پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مراکز خرید پتو به صورت عمده و تکی در تهران

برای خرید عمده پتو مراکز مختلفی وجود دارد که انواع پتو جنس خوب را به صورت عمده و تکی برای خریداران مختلف عرضه می کنند. در تهران و سایر شهر های بزرگ که بازار های بزرگی را برای تجارت عمده پتو دارند، به راحتی می توان پتوهای درجه یک را با بهترین قیمت خریداری کرد.مراکز خرید پتو به صورت عمده و تکی در تهران

فروشنده اصلی پتو های ممتاز در ایران

فروشنده اصلی پتو های ممتاز در ایرانپتو ها مانند سایر انواع محصولات توسط گروه های مختلف تولیدی اعم از کاخانه و کارگاه های بزرگ و کوچک در انواع مختلف و با کیفیت ها مختلف تولید می شوند. پتو های تولید شده توسط فروشنده های مختلف در بازار های مختلف به فروش می رسند. فروشنده های اصلی پتو گلبافت را که بتوان به راحتی به آنها اعتماد کرد، می توان با این ویژگی ها معرفی نمود:

  • با تولید کننده ارتباط مستقیم داشته باشد.
  • محصول را به طور کامل بشناسد.
  • هر تعداد پتو عمده ارزان را به راحتی تامین کند.
  • از اعتبار کافی در بازار برخوردار باشد.
  • به راحتی قابل دسترس باشد.

برای یک فروشنده خوب داشتن اطلاعات کافی از ویژگی ها و کیفیت پتو های ممتاز در یاران و سایر بازار های جهانی یک ضرورت است. برای مثال برای فروشنده پتو مسافرتی بهتر است که تمامی تولید کنندگان بزرگ و برند این محصول را بشناسد و بداند بهترین و پر فروش ترین پتو های مسافرتی در بازار کدامند.

خرید بدون واسطه پتو درجه یک خانگی

خرید بدون واسطه پتو درجه یک خانگیپتو ها یا به صورت عمده خرید و فروش می شوند و یا به صورت تکی. کاربرد های مختلفی نیز برای انواع پتو وجود دارد که عبارتند از:

  • پتو های نوزادی
  • پتو سربازی
  • پتو مسافرتی
  • پتو خانگی
  • پتو هتلی
  • پتو بیمارستانی

پتو های خانگی، نوزادی و مسافرتی نسبت به دیگر انواع پتو در بازار های مصرف، یعنی فروشگاه های تک فروشی بیشتر مورد معامله قرار می گیرند. انواع پتو گل برجسته، پتو دونفره، پتو سایز کوچک و بزرگ برای سلیقه های مختلف در این فروشگاه ها عرضه می شوند.
معمولا صاحبان فروشگاه های کالای خواب برای اینکه سود بیشتری از کسب و کار خود داشته باشند ترجیح می دهند بدون واسطه از کارخانه انواع پتو را خریداری کنند. خرید بدون واسطه پتو مسافرتی قیمت پایین و کیفیت بالا از تولید کننده برای خریداران پتو طرحدار و ساده یک موفقیت بزرگ محسوب می شود. برای رسیدن به این موفقیت با ما همراه باشید.

قیمت به روز شده پتو های ایرانی ساده

قیمت به روز شده پتو های ایرانی سادهپتو نمدی ارزان یکی از انواع پتوهای ساده هستند که تولید آنها اغلب برای سازمان ها و ارگان های نظامی و با عنوان پتو سربازی انجام می شود. پتو های نمدی از الیاف مختلفی تولید می شوند. اغلب مدل ها و طرح های ساده ای دارند و برای ارگان ها دولتی به صورت عمده و سفارشی تولید می شوند.
قیمت پتو ها بر اساس معیار های مختلفی تعیین می شود که برخی از مهمترین موارد موثر را می توان اینگونه بیان کرد:

  • مواد اولیه در تولید
  • روش تولید
  • نوع طرح پتو
  • برند پتو
  • کشور تولید کننده پتو
  • سایز پتو

قیمت به روز شده ای که برای انواع پتوهای ایرانی ساده و طرح دار که به صورت لیست شده عرضه می شود، به طور عمده بر اساس همین موارد تنظیم شده است. می توانید این لیست قیمت را برای یک برنامه ریزی دقیق از مشاور فروش مجموعه دریافت نمایید.

فروشگاه پتو با تخفیف شگفت انگیز

فروشگاه پتو با تخفیف شگفت انگیزکالای خواب تنوع بسیار زیادی دارد. هر یک از انواع کالای خواب تاثیر شگفتی در آرامش و سلامت خواب خواهد داشت. به همین جهت از جنبه های مختلف مورد توجه قرار دارند. یکی از مهم ترین و پرکاربردترین انواع کالای خواب، انواع پتو هستند. برای گروه های مختلف سنی از نوزادان گرفته تا بزرگسالان، پتو های مختلفی با طراحی و رنگ های شگفت انگیز در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند.
در فروشگاه های کالای خواب برای انواع محصولات عرضه شده هر چند وقت یکبار با توجه به فصل و مناسبت های مختلف تخفیف های مختلفی در نظر گرفته می شود. فروش پتو شب نما با تخفیف ویژه یکی از آفر های مناسبتی است که عمده فروشندگان محصولات و کالا های مصرفی در بازار های مختلف، برای افزایش سطح فروش محصولات خود از آن استفاده می کنند.

زمان فروش های ویژه معمولا مناسبت های مذهبی و سنتی است. در این مناسبت ها که عمدتا ایام عید و تولد های مختلف هستند، فروشندگان مختلف هم عمده فروشان و هم خرده فروشان این محصولات از فرصت های فروش با تخفیف ویژه استفاده می کنند.

معمولا زمان برگزاری فروش های فوق العاده با قیمت های ارزان تر از طریق مسیر های ارتباطی مختلف اعلام می شوند. مسیر های ارتباطی را می توان پیج اینستاگرام، کانال تلگرامی، کاتالوگ ها تبلیغاتی و سایت های فروشگاهی اطلاع رسانی می کنند.

پتو ایرانی قیمت مناسب با طرح فانتزی

پتو ایرانی قیمت مناسب با طرح فانتزیپتو ها طراحی های مختلفی دارند. یکی از طرح های جالب این کالاهای مصرفی طرح های فانتزی با رنگ های متنوع هستند که معمولا برای گروه سنی کودکان و نوزادان استفاده می شود. طرح های فانتزی اغلب شامل تصاویر کارتونی هستند. در این طراحی ها و تصاویر از شخصیت های کارتونی پرطرفدار استفاده می شود.

تولید کنندگان ایرانی و به طور کلی تولید کنندگان مختلف این کالاهای مصرفی در تمام دنیا با هدف افزایش جذابیت های اتاق خواب کودک و نوجوان و نیز ایجاد یک خواب آرام از طرح های فانتزی با رنگ های ملایم، بر اساس نظریه دانشمندان استفاده های فراوانی می کنند.
پتو های ایرانی و خارجی زیادی در بازار کالای خواب با طرح های ساده، فانتزی و برجسته برای سلایق مختلف عرضه می شوند. برای خرید این محصولات با قیمت مناسب، نه تنها بازار های ویژه این محصولات مرجع مناسبی است، بلکه می توانید از فروشگاه های انلاین نیز برای خرید با قیمت مناسب استفاده کنید.

پتو های مخصوص کودک با طرح عروسکی

پتو های مخصوص کودک با طرح عروسکیپتو هایی که در بازار برای فروش عرضه شده اند سایز ها و اندازه های مشخصی دارند. پتو های سایز کوچک معمولا از انواع پتوهای مخصوص کودک هستند که با طرح های ساده، عروسکی و فانتزی تولید می شوند. پتوهایی که ویژه کودکان طراحی و تولید می شوند از جنبه های مختلفی مورد بررسی روانشناسان و متخصصان قرار گرفته اند و در نتیجه این شرایط برای آنها در نظر گرفته شده است:

  • از رنگ های ملایم در رنگ امیزی انها استفاده شود.
  • طرح پتو ها شلوغ و هزجانی نباشد.
  • جنس الیاف پتو ها به گونه ای نباشد که برای پوست حساس کودکان حساسیت زا باشد.
  • به راحتی قابل شستشو باشد و کیفیت خود را با شستشو از دست ندهد.

در مورد کالای خوابی که مخصوصو کودکان تولید می شود، استاندارد های لازم عمدتا حول این نکات هستند. به همین دلیل زمانیکه به بازار برای خرید کالای خواب کودکان مراجعه می کنید، لطافت، زیبایی و نرمی این پتو ها را حتی با یک نگاه ساده احساس می کنید.
طرح های عروسکی برای پتوی کودک می تواند جذابیت ویژه ای را برای کودکان داشته باشد و کودک از اینکه یک پتوی خواب زیبا با یک طرح عروسکی دوست داشتنی برای خواب خود استفاده می کند، لذت خواهد برد و به طور قطع این امر یکی از دلایل آرامش خواب کودک و در تضمینی برای سلامت جسم و روح او خواهد بود.

فروش پتو با برند ایرانی و کیفیت مرغوب

فروش پتو با برند ایرانی و کیفیت مرغوبدر سال های اخیر تولید کنندگان انواع بهترین پتو ایرانی با انتخاب اسامی تجاری متعددی تلاش کرده اند تا بازار پتو را پر از محصولات برند و با کیفیت کنند. در نتیجه با این روش می توانند مشتریان خود را برای خرید های بعدی در یک مسیر درست برای خرید از محصولات و نمایندگی های خود ترغیب و تشویق کنند.

بازار پتوی ایرانی بازاری است پر از محصولات با کیفیت و خوشبختانه انواع پتو صادراتی ایرانی در بازار های جهانی به دلیل دارا بودن کیفیت مرغوب جایگاه ویژه ای را در فروش به خود اختصاص داده اند. پتو با برند ایرانی هر چند که فروش خوبی در بازار های داخلی و خارجی، به ویژه بازار های حاشیه خلیج فارس دارد، اما می تواند بیش از اینها فروش داشته باشد.

تمرکز بر روی معرفی هرچه بیشتر پتو های برند با کیفیت، که در کارخانه های بزرگ و مجهز با بهترین مواد اولیه تولید می شوند، می تواند تا حد زیادی موجب توقیت اقتصادی جامعه ایرانی شود. تمرکز بر روی تولید محصولات با کیفیت از وظایف اصلی تولید کنندگان ایرانی است که خوشبختانه صاحبان برند وظایف خود را به خوبی انجام می دهند.

اما مهمتر از

عرضه مستقیم پتو به قیمت کارخانه

عرضه مستقیم پتو به قیمت کارخانهافرادی که برای خرید عمده پتو به کارخانه تولید کننده یا نمایندگی اصلی فروش این محصولات مراجعه می کنند با نام خریدار مستقیم پتو پنبه ای شناخته می شوند. این گروه از خریداران با تجربه ای که در مدت زمان کار خود به دست اورده اند به راحتی مراکز عرضه مستقیم پتو در بازار های داخلی را شناسایی می کنند و برای خرید به قیمت درب کارخانه مستقیما به سراغ این مراکز می روند.

آیا می دانید مراکز عرضه مستقیم پتو برای خرید عمده به قیمت درب کارخانه کجاست؟

زمان زیادی است که در بازار های تجاری در کشور های مختلف روش های مختلفی برای کاهش زمان خرید مورد استفاده قرار می گیرد. در دنیایی که زمان حکم طلا را دارد، عاقلانه ترین کار نیز استفاده بهینه از زمان است، که باعث می شود سود های بیشتری از تجارت به حساب شما واریز شود.

در سال های اخیر دولت های مختلف مسیر های امنی را برای تجارت و خرید و فروش ایجاد نموده اند، تا تاجران بتوانند با امنیت خاطر بیشتری به تجارت خود بپردازند و هر روز بیشتر از روز قبل امنیت اقتصادی مملکت خود را تضمین کنند. یکی از این مسیر های امن تجاری که هم برای مشتریان عمده و هم برای مصرف کنندگان توصیه شده است، مسیر های آنلاین هستند. که به طور کلی در سه گروه دسته بندی می شوند:

  1. فروشگاه های آنلاین
  2. سایت های ویترینی و شرکتی
  3. سایت های برندینگی

هر یک این مسیر ها با توجه به نوع خریدار و هدف از خرید و فروش محصولاتی مانند پتو مورد استفاده قرار می گیرند. در اصل وظیفه اصلی این مسیر های ارتباطی و این ابزار ها عبارتند از:

  • معرفی محصولات و خواص و ویژگی های آنها
  • لینک دادن خریداری به تولید کننده با حذف واسطه ها
  • کوتاه کردن مسیر های تجاری و دسترسی به فروشندگان و محصولات آنها

پتو های گلدار طرح برجسته دو نفره

پتو های گلدار طرح برجسته دو نفرههمانطور که می دانید پتو ها با عنوان کالاهای مصرفی علاوه بر نوع استفاده ای که دارد با عنوان یک محصول تزئینی نیز کاربری دارند. عمده پتو ها معمولا با عنوان رو تختی نیز استفاده می شوند. در نتیجه از نظر رنگ و طراحی و جنبه های زیبایی مورد توجه خریداران نهایی و مصرف کنندگان قرار می گیرند.

از جمله طرح های شیک و جدید که این روز ها در مراجعه به بازار پتو در سطح زیادی با آن مواجه می شویم انواع پتوی های طرح برجسته هستند. این پتو ها به نوعی طرح سه بعدی دارند و به همین دلیل جذابیت بیشتری نسبت به سایر پتو های موجود در بازار دارند.

پتو های گلدار که عین حال ساده و طرح برجسته باشند و از رنگ های ملایمی برای انها ساتفاده شده باشد می توانند تاثیر شگرفی در زیبایی یک اتاق خواب دو نفره داشته باشند. از این نوع پتو ها اغلب برای جهیزیه عروس استفاده های فراوانی می شود.

پتو های دو نفره موجود در بازار معمولا با توجه به جنس الیاف آنها و سایز و اندازه ای که دارند، از سایر انواع پتو هم برای عمده فروشی و هم در بازار مصرف قیمت بالاتری دارند.

شناخت پتو های ایرانی با برند معتبر

شناخت پتو های ایرانی با برند معتبردر بازار پتوهای ایرانی این روز ها شاهد حضور پر رنگ برند های مطرحی هستیم که برای سلایق مختلف طرح های زیبایی را با کیفیت بالا تولید می کنند. انواع پتو لاله از انواع پتو های صاحب برند هستند که با توجه به کیفیت مرغوب و قیمت مناسب مورد توجه تاجران عرب زبان نیز قرار گرفته اند.

در مورد پتوهایی با برند نریمه که حرف برای گفتن بسیار زیاد است. این برند کهنه کار در بازار کالای خواب هر بار با ارائه طرح های شیک و جدید از انواع پتو نرمینه دونفره توانسته است هزاران هزار مشتری خود را در بازار های مختلف همچنان نسبت به خود وفادار و مشتاق نگهدارد.

البته برند های ایرانی مطرح در بازار های داخلی و جهانی تعدادشان بسیار زیاد است. هر یک از این برند های معتبر می توانند گزینه مناسبی برای شروع یک تجارت پرسود در سطح بازار های جهانی باشند و امتیازات ویژه ای را برای تاجران داخلی و خارجی این محصولات داشته باشد.

تولید کننده پتو مسافرتی در طرح های متنوع

تولید کننده پتو مسافرتی در طرح های متنوعپتو های مسافرتی یکی از محصولات ویژه بازار کالای خواب ایرانی است. از مهمترین ویژگی های این پتو ها می توان به این موارد اشاره نمود:

  • سبک و قابل حمل هستند.
  • به راحتی تا شده و به اندازه های خیلی کوچک تبدیل می شوند.
  • نازک ولی گرم هستند.
  • برای مسافرت های دور و نزدیک بسیار کارایی دارند.
  • به عنوان رو تختی  و یا رو انداز تابستانی هم می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

جالب است بدانید تولید کنندگان ایرانی از پیشتازان تولید پتو های مسافرتی طرحدار در بازار های جهانی بوده اند، که انواع پتو های مسافرتی طرح دار را با طرح های متنوع گلدار و دیگر طرح ها تولید و در بازار های مختلف عرضه نمودند. تا قبل از این عمده پتو های مسافرتی اغلب با طرح های ساده و یا چهارخانه تولید و عرضه می شده اند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    مهران باهوش می گویند:

    می‌خوام خرید کلی کنم چطوری باید باشما ارتباط باشم

    • شماره همراه: ۰۹۱۱۹۸۱۸۵۹۲
    1. دیدگاه های نوشته

      ناشناس می گویند:

      میخوام پتو عمدای خرید کنم لطفن قیمتشو برامون بگین خریدشم برامون بگین ممنون

    2. دیدگاه های نوشته

      ناشناس می گویند:

      میخوام پتو عمد بخرم لطفن بگین

      دیبافت
      مقالات
      محصولات
      جستجو
      Explore
      Drag