پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید انواع پارچه دورس ایران | قیمت پارچه دورس سه نخ

آیا می دانید خرید انواع پارچه دورس ایرانی را از کجا انجام داد؟ اصلاً این پارچه چه نوع محصولی می باشد و کاربردشان چیست؟ در مقاله حاضر به این پرسش ها تا جایی که امکان داشته باشد، پاسخ خواهیم داد و در همین حال عوامل موثر در تعیین قیمت پارچه دورس سه نخ و دو نخ را نیز برای تان توضیح می دهیم. پس اگر علاقه مند هستید تا بدانید که نوع دورس پارچه ها را کدام تولیدی ها می بافند و در چه رنگ ها و طرح ها عرضه می شوند، تا پایان این نوشته با ما باشید.

خرید انواع پارچه دورس ایران | قیمت پارچه دورس سه نخ

تولید انواع پارچه های دورس در ایران

تولید انواع پارچه های دورس در ایرانپارچه ها نقش اساسی ای در زندگی امروزی ما انسان ها دارند. از آن ها انواع لباس تولید می شود در همین حال در امور دیگری مانند، تمیز کاری، پوشش وسایل خانه و سایر موارد دیگر کار می گیرند. به دلیل کاربرد زیاد آن است که کمپانی های خرد و بزرگی در سر تا سر جهان ایجاد شده اند که روزانه ملیون ها متر پارچه را در مدل های گوناگونی که هر کدام شان نام های بسیاری زیادی دارند، تولید می نمایند. در ایران هم به همین شکل است و ما شاهد نساجی های متفاوتی در جای جای کشورمان می باشیم.

این شرکت ها، در کنار بافت پارچه های مختلف، نوع دورس را نیز تولید می کنند. این گونه از پارچه، نوع خاصی از محصول به شمار می رود که در زمره پارچه های گرد باف محسوب می شود. باید گفت که رایج ترین نوع این کالا، به نام های دو نخ و سه نخ یاد می شوند. در بافت آن به مقدار معینی از لاکرا، پنبه و همچنین پلی استر کار می گیرند.

در هر صورت، تولیدی هایی که در این عرصه فعالیت می نمایند، کالای شان را در الوان متنوعی وارد بازار می کنند که همین مسئله سبب شده تا در بازار ما شاهد تنوع بیشتری باشیم. اغلب شرکت های نساجی، محصولات شان را به طرق گوناگونی عرضه می دارند. گفتنی است که پارچه دورس به دلیل ضخامتی که دارد، موارد کاربرد آن هم فرق می کند که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

فروش پارچه های دورس دو نخ و سه نخ

فروش پارچه های دورس دو نخ و سه نخپارچه های دورس دو نخ و سه نخ را مراجع مختلفی ارائه می کنند. فروش این پارچه، به دو شکل اصلی انجام می شود که می توان به عرضه عمده و جزئی اشاره کرد. در کنار این، فروشندگانی که به پارچه فروشان نام آشنا هستند، این کالا را به صورت کیلویی و همچنین متری در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. این گونه از محصول از نخ های متفاوتی نیز بافته می شوند که این دلیل تنوع کیفیت این نوع از پارچه ها هم می باشد. در هر حال، فروشندگان متعددی در بازار وجود دارند که این کالا را عرضه می دارند.

آن ها با مراجعه به شرکت های تولید انواع پارچه، این محصول را تهیه کرده و پس از آن به فروش می گذارند. گفتنی است که پارچه های دروس کاربرد زیادی در تولید پوشاک گرم و زمستانی دارند که می توان از آنان این گونه نام گرفت:

  • تولید انواع سوئیشرت در مدل های متنوع
  • تولید انواع شلوارها گرم
  • تولید انواع لباس ورزشی
  • تولید لباس های گرم زنانه، مردانه و بچگانه
  • و غیره

مشخصات پارچه های دورس سه نخ ملانژ لاکرا

مشخصات پارچه های دورس سه نخ ملانژ لاکراپارچه های دورس سه نخ ملانژ لاکرا را شرکت های متفاوتی در ایران تولید می کنند. استفاده از جنس لاکرا در این گونه از محصولات، به این دلیل است که به پارچه قدرت کشسانی بالایی می دهد. بی تردید شما هم متوجه شده اید که بیشتر لباس های زمستانی، کشی هستند که در تولید پارچه آن از لاکرا به میزان معینی استفاده می کنند.

این گونه از پارچه دارای مشخصات ویژه خود است. اولاً آن ها را در طرح ها و رنگ های متنوعی در بازار می توان پیدا کرد. دوم این که وزن هر طاقه آن که به صورت عمده عرضه می شود فرق می کند؛ مثلاً ممکن است که نزدیک 20 کیلوگرم باشد. در همین حال، هر کیلوگرم از این پارچه، از لحاظ متراژ بالاتر از یک و نیم متر است. مسئله سوم این می باشد که در تولید آن از نخ های مختلفی کار می گیرند که می شود به پلی استر، لاکرا، پنبه و غیره اشاره کرد.

هر کدام از این نخ ها به مقدار مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند. در پهلوی این مسائل، با اهمیت ترین موضوع این است که عرض این پارچه در ابعاد استاندارد بین 90 تا 150 سانتی متر تولید شده و روانه بازار می گردد. در هر حال، این نیز نوعی پارچه تریکو کشی به شمار می رود که از آن انواع پوشاک گرم را تولید می نمایند.

لیست قیمت پارچه های دورس در بازار

لیست قیمت پارچه های دورس در بازاربسیاری از خریداران پارچه های گردباف که دورس هم بخشی از آنان می باشد، برای شان در گام نخست کیفیت محصول مهم است و سپس این که به چه قیمتی عرضه می شوند. آن ها برای این کار به فروشگاه های مختلفی سر می زنند و سعی می کنند تا در وهله اول، نرخ های گوناگون پارچه ها به دست آورند و سپس خرید را انجام دهند.

اما برای این کار، نیاز است تا وقت زیادی را گذاشت. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از اتلاف وقت و این که سریع تر به قیمت نوع پارچه ای که نیاز دارید برسید، سری به وب سایت های اینترنتی بزنید. در آن قیمت پارچه گردباف دورس را در هر مدل و درجه کیفی ای که خواسته باشید، می توانید بیابید و حتی خرید پارچه ارزان را هم از همین طریق انجام دهید. در کنار این، این فروشگاه ها در کار فروش عمده پارچه ویسکوز ملانژ و سایر محصولات دیگری از این قبیل می باشند.

در هر حال، مراجع مختلفی را می توان در بازار پیدا کرد که این محصول را در نرخ های متنوعی عرضه می دارند. از این مراجع می شود تازه ترین قیمت پارچه ورزشی را هم به دست آرود. آن ها در کار فروش پارچه کشی می باشند که یکی از انواع آن نوع دورس می باشد.

عرضه پارچه های گردباف دورس جودون

عرضه پارچه های گردباف دورس جودونپارچه های گردباف دورس جودون، همان گونه که از نام شان پیدا است، از جنس های متفاوتی تولید شده اند. این گونه از پارچه از جانب عرضه کنندگان مختلفی ارائه می گردد. آن ها را می توان در هر مدلی که خواسته باشید به دست آورید. در کنار این، فروشندگان پارچه گردباف ساده را در کنار فروش پارچه طرحدار هم انجام می دهند.

اما در این جا نیاز است که کمی درباره پارچه های جودون نیز بحث کنیم. این گونه از محصول نیز مانند نوع دورس، بیشتر برای تولید پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدی ها، آن را از الیاف مصنوعی و طبیعی به صورت ترکیبی می بافند و روانه بازار می نمایند. این پارچه به دلیل روزانه هایی که دارد، گردش هوا در آن به خوبی انجام می شود. حالا تصور کنید که این گونه از محصول با نوع پارچه دورس یک جا شود؛ بی تردید یک نوع از محصول جدید بوجود می آید که مزیت های آن چندین برابر می گردد.

با همه این ها، می توان با مراجعه به عرضه کنندگان مختلفی که در جای جای ایران فعالیت می نمایند، پارچه پلی استری، ویسکوزی و پنبه این محصول را تهیه کنید.

مرکز خرید پارچه های دورس گلکسی

مرکز خرید پارچه های دورس گلکسیبا مراجعه به مرکز خرید پارچه، در هر شهری که ساکن آن می باشید، می تواند نوع پارچه های دورس گلکسی را هم تهیه کنید. از این گونه محصول، بیشتر برای تولید شلوارهای گرم استفاده می کنند. اغلب، تولیدی های پوشاک هستند که خریداران پر و پا قرص چنین پارچه ای به شمار می روند که انواع لباس را می دوزند.

در هر حال، این گونه از پارچه ویژگی های خاص خود را دارد که فروشندگان متعددی در بازارهای گوناگونی آن را به اشکال مختلفی عرضه می دارند. شما می توانید از این ارائه دهندگان قیمت انواع پارچه دورس گلکسی را هم به دست آورید و نوع مرغوب آن را با نرخ های مناسبی تهیه کنید.

یکی از مراکزی که بیشتر عرضه کنندگان و متقاضیان پارچه به آن مراجعه می کنند، فروشگاه های اینترنتی می باشد. هم اکنون، وب سایت های معتبر زیادی هستند که در این حوزه فعالیت می نمایند. از آنان می توان هر نوع طرح و رنگی از پارچه دورس گلکسی را که به آن اسلش هم می گویند، خریدار نمود و بهترین شلوارها زمستانی را دوخت.

در کل، خرید پارچه دیور و خرید پارچه تریکو رنگی هم به صورت کلی و جزئی از این مراکز امکان پذیر می باشد.

شرکت پخش پارچه های دورس پنبه لاکرا

شرکت پخش پارچه های دورس پنبه لاکرایکی از انواع مختلف پارچه های دورس، گونه پنبه ای آن می باشد که با ترکیب لاکرا، یک پارچه منحصر به فرد بسیار خوب را می توان به دست آورد.

شرکت هایی که در کار تولید چنین محصولی هستند، آن را پخش نیز می نمایند. این شرکت ها سعی می کنند تا به نقاط دور دست هم کالای خود را توزیع کنند تا به این طریق هم فروش خوبی داشته باشند و هم این که مشتریان شان بتوانند به این گونه از پارچه به آسانی دسترسی یابند.

در هر حال، نوع دورس پنبه ای لاکرا، از 100% پنبه تولید شده و از آن انواع سویشرت های دکمه ای و زیپ دار می دوزند. البته از این نوع پارچه، جهت تولید مانتوهای زنانه هم استفاده می شود.

خریدار پارچه ملانژ دورس اعلا

خریدار پارچه ملانژ دورس اعلا پارچه های دورس، انواع مختلفی دارند که با ترکیب شدن آن به جنس ها و نخ های متنوعی، کاربردش فرق می کند و همچنین روی کیفیت آن هم تأثیر مستقیمی می گذارد. یکی از این نوع پارچه ها، ملانژ دورس نام دارد.

نوع اعلاء این گونه از محصول، طبعاً از نخ های مرغوب و طبیعی بیشتر بافته شده و توسط شرکت های گوناگون تولیدی معتبری هم عرضه می گردد. این گونه از محصول، پارچه لباس ورزشی هم به شمار می رود و از آن انواع دستکش، کلاه، شلوار و گرم کن را برای ورزشکاران تولید می کنند.

خریدار چنین پارچه ای می تواند به مراجع مختلفی سر بزند و آن را در تنوع رنگ و طرح بالایی تهیه کند.

خرید مستقیم پارچه های دورس از کارخانه

خرید مستقیم پارچه های دورس از کارخانه بسیاری از تولید کنندگان، در کار فروش پارچه دورس به صورت مستقیم می باشند. البته آن ها به گونه عمده محصولات خود را وارد مراکز داد و ستد می نمایند و سپس از طریق فروشندگانی که در بازار قماش وجود دارند، محصولات شان را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

اما برای خرید مستقیم پارچه های دورس از کارخانه، می توان به جز شرکت تولیدی، به شعب گوناگون آن ها و هم چنین وب سایت هایی که طراحی کرده اند هم مراجعه کرد. از این طریق خواهیم توانست خرید پارچه پنبه دورس را هم انجام دهیم.

فروشنده پارچه به صورت طاقه ای و کیلویی

فروشنده پارچه به صورت طاقه ای و کیلوییانواع مختلف پارچه ها، به دو صورت طاقه ای و کیلویی عرضه می شوند. باید به این نکته در این جا اشاره کرد که عموماً عمده فروشی ها به این شکل محصولات شان را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

فروشندگان متعدد در بازار پارچه وجود دارند که بر این اساس پارچه را ارائه می کنند. فرق این دو در این است که عرضه طاقه ای پارچه، به نوعی همان در نظر گرفتن متراژ کالا است و بر خلاف آن، در نوع کیلویی، دیگر این مسئله در نظر گرفته نمی شود.

در کل، عرضه کنندگان این محصول به شکل حضوری و غیر حضوری، فروش پارچه ویسکوز و انواع دیگر انجام می دهند.

صادرات مرغوب ترین پارچه های ایرانی

صادرات مرغوب ترین پارچه های ایرانیپارچه های ایرانی مرغوب، خریداران خارجی زیادی دارد. کشورمان در منطقه بهترین محصولات را تولید می کند که با مجهزترین دستگاه ها این کار صورت می گیرد. در امر صادرات، شرکت های گوناگونی فعالیت می کنند که می توان به خود تولیدی ها و در کنار آنان، گروه های بازرگانی اشاره کرد.

این صادر کنندگان اغلب به کشورهای همجوار پارچه ها عرضه می کنند. آنان این نوع از کالا را صادر می نمایند:

  • پارچه های فلامنت
  • پارچه های لاکرا
  • پارچه های حریر
  • پارچه های کرپ
  • پارچه های مخمل
  • و غیره

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه دورس

سفارش عمده و جزئی انواع پارچه دورساگر قصد سفارش عمده و یا جزئی پارچه های معروف به دورس را دارید، بهتر است که به مراجع اصلی آن سر بزنید.

برای تهیه عمده، می توان به تولیدی ها و شرکت هایی که در کار واردات این کالا هستند، مراجعه نمود. آنان البته به وسیله نمایندگی های خود هم محصولات شان را به شکل کلی عرضه می دارند.

اما برای سفارش جزئی، راه های متنوع و بیشتری را می شود در پیش گرفت. برای مثال، می توان به بازار پارچه فروشی ها سر زد و یا این که به وب سایت های اینترنتی مورد اعتماد مراجعه نمود. از این طرق می شود بهترین نوع پارچه دورس را به دست آورد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag