پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پارچه گردباف ساده ارزان | فروشنده انواع پارچه های تریکو در ایران

برای خرید انواع پارچه گردباف ساده ارزان به دنبال فروشنده انواع پارچه های تریکو در ایران می گردید؟ تولید و پخش معتبر در ایران شرکت دیبا بافت نگار خرید است.

با پیشرفت همیشگی فناوری در صنعت نساجی که انواع متعدد پارچه موجود است، برای آگاهی از متریال پارچه تریکو و گردباف در مهم ترین گزینه طراحی و تهیه لباس است. در صنعت تولید پوشاک طراحان لباس که در برندهای معتبر فعالیت می کنند، باید آگاهی کامل نسبت به بافت و جنس پارچه تریکو و گردباف داشته باشند تا بتوانند محصولی را که به تولید برسانند.

پارچه های گردباف که در اصطلاح به آنها تریکو نیز گفته می شود، از انواع منسوجاتی می باشند که از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند. این پارچه ها از الیاف ها و یا نخ های متعددی بافته می شوند و در نمونه های ساده و یا طرح دار در بازار موجود است. فروشنده برتر انواع پارچه های تریکو در ایران، با ارائه مرغوب ترین و جدیدترین اجناس توانسته است، خدمات بسیار خوبی را به تمام مشتریان عمده و یا جزئی عرضه کند. مشتری برای تهیه پارچه گردباف ساده ارزان می تواند از طریق وب سایت های رسمی و معتبر اقدام کند و بدین صورت با صرف زمان و هزینه کمتر، خریدی مطمئن را تجربه کند.

پارچه گردباف ساده ارزان | فروشنده انواع پارچه های تریکو در ایران

بزرگترین تولید کننده پارچه های گردبافی در کشور

بزرگترین تولید کننده پارچه های گردبافی در کشورتولید انواع پارچه های گردبافی در کشور ما با بهترین و مرغوب ترین کیفیت ممکن توسط کارخانجات نساجی در شهرهای مختلف در حال انجام می باشد.به جرأت می توان گفت که بزرگترین و معتبرترین کارخانه های تولید کننده پارچه های گردبافی در کشور ما، در شهرهای اصفهان و یزد قرار دارند. این دو شهر از دیرباز تا کنون در صنعت نساجی پیشرو بوده اند و توانسته اند با ارائه مدل های جدید و جنس های مرغوب، نیاز بازار روز کشور را به خوبی در این زمینه تأمین کنند.

انواع متنوع و گوناگون پارچه های گردباف توسط ماشین نساجی گردباف بافته می شوند. این ماشین برعکس دستگاه های تخت، حالت گردی دارد و پارچه ها را به صورت گرد می بافند. پارچه های گردباف به صورت فقط پود و بعضاً تاری و پودی می باشند.

پارچه های گردباف به دو شکل یکرو و یا دورو توسط کارخانه های نساجی بافته و به مشتریان عرضه می شوند. هر کدام از این منسوجات دارای کاربردها و طرح ها متنوعی می باشند که مشتری بر حسب نیاز خود، می تواند آنها را انتخاب می کند.

آشنایی با پارچه های ارزان در بازار

آشنایی با پارچه های ارزان در بازار

یکی از پرمصرف ترین اقلام در تمامی جهان، پارچه در انواع مختلف آن می باشد. پارچه ها دارای کاربردهای متنوعی هستند که از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه برای لباس های اداری، یونیفرم، مدارس و …
  • پارچه برای پرده های سالن پذیرایی، آشپزخانه و اتاق
  • پارچه برای لباس های روزمره و خانگی
  • پارچه برای وسایلی مانند مبل و صندلی
  • پارچه برای لباس های مجلسی و مهمانی
  • پارچه برای کیف و یا کفش
  • پارچه برای لوازم خواب مانند ملحفه و روتختی
  • پارچه برای بیمارستان ها و یا کلینیک های درمانی

در بین انواع نمونه های گفته شده، پارچه ها از نظر قیمت به دو دسته ارزان و گران تقسیم می شوند. ما در اینجا می خواهیم 5 نمونه از پارچه های ارزان موجود در بازار ایران را برای شما عنوان کنیم:

  • پارچه نخی: از این پارجه برای بلوز، مانتو و شلوار در فصل های گرم سال استفاده می شود.
  • پارچه ریون: این منسوج برای مانتو و لباس شب بسیار کاربرد دارد.
  • پارچه تریکو: این کالا دارای بافت و جنس های متنوعی می باشد.
  • پارچه کرپ: از این پارچه برای لباس های رسمی مانند کت و دامن استفاده می شود.
  • پارچه حریر: این پارچه جنس نازکی دارد و بیشتر در فصل گرم کاربرد دارد. از نمونه های استفاده شده می توان به لباس های بارداری و روسری اشاره کرد.

مشخصات پارچه های گردبافی

مشخصات پارچه های گردبافیاز آنجایی که پارچه های گردبافی با استفاده از ماشین های مجهز بافته می شوند، بنابراین از نظر کیفیت و کارایی مطلوب می باشند. یکی از مشخصات بارز و قابل توجه پارچه های گردباف این است که این منسوج، برای رنگرزی بسیار عالی می باشد. ثبات و دوام بافت به کار رفته در منسوجات گردبافی موجب شده است که کارخانه های بافنده، در طی پروسه رنگرزی، از محلول رنگ برای این پارچه استفاده کنند.
البته لازم به ذکر است که در حین فرایند رنگرزی این پارچه، باید دقت و توجه لازم نیز صورت بگیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

بهتر است بدانید که خوشبختانه کارخانه های معتبر موجود در ایران، با تکیه بر سه عامل مهم و تاثیرگذار بر روی کیفیت پارچه گردبافی یعنی؛ نوع بافت، جنسیت و تکمیل پارچه، توانسته اند محصولات مرغوب و درجه یکی را تحویل مشتری بدهند.

مهمترین کاربرد های پارچه های گردبافی ساده

مهمترین کاربرد های پارچه های گردبافی ساده

پارچه های گردباف در نمونه های مختلف طرح دار و ساده در بازار موجود می باشند. از نمونه های طرح دار می توان به پارچه های تریکویی اشاره کرد که اغلب برای لباس های خانگی استفاده می شود.

پارچه گردبافی ساده برای مواردی مانند زیرپوش های مردانه و یا انواع مختلف لباس های ورشی و اسپرت کاربرد فراوان دارد. پارچه فلامنت ورزشی و پارچه پلی استر از انواع منسوجات گردبافی ساده هستند که تولیدی های لباس، برای البسه اسپرت از این دو محصول استفاده می کنند.

پارچه های فلامت و پلی استر که برای لباس های ورزشی استفاده می شوند، دارای رنگ بندی های متنوع و ساده ای مانند آبی، نارنجی، قهوه ای، زرد و … می باشند. این دو نوع کالا دارای ویژگی های و مزایای زیر می باشند:

  • این پارچه ها نرم و لطیف هستند.
  • از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار می باشند.
  • شستشو و خشک کردن این پارچه بسیار راحت و آسان می باشد.
  • نیاز به اتو کشی ندارند زیرا به ندرت چروک می شوند.

لیسن قیمت پارچه های گردبافی در بازار

لیسن قیمت پارچه های گردبافی در بازار

برای تهیه لیست قیمت پارچه گردباف و یا استعلام قیمت انواع پارچه نوزادی باید از چه طریقی اقدام کرد؟ اطلاع از برزوترین و آخرین نرخ های اعلام شده برای منسوجات گردبافی اعم از قیمت پارچه تریکو رنگی و یا نمونه های دیگر برای تمام فروشندگان و خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است.

اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان منسوجات گردبافی، لیست قیمت این محصولات را از طریق وب سایت های رسمی خود به صورت روزانه اعلام می کنند. ارائه این نرخ موجب می شود که معاملات و مبادلات این کالای مصرفی با سرعت و اطمینان بیشتری همراه باشد.

به طور کلی اگر بخواهیی بدانیم لیست خرید پارچه گردباف براساس چه فاکتورهایی تعیین می شود، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کارخانه و برند سازنده
  • نوع الیاف و نخ به کار رفته
  • هزینه اولیه دستگاه ها و نخ های استفاده شده
  • گرماژ و وزن پارچه
  • طرح های به کار رفته در پارچه

لازم به ذکر است، موارد دیگر همچون میزان سفارش، شیوه خرید و هزینه ارسال بار می تواند در قیمت نهایی انواع منسوجات گردبافی موثر است.

شرکت پخش انواع پارچه های تریکو

شرکت پخش انواع پارچه های تریکو

نمونه های متنوع و متعدد از پارچه های تریکو توسط شرکت های پخش کننده ای زیادی که در سراسر کشور فعالیت دارند، به دست مشتریان عمده و یا جزئی می رسد.

تریکو از انواع منسوجات بسیار پر کاربرد در کشور ما می باشد که در بین آنها پارچه تریکو نوزادی دارای سرانه مصرف زیادی است. پارچه های تریکو نوزادی از الیاف هایی مانند نخ طبیعی و پنبه درست می شوند.
این الیاف ها موجب می گردند که پوست لطیف و نازک نوزاد دچار حساسیت نشود و همچنین شستشو و تمیزی آنها بسیار راحت تر باشد.

پارچه های تریکو دارای انواع و اقسام متنوعی هستند که ما در اینجا به سه نمونه آن اشاره می کنیم:

  • پارچه تیپ لاکرا: این محصول از الیاف مصنوعی تشکیل شده است و دارای دوام خوبی می باشد. کاربرد این منسوج در پارچه لباس ورزشی است.
  • پارچه ملانژ: این پارچه از الیاف ترکیبی و با طرح های مختلف تهیه می شود. از موارد مصرف ملانژ می توان بلوز و پیراهن و دامن زنانه را نام برد.
  • پارچه ویسکوز: این پارچه ریشه طبیعی دارد. ماهیت این محصول گیاهی است که بر پایه پنبه و لینن تولید می گردد.

فروشگاه اینترنتی بهترین پارچه های تریکو

فروشگاه اینترنتی بهترین پارچه های تریکو

یکی از بزرگترین مزیت های فضای مجازی این است که کسب و کارهای آنلاین بسیار گسترده شدند و این امر، مبادله کالا را برای طرفین معامله بسیار راحت کرده است. امروزه خرید اینترنتی پارچه های تریکو از طریق فروشگاه های معتبر مجازی که از طریق سایت و یا کانال های اجتماعی فعالیت دارند، صورت می گیرد.

خرید پارچه ارزان از طریق فروشگاه های اینترنتی به دلیل عدم واسطه و عرضه مستقیم یکی از مشخصه های عمده ی این شیوه می باشد. از دیگر ویژگی هایی که می توان برای شیوه اینترنتی نام برد این است که شما بازه انتخابی بزرگتری جهت انتخاب منسوجات تریکو دارید و از این طریق می توانید کالای خود را با دید بازتری انتخاب کنید.

خبر خوب اینکه در وب سایت عرضه پارچه های تریکو، مدیران سایت ها همواره بهترین و با کیفیت ترین جنس را به مشتریان عرضه می دارند که همین امر سبب رضایت آنها شده است.

صادرات پارچه های گردباف ارزان قیمت

صادرات پارچه های گردباف ارزان قیمت

در سال های اخیر، پارچه های گردباف ارزان قیمت یکی از اقلام صادرتی پرسود برای کشور ما تلقی شده است. این صادرات توانسته است ارزآوری خوبی را به همراه داشته باشد و از طرف دیگر باعث شده که به اصطلاح چرخ کارخانجات نساجی کشورمان به خوبی بچرخد و از این طریق نیروهای زیادی مشغول به کار شوند.

پارچه های گردباف در نمونه های متنوع ساده و طرحدار به کشورهای زیر و در تناژهای بالا ارسال می شوند:

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • کشورهای حوزه خلیج فارس
  • سوریه و …

یکی از بزرگترین بازارهای خارجی که خواهان پارچه های گردباف ارزان ایرانی می باشند، کشور عراق است. خوشبختانه اخیرا مبادلات منسوجات بین کشور ما و عراق رونق بسیار خوبی گرفته است. بنابراین تجار و بازرگانان ایرانی از این فرصت استفاده لازم را کرده و انواع پارچه های تریکویی، ملحفه ای و .. را به عراق صادر می کنند.

فروشنده پارچه های گردباف کشی

فروشنده پارچه های گردباف کشی

پارچه های گردباف کشی از جمله محصولاتی هستند که به خاطر خاصیت کشسانی که دارند برای انواع لباس های زیر، جوراب و یا بعضا لباس های مجلسی زنانه استفاده می شوند. فروش پارچه اعلا گردباف کشی از طریق فروشنده های متعددی به دست مشتریان می رسد.

عرضه کنندگان علاوه بر ارائه پارچه های کشی، فروش پارچه دورو را نیز در لیست برنامه های خود دارند. پارچه های دورو دارای کاربردهای متنوعی هستند که می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • مناسب برای یقه اسکی و یقه گرد مردانه هستند.
  • مناسب برای لباس های بچه گانه هستند.
  • مناسب برای زیرسارافونی و مانتو زنانه نیز می باشد.

لازم است بدانید که پارچه های دورو از الیاف صد در صد پنبه و  یا ترکیبی از پنبه و پلی استر بافته می شوند.

سفارش عمده و جزئی پارچه های گردباف

سفارش عمده و جزئی پارچه های گردباف

برای خرید پارچه پنبه و یا خرید پارچه دیور که از نمونه های منسوجات گردبافی می باشند، می توانید راه های زیر را امتحان کنید:

  • مراجعه به دفاتر فروش مستقر در کارخانه های نساجی
  • مراجعه به بازارهای حضوری اعم از عمده و یا جزئی فروشان که در اکثر شهرهای ایران دایر می باشند.
  • مراجعه به نمایندگی های کارخانجات که به صورت اینترنتی و یا حضوری فعالیت دارند.

حال اگر شما قصد تهیه نمونه های مختلف منسوجات گردباف را با نرخی برابر با درب کارخانه دارید، مراجعه به عمده فروشان می تواند راهی عاقلانه باشد. فروش عمده پارچه درجه یک گردباف به صورت حضوری در اکثر شهرهای ایران در حال انجام است. ولی راه بهتر و راحت تر این است که سایت هایی را انتخاب کنید که عرضه عمده را نیز در برنامه های خود داشته باشند.

وب سایت ما یکی از چندین فروشگاه آنلاینی است، که شما می توانید سفارشات کلی و یا جزئی خود را از طریق کارشناس مربوطه ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

پرفروش ترین پارچه های تریکو جودون

پرفروش ترین پارچه های تریکو جودون

در بین منسوجات تریکو، بافت جودون در نمونه های ساده و یا گردبافت جزء پرفروش ترین ها به شمار می آید. در بازار پارچه های تریکو جودون در انواع نمونه های زیر موجود می باشند:

  • پارچه تریکو جودون پلی استر: با دو الیاف جودون و پلی استر بافته می شود. این منسوج دارای نرمی و لطافت خاصی می باشد.
  • پارچه تریکو جودون پنبه: این پارچه از جودون و پنبه تشکیل شده است. این پارچه در فصل های گرم و سرد سال قابل استفاده می باشد.
  • پارچه تریکو جودون لاکرا: این محصول از دو الیاف و نخ لاکرا و جودون تولید می شود.

یکی از کاربردهای مهم و بسیار زیاد پارچه تریکو جودون، استفاده از آن برای انواع تی شرت های مردانه در رنگ و مدل های مختلف می باشد.

وب سایت فروش پارچه های ترکیه ای

وب سایت فروش پارچه های ترکیه ای

ترکیه یکی از کشورهایی می باشد که در آن صنعت نساجی پیشرفته است و به قول معروف در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. بیشترین تولیدات کارخانجات این کشور مربوط به پارچه های لی (جین) و بافتنی می باشد.

وب سایت عرضه کننده پارچه های ترکیه ای، با فروش پارچه بافتنی و یا جین توانسته اند خدمات خوبی را به مشتریان عمده و یا جزئی عرضه کنند.

پارچه های بافتنی و جین ترکیه ای دارای برندهای خوش نام و معتبری هستند که شما می توانید نام این برندها را از سایت ها به راحتی استعلام کنید. پارچه های بافتنی برای البسه بافت بسیار کاربرد دارد.

پارچه های جین و یا لی هم برای انواع شلوار، پیراهن و یا کاپشن استفاه می شود. منسوج لی برای همه گروه های سنی قابل استفاده است و اکثر جوانان و نوجوانان برای مهمانی و یا حتی کار از این پارچه به دلیل راحتی و زیبابی استفاده لازم را می برند.

نکته قابل توجه ی دیگری که شما باید هنگام خرید پارچه در نظر بگیرید این است که پارچه برای دوخت هر لباسی مناسب باشد، ما در این سایت قصد داریم شما را با تمام انواع پارچه و مواد اولیه و ویژگی های آن آشنا کنیم.

پارچه گردباف ساده ارزان، فروشنده انواع پارچه های تریکو در ایران

پارچه تریکو ساده

پارچه های تریکو ساده به چهار دسته تقسیم می شود، پارچه های تریکو که از مواد ارگانیک مانند کتان، پنبه، کنف و… است.
پارچه های تریکوی طبیعی دیگر مثل ابریشم و پشم و هر طبیعی و همینطور پارچه های با مواد معدنی مانند پنبه نسوز و پارچه های شیشه ای و پارچه هایی که از مواد های شیمیایی تشکیل می شود مثل جنس داکرون و نایلون و…

 

پارچه تریکو ارزان

پارچه تریکو که از مواد طبیعی تشکیل می شود با قیمت ارزان وارد بازار می شود، پارچه های تریکو از الیاف طبیعی مثل الیاف گیاهی مانند پنبه و مواد اولیه ی ساقه ای مانند کتان همچنین الیاف سیسال که از الیاف برگی تهیه می شوند و الیاف نخی که از الیاف پنبه ای به دست می آیند.
در بین پارچه هایی که در قسمت بالا نام برده شد پارچه های نخ پنبه بیشتر در طرفدار هستند این پارچه ها دارای قابلیت ضد حساسیت هستند و باعث جلوگیری از بروز هر حساسیتی می شوند. پارچه های تریکو به دلیل بافتی که دارد به راحتی قابلیت جریان هوا را دارد به همین دلیل استفاده از این پارچه در فصل های گرم مناسب هستند، و در فصل سرما بدن را گرم می کند.
پارچه های تریکو رنگ پس نمی دهند و در صنعت نساجی غالبا الیاف پنبه را در محلول اکسیدان قرار می دهند تا بی رنگ شود به طوری که هرچه بیشتر در اکسیدان بماند بی رنگ تر می شود و دوام بالاتری نیز خواهد داشت، الیاف پنبه ای زود چروک نمی شود و در هنگام استفاده حس خوبی خواهید داشت از این پارچه های بیشتر برای تولید لباس های روزمرگی استفاده می شود و اینکه اگر این پارچه ها در مکانی قرار بگیرد بید نمی زند و اگر در جایی باشد که نم دار باشد دچار کپک زدگی نمی شود.
پارچه های تریکو باعث جریان هوای مناسب با تماس در بدن می شود و به همین دلیل مصرف آن در فصل گرم سال بسیار مناسب است.

انواع پارچه تریکو

پارچه تریکو انواع مختلفی دارد و در کل به دو دسته شناخته می شود پارچه تریکو از جنس طبیعی و مصنوعی که در بافت طبیعی این پارچه از الیاف پنبه که بسیار خنک هستند به دلیل انتقال حرارت بدن به بیرون و این پارچه به آسانی قابل سیاه شدن است و مقاومت خوبی هم دارد. پس همیشه سعی کنید پس از شست و شو به درستی خشک شود زیرا اگر به درستی این کار انجام نشود بوی نامطبوعی در آن ایجاد می شود که به دلیل از بین نرفتن بوی عرق بدن که در آن باقی مانده است ایجاد می شود، در بازار پارچه ها با الیاف طبیعی را پارچه های پنبه ای نخی می گویند.
پارچه های تریکو با الیاف کتان مشابه الیاف پنبه کشت می شود، استفاده از پارچه های کتان به دلیل اینکه زودتر تمیز می شوند نسبت به الیاف پنبه و زمان کمتری می برد. پارچه های تریکو که از الیاف کتان تهیه شده اند دارای سطحی صاف و یکدست بوده و دارای براقیت در سطح خود و درخشندگی مناسبی است. جذب پارچه های کتان هم به اندازه ی جنس پنبه ای هست ولی این جنس زودتر خشک می شود به همین دلیل جنس کتان بهتر از پنبه به نظر می رسد. پارچه تریکو پشمی از پشم حیواناتی مانند گوسفند و پشم بز و پشم لاما تهیه می شوند.
پارچه های پشمی تریکو دارای قابلیت عایق هوا در بین الیاف هستند همینطور این نوع پارچه خاصیت جذب رطوبت و عرق بدن را دارد و سپس به آرامی آن را تبخیر می کند و فرد در زمستان کمتر احساس سرما را می کند.

انواع پارچه تریکو
بعد از شستن پارچه های پشمی نباید آنرا فورا آویزان کرد بلکه آن را در مکانی قرار دهید تا آبکش شود بعد پهن کنید یا آن را روی پارچه نخی قرار دهید.
پارچه تریکو در بافت آن از الیاف ابریشمی به کار رفته است پارچه های بسیار سبک در بافت زیبایی تولید می شوند و این پارچه ها بیشترین مقاومت را در برابر فشارهای وارده و ساییدگی و چروک دارند و به دلیل اینکه این پارچه ها دارای مواد پروتیئنی هستند مانع از جریان حرارت هستند و گرما را در خود حفظ می کنند، برای فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرند.

فروشنده انواع پارچه تریکو

یکی از انواع پارچه تریکو با جنس ویسکوز است که فروشنده های بیشتر مراکز پخش خریدار این نوع پارچه هستند، پارچه های تریکو جنس ویسکوز قابلیت گردش جریان گرما است. از الیاف ابریشمی که مواد طبیعی هستند خنک تر است و بافتی که از این جنس است بسیار نرم و دارای لطافت خوبی است.

فروشنده انواع پارچه تریکو

پارچه تریکو ایران

پارچه تریکو تولید شده توسط کارخانجات ایران با بهترین متریال به بازار عرضه می شود. پارچه های تریکو بافت ضخیمی دارند و از تراکم مناسبی در تار و پود خود برخوردارند رنگ پذیری مناسبی هم دارند و بیشتر در رنگ های سفید و رنگ شیری و کرمی موجود است. این پارچه ها دارای کاربرد بالایی است و در تولید تنپوش و بیشتر برای دوخت انواع کالای خواب مانند روبالشتی و انواع ملحفه و دیگر محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه ها بسیار خنک و سبک به دلیل وزن پایینی که دارد، بیشتر پارچه های تریکو در طرح های زیبا به صورت شکل دار تولید که طیف رنگی گسترده ای دارد و برای دوخت پیراهن به دلیل تراکم بالایی که دارد مورد استقبال قرار می گیرد. ما در این مقاله تلاش کردیم که شما را با تمام جنس های تریکو آشنا کنیم، اگر سوالی دارید می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس بگیرید مشاوران مجموعه دیبا بافت نگار پاسخگو شما عزیزان هستند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    یکتایی می گویند:

    سلام وقت بخیرمن پارچه تریکو گرد باف برای زیرپوش میخوام ممنون میشم راهنمایی نمایید

    • شماره همراه: 09375341120
  2. دیدگاه های نوشته

    میلاد اکبری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    فناوری در صنعت نساجی که انواع متعدد پارچه موجود است، برای آگاهی از متریال پارچه تریکو و گردباف در مهم ترین گزینه طراحی و تهیه لباس است

    • شماره همراه: 09386209692
  3. دیدگاه های نوشته

    میلاد امجدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف که در اصطلاح به آنها تریکو نیز گفته می شود، از انواع منسوجاتی می باشند

    • شماره همراه: 09386209692
  4. دیدگاه های نوشته

    محمد رضا عباسی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    پارچه های تریکو یکی از بهترین پارچه در صنعت لباس است خریدهای من به دستم رسید و بسیار کیفیت پارچه تریکو عالی بود.
    ممنون از شما و سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  5. دیدگاه های نوشته

    احسان فاطمی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    من برای فروشگاهم اولین بار از شما خرید کردم منو همکاری خیلی راضی بودیم چند روز دیگه دوباره بهتون سفارش میدیم ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  6. دیدگاه های نوشته

    میلاد اکبری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    در صنعت تولید پوشاک طراحان لباس که در برندهای معتبر فعالیت می کنند، باید آگاهی کامل نسبت به بافت و جنس پارچه تریکو و گردباف داشته باشند تا بتوانند محصولی را که به تولید برسانند

    • شماره همراه: 09386209692
  7. دیدگاه های نوشته

    میلاد اکبری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پیشرفت همیشگی فناوری در صنعت نساجی که انواع متعدد پارچه موجود است، برای آگاهی از متریال پارچه تریکو و گردباف در مهم ترین گزینه طراحی و تهیه لباس است.

    • شماره همراه: 09386209692
  8. دیدگاه های نوشته

    میلاد راوندی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    برندهای معتبر فعالیت می کنند، باید آگاهی کامل نسبت به بافت و جنس پارچه تریکو و گردباف داشته باشند تا بتوانند محصولی را که به تولید برسانند.

    • شماره همراه: 09386209692
  9. دیدگاه های نوشته

    امید پناهی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه فلامنت ورزشی و پارچه پلی استر از انواع منسوجات گردبافی ساده هستند که تولیدی های لباس، برای البسه اسپرت از این دو محصول استفاده می کنند.

    • شماره همراه: 09386209693
  10. دیدگاه های نوشته

    صابر کام یاب می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه گردباف ساده ارزان می تواند از طریق وب سایت های رسمی و معتبر اقدام کند و بدین صورت با صرف زمان و هزینه کمتر، خریدی مطمئن را تجربه کند

    • شماره همراه: 09386209693
  11. دیدگاه های نوشته

    میلاد نجومی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور اتریش هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • شماره همراه: 09386209693
  12. دیدگاه های نوشته

    میلاد نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور مالزی هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • شماره همراه: 09386209693
  13. دیدگاه های نوشته

    ارشیا احمدی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    پارچه های گردباف در نمونه های مختلف طرح دار و ساده در بازار موجود می باشند که بسیار طرفدار دارند.

    • شماره همراه: 09106140487
  14. دیدگاه های نوشته

    محدثه حسنی می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما خرید کنم امکان خرید حضوری هم دارین؟

    • شماره همراه: 09106140487
  15. دیدگاه های نوشته

    محمد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پیشرفت همیشگی فناوری در صنعت نساجی که انواع متعدد پارچه موجود است، برای آگاهی از متریال پارچه تریکو و گردباف در مهم ترین گزینه طراحی و تهیه لباس است

    • شماره همراه: 09386209693
  16. دیدگاه های نوشته

    احمد رضایی فر می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف در نمونه های مختلف تولید می شوند که بسیار کیفیت خوبی دارند.

    • شماره همراه: 09106140487
  17. دیدگاه های نوشته

    امید ناصری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    انواع متنوع و گوناگون پارچه های گردباف توسط ماشین نساجی گردباف بافته می شوند

    • شماره همراه: 09386209693
  18. دیدگاه های نوشته

    واعظی می گویند:

    از آنجایی که پارچه های گردبافی با استفاده از ماشین های مجهز بافته می شوند، بنابراین از نظر کیفیت و کارایی مطلوب می باشند. یکی از مشخصات بارز و قابل توجه پارچه های گردباف این است که این منسوج، برای رنگرزی بسیار عالی می باشد.

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  19. این پارچه ها بسیار خنک و سبک به دلیل وزن پایینی که دارد، بیشتر پارچه های تریکو در طرح های زیبا به صورت شکل دار تولید که طیف رنگی گسترده ای دارد و برای دوخت پیراهن به دلیل تراکم بالایی که دارد مورد استقبال قرار می گیرد

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  20. دیدگاه های نوشته

    واثقی می گویند:

    یکی از انواع پارچه تریکو با جنس ویسکوز است که فروشنده های بیشتر مراکز پخش خریدار این نوع پارچه هستند، پارچه های تریکو جنس ویسکوز قابلیت گردش جریان گرما است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  21. دیدگاه های نوشته

    کاشانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    فناوری در صنعت نساجی که انواع متعدد پارچه موجود است، برای آگاهی از متریال پارچه تریکو و گردباف در مهم ترین گزینه طراحی و تهیه لباس است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  22. liquid tadalafil forum
    پیوند ثابت
  23. where to buy cialis in canada
    پیوند ثابت
  24. tadalafil raw dissovable
    پیوند ثابت
  25. inhouse pharmacy general motilium
    پیوند ثابت
  26. pharmacy online tadalafil
    پیوند ثابت
  27. cheapest generic cialis australia
    پیوند ثابت
  28. buy viagra australia paypal
    پیوند ثابت
  29. can you buy viagra over the counter
    پیوند ثابت
  30. generic cialis release date
    پیوند ثابت
  31. tadalafil 20mg for sale
    پیوند ثابت
  32. bm pharmacy accutane
    پیوند ثابت
  33. where to buy real viagra online
    پیوند ثابت
  34. sildenafil cost india
    پیوند ثابت
  35. buy viagra online price
    پیوند ثابت
  36. canadian generic viagra 100mg
    پیوند ثابت
  37. where do i get viagra
    پیوند ثابت
  38. sildenafil 1.5
    پیوند ثابت
  39. cialis 20mg for sale
    پیوند ثابت
  40. tadalafil 10mg price
    پیوند ثابت
  41. how to make cialis at home
    پیوند ثابت
  42. cialis black 800
    پیوند ثابت
  43. flagyl pessary
    پیوند ثابت
  44. gabapentin expiration
    پیوند ثابت
  45. bactrim gerd
    پیوند ثابت
  46. tamoxifen ebay
    پیوند ثابت
  47. valacyclovir itching
    پیوند ثابت
  48. pregabalin effects
    پیوند ثابت
  49. lisinopril packungsbeilage
    پیوند ثابت
  50. furosemide platelets
    پیوند ثابت
  51. apo-metformin effets
    پیوند ثابت
  52. what does semaglutide do
    پیوند ثابت
  53. can rybelsus be taken at night
    پیوند ثابت
  54. rybelsus for weight loss
    پیوند ثابت
  55. cephalexin syrup dose for child
    پیوند ثابت
  56. zoloft bad side effects
    پیوند ثابت
  57. klint metronidazole
    پیوند ثابت
  58. dog ate escitalopram
    پیوند ثابت
  59. is keflex over the counter
    پیوند ثابت
  60. how lexapro works
    پیوند ثابت
  61. ativan and cymbalta
    پیوند ثابت
  62. does duloxetine make you gain weight?
    پیوند ثابت
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag