پرش لینک ها

لینک کوتاه:

مرکز پخش حوله دستبافت در خراسان

مرکز پخش حوله دستباف در خراسان با تحلیل بازار با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می گیرد. جنس مرغوب و نرمی و لطافت آن باعث محبوبیتش شده است. این نوع حوله خراسان با تمام ذوق و سلیقه هنرمندان خراسانی دوخته شده است و در بین تمام جهیزیه نو عروسان خراسان وجود دارد.

مرکز پخش حوله دستبافت در خراسان

آشنایی با ست حوله ویژه جهیزیه

آشنایی با ست حوله ویژه جهیزیه ست حوله کامل نوعروسان برای جهیزیه شامل یک عدد حوله حمامی پتویی، یک حوله دستی کوچک، یک دمپایی روفرشی، یک لیف بوده و تمام آن رنگ و طرح مشترک و هماهنگی دارند.

جنس تمام آن نیز از پنبه می باشد، لذا از لطافت و نرمی مطلوبی برخوردار است. این حوله ها علاوه بر نرمی و لطافت پوشیدن و استفاده از آن بسیار راحت بوده و بعد از حمام کردن به راحتی می توان این حوله را پوشید و بدن خود را خشک کرد. ضخامت و سبکی این حوله باعث محبوبیتش شده است به دلیل داشتن کلاه از سرما خوردگی سر و بدن جلوگیری می کند.

در بیشتر مواقع حوله جهیزیه برای عروس و داماد در دو رنگ تیره و روشن می باشد. حوله آقایان به رنگ تیره و حوله خانم ها بیشتر به رنگ های روشن می باشد. برای تزيئنات این نوع حوله از گلدوزی ابریشم استفاده شده است. 

عرضه کنندگان حوله خراسان به صورت عمده

عرضه کنندگان حوله خراسان به صورت عمده

عرضه کنندگان حوله خراسان به صورت عمده با تقسیم بندی بازار و شناسایی مشتری توانسته اند طیف وسیعی از بازار به دست گیرند. زیبایی منحصر به فرد این محصول و قیمت مناسب باعث دو چندان محبوبیتش شده است. در هنگام خرید خرید حوله خراسان به نکات زیر توجه کنید. عبارت هستند از؛

  • در هنگام خرید حوله خرسان به اندازه و سایز بدن خود توجه کنید. از خرید حوله بلند و گشاد و تنگ خود داری کنید.
  • حوله پالتویی برای استفاده بعد از حمام یا استخر باید جذب کننده آب و آبگیر باشد که حوله خراسان از جنس پنبه و یا پشم می باشد، بسیار سبک و آبگیر است. این نوع حوله ها از قدرت آبگیری و دوام بالایی برخوردار می باشند.
  • در انواع مختلف کمربندی، زیپی و دکمه ای در بازار وجود دارند.
  • به صورت ساده و طرح دار در رنگبندی مختلف مطابق با سلیقه هر فرد تولید و روانه بازار می گردد.

حوله‌ خراسان باکیفیت، اگرچه گران‌ تر بوده ولی از استحکام بالایی برخوردار می باشد و در اثر شست و شو افت کیفیت پیدا نمی کند. این نوع حوله به دلیل گلدوزی و تزیئنات دارای قیمتی گران می باشد و بسیاری از مدل های گران قیمت به صورت چند تکه و ست شده فروخته می شوند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag