پرش لینک ها

لینک کوتاه:

ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل

امروزه داشتن یک زیرانداز یکی از وسایل ضروری در هر مسافرت یا طبیعت گردی است. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل در شهرهای بزرگی همچون اصفهان، یزد، تبریز، تهران و… که از شهرهای تولیدی است و سالانه گردشگران زیادی را دارد. این شهرها فروش زیادی را دارند و مراکز تولید و نمایندگی‌های فعالی را دارا هستند. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل در این شهرها، زیرانداز را با برندهای مختلفی تولید مینمایند. این زیراندازها در سایزهای مختلف بر حسب نیاز خانواده ها در دسترس است. خرید زیرانداز مسافرتی در این شهرها بصورت عمده و با قیمت ارزان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل، کالاهای تولیدی خود را در طرح و رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه میکنند و توانسته اند علاوه بر فروش قابل توجه در بازار، زیراندازهای تولیدی خود را به کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، چین، امارات، کشورهای اروپایی و… صادر کنند. صادرات زیرانداز با کیفیت به کشورهای دیگر سبب رونق وضعیت اقتصادی کشور میشود و از این‌ رو دولت از این طرح های سود آور حمایت میکند.

ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل
یکی از اصلی ترین طرفداران زیرانداز مسافرتی، کشور عراق است که بزرگ ترین واردکننده زیرانداز مرغوب ایرانی است. تاجران و بازرگانان بین المللی عراقی روابط خوبی را با ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل دارند و هر ساله هزاران زیرانداز را به کشور خود وارد میکنند. برندهای بسیار معروفی در ایران به تولید زیرانداز فعالیت دارند که سفارشات مشتریان را از کشورهای دیگر ثبت میکنند و این زیراندازها را با کیفیت بالا تولید کرده و به کشورهای دیگر صادر میکند که پخش عمده زیرانداز به این کشورها موجب سود آوری و تجارتی پر سود برای تولیدکنندگان ایرانی میشود.
زیرانداز مسافرتی ساحل، یکی از بهترین انواع زیرانداز است که توسط ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل تولید و توزیع میشوند. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل، برای راحتی مسافران، این زیرانداز را با کیف دسته دار تولید نموده اند که به راحتی جمع و باز میشوند و در حالت جمع شده، شکل یک ساک دستی را به خود میگیرند و حمل و نقل این محصول را با وجود دستگیره های نخی آسان میکند. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل با تلاش های فراوان محصولی بسیار سبک را تولید کرده اند که برای کسانی که قصد پیاده روی های طولانی، صخره نوردی و کوهنوردی را دارند بسیار مناسب است؛ چرا که سبک بودن این زیراندازها از ایجاد فشار اضافی بر روی این افراد جلوگیری میکند.

آشنایی با زیرانداز مسافرتی ساحل

آشنایی با زیرانداز مسافرتی ساحل

زیرانداز مسافرتی جزو یکی از ضروری ترین وسایل سفر است، حتی در سفرهایی که با کمترین وسایل موجود برنامه ریزی میشوند، داشتن یک زیرانداز سفری همواره از ضروری ترین وسایل است. زیراندازهای مسافرتی ساحل که از پرفروش ترین و مرغوب ترین زیراندازهای بازار است توسط ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل به بازار عرضه ‌میشوند. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل محصولات خود را در مدل ها و طرح های متنوع تولید و به بازار عرضه میکنند که شامل : زیرانداز مسافرتی برزنتی، زیرانداز مسافرتی برزنتی، زیرانداز مسافرتی حصیری، زیرانداز مسافرتی ساده، زیرانداز حصیری ضد آب و زیرانداز مسافرتی ضد آب طرح ترک است که این محصولات کیفیت و مرغوبیت بالایی را دارند و بزرگ ترین بازار فروش را نسبت به زیراندازهای دیگر در ایران و سایر کشورها دارا هستند.
ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل این محصول را در سایزهای متفاوت 6 متری، 9 متری و 12 متری تولید و به بازار عرضه میکنند. یکی از مزایای این محصول نسبت به زیراندازهای دیگر، یک تکه بودن آن است چون که بیشتر زیراندازهای سفری از دوخته شدن دو یا چند تکه جدا به یکدیگر تولید ‌میشوند اما تولیدی زیرانداز مسافرتی ساحل، این زیراندازها را به شکل یک تکه برش داده و تولید میکند.

تولیدکنندگان حرفه ای انواع زیرانداز مسافرتی ساحل
یکی دیگر از مزایای زیرانداز مسافرتی ساحل ضد آب، بودن آن است چرا که یکی از بدترین حس‌ها در هنگام مسافرت و پیک نیک نفوذ رطوبت به زیرانداز و خیس شدن وسایل روی آن است. لازم به ذکر است که ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل آن را به گونه ای طراحی کرده اند که از نفوذ سرما و گرما به درون زیرانداز جلوگیری کرده و در هنگام سرما یا گرمای شدید، به خوبی سلامتی شما را حفظ کرده و حس ناراحتی را به شما انتقال نميدهد. به علاوه شما با نشستن روی زیرانداز مسافرتی ساحل، حس نشستن روی فرش را خواهید داشت و خس و خاشاک و سنگ ریزه های موجود بر روی سطح زمین و چمن، شما را ناراحت نخواهند کرد و سطحی تمیز و لطیف را برای شما بوجود می‌آورد.
یکی دیگر از مزایای استفاده از زیرانداز مسافرتی ساحل قابلیت شست و شوی آسان این زیراندازها با انواع شوینده ها است چرا که زیراندازها معمولا در جاهایی استفاده میشوند که گلی، خاکی و دارای آلودگی های سطحی است، پس بهتر است که زیرانداز خود را شسته و خشک نمایید تا بتوانید آلودگی ها را از سطح آن پاک کرده و با این کار، به حفظ سلامت خود و اعضای خانواده کمک ‌کنید. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل این محصول را با کیفیت و مرغوبیت بالایی تولید کرده اند؛ طوری که موفق شده اند برای این زیرانداز، گارانتی سلامت فیزیکی از سمت سازمان دریافت کنند. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل، به خوبی میدانند که رمز فروش بالا و موفقیت یک کالا، تنوع در طراحی و مدل و رنگ زیراندازها است، چرا که این امکان را برای افراد با سلیقه های متفاوت به وجود می‌آورد که اقدام به خرید این محصول نمایند. از این‌رو تولیدکنندگان، این کالا را در رنگ های متنوع قهوه ای، قرمز، سبز، زرد، نارنجی و… تولید و عرضه میکنند.

همه چیز درباره زیرانداز بادی

همه چیز درباره زیرانداز بادی

زیرانداز یکی از مهم ترین وسایل موجود در میان اقلام کوله پشتی کوهنوردان و صخره نوردان است، طوری که بدون وجود زیرانداز مناسب، در شب های سرد کوهستانی؛ سرما به درون زیرانداز و بدن شما نفوذ میکند. اگر به تازگی قصد کوهنوردی و صخره نوردی را دارید و به دنبال تهیه زیرانداز مناسب برای خود هستید تا پایان این مقاله، با ما همراه باشید تا مناسب ترین زیرانداز را برای استفاده کوهنوردان به شما معرفی کنیم.
یکی از مهم ترین و مناسب ترین نوع زیراندازهای کوهنوردی، زیرانداز بادی است که به دو صورت زیرانداز کیسه خواب بادی و زیرانداز کیسه خواب فوم بادی(خود باد شونده) در بازار موجود است. زیرانداز کیسه خواب فوم بادی از زیرانداز کیسه خواب بادی بهتر و مناسب تر است چرا که امکان سوراخ شدن این زیرانداز با سنگ ریزه های کوچک و عوامل خارجی موجود در طبیعت وجود ندارد ولی در زیرانداز بادی احتمال سوراخ شدن وجود دارد و این نوع از زیرانداز پس از سوراخ شدن کارایی و قابلیت استفاده خود را از دست میدهد. از انواع زیراندازهای مشهور بادی برای کوهنوردی میتوان به زیرانداز بادی گله گاوی، زیرانداز کیسه خواب بادی چانوداگ و زیرانداز بادی سوپاپ دار کینگ کمپ اشاره کرد.

تولیدکنندگان حرفه ای انواع زیرانداز مسافرتی ساحل
زیراندازهای بادی ویژگی‌ های فراوانی دارند که همواره باید قبل از خرید زیرانداز، آنها را مورد بررسی و توجه قرار داد مثل: 1_ ضد آب بودن زیرانداز : بیشتر مشتری های این نوع زیراندازها کوهنوردان هستند و ضد آب بودن کاور زیرانداز، مهم ترین مسئله برای زیراندازهای مورد استفاده کوهنوردان است. چرا که زیراندازهای بادی از پارچه هایی با جنس پلی استر با روکش آکسفورد تهیه شده اند که این روکش یکی از معروف ترین روکش‌های ضد آب است.
2_ راحتی و ضخامت: همواره برای داشتن یک خواب راحت در دل طبیعت، خصوصا در مناطقی که دارای ناهمواری هستند به همراه داشتن یک زیرانداز ضخیم از ضروری ترین وسایل است. چون که هر چه ضخامت زیرانداز کیسه خواب بیشتر باشد، کمتر اثر ناهمواری ها را بروز داده و گرم تر نیز خواهد بود، بنابراین انواع زیرانداز بادی مناسب تر از زیراندازهای فومی هستند.
3_ یکی از مهم ترین فاکتورها برای صعود کوهنورد وزن و حجم زیرانداز است. از آنجایی که زیرانداز کیسه خواب بادی از سبک ترین و کم حجم ترین انواع زیرانداز سفری است، پس بهترین و مناسب ترین زیرانداز، برای موفقیت و صعود کوهنوردان است.
4_ خاصیت عایق برودت زیرانداز: همواره در زیراندازهای بادی برای بررسی میزان عایق سرما بودن زیرانداز از فاکتوری بنامR استفاده میکنند که نشان دهنده میزان مقاومت زیرانداز و کیسه خواب در برابر دما است. در زمان خرید زیرانداز بادی توجه به این فاکتور بسیار مهم است چون که هر چه میزان این فاکتور بالاتر باشد، به معنای عایق بهتر در برابر سرما است.

تولیدکنندگان حرفه ای انواع زیرانداز مسافرتی ساحل
5_ ابعاد و اندازه زیرانداز بادی: زیراندازهای بادی معمولا تک نفره هستند اما در صورت داشتن امکانات مانند زیپ یا دکمه قابلیت اتصال به زیراندازهای دیگر را پیدا میکنند و بزرگ تر میشوند. باید در زمان خرید به طول و عرض زیرانداز با توجه به قامت و اندازه خود دقت کنید چون که با داشتن قدی بلند یا شانه هایی پهن نمیتوانید زیر اندازهایی با طول کمتر از 180 و عرض 50 سانتی متر خریداری کنید چون این زیراندازها مناسب شما نیستند.
6_ قابلیت شست و شوی آسان: یکی از نکات قابل توجه در زمان خرید زیرانداز دارا بودن قابلیت شست و شوی آسان است. چون زیراندازهای معمولا در جاهایی مورد استفاده قرار میگیرند که خاکی و گلی هستند و آلودگی های محیطی را به خود جذب میکنند پس بهتر است زیراندازی را انتخاب کرده که به راحتی شسته و خشک شود تا به حفظ سلامتی خود و خانواده کمک کنیم.
7_ امکانات جانبی: بهترین زیرانداز بادی مورد استفاده از نظر ما دارای امکاناتی همچون داشتن ضخامت، وزن و حجم و ابعاد مناسب است ولی بعضی از انواع زیراندازهای بادی دارای امکاناتی همچون بالش سر خود، دکمه هایی که در لبه زیرانداز برای اتصال چند زیرانداز به هم درنظر گرفته شده است و نیز داشتن کاور حمل برای محفوظ ماندن از آسیب‌ها و آلودگی های محیطی است.

عرضه کنندگان مستقیم زیرانداز مسافرتی ساحل

عرضه کنندگان مستقیم زیرانداز مسافرتی ساحل

زیرانداز یکی از وسایل ضروری مورد استفاده در هنگام طبیعت گردی و مسافرت است که مانند فرش بر روی زمین پهن ‌میشود و شما ‌میتوانید بر روی آن استراحت و تفریح کرده و از کثیف شدن وسایل خود جلوگیری کنید. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل به صورت عمده و کلی و به دو روش مستقیم و غیر مستقیم، این زیراندازهای مسافرتی را به اقصا نقاط کشور عرضه میکنند.
عرضه کنندگان، این محصول را در ابعاد و بسته بندی های بسیار شیک و زیبا از کارخانجات تولیدی به سمت نمایندگی های کارخانه ها و فروشگاه های عرضه این محصول به صورت عمده پخش میکنند و خریداران این کالا ‌میتوانند به این مراکز مراجعه کرده و کالای مورد نیاز و سلیقه خود را تهیه نمایند.
گفتنی است که فروشگاه های اینترنتی از جمله مراکزی هستند که بصورت عمده زیرانداز ساحلی را در ابعاد، مدل و رنگ های متنوعی تهیه نموده و با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان این زیراندازها قرار میدهند. ارائه دهندگان زیرانداز مسافرتی ساحل، همواره خرید به صورت عمده و به روش مستقیم با حذف واسطه را به مشتریان خود پیشنهاد میدهند تا بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با کیفیت عالی و مرغوبیت بالا و قیمتی بسیار ارزان‌تر از فروشگاه ها و مغازه ها تهیه نمایند.

تولیدکنندگان حرفه ای انواع زیرانداز مسافرتی ساحل

تولیدکنندگان حرفه ای انواع زیرانداز مسافرتی ساحل

زیرانداز وسیله ای ضروری و کاربردی برای گردش های یک روزه خانوادگی و حتی مسافرت های طولانی است که وجود آن در صندوق عقب هر ماشین ضرورت دارد. یکی از انواع بهترین مدل های مورد استفاده زیرانداز، زیرانداز مسافرتی ساحل است که مرکز تولید و عرضه مستقیم این کالا در شهر تهران است. تولیدکنندگان این کالا همواره کیفیت و مرغوبیت را برای تولید محصولات خود در درجه اول اهمیت قرار میدهند، از این‌رو بیشتر زیراندازهای تولید شده به خارج از کشور صادر ‌میشود. امروزه در بازار تولیدی، زیرانداز مسافرتی ساحل، تولیدکنندگان بسیار حرفه ای و معتبری را دارد که با ارائه محصولات درجه یک و متنوع با کیفیت بالا در سطح بازارهای جهانی بسیار شناخته شده هستند. همچنین تولیدکنندگان این زیرانداز به خوبی با سلیقه مردم و مشتری های خود آشنایی دارند و این محصول را در رنگ و طرح های گوناگون تولید کرده تا هر کسی با توجه به سلیقه خود و خانواده اش بتواند اقدام به خرید این محصول کند.

قیمت انواع زیرانداز سفری ضد رطوبت

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag