پرش لینک ها

لینک کوتاه:

بررسی قیمت پتو گلبافت تک رنگ

قیمت فروش پتو گلبافت تک رنگ در انواع طرح ها و مدل های مختلف متفاوت می باشد و معمولا فروشندگان انواع این پتوها را در صورت فروش عمده با قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می نمایند. فروش انواع پتو در طرح ها و رنگ های زیبا و جذاب به روش حضوری و غیرحضوری به مشتریان عرضه می نمایند. نرخ فروش این محصول بستگی به کیفیت و برند تولیدی پتو دارد.

بررسی قیمت پتو گلبافت تک رنگ

راه های مراقبت و نگهداری از پتو گلبافت

راه های مراقبت و نگهداری از پتو گلبافت برای مراقبت از پتو گلبافت یک نفره راه های گوناگونی وجود دارد و به دلیل حساس بودن جنس پتو باید در نگهداری آن کوشا باشیم.

پتوی گلبافت اگر برای مدت طولانی به عنوان زیرانداز استفاده شود رنگ آن تغییر می کند و بنابراین در صورت استفاده مکرر از آن ممکن است حالت اولیه خود را از دست بدهد.

این پتو را می توان هم به صورت دستی و هم در ماشین لباسشویی شستشو کرد و حداکثر دمای آب باید 40 درجه باشد و آن را نباید با انواع مواد پودرهای لباسشویی و مواد سفیدکننده شست.

برای خشک کردن آن نباید  آن را به مدت طولانی در زیر آفتاب قرار دهید چون رنگ آن تغییر خواهد یافت و بهتر از آن را با ماشین لباسشویی خشک کنید.
امروزه پتوگلبافت در مدل های جدید و متنوع به بازار عرضه می شود که علاوه بر کیفیت از طرح های فوق العاده زیبا برخوردار هستند.

پتو گلبافت در رنگ بندی های زیبا و دلنشین به فروش می رود به خاطر کیفیت خوب آن هیچ خریداری از مصرف آن پشیمان نمی شود و قیمت چندان بالایی هم ندارد و در صورت خرید عمده می توان از تخفیفات ویژه آن برخوردار شد.

توزیع انواع پتو گلبافت تک رنگ

توزیع انواع پتو گلبافت تک رنگ

مرکز فروش انواع پتو گلبافت ساده تک نفره در مدل های جدید و درجه یک به صورت مستقیم و غیر مستقیم به متقاضیان توزیع می نماید.
به راحتی می توانید این محصول را از در کارخانه پتو گلبافت به صورت عمده بدون واسطه با قیمت ارزان خریداری نمایید.

توزیع کنندگان پتو گلبافت را در رنگ های متنوع در کیفیت مرغوب به مصرف کنندگان عرضه می نمایند که در صورت سفارش عمده با قیمت مناسب به مشتری تحویل داده می شود.

قیمت فروش عمده پتو گلبافت تک رنگ مناسب و ارزان می باشد و امروزه این محصولات را می توان به راحتی به صورت آنلاین با تحویل فوری تهیه نمود.

اگر قصد خرید پتو گلبافت را به صورت آنلاین دارید می توانید با کمک کارشناسان فروش ما درخواست خود را اعلام نمایید و همکاران ما اطلاعات لازم را در زمینه نحوه فروش و قیمت محصول به مشتریان عزیز ارائه خواهند داد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag