پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بازار پارچه تریکو پنبه ای مرغوب در مشهد

آیا تصمیم به خرید پارچه تریکو برای مصارف مختلف می گردید؟ آیا به دنبال پارچه تریکو مرغوب در مشهد هستید؟ تا کنون به این فکر افتاده اید که در بازار مشهد، چه مرکز فروشی پارچه تریکو پنبه ای مرغوب را ارزانتر عرضه می کند؟
پارچه تریکو را با انواع مختلف نخ تولید می کنند و نخ به کار رفته در پارچه تریکو را می توان با کیفیت های متفاوت تولید کنند که همین تفاوت نخ و کیفیت خود باعث تنوع در محصول می شود به گونه ای اگر سالها در این حوزه کار کنی باز هم ممکن است مدلهایی را نشناسید که می توان یکی از نخهایی که در پارچه تریکو مورد استفاده است نخ پنبه است که اگر خواسته باشیم از نظر کیفیت هم مورد بررسی قرار دهیم می توان به چند بخش تقسیم کرد که می توان به چند نمونه اشاره ای داشت. به عنوان مثال نخ اُپن اِند، نخ سوپر و نخ کامفور شده که همه این نوع نخها از الیاف پنبه ساخته شده اند ولی با کیفیت های متفاوت هستند و از روی روش تولید نخ می توان به کیفیت پارچه تریکوی تولید شده از این نخها پی برد. اگر قصد خرید پارچه تریکو پنبه ای مرغوب را از مشهد دارید، این سوال پیش می آید که در بازار مشهد چه مرکز فروشی پارچه تریکو پنبه ای مرغوب را عرضه می کند.

پارچه تریکو پنبه ای مرغوب در مشهد
شهر مقدس مشهد جزو کلانشهر های کشورمان است که از جنبه تفریحی، سیاحتی، مذهبی و صنعتی جایگاه خوبی در سطح شهرهای ایران دارد و می توان گفت قطب صنعت کشور است. در این شهر شما هر چه را فکرش را کنید تولید می کنند، حال این سوال پیش می آید که برای خرید پارچه تریکو پنیه ای مرغوب به کجا مراجعه کنیم؟ مسلما نمی توان به واحد های تولید، مراجعه کرد چون امکان ارتباط با مدیر مجموعه تقریبا غیر ممکن است و نمی توان برای هر مرتبه خرید پارچه تریکو به تولیدکنندگان این منسوج مراجعه کرد، پس چه کنیم؟ معمولا هر تولیدکننده ای افرادی را به عنوان مدیر فروش و دفتر هایی را در سطح شهر ایجاد می کنند که هر شخصی نیاز به این محصولات داشت، به آنها مراجعه کند و محصولات مورد نظر خود را تهیه نماید این کار خیلی راحت تر و بی دردسر تر از این است که شما به کارجانجات مراجعه کنید. شما می توانید به مدیر فروش شرکت دیبافت تماس بگیرید و نسبت به تهیه پارچه تریکو پنبه ای مرغوب اقدام نمایید.

بازار پارچه تریکو پنبه در مشهد به دلیل اینکه بافت بکار رفته شده و در تولیدی های شهر مشهد تهیه می شوند دارای قیمت مناسب تر هستند.

دارای قیمت مناسب تر هستند و در کشور دارای خریداران زیادی هستند و ارسال آن ها توسط مرکز تولید شرکت دیبا بافت نگار ارسال می شوند.

طریقه خرید به صورت آنلاین به این نحوه است که سفارش دهنده از هر جای کشور که این پارچه را نیاز دارد براحتی می تواند نمونه پارچه تریکومدنظر خود را در زمان کوتاه خرید کند.

در این قسمت از سایت می خواهیم به بیان مطالبی اقدام کنیم که پارچه تریکودر تولید چه زمینه ای بیشترین کاربرد را دارد و کارآمد است.

باید ذکر شود که پارچه های تریکو پنبه ای که وارد بازار می شوند هم به صورت ضخامت متوسط و ضخیم و هم نازک تولید می شوند که باز هم ضخامت توسط نیاز مشتری قابل تغییر است زیرا مشتری باید اول مشخص کند که از پارچه ها چه محصولی می خواهد تولید کند و بعد در صدد خرید با ضخامت مناسب باشد.

پارچه های تریکو با عرض های مختلف تولید می شوند که خریداربا توجه به چیدمان الگوهای خود باید عرض مناسب خریداری کند تا کمتر دور ریز داشته باشد و هزینه ای از این لحاظ صرف نشود. امروزه این مشکل به راحتی برای تولید کنندگان لباس حل شده و برنامه هایی درزمینه چیدمان الگو ها وجود دارد که بوسیله آن می توانند محاسبه کنند که پارچه دارای چه عرضی باشد کمتر دور ریز و هزینه کنند.

پارچه های تریکویی که در مشهد تهیه می شوند دارای کیفیت بی نظیری هستند و در دسترس متقاضیان پارچه تریکو قرار می گیرند که با استفاده از روش های غیر حضوری انجام می شود وبا استفاده از این روش دیگر افراد سخت پسند دچار تردید نمی شوند و پارچه تریکومد نظر را با رنگ و طرح و مقداری که احتیاج دارند خریداری می کنند اگر در این زمینه  سوالی برایتان ایجاد شده می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل کنید وکارشناسان مجموعه دیبا بافت نگار پاسخگو هستند. پارچه های تریکو پنبه ای  دارای سه خصوصیت هستند مانند جنس، نوع بافت، مواد اولیه بکار رفته و پارچه های تریکو مشهد دارای انواع متفاوتی هستند و هر کدام بسته به جنس دارای ضخامت مختص خود هستند و همینطور هر جنس دارای شکل ظاهری متفاوت می باشد.

پارچه های تریکو موجود در بازار از انواع مختلفی مانند پارچه تریکو یکرو، تریکو دو رو، تریکو جودون، تریکو دورس و…می باشند.

امروزه پارچه ها هم دارای شناسنامه و اطلاعت خود هستند که نشان دهنده‌ی مشخصات آن هاست و نشان می دهد که از چه جنس و بافت و مواد اولیه تولید شده اند.

شما به عنوان یک تولید کننده با آگاهی داشتن و اطلاعت کامل در زمینه ی پارچه تریکو وقتی برای خرید به مرکز خرید می روید دیگر تمام نام های این نوع پارچه را می شناسید و به فروشنده به جای گفتن پارچه تریکو بچه گانه اسم پارچه مدنظر خود را بیان می کنید و در هنگام خرید به مشکل بر نمی خورید.

در بعضی مواقع چون شما درباره ی انواع پارچه ها شناخت کافی دارید به راحتی می توانید پارچه ی دیگری را با قابلیت های پارچه تریکو جایگزین کنید. در مواقع لزوم و زمانی که دسترسی به آن را نداشته باشید و با زمانی که بودجه شما برای تهیه تریکو‌کم است می توانید پارچه ی قیمت پایین را تهیه کنید و در آخربا آگاهی بالا خرید خود را از مجموعه دیبا بافت نگار انجام دهید.

بازار پارچه تریکو پنبه ای مرغوب در مشهد

در سه امر مربوط به خرید و فروش و تولید پارچه های تریکو در محاسبه وزن پارچه از واحد کیلو گرم استفاده می شود، پس وقتی شما یک طاقه از هر نوع پارچه تریکو را خریداری می کنید با این اوصاف باید بدانید یک طاقه چند کیلوگرم و چند متر پارچه را شامل می شود که این اطلاعات برای شما به عنوان خریداریک مزیت بشمار می رود.

پارچه های تریکو برای تولید انواع تیشرت های چاپی و ساده و همچنین برای تولید سارافون در فصل گرم سال کار برد دارد، یکی دیگر از نکاتی که برای خرید پارچه های تریکو باید به طور ویژه به آن پرداخته شود عرض پارچه می باشد که در هنگام خرید پارچه باید دقت بیشتری داشته باشید زیرا یکی از عوامل مهم در دوخت عرض پارچه است که الگو ها در عرض پارچه قرار می گیرند وابعاد استاندارد آن بین ۱۵۰ تا۹۰ می باشد.درتعین قیمت پارچه های تریکو باید عواملی مانند طرح چاپ شده، جنس، بافت و رنگ تاثیر دارد.

 

پارچه تریکو پنبه ای

پارچه های تریکو از الیافی که دارای بافت حلقوی است تشکیل شده است ودر بازار برای پارچه تریکو تعریف و یا مشخصات متفاوتی ذکر شده است.

در بیشتر مواقع در بین مردم پارچه های تریکو را دارای بافت های حلقوی می شناسند و پارچه های تریکو در کل دارای دو دسته می باشند ، به طور مثال پارچه تریکو گردباف، پارچه تریکو تخت که هر کدام از این دو نوع باید مجوز های مربوطه را از سازمان تولید کننده اخذ نمایند.

داشتن اطلاعات درباره خصوصیات پارچه می تواند برای شما یک مزیت بشمار رود. تریکو یک لغت از تلفظ انگلیسی است که به معنی بافت به صورت حلقوی می باشد.

کاربرد بالای پارچه تریکو در انواع لباس ها در صنعت پوشاک سبب شده که این پارچه فروش بالایی داشته باشد و بیشتر تولید کنندگان به دلیل رنگ بندی متنوع وشکل ظاهری شکیل و انعطاف پذیری مطلوب این نوع پارچه  بیشتر برای دوخت لباس های زیبا و ست های خانگی خاص از این پارچه استفاده می کنند که در برابر کیفیت بالایی که دارد نسبت به دیگر پارچه ها قیمت مناسبی هم دارد . تمامی خریداران عزیز می توانند با روشی جدید و به روز از طریق وب سایت شرکت دیبا بافت نگار خرید هود را به صورت اینترنتی انجام دهند و سفارش خود را در زمان کوتاه تحویل بگیرند. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

پارچه تریکو پنبه ای دارای تنوع مختلفی در نوع بافت و جنس می باشد و یکی از محبوب ترین پارچه در بین تولید کنندگان لباس است که برای هر سنی می توان استفاده کرد و با رنگ‌بندی متنوعی  که دارد بدون در نظر گرفتن جنسیت کاربرد دارد.

در سال های اخیر و پیشرفت جامعه در تمام زمینه ها دیگر مردم تمایل دارند خرید خود را به صورت  اینتر نتی انجام دهند تا در زمان کم به مقصود خود رسیده و درراحت ترین حالت تمام محصولات سایت را نیز مشاهده کنند که تمام این کارها توسط سایت دیبا بافت نگار امکان پذیر است ، و با خدمات ویژه ای که برای خریداران عزیز خود در محاسبه قیمت به صورت نرخ کارخانه در نظر گرفته بهرمند شوند.

پارچه تریکو پنبه ای

 

پارچه گردبافت پنبه مرغوب

پارچه تریکو پنبه ای مرغوب و درجه یک توسط شرکت دیبا بافت نگار به بازاربرای خریداران داخلی و صادرات بع کشورهای دیگر عرضه می شود، این مجموعه بهترین گزینه برای خرید می باشد و از این رو شما می توانید برای تهیه پارچه های با کیفیت از وب سایت مجموعه اقدام کنید و مشاوران مجموعه پاسخگو شما هستند.برای تولید پارچه مرحله تولید الیاف پایه ی تولید پارچه بشمار می رود.

پارچه های تریکو دارای دو نوع طبیعی و مصنوعی هستند که در مرحله تولید طبیعی ازابریشم وتولید مصنوعی ازمواد شیمیایی استفاده می شود .در بعضی موارد کتان و پنبه درزمین های کشاورزی کشت می شود و مواد مصنوعی هم از الیاف نایلونی و پلی استری استفاده می شود.پارچه پنبه ای یک پارچه ی ارگانیک است، که در بافت خود الیاف مصنوعی ندارد وازمواد طبیعی مانند اطراف گیاه پنبه تهیه می شود که پس از رشد کامل مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت دیبا بافت نگار با فروش پارچه تریکو پنبه ای به صورت آنلاین در زمینه منسوجات در کشور به روش کاملا تخصصی و با چند سال تجربه در فروش داخلی وخارجی فعالیت می کند.

در وب سایت شرکت دیبا بافت نگارمحصولات را به همراه تصاویروقیمت های بروز آن ها مشاهده کنید وپس از ثبت سفارش در اسرع وقت به شما تحویل داده می شود . اگر تمایل دارید تا مشاوران شما را بیشتر راهنمایی کنند توسط شماره های درج شده با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا شما را به طورکامل و نحوه خرید داخلی و صادراتی راهنمایی کنند.

پارچه تریکو پنبه ای مرغوب

 

بازار پارچه تریکو

برخی از صنف های وابسته به پارچه تریکو مرغوب مثل بیشتر تولیدی های دوخت انواع تیشرت از پارچه تریکو استفاده می کنند که بافتی ساده تر نسبت به پارچه های فاستونی و چرم دارند که دربین این دسته از تولید کننده ها فروش بالایی داشته و حتی تولید این پارچه ها با استفاده از دستگاه های ساده تر و پیچیدگی های کمترانجام می شود . بیشتر استقبال این پارچه های تریکو برای تولید تیشرت هایی با تصاویر چاپی و صنعت جوراب مورد استفاده قرار می گیرد و در صنعت پوشاک هم استفاده ی زیادی دارد . فعالان در این عرصه باید مجوز های مربوط به صنف تریکو را هم از صنف مربوطه تهیه کنند.

ما در این سایت سعی داشتیم با بیان مطالب مفید به دانش شما در زمینه پارچه تریکو افزوده و شما نیز بتوانید خرید مناسبی داشته باشید و یک محصول با کیفیت را از مجموعه معتبر دیبا بافت نگار تهیه کنید.

زیاد بودن تنوع پارچه تریکو مرغوب یکی دیگر از مزیت های این پارچه است که خریداران و بیشتر تولید کنندگان پوشاک را به خود جذب کرده، به همین دلیل تولید کنند گان  این نوع پارچه برای تولید بیشتر و در نهایت فروش بیشتردر حال رقابت هستند. کیفیت خوب نشانه اعتبار آن تولید کننده بشمار می رود و یک خریدار اگر از کیفیت راضی نباشد دیگر با آن مجموعه همکاری دوباره نخواهد داشت، از این رو تولید کنندگان در کنار تولید بیشتردر تلاش برای ارتقا خصوصیات و کیفیت پارچه های تولیدی خود هستند تا با گذشت زمان و سابقه درخشان هر روزه به تعداد مشتریان خود بیافزایند.

پارچه تریکو پنبه ای

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    مهسا کامیابی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    چقدر عالی که شما در این سایت با قیمت عمده محصولات را با نرخ کارخانه عرضه می کنید.

    • شماره همراه: 09386209692
  2. دیدگاه های نوشته

    فاطمیا کرمی می گویند:

    پارچه تریکو جزو پارچه هایی است که دارای انواع مختلفی می باشد.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  3. دیدگاه های نوشته

    لیلا فراهانی می گویند:

    سلام وقت بخیر خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  4. دیدگاه های نوشته

    یاسر محمودی می گویند:

    پارچه های تریکو دارای رنگ بندی مختلفی هستند من چند بار از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم‌.

    • شماره همراه: ۰۹۱۰۶۱۴۰۴۸۷
  5. دیدگاه های نوشته

    حسین جمالی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکویی که در مشهد تهیه می شوند دارای کیفیت بی نظیری هستند و در دسترس متقاضیان پارچه تریکو قرار می گیرند که با استفاده از روش های غیر حضوری انجام می شود

    • شماره همراه: 09386209692
  6. دیدگاه های نوشته

    حسین اکبری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    بازار پارچه تریکو پنبه در مشهد به دلیل اینکه بافت بکار رفته شده .

    • شماره همراه: 09386209692
  7. دیدگاه های نوشته

    مراد حسین زاده می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو از الیافی که دارای بافت حلقوی است تشکیل شده است

    • شماره همراه: 09386209692
  8. دیدگاه های نوشته

    رودباری نسب می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های پنبه ای یکی از بهترین نوع پارچه برای تولید لباس محسوب می شود عرض این پارچه چند است ؟؟

    • شماره همراه: 09386209692
  9. دیدگاه های نوشته

    رودباری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های پنبه ای یکی از بهترین نوع پارچه برای تولید لباس محسوب می شود عرض این پارچه چند است ؟؟

    • شماره همراه: 09386209692
  10. دیدگاه های نوشته

    الهه باقر پور می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو را با انواع مختلف نخ تولید می کنند و نخ به کار رفته در پارچه تریکو را می توان با کیفیت های متفاوت تولید کنند که همین تفاوت نخ و کیفیت خود باعث تنوع در محصول می شود من چند بار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

    • شماره همراه: 09106140487
  11. دیدگاه های نوشته

    محمد عباسی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه ای مرغوب و درجه یک توسط شرکت دیبا بافت نگار به بازاربرای خریداران داخلی و صادراتی زیادی هم دارد

    • شماره همراه: 09386209692
  12. دیدگاه های نوشته

    محمد کسرایی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو برای تولید انواع تیشرت های چاپی و ساده و همچنین برای تولید سارافون در فصل گرم سال کار برد دارد

    • شماره همراه: 09386209692
  13. دیدگاه های نوشته

    نادر امینی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو را با انواع مختلف نخ تولید می کنند و نخ به کار رفته در پارچه تریکو را می توان با کیفیت های متفاوت تولید کنند برای دوخت لباس های روزانه هم مناسب اند

    • شماره همراه: 09386209692
  14. دیدگاه های نوشته

    امین کوثری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    دارای قیمت مناسب تر هستند و در کشور دارای خریداران زیادی هستند که با قیمت مناسبی عرضه می شود

    • شماره همراه: 09386209692
  15. دیدگاه های نوشته

    بدرخانی می گویند:

    پارچه تریکو برای دوخت لباس و ملحفه پیشنهاد خوبیه ممنون از شرکت دیبا بافت نگار

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  16. دیدگاه های نوشته

    بدرخانی می گویند:

    قیمتتون خیلی مناسبه ممنون

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  17. دیدگاه های نوشته

    حسین روحی می گویند:

    این سوال پیش می آید که در بازار مشهد چه مرکز فروشی پارچه تریکو پنبه ای مرغوب را عرضه می کند.

    • شماره همراه: 09386209692
  18. دیدگاه های نوشته

    جبار کوچکی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو موجود در بازار از انواع مختلفی مانند پارچه تریکو یکرو، تریکو دو رو، تریکو جودون، تریکو دورس و…می باشند. من همیشه پارچه های تریکمو از شما خرید می کنم و خیلی راضی بودم.

    • شماره همراه: 09106140487
  19. دیدگاه های نوشته

    اکبری می گویند:

    پارچه تریکو پنبه مشهد دارای ضخامت وکیفیت ورنگ بندی زیادی است من از انتخابم خیلی راضی ام با تشکر از دیبافت

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  20. دیدگاه های نوشته

    ایمان اسدی می گویند:

    سلام وقت
    دارای قیمت مناسب تر هستند و در کشور دارای خریداران زیادی هستند و ارسال آن ها توسط مرکز تولید شرکت دیبا بافت نگار ارسال می شوند.

    • شماره همراه: 09386209692
  21. دیدگاه های نوشته

    امیر دارابی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکو با عرض های مختلف تولید می شوند که خریداربا توجه به چیدمان الگوهای خود باید عرض مناسب خریداری کند

    • شماره همراه: 09386209692
  22. دیدگاه های نوشته

    میلاد عباسی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه در مشهد به دلیل اینکه بافت بکار رفته شده و در تولیدی های شهر مشهد تهیه می شوند دارای قیمت مناسب تر هستند.

    • شماره همراه: 09386209692
  23. دیدگاه های نوشته

    حسین مرادی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    شهر مقدس مشهد جزو کلانشهر های کشورمان است که از جنبه تفریحی، سیاحتی، مذهبی و صنعتی جایگاه خوبی در سطح شهرهای ایران دارد و می توان گفت قطب صنعت کشور است.

    • شماره همراه: 09386209692
  24. دیدگاه های نوشته

    میلاد اردلانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    مشهد جزو کلانشهر های کشورمان است که از جنبه تفریحی، سیاحتی، مذهبی و صنعتی جایگاه خوبی در سطح شهرهای ایران دارد

    • شماره همراه: 09386209692
  25. دیدگاه های نوشته

    محمد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو را با انواع مختلف نخ تولید می کنند و نخ به کار رفته در پارچه تریکو را می توان با کیفیت های متفاوت تولید کنند که همین تفاوت نخ و کیفیت خود باعث تنوع در محصول می شود

    • شماره همراه: 09386209692
  26. دیدگاه های نوشته

    امید اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو را با انواع مختلف نخ تولید می کنند و نخ به کار رفته در پارچه تریکو را می توان با کیفیت های متفاوت تولید کنند که همین تفاوت نخ و کیفیت خود باعث تنوع در محصول می شود

    • شماره همراه: 09386209692
  27. دیدگاه های نوشته

    مجید کمال زاده می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این سوال پیش می آید که در بازار مشهد چه مرکز فروشی پارچه تریکو پنبه ای مرغوب را عرضه می کند

    • شماره همراه: 09386209692
  28. دیدگاه های نوشته

    باغبان سادات می گویند:

    سلام وقت بخیر ادرس دقیق فروشگاه رولطف میکنید

    • شماره همراه: ۰۹۹۱۰۴۸۹۲۵۹
  29. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    لطفاً آدرس مغازه یا دفتر تان را بدهید

    • شماره همراه: 09363632121
  30. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    سلام لطفا آدرس فروشگاه رو بدین

    • دیدگاه های نوشته

      شهرزاد می گویند:

      لطفا ادرس بدین

      • شماره همراه: ۰۹۱۵۵۰۷۷۹۷۵
    • دیدگاه های نوشته

      هما فرخی می گویند:

      سلام خسته نباشین میخواستم بدونم برای سفارش پارچه باید چیکار کنم وهم چنین قیمت هم میخوام

      • شماره همراه: ۰۹۱۵۵۰۲۹۱۱۳
    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag