پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بازار تجاری روتختی یک نفره ساده

با توجه به نحوه زندگی انسان ها در دنیای امروز، داشتن یک خواب با کیفیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین منظور، افراد بسیاری در زمینه تولید و عرضه انواع کالای خواب به ویژه انواع روتختی مشغول فعالیت می باشند. این کالا در انواع و سایزهای مختلف، تولید شده و به بازار عرضه می گردد. جهت سفارش عمده روتختی یک نفره ساده، از بازار تجاری آن، با ما همراه باشید.بازار تجاری روتختی یک نفره ساده

روتختی شامل چه تکه هایی است؟

روتختی شامل چه تکه هایی است؟

همانطور که می دانید برای داشتن یک خواب راحت و آرام، نیاز به کالای خواب مناسبی است. از مهمترین اجزای یک کالای خواب استاندارد نیز، سرویس روتختی می باشد. در واقع استفاده از سرویس روتختی اجتناب ناپذیر است. سرویس رو تختی همچنین در دکوراسیون اتاق خواب نیز تاثیر ویژه ای دارد.

سرویس روتختی انواع مختلفی دارد. روتختی های موجود در بازار شامل لحاف روتختی، روتختی کاوری، روتختی پیکه، روتختی چهار فصل و … می باشند که با توجه به نوع نیاز می توان گزینه مناسب را انتخاب نمود. 

همه انواع سرویس های روتختی از چندین تکه تشکیل شده اند. این تکه ها شامل موارد زیر می باشند.

کاور بالش و کوسن

روکش تشک

لحاف و کاور آن

در هر سرویس روتختی، از هر تکه، یک یا چند عدد موجود است.

نکته مهمی که لازم است به آن توجه شود این است که لحاف و کاور آن، در انواع مختلف روتختی به شکل های متفاوتی موجود است.

در لحاف روتختی، یکی از تکه ها شامل یک لحاف است. این لحاف از یک کاور که درون آن از الیاف پر شده تشکیل شده است. سرتاسر کاور نیز به الیاف دوخته شده و امکان جداسازی این دو از هم وجود ندارد.

در روتختی کاوری، تکه ای به نام لحاف وجود ندارد و تنها یک کاور برای لحاف موجود است. بنابراین باید لحاف را به صورت جداگانه تهیه نمود و سپس در کاور مناسب آن قرار داد.

در روتختی پیکه، لحاف و کاور آن وجود ندارد و به جای آن ها، یک رو انداز با ضخامت مناسب قرار داده شده است.

روتختی چهار فصل نیز همانطور که از نامش پیداست در همه ایام سال قابل استفاده می باشد زیرا نه بسیار ضخیم و نه بسیار نازک است. در این نوع روتختی، همه تکه ها شامل یک لایه نازک پنبه ای می باشند و به همین دلیل به آن ها روتختی پنبه دوزی نیز می گویند.

مرکز توزیع انواع روتختی یک نفره ساده

مرکز توزیع انواع روتختی یک نفره ساده سرویس های روتختی در سایزهای گوناگون یکنفره و دو نفره به صورت کاملا استاندارد تهیه می شوند. آن ها همچنین به لحاظ طرح، رنگ و جنس نیز بسیار متنوع هستند.

مرکز توزیع انواع روتختی یک نفره ساده، این کالا را به صورت عمده به سراسر کشور عرضه می دارد. 

انواع روتختی چهارخونه، ساده، گلدار و … در ابعاد یک نفره، در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را می توانید از این سایت سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ها و نحوه خرید کافی است تماس بگیرید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag