پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بازار فروش روبالشتی تترون باکیفیت ایرانی

آیا تا کنون روبالشتی تترون خریداری کرده اید؟ شما از چه راههایی خرید هایتان را انجام می دهید؟ با بازارهای فروش روبالشتی با کیفیت در ایران آشنا هستید؟ تا چه اندازه جنس تترون را می شناسید؟
در اینجا می خواهیم ابتدا شما را با جنس پارچه تترون آشنا کنیم.

پارچه تترون چیست؟

پارچه تترون از انواع پارچه های نخی می باشد که طرفداران زیادی دارد و در تهیه بسیاری از کالاها مورد استفاده قرار می گیرد از جمله آنها می توان به روبالشتی و روتختی، پیراهن سرویس نوزادی، چادر و … اشاره کرد.
این پارچه در عرض های 90، 5/1، 2، 5/2 و 3 متر عرضه می شود. برای تولید روبالشتی و روتختی معمولا عرض های 5/1 و 2 و 5/2 و 3 متر مورد استفاده قرار می گیرند. این پارچه هم به صورت ساده و هم طرح دار وجود دارد. که برای مصارف روبالشتی و روتختی نوع طرح دار بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

دلیل استقبال زیاد از تترون چیست؟

پارچه تترون از قدیم الایام مورد استقبال مردم بوده به دلیل الیاف طبیعی که در این نوع پارچه استفاده شده است و از بروز بیماری های بسیاری می تواند جلوگیری کند. همچنین تترونی که مراحل تکمیل رنگرزی را به درستی طی کرده باشد از ثبات رنگ بالایی هم برخوردار خواهد بود یا به اصطلاح علمی می گویند ضد آب ژاولی است. یعنی در اثر شستشو زود بدرنگ نمی شود.

نحوه شستن روبالشتی تترون

برای شستشوی روبالشتی جنس تترون اگر از کیفیت تترون آگاهی داشته باشید و جنس خوبی را تهیه کرده باشید مطمئنا در شستشو با ماشین لباسشویی و یا استفاده از پودرهای شستشو بدرنگ نخواهد شد. اما اگر از کیفیت آن اطلاع ندارید ابتدا با آب و صابون آنرا بشویید تا از رنگ دهی آن مطمئن شوید.

نحوه خرید روبالشتی تترون

برای خرید روبالشتی تترون از طریق سایت شرکتهای معتبر یا بازار های فروش آن می توانید اقدام کنید. برای این منظور کافیست با مشاور فروش این محصول در ایران تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق و بروزی را در مرد خرید آن در اختیارتان قرار دهد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag