پرش لینک ها

لینک کوتاه:

پتو مسافرتی کرکره ای با جلوه براق و چشم نواز در دکور اتاق خواب

پتو مسافرتی از جمله وسایلی است که باید در هنگام مسافرت حتما با خود به همراه داشته باشیم، به طوری که پتو باید بسیار گرم و راحت باشد و بتواند ما را در بیرون و در شب های سرد گرم نگه دارد و حتی زیبا و خوش رنگ نیز باشد این پتو های مسافرتی انواع مختلفی داشته و رنگ های گوناگونی از آنها وجود دارد.

پتو مسافرت کرکره ای و انواع پتو های مسافرتی را می توان به صورت مستقیم و غیر مستقیم از فروشگاه های معتبر کشور تهیه کرد این پتو ها دارای جنس های مختلفی است پس باید در حین خرید پتوی مسافرتی به نکاتی توجه شود که بعد از خرید پتوی پسافرتی از آن پشیمان نشوید.

پتو مسافرتی کرکره ای

پتوی مسافرتی یکی از وسایل لازم و ضروری برای خواب می باشد که انواع گوناگونی دارد و در هر فصل هم می توانید پتوی مخصوص با آن فصل را داشته باشبد. پتو ها جنس های مختلف دارند که می توان به جنس های پشم شیشه، کرک، پنبه، پلی استر و… نام برد.

که هر یک از این جنس ها خود جنس های خارجی و داخلی را دارا هستند. پتوی مسافرتی سبک و کم حجم می باشد و حمل کردن آن نیز بسیار راحت است این پتوی مسافرتی در رنگ ها و طرح ها ی گوناگونی تولید می شوند. این پتو ها را می توانید با توجه به سلیقه ی خودتان انتخاب کنید .

پتوی مسافرتی یکی از انواع پتو ها می باشد که بسیار سبک بوده و به راحتی حمل می شود این پتو از الیاف مختلفی تولید می شود که گاهی سطح آنها دارای پرز می باشد اما جالب است بدانید که این پتو ها زود خراب می شوند اگر به خوبی از انها مراقبت نکنید و البته قیمت کمتری هم نسبت به دیگر پتو ها دارند.

پتو های مسافرتی کرکره ای از آن جمله پتو هایی می باشند که سطحی پرز دار دارند، این پتو ها از کشور هایی مثل ایتالیا، چین و ترکیه به داخل کشور صادر می شوند جالب است بدانید که پتو های مسافرتی در انواع یک نفره و دو نفره تولید می شود و چون حجم کمی دارند به راحتی حمل می شود.

پتو های مسافرتی کرکره ای بسیار راحت و همانطور که در قسمت بالا گفتیم کم حجم می باشند بنابراین فضای کمی را اشغال می کنند و شستو شوی راحتی دارند این پتو ها از لحاظ ظاهر و جنس هم به چندین دسته تقسیم بندی می شوند حوله ای، مخملی که دارای گل های برجسته است، پتو های بافته شده، پتو ارگانیک، حوله ای، ژله ای و… هستند.

این پتو ها را که پتوی مسافرتی می نامند فقط برای مسافرت از انها استفاده نمی کنند بلکه این پتو به عنوان زیر انداز های نرم و یا رو تختی برای انواع تخت ها و یا به عنوان پتو های دم دستی قابل استفاده می باشند.

همانطور که گفته شد پتو ها به دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند یکی از آنها پتو های ارگانیک می باشد. این پتو ها بسیار گران قیمت هستند و معمولا کسانی که حساسیت های مختلف پوستی دارند از این پتو ها استفاده می کنند جالب است بدانید این پتو ها را از الیاف طبیعی پنبه درست می کنند.

از پتو های دیگر می توان به پتو های پشمی اشاره کرد که از پر طرفدار ترین ها نیز به شمار می آیند چرا که گرمای بسیاری دارند و با مواد طبیعی و مصنوعی یعنی هر دو تولید می شوند و وزن بالایی دارند، این پتو بر خلاف پتوی ارگانیک برای افرادی که حساسیت های پوستی دارند و همینطور کودکان مناسب نمی باشند.

پتو های ژله ای نیز بسیار نرم و لطیف می باشند و برای مسافرت زیاد از این نوع پتو ها استفاده می کنند و این نوع جنس برای کودکان نیز زیاد استفاده می شود و می توانند از این پتو برای کودکان بخرید.

شست و شوی این نوع پتو ها بسیار راحت و آسان بوده و جنس آنها نیز از پلی استر می باشد که وقتی ان را می سویید اسیبی نمی بینند و این پتو ضد حساسیت می باشند.

پتو های مسافرت کرکره ای به عنوان پتو های پلیسه هم مورد استفاده قرار می گیرند این پتو ها جنس خوب و راحتی داشته و نسبت به دیگر جنس از پتو ها بسیار ارزان تر می باشند شرکت های مختلفی وجود دارند که این پتو ها را تولید می کنند و هر شرکت هم جنس و کیفیت مخصوص به خود را دارد.

این پتو رنگ های مختلف و پاستیلی ای دارند و از جنس ننرمی برخوردار می باشند و دارای طرح های گوناگونی نیز هستند اغلب طرح ساده ی این پتو ها را استفاده می کنند چرا که بسیار شیک بوده و مد آن هیچوقت عوض نمی شود.

این پتو ها دارای سطح های بلند و پایینی نیز می باشند که جذابیت بیشتر را به ارمغان می اورند. این پتو ها در ابعاد تک نفره و دو نفره که اندازه های مختلفی دارند و استاندارد نیز هستند تولید می شوند و همینطور بسیار گرما بخش نیز می باشند.

از ویژگی های مهم و کاربردی این پتو به مقاوت آن می توان اشاره کرد اگر این پتو را حتی شست و شو نیز دهید خراب نشده و همچنان وجه خود را نگه می دارد و به عنوان یک پتو با کیفیت و سبک مورد استفاده نیز قرار می گیرد و به خاطر ویزگی های کار آمدش بسیار پر طرفدار می باشد.

پتو مسافرتی کرکره ای را در خارج و داخل کشور نیز تولید می کنند و از قابلیت های این پتو در مکان های مختلف استفاده می کنند این پتو ها در انواع رنگ بندی و طرح می توانند در هر مکانی استفاده شوند همچنین قیمت آنها بسیار مناسب بوده و می توانید به صورت های مستقیم و غیر مستقیم از مراکز معتبر انها را خریداری نمایید.

جنس های مختلف علاوه بر پتوی کرکره ای مسافرتی انواع دیگر از پتو ها را می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید و از جنس ها و کیفیت عالی پتو اگاه باشید همچنین می توانید از تخفیفات ویژه ی ماهانه ی این فروشگاه آگاه و اقدام به خرید نمایید، همانطور که گفته شد این فروشگاه به صورت مستقیم و غیر مستقیم پتو ها را به فروش می رساند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    ایمانی می گویند:

    سلام من از این پتو های کرکره ای خرید کردم خیلی عالی هستن

    • شماره همراه: ۰۹۱۵۱۶۴۳۲۱۱
  2. دیدگاه های نوشته

    زینب نوری می گویند:

    خسته نباشید از این همه توجه به مشتری

    • شماره همراه: ۰۹۹۱۲۳۳۲۸۱۵
  3. دیدگاه های نوشته

    امید طالبی می گویند:

    واقعا عالین نرم ولطیف هستند و سبک به طوری که به راحتی میشه حملشون کرد ‌گرمای خوبی دارند

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  4. دیدگاه های نوشته

    نرگس عسگری می گویند:

    پتوهای بسیار زیبا و خوبی هستند ولی ای کاش می شد به صورت جزیی هم خرید کرد

    • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
  5. دیدگاه های نوشته

    علی رضایی می گویند:

    سلام خوبین خریدحضوری هم دارین
    کدوم شهر هستین

    • دیدگاه های نوشته

      محسن امینی می گویند:

      پتو کرکره ای واقعا زیباست ولی جنس ایرانی از پتو کرکره ای های خارجی صخیم تر و بهتره

      • شماره همراه: ۰۹۱۲۳۶۹۷۱۵۱
    • دیدگاه های نوشته

      زیبا رضایی می گویند:

      سلام خسته نباشید
      من برای مادرم پارسال گرفتم از این پتوها واقعا عالین ممنون

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      زینب رضایی می گویند:

      این پتو ها بسیار گرم و لطیف هستن

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      محمدجواد بیگدلی می گویند:

      سلام وقت بخیر قیمت لطفا

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      رقیه علیداد می گویند:

      چطور میتونم سفارش بدم

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      بهار نوری می گویند:

      پتو های نرم و لطیف سبک و راحت

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      آتیلا می گویند:

      شرایط ثبت سفارش به چه صورته ؟

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      سحر موسوی می گویند:

      قیمت پتوهاتون چنده
      فروش به صورت عمده هست فقط

      • شماره همراه: 09919456958
    • دیدگاه های نوشته

      صفایی می گویند:

      سلام.خرید حضوری ب چ صورتی هست؟راهنمایی بفرمایین

      • شماره همراه: 09383491379
    • پتو مساف تی کرکره تی خم ح به ولی من از ساده ها راضی ترم نسبت به قیمت

      • شماره همراه: ۰۹۳۵۳۶۹۷۱۵۱
    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag