پرش لینک ها

لینک کوتاه:

قیمت فروش عمده زیرانداز حصیری در قم

آیا از قیمت فروش عمده زیرانداز حصیری در قم اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید بافت زیرانداز حصیری چگونه است و مواد اولیه آن چیست؟ آیا می دانید بهترین کارخانه تولید کننده زیرانداز حصیری کدام است؟

برای اینکه بدانیم بافت زیرانداز حصیری چیست باید با روش تولید حصیر و مواد اولیه‌ آن آشنا شویم. در هر نقطه از ایران با توجه به پوشش گیاهی، هنر دست زنان و مردان زحمت کش ایرانی متفاوت است. خوب است بدانید گیاهان مورد استفاده در تولید زیرانداز حصیری چه هستند. در مناطق جنوبی از برگ نخل خرما، برگ برخی از نخل ‌های وحشی و ساقه‌ نی‌ های باتلاقی مخصوص مناطق گرمسیری برای تهیه‌ الیاف حصیر بافتن استفاده میکنند که به چند نمونه اشاره میکنند.
کرتک: گیاهی نی مانند است که در باتلاق ها قابل رویش هستند و در حاشیه‌ی نهرها نیز رشد میکنند. این نی ها استحکام کششی زیادی دارند و آفت درختی هم ندارد، الیاف مناسبی برای تولید حصیر به شمار می ‌آید.
داز: یکی از انواع نخل‌ های وحشی است که برگ‌ های بسیار محکم دارد که این برگ ها در حصیربافی استفاده میشوند.
و همینطور گیاهانی که در شمال با آن محصولات حصیری تولید میشود عبارتند از:
سوف: از انواع نی ‌های وحشی است و به صورت خودرو در مرداب‌ ها میروید.
کنف: گیاهی است که مخصوصاً بیشتر برای حصیربافی کشت میشود.
لی یا گالی: یکی از انواع نی ‌های وحشی شمال کشور است که خود رو در کنار مرداب ‌ها میروید.
بید: ترکه‌ های درخت بید بهترین انتخاب برای حصیر بافی است و باید ابتدا آنها را در آب بخیسانیم، انعطاف‌ پذیر شوند و بعد برای استفاده آماده میشوند.
زیرانداز حصیری در کارخانجات از مواد اولیه ای مانند پشم نخ استفاده میشود و در روند بافت علاوه بر استفاده از نخ های تولید شده از پشم گوسفندان به صورت رنگ شده از الیاف گیاهی نیز استفاده میشود.

بافت زیرانداز حصیری پلاستیکی در کارخانه تولیدی

بافت زیرانداز حصیری پلاستیکی در کارخانه تولیدی

دریافتیم که بافت زیرانداز حصیری میتواند از الیاف گیاهی و پشم باشد. در بافت زیرانداز حصیری پلاستیکی در کارخانه های تولید زیرانداز سوال پیش می آید که چه موادی استفاده میشود؟ از الیاف گیاهی، مواد اولیه پلاستیکی مناسب زیرانداز که ضد حساسیت و اسپان باشد، برزنتی و… استفاده میشود. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به مطالب سایت معتبر کارخانه های تولیدی مراجعه کنید یا میتوانید به صورت کاملاً حضوری از شرکت های تولیدی بازدید نمایید.

زیرانداز حصیری

مواد اولیه زیرانداز حصیری پلاستیکی چیست

همانطور که میدانید مواد اولیه برای زیراندازهایی که در قدیم بافته میشدند، غالبا ساقه یا برگ گیاهانی خاص بود و نیروی دست زنان و مردان کوشا در حصیر بافی و این اتفاقات برمیگردد به نیاز بشر. الیاف استفاده شده در حصیر در مناطق مختلف ایران و حتی در برخی مناطق در فصول مختلف متفاوت هستند. در کارخانه های نزدیک به هر منطقه با پوشش گیاهی مختلف الیاف گیاهی مورد استفاده در تولید زیرانداز حصیری متفاوت تر است که هر کدام از این الیاف برای واجد شرایط شدن در بافت زیرانداز روش آماده ‌سازی متفاوتی دارند.

زیرانداز ساحلی

مرغوب ترین کیفیت را کدام تولیدی زیرانداز به بازار عرضه میکند

زیرانداز ساحلی از مرغوب ترین زیراندازهایی است که در اکثر تولیدی ها مانند دیبافت در قم و زر بافت در یزد و… تولید میشود. چرا زیرانداز ساحلی مرغوب ترین است؟ چون تنها مختص به مکان های ساحلی و دریایی نیستند، بلکه برای مسافرت و گشت و گذار عالی و مناسب هستند. این زیراندازها از مرغوب ترین و بهترین زیراندازها هستند که دارای ویژگی های بسیاری است مانند: ضد حساسیت، ضد آب، گرم، نرم و با استقامت، قابل حمل و به اندازه کافی بزرگ در سایزهای مختلف. اگر شما به دنبال خرید زیرانداز خوب از نظر مرغوبیت و ماندگاری بالا هستید زیرانداز ساحلی را انتخاب کنید.
هر چقدر پول بدی آش میخوری! چرا این ضرب المثل را گفتم؟ به ادامه مطلب بپردازید تا متوجه شوید.
زیرانداز ساحلی که از بهترین های یک زیرانداز است، قیمتی فقط کمی بیشتر از دیگر زیراندازها دارد. چراکه ویژگی های عالی را برای خریدار نسبت به دیگر زیراندازها دارد و قیمت آن با توجه با ویژگی های فوق العاده ای که دارد مناسب تر از دیگر زیراندازها است. کافی است برای اطلاع از قیمت زیراندازهای ساحلی و خرید انواع نمونه های آنها با قیمت مناسب، به یکی از مجموعه های شرکت های پخش بهترین زیراندازهای ساحلی درجه یک در سر تا سر کشور مراجعه کنید، با توجه به شرایط کرونایی بهتر است برای جلوگیری از بیمار شدن خود و اعضای خانواده عزیز با تلفن های واحد پشتیبانی یا فروش این مراکز برای ثبت سفارش محصول تماس بگیرید.

زیرانداز حصیری

روش شناخت زیرانداز درجه یک از نا مرغوب

هر کسی سلیقه ای دارد و استانداردهایی برای خرید یک زیرانداز مرغوب دارد. اما ما به طور کلی برای شناخت اینکه زیراندازها از نوع مرغوب است به شما میگوییم که باید تمام جوانب و فاکتورها را در نظر بگیرید. به عنوان مثال: از نظر کاربرد به گروه ها و انواع مختلفی طبقه بندی میشوند که هر کدام با توجه به کارآیی، سایز و اندازه های مختلفی دارند. برخی از انواع پر کاربردترین زیراندازهای تولیدی که نشان دهنده مرغوبیت ان است در کشور عبارتند از:
– زیراندازهای مسافرتی
– زیرانداز ساحلی
– زیرانداز حصیری
– زیراندازهای حصیری پلاستیکی و… .
فاکتور دیگر؛ سایز و ابعاد مورد نظر است که بعضی از اندازه های غیراستاندارد، نشان از بی کیفیتی محصول است. زیراندازهای مسافرتی تنوع بالایی در سایز، مدل و طرح و رنگ دارند. به طور مثال مدل های شش متری، نه متری و دوازده متری که متراژهای اصلی زیراندازها هستند، بسیار پرفروش بوده و در بازار به راحتی میشود آنها را تهیه کرد.

ویژگی های زیرانداز حصیری
فاکتور بعدی برای مرغوبیت که میتوان به آن اشاره کرد توجه کردن به شکل ظاهری و حتی رنگ های به کارفته در آنها است که اهمیت بالایی دارند. زیراندازها در رنگ بندی های متنوع تولید میشوند. رنگ های مرده و غیر استاندارد که ممکن است حساسیت ایجاد کنند از مرغوبیت کالا میکاهند. در انواع زیرانداز برزنتی پارچه های برزنت باید ضد آب باشد، در غیر این صورت، فاقد مرغوبیت مورد نیاز است. منظور از زیرانداز حصیری مواد اولیه چوبی نیست، بلکه مواد اولیه تولید شده آن با مواد اولیه پلاستیکی است که طرح سنتی شبیه حصیر را دارند، پس دقت کنید که مواد اولیه پلاستیکی استفاده شده به هیچ وجه بی کیفیت و حساسیت زا نباشد. در انواع زیرانداز مسافرتی، حصیری و ساحلی زیراندازهایی که با الیاف نانو یعنی الیاف ضد آب یا پلی استر و ضد حساسیت بافته شده است، در لیست درجه یک قرار دارد. به طور کلی انواع زیراندازهای مرغوب و درجه یک از مواد درجه یک طبیعی یا مصنوعی به صورت دورو تهیه شده که قیمت آنها بر اساس ویژگی های کمی و کیفی آنها اعلام میشوند.
ناگفته نماند که زیراندازهای درجه یک ایرانی از جنس برزنت و پلاستیک هستند که نمونه های صادراتی درجه یک آن دارای کاور برزنتی هم هستند و برای صادرات محصولی مناسب هستند.

زیرانداز حصیری مسافرتی

بهترین شرکت تولید کننده زیرانداز حصیری مسافرتی

مراکز پخش و نمایندگی فروش زیرافکن فراوانی در سراسر ایران وجود دارد که مشغول به فعالیت هستند، اما مسئله این است که کدام شرکت تولید کننده از بهترین تولید کنندگان زیراندازها (به صورت محدود تر زیراندازهای مسافرتی یا ساحلی) هستند؟ بسیار خب، بهتر است بدانید که شرکت تولید ساحلی جز برترین ارائه دهنده ها است و همچنین بزرگ ترین عرضه کننده جدید ترین مدل های این کالا هست و آنها را عمده و گسترده در بازارهای سرتاسر کشور توزیع کرده و به صورت کلی و جزئی به دست مصرف کنندگان برای مصرف و فروش میرساند.

زیرانداز حصیری شرکت ساحلی نیز شامل موارد زیر است

 

زیرانداز حصیری شرکت ساحلی نیز شامل موارد زیر است

– زیرانداز حصیری
– زیرانداز جاجیمی مسافرتی
– زیرانداز برزنتی
– زیرانداز فومی
– زیرانداز پلاستیکی
– زیرانداز سنتی
– زیرانداز ساحلی
پرمصرف ترین و پرطرفدارترین نوع زیر اندازها، نوع ساحلی آنها است که نامش همنام شرکت هست. شرکت ساحلی با به کارگیری پارچه های ضد آب و پراستقامت زیرانداز تولید میکند که این زیراندازهای تولید شده استحکام خیلی زیادی دارند و در رنگ بندی های متنوعی تولید میگردند.

نکته مهم

از آنجا که این کالا بیشتر به عنوان یکی از لوازم سفر همیشه مورد استفاده لحاظ میشود، شرکت ساحلی در مورد این نوع خاص از زیراندازها (ساحلی یا مسافرتی) قیمت مناسبی در مقایسه با زیراندازهای دیگر موجود در بازار در نظر گرفته است.

زیرانداز حصیری ساحلی

 

تفاوت زیرانداز حصیری ساحلی با دیگر کارخانجات

زیرانداز ساحلی همانطور که از نامش پیداست مناسب برای کمپینگ در ساحل است، اما برخی دیگر کاملا مناسب کوهنوردی و ورزش و جنگل هستند. این محصول ضد آب بوده که دیگر محصولات ممکن است این خاصیت را نداشته باشند. برخی دولایه هستند که در مقایسه با زیراندازهای تک لایه، عمر طولانی تری دارند.
قابلیت جمع شدن در کیف مخصوص خود را دارند که برخی دیگر نیز حاوی کیف نیستند. وزن همه زیراندازها کم است اما این زیرانداز وزن کمتری را به خود اختصاص داده است که بسیار سبک و نرم هستند.
زیرانداز ساحلی دارای قابلیت تا شدن را دارد، وزن سبک آن برای حمل، در چند ثانیه و بدون نیاز به نصب، به راحتی باز و بسته میشود که مانع از گرفتن دیسک گردن و کمر میشود و این ویژگی باعث شده تا جای خود را در دل طرفدارانش باز کند.
دیگر زیراندازها پایه نگهدارنده ندارند، زیرانداز ساحلی یک پایه نگهدارنده قابل تنظیم از جنس استیل در قسمت تکیه گاه خود دارد که نهایت راحتی را برای افراد در ساحل یا کمپ فراهم میکند.
از لحاظ قیمت نیز ناگفته نماند که شرکت های مختلفی در مورد نوع خاصی از زیراندازها مانند ساحلی یا مسافرتی قیمت مناسبی در مقایسه با زیراندازهای دیگر موجود در بازار در نظر میگیرند که فرصتی مناسب برای خرید ایجاد میکنند.

بافت زیرانداز حصیری

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag