پرش لینک ها

لینک کوتاه:

انواع تشک های مسافرتی و دلیل تفاوت قیمت آنها

تشک های مسافرتی انواع متفاوتی دارد که به دلیل مواد اولیه به کار رفته در آن قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است، مانند تشک‌ مسافرتی در ابعاد دو نفره تشک های مسافرتی دو نفره به خاطر اینکه فضای زیادی را اشغال می کنند.
از تشک های مسافرتی می توان در استفاده از میزبانی مهمان نیز استفاده کرد، تشک ‌های مسافرتی مدل هوشمند نوع دیگری از تشک هاست.
تشک های مسافرتی هوشمند این مزیت را دارند که دما را تنظیم کنند و بطوری که وقتی این مدل تشک ها به برق متصل می شوند قابلیتی را به شما می دهند که دمای دلخواه خود را تنظیم کرده و در زمان استراحت خوابی دلپذیر را با آن تجربه کنید. دیگر از ویژگی تشک های هوشمند مزیت دیگر آن قسمت ماساژور آن است، به طوری که به دلیل مزیت های فراوان پیشنهاد می شود از این تشک ها برای بیماران استفاده شود تا با به کارگیری از این مدل از بروز زخم بستر جلوگیری شود.
نوع دیگر تشک مسافرتی تشک های تک نفره مسافرتی است که برای استفاده در مسافرت کارایی بالایی دارند و فضای کمتری را آشغال می کنند از این رو در زمان حمل و نقل هم شما راحت تر هستید.
تشک های مسافرتی یک نفره که حجم کمی دارند و محیط کمتری را به خود اختصاص داده اند از این رو در بین دیگر مدل ها استقبال خوبی داشته و هر روز هم فروش آن افزایش پیدا می کند و در کنار تمام نکات کم حجم بودن و طرح وجنس خوب و با کیفیتی که دارد توانسته رضایت مشتریان و خریداران را به خوبی جلب کند.

انواع تشک های مسافرتی و دلیل تفاوت قیمت آنها
اگر می خواهید تشک های مسافرتی شما عمر بیشتری داشته باشند باید به این نکات عمل کنید اگر فرزند دارید از پریدن آنها بر روی تشک جلوگیری کنید؛ به دلیل اینکه باعث می شود سطح تشک دیگر صاف و یک دست نباشد و در هنگام استراحت حس خوبی نداشته باشید، همینطور باعث بی کیفیت شدن بافت تشک ها می شود که اگر مشکلی برای تشک پیش بیایید دیگر نمی توان آن را با تشک دیگر جا به جا و تعویض کرد پس باید تا جایی که امکان دارد در نگهداری آنها کوشا باشید.
پس از هر بار استفاده بهتر است که مورد شست و شو قرار بگیرد و پس از شستن آن را به صورت طبیعی و با استفاده از نور خورشید خشک شود. وقتی مدتی از تشک های مسافرتی استفاده کردید حتما توصیه می شود که آنها را در هوای آزاد و نور خورشید قرار دهید تا با قرار گرفتن در هوای آزاد منافذ آن تبادل هوا داشته باشد.

انواع تشک های مسافرتی

تشک های مسافرتی دارای انواع متعددی است که می توان تعدادی از آن را نام برد؛ این تشک ها کاربرد فراوانی در مسافرت ها دارد و قابلیت استفاده در بیشتر اماکن را دارند و می توان آن را به راحتی حمل کرد و با استفاده از آن حس خوب استراحت را تجربه کرد.

می توان به ویژگی تشک های مسافرتی به حمل راحت، وزن کمی که دارد اشاره کرد و همینطور نرخ ارزان و مناسب که برای هر خریدار با هر توان مالی در جامعه به صرفه خواهد تشک های مسافرتی به خریداران خود این امکان را فراهم می کنند که در صرف هزینه صرفه جویی شود. تشک های مسافرتی اکثرا دارای ضخامت کمی هستند و بیشتر تشک های مسافرتی از جنس پلی فوم تهیه می شوند تعدادی از آنها نیز از آنها از تعدادی لایه فوم ایجاد و تهیه می شوند.

این مدل تشک ها در ابعاد تک نفره، دو نفره و در سایزهای بزرگ و سایز متوسط تهیه می شوند. تشک های مسافرتی در هنگام استفاده واقعا راحت و مناسب اند و همینطور در هنگام جا به جایی این کار به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.
تشک های مسافرتی انواع گوناگونی دارد و در رنگبندی ها و طرح های متعددی با قابلیت های گسترده به بازار عرضه می شوند.
تشک های مسافرتی حتما باید از نوع ضد حساسیت باشند سبک بودن تشک های مسافرتی باعث آن می شود که شما بدون بروز هر مشکلی از این مدل تشک در مسافرت های خود استفاده داشته باشید و از بردن تشک شخصی خود به سفر رضایت مندی بیشتری داشته باشد تشک مسافرتی خوب تشکی است که مانع جذب رطوبت باشد و همینطور می توان از این مدل تشک ها برای هر رنج سنی استفاده کرد براحتی هم قابل شست و شو هستند.

انواع تشک های مسافرتی

دلیل تفاوت قیمت تشک مسافرتی

تشک مسافرتی از نظر قیمت دارای تفاوت های بسیاری است که قیمت گذاری آن به دلیل مواد به کار رفته در تولید انجام می شود. این تشک ها نوعی دیگر از تشک ها است که کاربرد فراوانی دارد و از آنها می توان در بیشتر مکان ها و مسافرت ها مورد مصرف و استفاده قرار می گیرند و تمامی افرادی که از این تشک ها استفاده می کنند در زمان استراحت تجربه خاصی را با این محصول تجربه خواهند کرد. اصلی ترین خاصیت تشک های مسافرتی را می توان با دیگر تشک ها و مدل های قدیمی آن به این صورت بیان کرد که دارای وزن مناسبی هستند، قیمت پایین و ارزانی دارند.

سفارش و خرید هر نوع از مدل های تشک مسافرتی از شرکت دیبا بافت نگار سبب آن شده که شما با خرید از این مجموعه به صورت عمده در هزینه های سفارش خود بیشترین صرفه جویی را داشته، زیرا مجموعه ما محصولات خود را با قیمت درب کارخانه به شما عزیزان ارائه می دهد و شما می توانید یک خرید بی واسطه بابیشترین سود ممکن را با همکاری با مجموعه دیبابافت نگار تجربه کنید.

دلیل تفاوت قیمت تشک مسافرتی
قیمت نهایی انواع تشک های مسافرتی وابسته به جنس تشک و پارچه به کار رفته در آن و کیفیت مواد به کار رفته در تشک بستگی دارد.
صورتی که اگر مواد به کار رفته در تشک ها با کیفیت باشد قیمت تمام شده تشک هم افزایش پیدا می کند. شرکت دیبا بافت نگار در این مقاله با قرار دادن این مطالب سعی داشت تا با آگاهی بیشتر تشک مسافرتی مورد نیاز خود را خرید کنید.
برای آگاهی بیشتر شما متقاضیان گرامی می توانید با شماره های درج سایت تمای حاصل فرمایید مشاوران مجموعه پاسخگوی شما عزیزان هستند.

تشک ضد آب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    اسد مجید می گویند:

    سلام وقت بخیر
    تشک‌ مسافرتی در ابعاد دو نفره تشک های مسافرتی دو نفره به خاطر اینکه فضای زیادی را اشغال می کنند.

    • شماره همراه: 09386209692
  2. دیدگاه های نوشته

    سلطانی می گویند:

    سلام وقت بخیر من از همکاری با شما خرسندم این تشک های مسافرتی بسیار سبک و باکیفیت

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  3. دیدگاه های نوشته

    میلاد کوثری می گویند:

    سلام وقت بخیر تشک های مسافرتی هوشمند این مزیت را دارند که دما را تنظیم کنند و بطوری که وقتی این مدل تشک ها به برق متصل می شوند قابلیتی را به شما می دهند

    • شماره همراه: 09386209692
  4. دیدگاه های نوشته

    حسنا حسن پور می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت تشک مسافرتیا چقدره؟
    دونفره شم دارید؟

    • شماره همراه: 09106140487
  5. دیدگاه های نوشته

    فاطمه پایانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    من تشک مسافرتی های شما خریدم واقعا کیفیت بسیار خوبی داشتن و خواهرمم به شما سفارش دادن.

    • شماره همراه: 09106140487
  6. دیدگاه های نوشته

    محمد ایروانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    رای استفاده در مسافرت کارایی بالایی دارند و فضای کمتری را آشغال می کنند از این رو در زمان حمل و نقل هم شما راحت تر هستید.

    • شماره همراه: 09386209692
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag