پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پتو سربازی اعلا به قیمت عمده فروشی در ایران

یکی از پتوهای بسیار کاربردی، نوع سربازی می باشد. این نوع از پتو را می توان در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار داد. البته باید گفت، این محصول را از جنس های متفاوتی تولید می کنند. آن ها گرم، نرم و در همین حال براق می باشند. می شود با مراجعه به مراکز پتو سربازی فروشی، به راحتی آن را به گونه عمده و جزئی با کیفیت اعلاء به دست آورد. در ایران، کارخانه جات متفاوتی را می توانیم پیدا نماییم که در این حوزه فعالیت می کنند. آن ها به صورت ساده و طرح دار این پتوها را به فروش می رسانند. پتو سربازی اعلا به قیمت عمده فروشی در ایران

انواع پتو سربازی برای ارگان های مختلف

انواع پتو سربازی برای ارگان های مختلفکارخانه پتو ایرانی، نوع سربازی این محصول را نیز که از الیاف متفاوتی تولید شده، وارد بازار می کند. بر خلاف نام این پتوها که تداعی گر پادگان های نظامی است، آن را برای موارد گوناگون دیگر هم می شود استفاده نمود. پیش از این همه باید به این مسئله اشاره کنیم که پتوهای سربازی نیز انواع مختلفی را دارا می باشند. 

آن را به روش های گوناگونی نیز به فروش می رسانند. با مراجعه به مراکز فروش پتو، می توان پتو عمده سربازی و نوع تکی آن را تهیه کرد. همین طور در این بازارها پتو کیلویی سربازی را هم به فروش می رسانند. در همین حال اگر می خواهید پتو سربازی ضخیم را تهیه کنید، می توانید به مراجع حضوری و غیر حضوری سر بزنید. 

در هر حال، این پتوها را را برای ارگان های مختلفی استفاده می نمایند که عبارت می باشند از: 

  • سازمان های امداد رسانی 
  • مهمان پذیری ها 
  • بیمارستان ها 
  • مراکز تفریحی و گردشگری 
  • منازل 
  • و سایر مکان های دیگر 

پتو با کیفیت ممتاز و طرح جدید

پتو با کیفیت ممتاز و طرح جدیدپتو جنس اعلاء را عمدتاً شرکت های بزرگ تولیدی که از اسم و رسم خوبی برخوردار می باشند، تولید کرده و به دست مشتریان می رسانند. آن ها پتو مرغوب صادراتی را نیز می بافند و برای فروش به کشورهای گوناگونی صادر می کنند. در این زمینه، باید گفت که طرح، رنگ، سایز و کیفیت حرف اول را می زند. 

در هر حال، پتو درجه یک، ممتاز و طرح جدید را می شود از بازارهای مختلفی که در آن کالای خواب به شکل گسترده ای توزیع و پخش می شود به دست آورد. این گونه از پتو ها را از دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی می سازند که البته برخی این دو را با هم ترکیب می کنند و یک محصول نو با کیفیت های متفاوتی ارائه می دهند. 

روی هم رفته، هم مسئله مرغوب بودن و هم طرح، از جمله موارد بسیار مهم در پتوها به شمار می رود. مشتریان به هر دوی این موارد اهمیت ویژه ای می دهند. آن ها سعی می کنند تا همواره یک محصول خوب، با دوام و در همین حال گرم و نرم را تهیه کنند که از مدل های خوبی نیز برخوردار باشد. 

در این زمینه نیاز است به این مسئله هم اشاره شود که کارخانه های بافندگی، کالای خود را برای گروه های سنی متفاوتی تولید می نمایند. مثلاً بیشتر برای نوزادان و نوجوانان پتو عروسکی کودک و همین طور پخش پتو فانتزی را انجام می دهند. هر دو این محصولات طرح های جدید به شمار می روند که فروش خوبی را هم دارا می باشند. 

فروشنده عمده بهترین پتو های مسافرتی

فروشنده عمده بهترین پتو های مسافرتی با مراجعه به فروشنده پتو ارزان، می ود این محصول را با قیمت های مناسبی تهیه کرد. اما برخی از این عرضه کنندگان، به صورت عمده ای کالا را ارائه می دهند. برای نمونه، شما می توانید پتو های مسافرتی را به گونه کلی از کارخانه جات تولید کننده و همین طور شعبه های رسمی ای که ایجاد کرده اند، به دست آورید. 

اغلب این فروشگاه های کالای خواب که به روش تکی به ارائه محصول می پردازند و همین طور هتل داران، مهمان پذیری ها، شرکت ها و سازمان مختلف دیگر هستند که به گونه کلی اقدام به تهیه این پتوها می نمایند. به این شکل خواهند توانست که محصولی مقرون به صرفه همراه با تخفیف های خوب و ویژه را به خریداری کند. 

فروشنده عمده این مدل از پتوها را می شود در هر جایی از کشور که هستیم، به راحتی پیدا کنیم. آن ها کالای خود را حتی به شکل غیر حضوری نیز در اختیار مشتریان خاص خود قرار می دهند. در مورد پتوهای مسافرتی باید گفت که آنان جنس نازکتری دارند؛ هر چند اگر نوع ضخیم شان باشد. 

همین طور سبکی و قابل حمل آسان از مکانی به مکان دیگر، از جمله خصیصه های این پتوها می باشد. باید گفت، پتو مسافرتی را نیز مانند سایر کالاهای مشابه، می شود در رنگبندی های بسیار متنوع و همین طور مدل های گوناگونی به دست آورد. آن را شرکت های معتبر زیادی در کیفیت های متنوعی نیز تولید کرده و به فروش می گذارند. 

خرید مستقیم پتو به قیمت تولیدی

خرید مستقیم پتو به قیمت تولیدیکارخانه های تولید کننده انواع پتو، امروزه خود به شکل مستقیم محصولاتشان را وارد بازار می نمایند. آن ها سعی می کنند تا کالای خود را بدون این که واسطه ای در میان باشد، به دست مصرف کننده اصلی برسانند. به همین دلیل، در جای جای ایران شعبه های رسمی فروش ایجاد کرده اند. 

از این طریق، آن افرادی که می خواهند خرید مستقیم پتو را انجام دهند و دسترسی به کارخانه ندارند، قادر خواهند بود که به نمایندگی ها سر زده و به شکل کلی و تکی به خرید محصول بپردازند. روی هم رفته، تهیه پتو به این شکل، می تواند مزیت های مختلفی داشته باشد. 

اول این که شما با قیمت تولیدی خواهید توانست آن ها را تهیه کنید. نکته دوم این است که فروشنده آن را به شکل تضمینی در اختیارتان قرار می دهد. 

در هر حال، شرکت ها طوری زمینه سازی کرده اند که در هر جایی مشتریان توانایی این را داشته باشند که به روش بدون واسطه پتوهای را در تنوع بالایی به دست آورند. می توان با مراجعه به نمایندگی پتو مرغوب، بهترین انواع این کالای گرم و لطیف را به دست آورد. آن را در سایزها و همین طور مدل های متفاوتی عرضه می دارند. 

پتو ایرانی گل برجسته با کیفیت ویژه

پتو ایرانی گل برجسته با کیفیت ویژهپتوها را از نظر طراحی می شود به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد که هر کدام از آن ها کیفیت های ویژه خود را دارند و در همین حال متفاوت نیز عرضه می شوند. 

  1. پتو های گل دار 
  2. پتو های ساده 

نوع گل دار، به معمولی و برجسته تقسیم می گردند. در این جا بحث مان بیشتر روی گونه گل برجسته است. این محصولات در تنوع بالای رنگ ارائه می گردند. شما می توانید این پتوها را در گل های ریز و درشت تهیه کنید که به صورت برآمده هستند. اگر دستی روی پتو بکشید، به راحتی تشخیص می دهید که پتو برجستگی دارد یا خیر! 

در هر صورت بازار پتو طرحدار همواره رونق خوبی داشته است؛ البته نباید از نوع ساده این محصولات گذشت که آن ها نیز به دلیل داشتن رنگبندی ها متفاوتی از جمله بهترین ها به شمار می روند. در کل، نوع با کیفیت ویژه طرح گل برجسته پتو ایرانی، از بهترین الیاف تولید شده که خاصیت های خود را دارا می باشد. 

نرخ انواع پتو سربازی دربازار مشهد

نرخ انواع پتو سربازی دربازار مشهددر بازار مشهد، راحت می توان تازه ترین قیمت پتو سربازی را در انواع مختلفی به دست آورد. این گونه از محصول را شرکت های متعددی که در اقصی نقاط کشورمان فعالیت می نمایند تولید کرده و با نرخ های متفاوتی ارائه می دهند. در این زمینه نیاز است که به چند نکته اشاره کنیم. این نکات عوامل موثر در تعیین قیمت می باشند: 

  • نخ و الیافی که در بافت پتو به کار گرفته می شوند. 
  • برندی که آن را تولید می کند. 
  • کیفیت محصول بسیار مهم است. 
  • نوع بسته بندی نیز روی نرخ ها تأثیر مستقیمی دارد. 
  • طرح، رنگ و سایز نیز خود تعیین کننده نرخ ها می باشند. 
  • و … 

فروش پتو سربازی در مراکز متفاوتی در شهر مشهد انجام می شود. می توانید به آسانی فروشندگان خاص آن را پیدا کنید که به شکل تخصصی اقدام به ارائه محصول می کنند. 

خریدار پتو مسافرتی به صورت کیلویی

خریدار پتو مسافرتی به صورت کیلویییکی از جمله پتوهای پر کاربرد، مسافرتی نام دارد. آن را برخی از مراجع فروش، به شکل کیلویی نیز عرضه می کنند. در بالا به شکل مفصلی در زمینه چگونگی این پتوها و همین طور علت این که چرا به آنان مسافرتی می گویند، اشاره کردیم. 

روی هم رفته، خریدار این پتوها را می شود به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد که عبارت می باشند از مشتریان عمده و تکی. شما می توانید با خرید این محصول از مراجع اصلی، با نرخ های مناسبی آن را به دست آورید؛ ولی در هنگام تهیه این کالا به شکل کیلویی باید توجه کنید که پتو، مرغوب باشد. 

بهترین روش این است که در گام نخست به مراجع مورد اطمینان سر بزنید. در ثانی، خودتان پتو ها را بررسی کنید. ضخامت های شان را در نظر بگیرید. به ابعادشان توجه داشته باشید. همین طور نگاه کنید که زده و زخمی بوده و جنس خوبی را دارا باشند. 

این ها از جمله موارد مهمی اند که خریداران پتوهای مسافرتی کیلویی بایستی به این موضوعات توجه کنند. 

فروشگاه عرضه کننده پتو سربازی نمدی

فروشگاه عرضه کننده پتو سربازی نمدیبهترین پتو سربازی نمدی را می توان از فروشگاه های عرضه کننده معتبر به آورد. باید گفت، این ارائه دهندگان پتو سربازی مینک را نیز عرضه می کنند. شاید برای تان پرسشی پیش بیاید که فرق بین دو این دو محصول در چیست؟ در این زمینه باید اشاره کرد که تفاوت میان آن ها تنها در فرآینده تولید و بافت می باشد. 

پتوهای نمدی، بیشتر صاف و یک دست هستند؛ هر چند امروزه بیشتر به نام نمدی اند و از جنس های آکریلیک و پلی استر ساخته می شوند. اما نوع پتو مینک سربازی، به وسیله دستگاه هایی تولید می گردند که آن را پرز دار کرده و همین طور براق می نماید. در اصل جنس های هر دو این محصولات یکی است و تنها در شکل متفاوت اند. 

با همه این ها، پخش پتو نمدی و مینک، از جانب فروشندگان مختلفی صورت انجام می شود. عمدتاً این خود شرکت های تولیدی اند که در کار توزیع محصول خود هستند. می توان با مراجعه به این پخش کنندگان پتو سربازی ارزان را به شکل عمده ای و جزئی به دست آورد. 

این گونه از پتوها، در رنگ های شتری، طوسی، خاکستری و غیره ارائه می شوند و طرح های شان هم با هم دیگر فرق می کند. آن ها را می توان در مدل های پلنگی، چهارخانه، گلدار و غیره هم تهیه کرد. 

فروشندگان معتبر پتو های ایرانی صادراتی

فروشندگان معتبر پتو های ایرانی صادراتیپتوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که در اصل شرکت های تولید کننده و بازرگانی در کار صادرات شان می باشند. آن ها فروشندگان معتبر این گونه از محصولات نیز به شمار می روند. باید گفت، عمدتاً چنین محصولاتی به ممالک همجوار صادر می شوند که به دلیل قیمت ارزان و همچنین کیفیت خوب، از فروش مناسبی برخوردار هستند. 

اما، یک صادر کننده برای این که بتواند کالای خود را به بهترین وجه ممکن در بازارهای خارجی عرضه کند، به چند نکته بایستی توجه داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم: 

  1. بررسی دقیق بازارهای کشورهای مقصد 
  2. نوع سلیقه مردم و اقلیم 
  3. بسته بندی های شکیل پتوها 
  4. در نظر گرفتن تنوع بالای رنگ و مدل 
  5. در نظر داشتن استانداردهای مخصوص بهداشتی 
  6. توجه به کیفیت کالا و ارسال به سفارش مشتریان 
  7. و غیره موضوعات دیگر از این دست 

پتو دو نفره ایرانی با گل های برجسته

پتو دو نفره ایرانی با گل های برجستهپتوها را در بازار به شکل تک نفره و دونفره می توان مشاهده کرد. آن ها را شرکت های ایرانی در به گونه گل های برجسته و معمولی نیز می بافند و عرضه می کنند. قابل ذکر است که نوع برجسته یکی از بهترین طرح ها است و درباره آن پیش از این صحبت کردیم. 

این پتوها از سایزهای بزرگتری هم برخوردار می باشند. برای نمونه نوع تکنفره ابعاد بین 150*220 و همین طور 160*220 دارند. در حالی که پتوهای دو نفره سایزهای شان بین 240*200 و همین طور 240*220 است. 

همین طور طراحی های آنان ممکن است یکی باشد؛ ولی گل های این پتوها به دلیل پهنا و درازایی که دارند، بیشتر به چشم می خورند و زیباتر جلوه می کنند. این پتوها مناسب زوجین هستند؛ هر چند می شود در شب های سرد زمستانی آن را برای یک نفره هم مورد استفاده قرار داد. 

گفتنی است که پتوهای دو نفره با گل های برجسته، به شکل یک لایه و دولایه هم تولید می شوند که طبعاً نوع دوم ضخامت بالاتری را دارد. به همین دلیل گرمتر نیز می باشند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag