پرش لینک ها

لینک کوتاه:

توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دو رنگ

توزیع ست روتختی های هتلی دو رنگ با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت صورت میگیرد. توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دو رنگ با کیفیت مرغوب و تنوع رنگی بالا به دست تمامی خریداران سراسر کشور میرسانند. اکثر مشتریان این ست روتختی را خریداری کرده اند و از این محصول راضی هستند. این روتختی ها در بهترین کارخانجات نساجی کشور تولید میشوند. توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دو رنگ، بهترین نوع این روتختی ها با بهترین کیفیت را عرضه می‌کنند.

با در نظر گرفتن اینکه روتختی یک وسیله شخصی به حساب می آید، در هتل ها باید به طور روزانه تعویض شوند. از این رو توزیع کنندگان مستقیم ست روتختی هتلی دو رنگ باید کیفیت مناسب در عین حال قیمت بسیار خوب روتختی را به بازار ارائه کنند. با بهترین نوع الیاف و با طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید میشوند. توزیع کنندگان همچنین با در نظرگرفتن اینکه به صورت مستقیم روتختی ها را وارد بازار می‌شوند، از این رو این افراد قیمت ست روتختی هتلی دو رنگ را بسیار مناسب تر از مکان های دیگر می دهند

 از خصوصیات روتختی هتلی نانو چه میدانید
از خصوصیات روتختی هتلی نانو چه میدانید

هتل ها برای تخت اتاق خواب ست روتختی دو رنگ که دارای ویژگی های متفاوت و خاصی باشند را نیاز دارند. یکی از ویژگی ها به این شرح است: با شست و شوی مداوم کهنه نشوند و رنگش تغییری نکند. یکی دیگر از خصوصیات ست های روتختی، مورد توجه خریداران عمده قیمت ارزان آن است. به دلیل اینکه تعداد خرید بالاست اگر قیمت مناسب و ارزان نباشد، هزینه بسیار زیادی را باید پرداخت کرد. به همین دلیل تولیدی شروع به ساخت روتختی مخصوص هتل کرد. ست روتختی هتلی دو رنگ از جنس نانو با ۲ سال ضمانت شست و شو است که به دلیل فناوری نانو در آن تضمین شده است. این روتختی نرمی و لطافت زیادی دارا است. این پارچه روتختی به دلیل استفاده از مواد نانو پس از شستن نه تنها رنگ آن نمیرود بلکه حالتی مخملی به خود خواهد گرفت.

وقتی پلی استر را با فناوری نانو همراه میکنند، خاصیت چین خوردگی، دوام پذیری، راحتی و نرمی آن بهبود و افزایش پیدا خواهد کرد. این پارچه در شرایط محیطی دارای مقاومت بسیار زیادی است. این مورد باعث میشود که برای استفاده در مدت زمان طولانی ایدئال باشد. ست روتختی هتلی دو رنگ حاوی نانو ذرات نقره با خاصیت آنتی ‌باکتریال است که از نخ ‌های پلی آمیدی حاوی ذرات نقره در بافت آن استفاده شده است. استفاده از نقره در تولید محصولات، باعث پیشرفت در توسعه مراقبت ‌های بهداشتی شده است. نقره استفاده شده در ست روتختی هتلی نانو دو رنگ دارای خاصیت آنتی باکتریال است و با در نظر گرفتن قابلیت بالای نانو ذرات نقره در نفوذ، میتواند میکرو ارگانیسم‌ ها را از بین ببرد. تخت ‌های هتل، بیمارستان محیط بسیار مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری‌ ها و قارچ ‌ها به حساب می ‌آیند.

چند نکته مهم در مورد ست روتختی هتلی نخی

چند نکته مهم در مورد ست روتختی هتلی نخی

اگر به دنبال استفاده روزمره از ست روتختی هتلی دو رنگ برای هتل خود هستید، ست روتختی نخی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. پارچه های ست روتختی هتلی دو رنگ نخی علاوه بر اینکه به سادگی قابل شست و شو هستند، ایجاد حساسیت نیز نمیکنند. همچنین باعث ایجاد الکتریسته ساکن نیز نمیکنند و موجب ایجاد حس گر گرفتگی و عرق کردن در هنگام خواب نمیشود.

صادرات عمده ست روتختی هتلی دو رنگ

صادرات عمده ست روتختی هتلی دو رنگ

ست روتختی هتلی دو رنگ ارزان قیمت توسط تولیدی های موجود شرکت های ایران یکی از محصولاتی است که به تازگی توسط این شرکت ها تهیه، طراحی و دوخته میشود و به کشورهای دیگر صادر میشود، معمولاً روتختی های هتلی رنگ سفید و ساده ای دارند و قیمت این محصولات نسبت به دیگر محصولات کالای خواب قیمت کمتری دارند. ست روتختی های هتلی دو رنگ یکی از کالاهایی است که معمولاً هتل داران در برای استفاده روکش تخت های خود آن را به صورت عمده خریداری میکنند. این محصولات به صورت دو نفره و یک نفره تولید میشود.
خریدارانی که برای صادرات یا هتل های خود نیاز به خرید عمده انواع ست روتختی هتلی دو رنگ و کالای خواب دارند، میتوانند این محصول را از شرکت تولیدی موجود در کشور با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمایند.
برای سفارش انواع محصولات خواب مخصوصاً ست روتختی هتلی دو رنگ میتوانید با مشاورین فروش شرکت تماس گرفته و بعد از به دست آوردن اطلاعات کامل در مورد محصول سفارش خود را ثبت کنید، همکاران ما در کوتاه ‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظر را به دست شما عزیزان برساند.

روتختی هتلی نخی

روتختی هتلی نخی

نخ یک ماده خالص طبیعی است و به این معنی است که وقتی در سرویس خواب شما به کار رفته باشد قابلیت تنفس دارد؛ به علت خاصیت ارگانیک نخ و روزنه های باز در بافت پارچه های نخی به عنوان پر تنفس ترین پارچه برای تماس با پوست شناخته میشود. هر شب بعد از به خوابیدن شما دمای بدنتان تغییر میکند، بنابراین اغلب گرم و چسبناک و ناامید برای کمی هوای خنک از خواب بیدار میشوید. پارچه های نخی با خصوصیاتی که گفته شد به خوبی گرمای بدن شما را در طول شب جذب میکند و به شما اجازه میدهد خنک و خشک بمانید.
مطالعات دانشمندان نشان میدهند که ما هر شب مقدار قابل توجهی عرق میکنیم. پارچه های ست روتختی هتلی، علاوه بر خنک نگه داشتن شما در تابستان با جذب و حفظ گرمای بدن شما را در طول زمستان نیز بدن شما را گرم نگه میدارند. مواد مصنوعی مانند پلی استر، گرمای بدن شما را به جای تهویه طبیعی جذب میکنند، بنابراین پارچه گرمای بدن شما را از دست نمیدهد و برای خنک شدن با مشکل مواجه میشوید. هیچ احساسی بهتر از پریدن روی ست روتختی هتلی دو رنگ نخی تازه، تمیز و تازه وجود ندارد. اگر از پوست حساس رنج میبرید، باید تا حد امکان تحریک پوست خود در طول شب جلوگیری کنید. پارچه نخی به طور طبیعی ضد حساسیت است، بنابراین ارتباط محدودی با هرگونه آلرژی دارد و باعث تحریک یا خارش پوست شما نمیشود و کیفیت خواب شما را بهبود میبخشد.

روتختی هتلی نخی
علاوه بر افزایش کیفیت خواب شما، خرید ست روتختی های هتلی دو رنگ نخی به علت عمر بالا باعث صرفه جویی خوبی در مبلغ داخل کارت بانکی شما میشود؛ ممکن است وسوسه آمیز به نظر برسد که از ابتدا به سراغ خرید یک روتختی باقیمت پایین و ارزان بروید، اما تجربه نشان داده است این تجربه ناخوشایند اغلب منجر به خرید روتختی جدید حتی قبل پایان فصل سرد خواهد شد. بهرحال میتوان این آپشن را هم در نظر گرفت که یک خرید سالم با عمر بالا در دراز مدت برای شما از لحاظ سلامتی و مالی سود آورتر خواهد بود، یک روتختی کتان معمولا بیش از دو برابر روتختی های مشابه با الیاف مصنوعی عمر خواهد کرد، اما کمتر از دو برابر روتختی های پلی استر قیمت دارد.
گاهی از دیگران و گوشه و کنار شنیده اید که پارچه های نخی نگهداری سختی دارند؛ اما در واقعیت اینطور نیست. نیازی به شست و شو با دست، خشک کن یا ساعت ها اتو کشیدن سرویس خواب نیست. اکثر پارچه های نخی مستقیما وارد ماشین لباسشویی میشوند و در دمای زیر 30 درجه تمیز میشوند؛ فقط سعی کنید آنها را به تنهایی بشویید تا بهتر تمیز شوند، نیازی به مصرف مواد شوینده با قیمت بالا وگران نیست. به غیر از پودرهای به اصطلاح آنزیم دار که برای شست و شوی هیچ پارچه ای توصیه نمیشوند، انوع شوینده های ملایم نظیر مایع لباسشویی، پودر صابون یا حتی شامپو در صورتی که به ماشین لباسشویی شما آسیب نرسانند، قابل استفاده هستند. کافی است در برنامه شست و شو خشک کن با دور کم را انتخاب کنید، پس از خارج کردن ست روتختی نخی از ماشین لباسشویی آنها را به صورت نم دار روی یک سطح صاف پهن کنید و پس از خشک شدن بدون نیاز به اتو کشی روی تخت خواب پهنشان کنید؛ همین قدر راحت ما فقط از پارچه های نخی استفاده میکنیم، به زبان ساده چون بهترین انتخاب است، پیشنهاد میکنیم یک بار امتحان کنید، شما هم عاشقش ست روتختی هتلی دو رنگ نخی میشوید.

روتختی هتلی نخی

مهم ترین فاکتور در خرید کالای خواب در هتل در وهله اول انتخاب یک جنس با کیفیت روتختی است این محصولات از متریال های ساتن، نخی، کتان، ابریشم و…. تهیه میشوند. در انتخاب بهترین ست روتختی هتلی دو رنگ با کیفیت و مقاومت روتختی نکته مهمی است که باید آن را مد نظر قرار داد، استفاده از ست روتختی هتلی دو رنگ نخی در کنار انتخاب ملافه ای نرم، لطیف، باکیفیت میتواند خوابی راحت را به شما ارمغان دهد. مزایای استفاده از روتختی نخی به طور خلاصه شامل نرمی و لطافت، مقاوم در برابر باکتری، ضد آلرژی و جذب رطوبت است.

توزیع کنندگان ست روتختی هتلی دو رنگ

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag