پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز فروش پارچه ملانژ مولینه ورزشی

پارچه های ملانژ مولینه یکی از انواع پارچه های تریکویی می باشد. پارچه های ملانژ مولینه بیشتر برای دوخت لباس ها و گرم کن هایورزشی و شلوار های اسلش و لباس های زمستانی کاربرد دارد. تولیدکنندگان لباس های ورزشی و رمستانی…به راحتی می توانند با مراجعه به مراکز فروش پارچه ملانژ مولینه ورزشی، با خرید پارچه ملانژ به صورت عمده یا خرده به صورت توپ های پارچه ای یا متری با قیمت مناسب آن را تهیه کنند.

مرکز فروش پارچه ملانژ مولینه ورزشی

همه چیز درباره پارچه های ملانژ

همه چیز درباره پارچه های ملانژ پارچه های ملانژ در واقع به دلیل نوع رنگ آمیزی پارچه به این نام، نامگذاری شده اند. از آنجایی که پارچه های تریکو صد در صد پنبه نیستند و ترکیبی از الیاف مصنوعی و پنبه هستند. پارچه تریکو ملانژ هنگام رنگ آمیزی به دلیل ناخالص بودن جنس نخی که پارچه از آن بافت شده و وجود الیاف مصنوعی در آن هنگام رنگ آمیزی پارچه به پارچه یک رنگ تیره و روشن و دو رنگ به بافت و نمای پارچه می دهد. پارچه های ملانژ خود شامل انواع مختلفی می باشد که ملانژ مولینه از این جهت به این نام شناخته شده است که با استفاده از فناوری های پیشرفته به پارچه خاصیت ضد لک می دهد و از جذب آب و رطوبت موجود در محیط به پارچه جلوگیری می کند.

پارچه های ملانژ مولینه در رنگ های طوسی، سفید، مشکی و …تولید می شود و به دلیل داشتن پنبه در بافت پارچه بسیار مناسب فصل سرما می باشد  و به خوبی گرما را در خود حفظ می کند. قیمت پارچه مولینه با توجه به ویژگی هایی که در کارخانه تولید پارچه به آن اضافه یا کم می کنند متفاوت و در یک گستره خاصی نوسان دارد.

قیمت خرید پارچه تریکو ملانژ مولینه

قیمت خرید پارچه تریکو ملانژ مولینه قیمت پارچه تریکو ملانژ مولینه با توجه به درصد خلوص مواد کاربردی در تهیه و بافت پارچه متفاوت می باشد. هر چه درصد خاصیت مولینه یا مولانژ بودن در پارجه کم یا زیاد باشد در قیمت آن تاثیر گذار است. تولیدکنندگان پارچه با برسی بازار خرید و شناخت نوع نیاز بازار به انواع پارچه ملانژ مولینه همیشه تلاش دارند تا محصولی با کیفیت و قیمت مناسب به بازار ارائه دهند تا علاوه بر رضایت مشتری و جذب خریدار به اقتصاد و بازار فروش و تولید خود کمک کنند.

تولید کنندگان پارچه ملانژ با ایجاد بازار فروش پارچه تریکو ملانژ مولینه به صورت مستقیم از شرکت  به صورت حضوری و یا به صورت آنلاین شرایطی را برای خریدار به وجود می آورند که خریدار با اطمینان کامل خرید عمده یا جزیی خود را انجام دهد و با رضایت کامل در کم ترین زمان محصول مورد نیاز خود را تهیه کند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    سلام نمایندگی تان را در مشهد اگه امکان هست بفرمایید میخاستم پارچه ملانژ تهیه کنم

    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag