پرش لینک ها

لینک کوتاه:

لیست قیمت پتو مسافرتی در بازار تهران

پتوی مسافرتی، توسط شرکت‌های گوناگونی در ایران، تولید و روانه بازار تهران و یا سایر شهرهای ایران می‌شود. نوع خارجی این پتوها در مراکز کالای خواب هم عرضه می‌شود. اگر به لیست نرخ‌های این محصولات نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که قیمت‌های‌شان متغیر است. در کل، ما در این جا به معرفی این مدل از پتو می‌پردازیم و مشخصات خوب آن را برایتان بیان می‌نماییم. البته به سایر پتوها در مدل‌های متنوع اشاره‌ای خواهیم نمود.

لیست قیمت پتو مسافرتی در بازار تهران

پتو‌های درجه یک مخصوص صادرات

کارخانه‌ی پتوی ایرانی، محصولات خود را جهت صادرات به کشورهای مختلف، در درجه بندی کیفی عالی تولید کرده و عرضه می‌دارد. پتو درجه یک مخصوص صادرات چه نوع پتویی می‌باشد؟ در این زمینه بایستی به این نکته اشاره کرد که این مسئله به برند ربط دارد. برخی از شرکت‌ها تفاوتی میان نوع داخلی و خارجی شان دیده نمی‌شود.

برای این که بتوانید یک پتو مرغوب و باکیفیت را برای صادرات تهیه نمایید، خوب است که سری به مراجع اصلی تولید که همانا کارخانه‌جات باشند، بزنید. آن‌ها در اقصی نقاط کشورمان فعالیت می‌نمایند. از طرفی، در این جا به برخی از نکات می‌پردازیم که برای صادر کردن یک کالای خوب، در نظر گرفتن‌شان ضروری می‌باشد:

  • رعایت استانداردهای مختلف از جمله بهداشتی
  • تولید در تنوع بالای رنگ و طرح
  • کیفیت بالای محصول و استفاده از الیاف درجه یک
  • بسته بندی‌های زیبا و شکیل
  • ارائه در ابعاد و وزن استاندارد
  • تولید برای همه گروه‌های سنی
  • و سایر نکات دیگر از این قبیل

پتو های درجه یک مخصوص صادرات

فروشگاه ویژه پتو‌های طرحدار ایرانی

پتو‌های تولید شده توسط کارخانه‌های ایرانی، از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم می‌شوند. یکی آن‌هایی که دارای طرح‌های متفاوتی اند و دومی‌ساده و تک رنگ می‌باشند. با مراجعه به فروشگاه‌های ویژه پتو‌های طرحدار، می‌توان این محصول را در مدل‌های گوناگونی مشاهده کرد و اقدام به خریدشان نمود.

در این زمینه، شرکت‌ها همواره سعی کرده‌اند که طرح‌های زیبایی را به پتوهای‌شان بدهند. آن‌ها هر از چندگاهی می‌کوشند تا با مدلی جدید وارد بازار شده و به ارائه کالایشان بپردازند. تصور کنید که همه تولیدی‌ها روی این قضیه متمرکز هستند. به همین دلیل می‌باشد که ما در بازار، تنوع طرح بسیار زیادی از پتوها را مشاهده می‌نماییم.

از طرف دیگر، شرکت‌ها، طراحی را  بر اساس رده بندی سنی و همین طور جنسیت در نظر می‌گیرند. طبعاً پتوهایی که برای کودکان و نوجوانان بافته می‌شود، مدل‌شان با نوع بزرگسالان فرق می‌نماید. همین طور پتوهای دخترانه، اغلب رنگ‌های شادتری نسبت به پسرانه دارد. طراحی‌های آن نیز کاملاً متفاوت می‌باشد. این‌ها همه مواردی‌اند که در طرح‌های پتوهای تولیدی در کشورمان در نظر گرفته می‌شوند. این گونه است که ما به راحتی مدل مورد نظرمان را پیدا می‌نماییم.

فروشگاه ویژه پتو های طرحدار ایرانی

پتو عروسکی مناسب برای اتاق کودک

یکی از انواع طرح‌های خوش‌رنگ و متفاوت پتوها، نوع عروسکی و مناسب برای اتاق کودکان می‌باشد. این محصول، به شکل ساده و کلاه‌دار ارائه می‌گردد. نوع دوم آن زیباتر و شکیل‌تر می‌باشد. توجه نمایید که رنگ و طرح می‌تواند روی روحیه نوزادان تأثیر بسیار زیادی بگذارد.

در هر صورت، این پتوها را شرکت‌های تولید کننده از الیاف مختلفی می‌بافند. طبعاً پتوهای مختص نوزادان، بایستی عاری از هر گونه ایجاد حساسیت باشند. بی تردید نوع زبر می‌تواند به پوست لطیف کودک آسیب وارد نماید و حتی باعث اذیت شدنش گردد.

همچنین به سایز پتوها دقت داشته باشید. همین طور وزن مناسب آن را انتخاب نمایید. ابعاد پتوهای نوزاد عموماً 80*110 می‌باشد. در بازار این محصول، تنوع زیادی در این زمینه وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی پتوی مورد نیاز را بیابید. پتوهایی که به آسانی می‌شود آن‌ها را با اتاق کودک هماهنگ نمود. بدین‌گونه، رنگ و ظاهر زیباتری به آن ببخشید.

پتو عروسکی مناسب برای اتاق کودک

مرکز فروش پتو با شرایط استثنایی

در بازار ایران شاهده عرضه پتوهای گوناگونی هستیم. علاوه بر جنس، با طرح و رنگ‌های متفاوتی نیز وارد بازار شده اند. در این میان، پتو‌های ایرانی بهترین انتخاب هستند زیرا علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌‌ای نسبت به سایر پتوهای عرضه شده دارند.

لیست قیمت انواع پتوهای ایرانی، با جنس اعلا را می‌توان از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر این محصول به دست آورد. قادر هستیم پتوی باکیفیت را در هر مدلی که می‌خواهیم از مراکز عرضه کالای خواب و در هر شهری که هستیم به دست آوریم. برخی از فروشندگان در این مراکز که عرضه کننده پتو به قیمت مناسب می‌باشند، محصولات خود را با شرایط استثنایی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

از آن‌ها می‌توان بهترین پتو مسافرتی و خانگی را به دست آورد. البته فروش ویژه پتو دونفره و یک‌نفره از جانب سایت‌های اینترنتی گوناگونی نیز انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که در هنگام خرید به نکات متفاوتی توجه نمایید. از جمله استانداردها، برچسب و آرم برندهایی که آن را تولید کرده‌اند. این که از چه جنسی ساخته شده‌اند.

همین طور قابل شستشو با دست و هم با ماشین لباسشویی باشند. از همه مهمتر این است که خرید را از معتبرترین عرضه کنندگان انجام دهید. آن‌ها کالایی را در دسترس‌تان می‌گذارند که از رنگرزی خوبی برخوردار باشد. همین‌طور در کنار لطافت و گرمی، مدل‌های چشم نواز و خیره کننده را نیز داشته باشند. فروش پتوها در برندهای گوناگونی انجام می‌گیرد که هر یک از آن‌ها نرخ‌های خاصی خود را دارند و کیفیت‌های شان با هم فرق می‌نماید.

 

مرکز فروش پتو با شرایط استثنایی

پتو‌های اعلا ایرانی در سایز دو نفره

تا به این جا مطلب به این موضوع اشاره کردیم که پتوهای اعلاء چه ویژگی‌هایی را دارا می‌باشند. همین طور آن‌ها به صورت تک و دو نفره نیز ارائه می‌گردند. البته در این زمینه باید گفت که سایزهای این دو با هم دیگر فرق می‌نماید. برای مثال پتوهای یک نفره از ابعادی بین 150*220 و 160*220 برخوردار‌اند.

اما نوع دونفره بی‌گمان باید بزرگتر باشد. آن‌ها را عموماً بر اساس استانداردهای ویژه ای که شرکت‌های تولید کننده در نظر دارند، در اندازه‌های 240*200 و 240*220 می‌بافند.

پتوهای مسافرتی دو نفره شادیلون، از این مزیت برخوردار هستند که شرایط بهداشتی‌تری را برای استفاده فراهم آورند. در نتیجه استفاده از این جنس پتو برای نوزادان و کودکان، بسیار مناسب خواهد بود.

باید متذکر شد که پتوهای دونفره برای زوجین یک محصول خوب به شمار می‌رود. البته می‌توان از آن در فصول سرد، به تنهایی هم استفاده نمود. همین طور این محصولات را شرکت‌ها به صورت تک و یا دولایه هم می‌سازند. طبعاً از لحاظ وزن و گرمایش با هم دیگر تفاوت‌هایی را دارا می‌باشند.

قطعا هیچ تولید‌ کننده‌ای را نمی‌توان یافت که یک پتو با یک رنگ خاص را فقط تولید نماید. بلکه ترکیب رنگی جور و کامل، از لحاظ اقتصادی هم به‌صرفه‌تر خواهد بود. از همین رو تولیدات گسترده‌ای در عرضه پتوهای تک رنگ صورت گرفته است. همین‌طور شما به مانند سایر محصولات دیگر، می‌توانید آن را در رنگ‌های متفاوت و همین طور مدل‌های گوناگونی مشاهده نموده و به تهیه آن بپردازید.

پتو های اعلا ایرانی در سایز دو نفره

پتو مسافرتی با طرح‌های متنوع رنگی

پتوهایی که به نام مسافرتی نام هستند، طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی را دارا می‌باشند. آن‌ها نیز مانند انواع دیگر این کالا، از جانب برندهای گوناگونی تولید می‌گردند. می‌توان با مراجعه به بازار، پتوی عمده‌ی مسافرتی و به شکل تکی آن را تهیه نمود. همین‌طور پتو کیلویی مسافرتی هم عرضه می‌گردد.

روی هم رفته، علاوه بر مدل، سایزهای آنان هم با هم دیگر فرق می‌نماید. مثلاً می‌شود پتوی کوچک مسافرتی، متوسط و بزرگ را از مراجع متفاوتی تهیه نمود. در هر صورت، پتوی ارزان ایرانی، همین نوع مسافرتی است که از مشخصات اصلی آن نازکی و سبک بودن‌شان می‌باشد.

طرح‌ها و رنگ‌های پتوی مسافرتی از این قرار است:

  • طرح چهار خانه
  • پطرح راه راه
  • طرح ساده
  • آبی
  • قهوه ای
  • نسکافه ای
  • و غیره

پتو مسافرتی با طرح های متنوع رنگی

خرید پتو‌های ایرانی گلدار و ساده

راه‌های متفاوتی را می‌شود در پیش گرفت، تا خرید پتوهای ایرانی گلدار و ساده را انجام داد. همان‌گونه که پیش از این اشاره نمودیم، آن‌ها طرح‌های متفاوتی را دارا می‌باشند. مارک‌های گوناگون تولید کننده در تلاش هستند تا بهترین مدل‌ها را بافته و به بازار عرضه بدارند.

در هر حال، خریداران مستقیم این محصولات، می‌توانند آن را از کارخانه، نمایندگی‌های رسمی‌فروش همین‌طور وب سایت‌های اینترنتی به دست آورند. از این مراجع می‌شود به شکل عمده‌ای و تکی خرید را انجام داد. در همین حال قیمت پتو مسافرتی را هم به دست آورد.

در هر حال، خریداران پتوها افراد مختلفی می‌باشند. این نوع از محصولات در هر خانه ای الزامی‌ هستند.  لذا از کالاهای خواب اساسی به شمار می‌روند. بسیاری از مشتریان امروزه رغبت زیادی به خرید پتوهای گلدار دارند؛ اگر چه نوع ساده و یک‌رنگ آنان هم از زیبایی خیره کننده‌ای برخوردار می‌باشند.

خرید پتو های ایرانی گلدار و ساده

نمایندگی پتو مسافرتی مخملی با کیفیت

نمایندگی فروش پتو مسافرتی باکیفیت کجا قرار دارد؟ کجا می‌توانیم پتوی مسافرتی باکیفیت را به‌صورت عمده تهیه نماییم؟ امروز پتوی مسافرتی را به شما عزیزان معرفی می‌نماییم که رنگ بندی و طراحی بسیار زیاد است.

این محصول فوق العاده شاد، مستحکم و در عین حال بسیار نرم، سبک و دارای قابلیت گرمایی بسیار خوب می باشد. پتوی مسافرتی مخملی باکیفیت را بایستی از مراجع معتبر تهیه نمود. شاید این سوال برای‌تان پیش بیاید که این مراجع کدام‌ها هستند؟ بی گمان یکی از آن‌ها نمایندگی‌های شرکت‌های تولید کننده می‌باشند. آنان در اقصی نقاط کشورمان در حال فعالیت هستند.

از این شعب می‌شود پتوی شادیلون مسافرتی و همین‌طور پتوی مسافرتی متری را تهیه نمود. روی هم رفته اگر در جستجوی این مطلب هستید که یک پتوی ممتاز مسافرتی راخریداری نمایید، بهتر است به نمایندگی‌های این محصول مراجعه نمایید.

آن‌ها محصولات خود را به شکل تضمینی در اختیار مشتریان می‌گذارند و همین‌طور از جمله راهنمایان خوبی هم به شمار می‌آیند.در هر صورت، نوع مخملی پتوهای مسافرتی، نرم و دارای پرزهای کوتاهی می‌باشند. آن‌ها نیز تنوع بالایی دارند.

نمایندگی پتو مسافرتی مخملی با کیفیت

معتبرترین فروشگاه پتو‌های ژله ای

برای کسانی که به دنبال یک پتو نرم، راحت، گرم و در همین حال سبک می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم که درجستجوی به دست آوردن نوع ژله ای این کالای خواب باشند. این پتوها نسل جدیدی از این محصولات به شمار می‌آیند. آن‌ها را کارخانه‌های متفاوتی در ایران تولید می‌نمایند.

این پتوها از جانب معتبرترین فروشگاه‌ها عرضه می‌گردند که به اشکال زیر می‌شود آن‌ها را پیدا کرد:

  • دو‌نفره و یک‌نفره ژله‌ای
  • طرح‌دار و ساده ژله‌ای
  • مسافرتی ژله‌ای
  • سربازی ژله‌ای
  • کودک، نوجوان و جوان ژله‌ای
  • و موارد دیگر

معتبرترین فروشگاه پتو های ژله ای

پتو طرح دخترانه به قیمت تولیدی

همان‌طور که می‌دانید، هر کدام از تولیدی‌ها برای این که بتوانند رضایت خاطر مشتریان خود را جلب نمایند، پتوها را نه تنها در مدل‌های گوناگونی می‌بافند، بلکه برای رده‌های سنی مختلف و همین‌طور برای دختران و پسران هم تولید می‌نمایند.

درباره‌ی پتوی طرح دخترانه باید گفت که آن را با مراجعه به منابع گوناگونی با قیمت تولیدی می‌توان تهیه نمود. در هر حال، این پتوها از رنگ‌های بسیار شاد و همین‌طور طرح‌های متنوعی برخوردار هستند. از طرفی، این کالاها را می‌شود در ابعاد مختلفی نیز به دست آورد.

پتوهای دخترانه را به شکل عمده و تکی قابل تهیه می‌باشند. با مراجعه به منابع معتبر با نرخ‌های مناسبی تهیه نمود.

 

پتو طرح دخترانه به قیمت تولیدی

پتو‌های خانگی صادراتی در انواع سایز‌ها

پتوهایی که به خانگی معروف می‌باشند و از جمله کالاهای صادارتی هم به شمار می‌روند، انواع سایزهای متنوعی را دارند. این مسئله باعث شده تا هر کدام از شرکت‌ها بر اساس نیاز بازار، اقدام به تولید محصولات‌شان بنمایند. در این زمینه گفتنی است که استانداردهای خاصی هم وجود دارد.

عمدتاً شرکت‌هایی که در زمینه پخش محصولات خود به خارج از کشور مشغول هستند، در این سایزها پتوهای خانگی را ارائه می‌دهند:

  • 210*240
  • 210*150
  • 220*160
  •  160*200
  •  140*180
  •  80*110
  • و غیره

پتو های خانگی صادراتی در انواع سایز ها

معرفی بهترین جنس پتو مسافرتی ایرانی

یکی از ویژگی‌های کلیدی و مهم این پتو که آن‌را از بقیه متمایز کرده است، وزن سبک و کم حجم آن می‌باشد. این موضوع به نوبه خود به عنوان یک نکته مثبت به شمار می‌آید. پتوی مسافرتی به نوعی از پتو‌های سبک اطلاق می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست از این پتو معمولاً در ایام مسافرت استفاده می‌شود.

پتو در کل به عنوان یک وسیله گرمایشی هنگام خواب شناخته می شود. استفاده از آن در ایام سرد سال بسیار لذت‌بخش خواهد بود. پتوهای مسافرتی ایرانی از جنس‌های گوناگونی تولید شده‌اند. در کل می‌توانیم برای معرفی بهترین‌های آنان، دو جنس اصلی را نام ببریم که عبارت می‌باشند از:

  1. الیاف طبیعی شامل: پشم، پنبه، ویسکوز و غیره
  2. الیاف مصنوعی شامل: فلامنت، پلی استر، آکریلیک

البته می‌توان پتو نمدی مسافرتی را هم از بازار تهیه نمود. این محصول  بیشتر جهت استفاده در سربازخانه‌ها، سازمان‌های امدادی، بیمارستان‌های موقت و غیره به کار می‌روند. روی هم رفته، جنس خوب پتو باعث می‌شود تا محصول هم گرم و هم با دوام باشد. همین‌طور در برابر شستشو، رنگ و اندازه‌اش تغییر ننماید.

 

معرفی بهترین جنس پتو مسافرتی ایرانی

لیست قیمت پتو مسافرتی در بازار تهران

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag