیدی هایی که پارچه های گردباف را عرضه می دارند، به شکل کیلویی این کار را انجام می دهند. آن ها در مدل های متفاوتی اقدام به این کار می نمایند و شما می توانید با مراجعه به این ارائه دهندگان، به هر میزانی که نیاز داشته باشید، پارچه را خریداری کنید. 

باید گفت که به این شکل، پارچه ممکن است ارزان تر هم تمام شود. البته باید در نظر گرفت که ضخامت پارچه چه اندازه است و عرض آن چند متر می باشد. خلاصه این که، پارچه های گردباف را بسیاری از فروشندگان عمده به شکل کیلویی عرضه می دارند؛ هر چند نمی شود منکر این شد که در بازار هم برخی از پارچه فروشی ها به این گونه محصول را در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. 

پارچه هایی که نام آشنا به گردباف می باشند، تنوع بسیار زیادی دارند و برندهای گوناگونی آن ها را تولید می نمایند. در بازار هر نوع برند و طرحی از این محصول پیدا می شود که آن را به صورت کیلویی نیز می توان تهیه کرد. 

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت لاکرا

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت لاکرابرای آن شمار از کسانی که تصمیم دارند خرید عمده پارچه تریکو فلامنت لاکرا را انجام دهند، توصیه می نماییم که به فروشگاه های معتبر سر بزنند. این نوع از پارچه، به دلیل این که از سه جنس متفاوتی تولید شده، ممکن است که از کیفیت های گوناگونی نیز برخوردار باشد. پافشاری ما برای مراجعه به عرضه کنندگان مورد اعتماد نیز به همین سبب می است. همان گونه که از نام این پارچه معلوم می شود، محصول بایستی از کیفیت خاصی برخوردار بوده و کاربردهای متفاوتی را نیز دارا است. 

عمدتاً، تولیدی های پوشاک و فروشندگان جزئی پارچه در بازار می باشند که این نوع از محصول را به شکل کلی تهیه می کنند. آنان برای این که بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند، اقدام به خرید عمده پارچه تریکو فلامنت لاکرا می نمایند که این از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. 

از جمله مشخصات این گونه از پارچه این می باشد که هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم این که کش سانی بالایی دارد؛ چون که در تولید آن، از پلی استر و لاکرا استفاده کرده اند. 

عرضه عمده پارچه های فلامنت ورزشی

عرضه عمده پارچه های فلامنت ورزشییکی از کاربردهای اصلی پارچه های فلامنت، تولید انواع لباس ورزشی می باشد. این گونه از محصول هم سبک است و هم این که می تواند عرق را جذب کند. اما این نکته را نیز باید اشاره کرد که چنین محصولی به تنهایی نمی توان به کار گرفت؛ زیرا که نخ صد در صد پلی استر در تولید آن استفاده شده و همین مسئله باعث پایین آمدن کیفیت آن می گردد. از جمله معایب چنین پارچه ای می توان به نبود تهویه درست هوا و همچنین خنک و گرم بودن آن در فصول زمستان و تابستان اشاره کرد. 

روی هم رفته، چنین پارچه ای را به صورت عمده، شرکت های گوناگونی ارائه می کنند. آن ها در رنگ های متفاوتی اقدام به این کار می نمایند که می شود به این الوان اشاره کرد: 

  • رنگ قرمز 
  • رنگ سبز 
  • رنگ آبی 
  • رنگ مشکی 
  • رنگ سرمه ای 
  • رنگ بنفش 
  • رنگ های ترکیبی 
  • و غیره 

شرکت پخش پارچه گردبافی ریون فلامنت

شرکت پخش پارچه گردبافی ریون فلامنتپخش پارچه هایی که به ریون فلامنت مشهور هستند، از سوی مراجع متفاوتی انجام می شود. بیشتر تولیدی ها و شرکت هایی که در کار واردات این محصول می باشند، آن را در سر تا سر کشور توزیع می نمایند. 

اما این گونه از پارچه نیز در زمره محصولات گردباف به شمار می رود که در ساخت آن از ویسکوز و پلی استر استفاده شده است. پخش کنندگان با در نظر داشت نوع کیفیت این محصول، آن را در نرخ های متفاوتی عرضه می کنند. 

باید گفت که هر چه از نخ ویسکوز بیشتری در تولید این گونه از محصول استفاده کرده باشند، ارزش آن نیز بالاتر خواهد رفت. دلیل این مسئله نیز این است که ریون، نوعی پارچه ویسکوز است که از الیاف طبیعی بافته می شود. 

صادرات باکیفیت ترین پارچه های ایرانی

صادرات باکیفیت ترین پارچه های ایرانیپارچه های مرغوب ایرانی، به کشورهای گوناگونی صادر می شود. از آن جمله می شود به افغانستان، روسیه، قطر، کویت، عراق، سوریه و سایر ممالک دیگر اشاره کرد. 

اما صادر کنندگان پیش از این که محصولات خود را به این کشورها ارسال کنند، موارد گوناگونی را در نظر می گیرند. آن ها سعی می نمایند تا در گام نخست، بازار کشورهای مقصد را به خوبی بررسی کنند و سپس طبق سلیقه و سفارش، پارچه ها را وارد بازار خارجی بنمایند. 

در کنار این، شرکت های صادر کننده، می کوشند تا پارچه های با کیفیت را به بازار جهانی عرضه کنند تا فروش بهتر داشته و سود بیشتری به دست آورند. 

فروشنده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

فروشنده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانیعرضه کنندگان زیادی در بازار وجود دارند که در کار فروش پارچه پنبه ای فلامنت می باشند. این گونه از محصول، کاربرد زیادی در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان ها دارد. از آن انواع مختلفی از پوشاک را می دوزند که مورد نیاز در این مکان ها می باشد. از جمله موارد استفاده از این پارچه ها می توان به این ها اشاره کرد: 

  • دوخت کلاه 
  • دوخت انواع ملحفه بیمار 
  • دوخت رو انداز 
  • دوخت لباس پرستار، پزشک و پرسنل 
  • و سایر موارد دیگر از این قبیل 

خریدار پارچه های فلامنت ارزان قیمت

خریدار پارچه های فلامنت ارزان قیمتآن دست افرادی که می خواهند خرید ارزان پارچه های فلامنت را انجام دهند، باید جستجوی بیشتری در بازار بنمایند. برخی از پارچه فروشی ها این محصول را زیر قیمت عرضه می کنند و می شود از آنان به هر میزانی و متری که نیاز داشته باشیم، کالا را به دست آوریم. 

اصولاً پارچه های فلامنت از نرخ کمتری برخوردار می باشد که دلیل آن هم نخی است که در آن به کار برده می شود. از طرف دیگر اگر این کالا را به شکل عمده تهیه کنید، خواهید توانست که آن را ارزان بخرید. 

بهترین برند انواع پارچه در بازار ایران

بهترین برند انواع پارچه در بازار ایراندر کشورمان شرکت های بزرگ و برتری وجود دارند که بهترین پارچه ها را می بافند و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می دارند. 

آن ها موارد مختلفی را در نظر می گیرند و طبق استانداردها محصولات شان را ارائه می کنند. بهترین برندها از مرغوب ترین الیاف طبیعی برای تولید یک پارچه استفاده می کنند. البته آن ها سعی می نمایند تا با استفاده از فناوری های جدید، پارچه های ترکیبی را هم بافته و روانه بازار کنند. 

می توان با مراجعه به بازارهای حضوری و آنلاین، به راحتی پارچه هایی که بهترین برندهای ایرانی تولید می نمایند، تهیه کرد و از آن پوشاک و یا هر نوع دستمال دیگر را دوخت و در امور مختلفی مورد استفاده قرار داد. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag