پرش لینک ها

لینک کوتاه:

توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دورنگ

توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دورنگ، این محصول زیبا و پرکاربرد را با قیمت های مختلف عرضه میکنند. قابل توجه است بدانید که قیمت برای فروش، پایین تر از سایر روتختی ها است. سایت های معتبر توزیع، بهترین توزیع کنندگان انواع ست روتختی هتلی دورنگ در ایران شناخته شده هستند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسبی که برای محصولات خود در نظر گرفته است، مورد توجه خریداران زیادی قرار گرفته است. مرکز پخش انواع ست های زیبا و شیک در سراسر ایران نمایندگی های مختلف و متعددی دارد. اما همیشه در خرید باید به کیفیت و دوام محصول توجه فراوانی داشت. امروزه انواع ست روتختی که تنوع بالایی نیز دارند در بازار ایران موجود است.

بسیاری از خریداران این روتختی ها، برای هتل های خود از ست دورنگ استفاده میکنند و همچنین بیمارستان ها، اقامتگاه های توریستی و حتی مراکز درمانی از کاربران دائمی این ست های روتختی هتلی دورنگ هستند. مراکز عرضه، شیک ترین و جدیدترین ست تک نفره و دو نفره را با قیمت مناسب در سراسر کشور توزیع میکنند. توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دورنگ تلاش میکنند تا بهترین نوع را با بالاترین کیفیت ممکن به بازار عرضه کنند تا رضایت خریداران و مشتریان خود را حفظ کنند و همچنین بتوانند برای گسترش فروش خود افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند. به این ترتیب میتوانید با جست و جو در سایت های مختلف، اطلاعات مورد نیاز خود را از شرکت های با کیفیت در این زمینه دریافت کنید. این سایت محصولات خود را به صورت آنلاین و حضوری به بازار عرضه میکند. لازم به ذکر است که قیمت فروش عمده انواع ست روتختی هتلی دورنگ، بین مراکز فروش مختلف است و ما کمترین قیمت ها را ارائه میدهیم.

از خصوصیات روتختی هتلی نانو چه میدانید

از خصوصیات روتختی هتلی نانو چه میدانید

پاکیزگی یکی از مهم ترین مسائل برای سلامت فردی و خانواده ها است. روتختی ها به دلیل تماس با بدن محلی برای رشد میکروب ‌ها و باکتری ‌ها است که امکان دارد در استفاده طولانی مدتی که معمولا از روتختی میشود، برای ما آسیب ‌زا شوند و دچار مشکل و بیماری های تنفسی یا پوستی شوی. بعضی اوقات به دلیل سخت بودن شست و شوی روتختی هتلی، بهترین وسیله برای حفظ نظافت و پاکیزگی و دوام بیشتر، استفاده از روتختی هتلی نانو است. روتختی های نانو به دلیل استفاده از الیاف میکروفایبر، علاوه بر حفظ شکل ظاهری روتختی، از نفوذ آب و هرگونه مایعات به سطح روتختی هتلی نانو جلوگیری میکند. نکته اصلی قابلیت شست و شوی این نوع روتختی است که معمولا روتختی هتلی نانو را میتوان با آب دمای پایین به راحتی شست.

صادرات عمده ست روتختی هتلی دورنگ

روتختی هتلی نانو حاوی پلی‌آمید حاوی نانو ذرات نقره با خاصیت آنتی ‌باکتریال است که از نخ ‌های پلی آمیدی حاوی نانو ذرات نقره در بافت روتختی هتلی نانو استفاده شده است. استفاده از نقره در تولید منسوجات، باعث پیشرفت در توسعه مراقبت‌ های بهداشتی شده است. نقره دارای خاصیت آنتی باکتریال است و با در نظر گرفتن قابلیت بالای نانو ذرات نقره در نفوذ، میتواند میکرو ارگانیسم ها را نابود کند. روتختی های هتلی محیط بسیار مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری ‌ها و قارچ ‌ها به حساب می ‌آیند و پیشنهاد ما به شما عزیزان برای خرید روتختی برای هتل، روتختی هتلی نانو است. به همین منظور استفاده از روتختی های آنتی باکتریال و نانو روشی مناسب در جهت کاهش انتقال باکتری‌ ها به مسافران عزیز است.

صادرات عمده ست روتختی هتلی دورنگ

پوست بدن انسان همیشه در حال بازسازی سلول های مرده و پاکسازی خود است و در هر ساعت حدود یک و نیم میلیون سلول پوستی مرده خود را دفع و خود را ترمیم میکند. در همین زمان محدود، عرق نیز از خود دفع میکند. بنابراین بستر خواب ما محیط بسیار ایدئال و مطلوبی جهت رشد انواع قارچ ها، باکتری ها، ساس و موجودات رختخوابی است. همینطور کنه ها به خاطر معلق بودن در گرد و غبار معمول ترین عامل آلرژی زا در محصولات خواب هستند. آنها از پوسته های پوست انسان تغذیه میکنند و در محیط روتختی پرورش می یابند. تاثیر گذار ترین راه برای مقابله با آنها در هتل ها استفاده از روتختی هتلی نانو است. با توجه به اینکه روتختی کالایی بهداشتی است، با صرف هزینه ای اندک کیفیت و سلامت ست روتختی خود را برای مدت زمان بیشتری تضمین کنید و از گرفتن بوی نامطبوع ست روتختی خود جلوگیری کنید و از کالای با ارزش خود (روتختی هتلی نانو) محافظت کنید.

نکته مهم در مورد ست روتختی هتلی نخی

نکته مهم در مورد ست روتختی هتلی نخی

ست روتختی هتلی دورنگ نخی، به پارچه ‌ای گفته میشود که درصد زیادی نخ و پنبه در بافت آن استفاده شده باشد و یکی از نشانه ‌های شناخت آن لطافت و نرمی آن است. اگر به دنبال استفاده روزانه از روتختی خود هستید روتختی های نخی بهترین انتخاب برای شما است .پارچه های نخی علاوه بر اینکه به سادگی قابل شست و شو هستند، ایجاد حساسیت و ایجاد الکتریسته ساکن نمیکنند و موجب حس گر گرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نمیشود.
یک ماده خالص طبیعی است و این به این معنی است که وقتی در سرویس خواب شما به کار رفته باشد، قابلیت تنفس دارد؛ به علت خاصیت ارگانیک آن و روزنه های باز در بافت این پارچه نخی به عنوان پر تنفس ترین پارچه برای تماس با پوست شناخته میشود، هر شب پس از به خواب رفتن، دمای بدن شما تغییر میکند؛ بنابراین اغلب گرم و چسبناک و ناامید برای کمی هوای خنک از خواب بیدار میشوید. پارچه نخی با خصوصیاتی که گفته شد به خوبی گرمای بدن شما را در طول شب جذب میکند و به شما اجازه میدهد خنک و خشک بمانید، مطالعات دانشمندان نشان میدهند که ما هر شب یک پیمانه عرق میکنیم.
پارچه نخی علاوه بر خنک نگه داشتن شما در تابستان، با جذب و حفظ گرمای بدن شما را در طول زمستان گرم نگه میدارند. مواد مصنوعی مانند پلی استر، گرمای بدن مسافران را به جای تهویه طبیعی جذب میکنند، بنابراین پارچه گرمای بدن شما را از دست نمیدهد و برای خنک شدن با مشکل مواجه میشوید.

عمر و دوام بالای ست روتختی هتلی دورنگ نخی

عمر و دوام بالای ست روتختی هتلی دورنگ نخی

علاوه بر افزایش کیفیت خواب مصرف کننده و مسافران محترم، خرید ست روتختی هتلی دورنگ نخی به علت عمر بالا باعث صرفه جویی خوبی در هزینه های شما میشود؛ ممکن است وسوسه آمیز به نظر برسد که از ابتدا به سراغ خرید یک روتختی باقیمت پایین تر بروید، اما تجربه نشان داده است این اتفاق ناخوشایند اغلب منجر به خرید روتختی جدید حتی قبل پایان فصل سرد خواهد شد. به همین منظور میتوان این آپشن را هم در نظر گرفت که یک خرید سالم با عمر بالا در دراز مدت برای شما از لحاظ سلامتی و مالی سود آورتر خواهد بود، یک ست روتختی نخی معمولا بیش از دو برابر روتختی های مشابه با الیاف مصنوعی عمر خواهد کرد، اما کمتر از دو برابر روتختی های پلی استر قیمت دارد.

نگهداری آسان ست روتختی هتلی دورنگ نخی

نگهداری آسان ست روتختی هتلی دورنگ نخی

گاهی از گوشه و کنار شنیده اید که پارچه های نخی نگهداری سختی دارند؛ خب در حقیقت اصلا اینطور نیست. نیازی به شست و شو با دست، خشک کن یا ساعت ها اتو کشیدن سرویس خواب نیست. اکثر پارچه های نخی مستقیما وارد ماشین لباسشویی میشوند و در دمای زیر 30 درجه تمیز میشوند؛ فقط سعی کنید آنها را به تنهایی بشویید تا بهتر تمیز شوند، نیازی به مصرف مواد شوینده با قیمت زیاد هم نیست، جدا از پودرهای آنزیم دار که برای شست و شوی هیچ پارچه ای به هیچ عنوان توصیه نمیشوند، انوع شوینده های ملایم نظیر مایع لباسشویی، پودر صابون یا حتی شامپو در صورتی که به ماشین لباسشویی شما آسیب نرسانند، قابل استفاده هستند.

فقط کافیست در برنامه شست و شو خشک کن با دور کم را هم انتخاب کنید، پس از خارج کردن روتختی نخی از ماشین لباسشویی آنها را به صورت نم دار روی یک سطح صاف پهن کنید و پس از خشک شدن بدون نیاز به اتو کشی روی تختخواب پهنشان کنید؛ همین قدر راحت ما فقط از پارچه های نخی استفاده میکنیم، به زبان ساده چون بهترین انتخاب است.

صادرات عمده ست روتختی هتلی دورنگ

صادرات عمده انواع مختلف این منسوج

صادرات این ست روتختی با انواع مدل های ارزان قیمت را در نتیجه همکاری با شرکت های تولید کننده این محصول میتوانید به انجام رسانید. فروش عمده ست روتختی هتلی دورنگ از تولیدی با بهترین قیمت های ممکن انجام میشود. ست های روتختی پلی استر، چاپ دیجیتال میکرو، ساتینت از جمله کارهای خوب و پرفروش هستند که برای سفارش عمده آنها میتوانید از طریق سایت های معتبر با آنها در تماس باشید. اگر ست روتختی هتلی دورنگ را به عنوان محصول تجاری انتخاب نموده اید، خوب است بدانید که برای هر کشوری، میتوانید محصولی مطابق با خواسته و نیاز آنها را سفارش دهید و از جمله کارهای ارزان قیمت خواهد بود.
طبیعی است که هر چه کیفیت کار افزایش یابد، شاهد افزایش قیمت هم باشیم و از جمله کارهای خوب و پرفروش محسوب میشوند. قابل توجه است بدانید با خرید عمده این محصول از تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهید شد. اما افرادی که تجارت در عرصه کالای خواب را انتخاب نموده اند، همواره به دنبال بهترین مرکز فروش عمده ست روتختی هتلی دورنگ ارزان قیمت در بازار هستند که در نتیجه فروش اینترنتی ست های روتختی چنین فضایی را در اختیار تمامی مشتریان از تمامی شهرها قرار داده است.

توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دورنگ

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag