پرش لینک ها

لینک کوتاه:

کارگاه های تولیدی پارچه گردباف

پارچه گردباف دارای مصارف بسیار بالایی می باشد و با توجه به کاربری خاص آن مورد استفاده قرار می گیرد. درحال حاضر کارگاه های تولیدی بسیاری مشغول به تولید این پارچه در سراسر کشور می باشند که نوع بسیار با کیفیت آن را با قیمت مناسبی تولید می کنند.

کارگاه های تولیدی پارچه گردباف

موارد استفاده از پارچه گردباف

موارد استفاده از پارچه گردبافگردباف نوعی بافت پارچه است که به وسیله دستگاهی گرد بافته می شود و پارچه تولید شده دارای برجستگی های منظمی می باشد. از انواع پارچه گردباف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه کریستال
  • پارچه ریون
  • پارچه فلامنت
  • پارچه تریکو

انواع این نوع پارچه با استفاده از ماشین آلات مدرن بافته می شوند و درتولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده می گردد. این پارچه یک پارچه ایرانی می باشد که در کیفیت ها و مدل های گوناگون و متنوعی موجود می باشد.

رشته های مختلفی در تولید این نوع پارچه به کار برده می شود که شامل رشته های گرد باف و رشته های تخت باف است. بافت پارچه گردباف با توجه به انواع مختلف دستگاه تولیدی متفاوت است و در بازار با قیمت های مناسبی به فروش می رسد.

از بیشترین موارد استفاده از این نوع پارچه می توان به دوخت لباس های زنانه اشاره نمود و در بازار با فروش بالایی همراه است.این پارچه در صنعت پوشاک دارای استفاده های فراوانی است و در تولید شلوار لباس ورزشی، تی شرت و لباس کودک مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع پارچه با توجه به جنس نخ استفاده شده در آن دارای کیفیت های متفاوتی می باشند. در این پارچه هم از الیاف طبیعی و هم از الیاف مصنوعی استفاده شده است که این مورد نیز بنا به درخواست شرکت تولید کننده این نوع پارچه و بنا به درخواست مشتری قابل تغییر و سفارشی سازی است.

شرکت تولید پارچه گردباف

شرکت تولید پارچه گردبافامروزه شرکت های بسیار زیادی به تولید پارچه گردباف مشغول هستند و انواع مختلف و مدل های متنوع آن را با کیفیت های بالا و قیمت های مناسبی روانه بازار می کنند. این شرکت ها را می توانیم در سطح تمام شهر ها به راحتی بیابیم.

این پارچه در انواع مختلف، عرض های متفاوت و رنگ های متنوع تولید می گردد و توسط تولید کنندگان لباس به صورت عمده خریداری شده و در دوخت انواع لباس به کار برده می شود.

این سایت نیز فروشنده انواع این نوع پارچه با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد که می توانیم به راحتی محصول مورد خود را سفارش دهیم و آن را درب محل مورد نظر دریافت کنیم و حتی می توانیم از کارشناسان فروش این محصول نیز کمک بگیریم تا بهترین خرید را تجربه کنیم.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag