پرش لینک ها

لینک کوتاه:

محل پخش پتو نرمینه مدل سروین

حتما شما هم به خوبی میدانید که یکی از اضلاع اصلی برای سلامت بدن آدمی، خواب است. خواب خوب ویژگی ها و شرایط متعددی دارد که یکی از آنها به محیط برمیگردد. علاوه بر سلامت روح و روان لازم است شما در دمای مناسب، روی تشک مناسب و با بالش مناسب عضلات گردن بخوابید اما صبر کنید، یکی از مهم ترین چیزها نوع پتویی است که شما استفاده میکنید. پتویی مناسب است که علاوه بر نرمی و عدم ایجاد حساسیت پوستی و تنفسی بتواند به خوبی دمای بدن را حفظ کند. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که بدون پتو خوابتان نمیبرد یا پتو باعث احساس آرامش و امنیتشان در حین خواب میشود، پس تنها لازم است پتویی مطابق سلیقه تان انتخاب کرده و سپس بدانید باید از کجا پتوی دلخواهتان را خریداری کنیم.

پتو سروین
یکی از مدل های پیشنهادی ما که پتویی سبک و در رنگ های متفاوت، پتوی نرمینه مدل سروین است. در رابطه با محل پخش پتوی نرمینه مدل سروین باید گفت، خوشبختانه این کارخانه به طور صنعتی و در تعدادهای بالا پتوهای خود را تولید میکند. بعد از تولید، مرحله توزیع هم به خوبی انجام میشود و شما میتوانید بعد از انتخاب میان تنوع کاری که در پتوها وجود دارد، پتوی دلخواهتان را برای خوابی پر از آرامش خریداری کنید و لازم است بدانید، در سراسر ایران دسترسی به محصولات وجود دارد.
علاوه بر تنوع رنگ بی نظیر این محصول در کنار باقی محصولات، جنس خوب این پتو امکان شست و شوی آن را با ماشین لباسشویی هم میدهد و به لطف وزن سبکش هنگامی که آب را جذب میکند، به اندازه پتوهای دیگر سنگین نخواهد شد. این پتو لب دوزی شده است و خیالتان را راحت میکند، به علاوه اگر از طرفداران دادن کادوهای کاربردی هستید، باید گفت بسته بندی پتو هم زیباست و داخل یک ساک قرار دارد که از جذب آلودگی جلوگیری میکند.

انواع مدل های نرمینه سروین

انواع مدل های پتو نرمینه

شرکت نرمینه با توجه به نیاز و سلایق متفاوت پتوهای زیبایی طراحی و عرضه کرده است. در اینجا میخواهیم چند مورد از آنها را به شما معرفی کنیم.

پتو نرمینه یک نفره

اگر از آن دسته از علاقه مندان هستید که ساندویچ کردن خودتان هنگام خواب با پتو را دوست دارید، قطعا پتوی یک نفره بهترین راه برای اینکار است. این روزها افرادی که خواب سبکی دارند، ترجیح میدهند از پتوهای یک نفره در ابعاد 150 در 210 سانتی متر و به وزن 1000 یا ۱۱۰۰ گرم استفاده کنند. از طرفی اگر از تخت یک نفره استفاده میکنید، بهتر است پتوی خودتان را هم یک نفره خریداری کنید.

پتو نرمینه سروین

پتو نرمینه مدل سروین

استفاده از نام های خاص برای صدا زدن پتوها زمانی که تنوع محصولات بالا باشد، کمک شایانی به خریدار میکند. شرکت پتو نرمینه کاشان پتوهای مسافرتی خود را با عنوان سروین به بازار عرضه کرده است. ویژگی منحصر به فرد سبکی این پتوها باعث میشود، این روزها خواهان زیادی داشته باشند و در مقابل استقبال فراوان خریداران شرکت ها هم بتوانند، با انگیزه بیشتری مشغول به تولید شوند. حتما به خوبی میدانید که اجناس چینی چطور اکثر بازارهای ایران را قبضه کرده است، اما از طرف دیگر آنها هر چقدر هم سعی کنند به کیفیت بعضی از تولیدات ما نخواهند رسید، محصولات نرمینه را میتوان از این دست دانست. کیفیت بالا در کنار کمیت مثال زدنی که در کنار قیمت مناسبش باعث میشود یکی از انتخاب های خوب شما در خرید پتوی مناسب باشد.
اگر اهل پتوهای مسافرتی هستید یا دوست دارید پتوی سبک و مناسبی داشته باشید که همه فصول سال از آن استفاده کنید، پتوی نرمینه مدل سروین نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. این پتو در ابعاد ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر و وزن ۱۱۰۰ گرم عرضه شده است. نوع بافت پتو موسوم به ژله ای است و به لطف کارخانه نرمینه کاشان تکنولوژی ساخت این نوع از پتو محقق شده است.
پتو ها در دو نوع تک نفره و دو نفره عرضه میشوند و در کنار سبکی و نرمی شان دمای بدن انسان را به خوبی در طول شب حفظ میکنند زیرا این پتو خاصیت گرم کننده ندارد، همگی پتوها باید بتوانند با الیاف خودشان دمای بدن خود انسان را به خوبی نگهداری کنند و این تنها به واسطه نوع الیاف و تکنولوژی های پیشرفته امروز بهتر محقق میشود.

پتو نرمینه کودک

پتو نرمینه کودک

رسیدگی به نوزاد از جمله کارهای حساس است. پتو نرمینه مدل کودک از مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده است، زیرا پوست نوزاد حساس است و نباید مواد شیمیایی مضر را به آنها نزدیک کرد. این پتوها در رنگ های شاد و با ابعاد ۱۱۰ در ۱۶۰ سانتی متر بافته میشوند و میتوانند تا ۳ سالگی بچه هم مورد استفاده قرار بگیرند. بهتر است از این نوع پتو هنگام حمل و نقل کودک هم استفاده شود، زیرا توانایی خوبی در حفظ دما و محافظت از نوزاد دارد.

مشخصات پتو نرمینه سروین

مشخصات پتو نرمینه مدل سروین

خوشبختانه این پتو تنوع خود را در رنگ به خوبی حفظ کرده است. رنگ های یاسی، آبی روشن، صورتی، سبز کله غازی، بنفش، کرم روشن، گل‌ بهی، نسکافه ای، بنفش، سرمه ای، زرشکی، قهوه ای تیره و طوسی روشن در پتو نرمینه مدل سروین وجود دارد و شما میتوانید با توجه به علاقه یا دیزاین اتاقتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

پتوی گل برجسته سروین

پتوی نرمینه مدل سروین در حالت گل برجسته هم عرضه شده است که با توجه به سلیقه شما میتواند مدل جذابی باشد. ترکیب رنگ سبز و زرد و همینطور آبی و سفید آن در بازار موجود بوده و وزن آن دو کیلوگرم است.

ابعاد پتو نرمینه سروین

ابعاد پتو نرمینه مدل سروین

این نوع از پتو در ابعاد ۱۵۰ در ۲۱۰ سانتی متر موجود است. پتوی مسافرتی سروین از جمله پتوهای ژله ای است که وزن سبکی دارد و نسبت به رقبای خارجی اش از کیفیت بالاتری برخوردار است.

فروشندگان پتو نرمینه سروین

فروشندگان پتو نرمینه مدل سروین

پس از تولید پتوها در کارخانه با توجه به سلیقه متفاوت مشتریان و نیازهای مختلفی که امروزه وجود دارد، آنها بسته بندی و آماده توزیع میشوند. این کارخانه در کنار کیفیت درجه یک و ممتازش، کمیت را هم حفظ میکند و در بخش توزیع شما با رجوع به فروشگاه های فروش لوازم خواب و پتو میتوانید، پتو نرمینه مدل سروین را خریداری کنید‌.
اگر برایتان سخت است یا اینکه مقدور نیست به فروشگاه ها و مغازه ها به صورت حضوری رجوع کنید نیاز نیست نگران باشید. به لطف بستر اینترنت فروشندگان پتو مدل سروین امروزه در سایت های اینترنتی هم محصولات خود را عرضه میکنند، کافی است به سایت های نام آشنای خرید و فروش آنلاین یا فروش محصولات خواب رجوع کنید و با توجه به سلیقه تان رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و کالایتان را درب منزل تحویل بگیرید‌.

محل پخش پتو نرمینه مدل سروین

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag