پرش لینک ها

لینک کوتاه:

کارخانجات پارچه تریکو کشی برای لباس کش

آیا به این فکر کردید که پارچه تریکو را از تولیدی پارچه تریکو کش برای شلوار کشی خرید کنید؟ آیا می دانید برای خرید پارچه تریکو کشی در شهر های مشهد، تهران، اصفهان، تبریز و شیراز چگونه می توانید خرید خود را انجام دهید؟ آیا می دانید پارچه تریکو کش را با چه الیاف و نخهایی تولید می کنند؟
امروزه تولیدی پارچه تریکو بیسیاری در شهر های بزرگ مانند مشهد، تهران، تبریز، اصفهان و شیراز اقدام به بافت انواع پارچه تریکو می کنند.

پارچه تریکو کشی

نخهای استفاده شده در پارچه تریکو کش

یکی از محصولاتی که تولیدی پارچه تریکو تولید می کنند، پارچه تریکو کشی می باشد که خود این محصول هم از تنوع زیادی برخوردار است.

پارچه تریکو به دلیل مدل بافت آن مقداری حالت کشی دارد ولی به دلیل ثبات در قابلیت کشسانی و مقدار کش آمدن بیشتر از الیاف و نخهایی به نام لاکرا استفاده می کنند.

البته باید به این موضوع اشاره کنم که نخهای لاکرا را به تنهایی در بافت پارچه تریکو استفاده نمی کنند
انواع پارچه تریکو کش را بر حسب ترکیب الیاف و نخ آن تقسیم بندی می کنند که عبارتند از

  • پارچه تریکو پنبه لاکرا
  • پارچه تریکو ویسکوز لاکرا
  • پارچه تریکو ملانژ لاکرا
  • پارچه تریکو اسپان لاکرا

البته شایان ذکر است که کاربرد این مدل پارچه های کشی معمولا در نوع شلواری و لباسی تولید می شود که می توان گفت نمونه های شلواری آن ضخیم تر از نمونه لباسی آن می باشد.

خریداز تولیدی پارچه تریکو کش

اگر در شهرهای دور از کلانشهر های زندگی می کنید یک مسئله مهم که برای خرید پارچه تریکو مدنظر همه هست خرید کردن از تولیدی پارچه تریکو در کلانشهر های مشهد، تهران، اصفهان، تبریز، شیراز است.

در این مورد باید خدمت شما عرض کنم که کارخاجات بزرگ پارچه تریکو هستند که اقدام به ارسال بار به تمامی نقاط کشور می کنند و شما به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

با این اقدام منسوجاتی را که تهیه نمودید به آسانی به شما تحویل داده می شود.
منبع: ایران تریکو

کارخانجات پارچه تریکو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag