پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید بدون واسطه پتو ایرانی

پتو، جزء مهم ترین بخش وسایل اتاق خواب است. زیرا هم می تواند به اتاق خواب جنبه ی زیبایی بدهد و هم می تواند یک خواب راحت برای افراد به ارمغان بیاورد. در این مطلب به خرید بدون واسطه پتو ایرانی می پردازیم.

خرید بدون واسطه پتو ایرانی

پتو ایرانی

پتو ایرانی، از طرح و رنگ های اصیل ایرانی ساخته می شود. این پتو از بافت های پنپه ساخته شده و بسیار نرم و گرمای بسیار دلچسبی را به فرد اهدا می کند.

خرید بدون واسطه پتو ایرانی

پتو ایرانی از دو بخش :

  •  پتو دستبافت
  • پتو ساخته شده توسط دستگاه

در بازار تهیه می شوند.
بسیاری از زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند از پتوی دستباف ایرانی برای خود تهیه می کنند. زیرا این پتو با سلایق افراد ایرانی بسیار هم سطح است.
همینطور خرید پتوی دستباف یعنی کمک بسیار به رونق تولید ملی.

خرید بدون واسطه پتو ایرانی

انواع پتو ایرانی

  •  پتو پنبه ای : متاسفانه به دلیل کمیاب بودن پنبه، در بازار پتویی با پنه خالص یافت نمیشه اما پتوی ایرانی از پنبه خالص تشکیل شده که این یک امتیاز بسیار مثبت برای این دسته از این پتوهاست.
  • پتو های دولایه : پتو های دولایه از آن دسته از پتو ها هستند که برای شب های زمستان بسیار مناسب هستند. البته در نظر داشته باشید که اگر مبتلا به اگزما هستید از نوع بافت مصنوعی آن اصلا استفاده نکنید و حتما نوع پتو ایرانی دو لایه را خریداری کنید.
  • پتو های پشمی : اگر بسیار نسبت به سرما حساس هستید و می خواهید در فصل زمستان گرم بمانید، پیشنهاد می کنیم از پتو پشمی استفاده کنید. پشم درون این پتو ها گرما را برای مدت بسیاری در خود ذخیره می کند. حتما پتوی پشمی ایرانی را تهیه کنید زیرا انواع مصنوعی آن نیز در بازار وجود دارد که می تواند برای پوست شما مفید نباشد و دچار حساسیت بشوید.
    پتوهای ایرانی دارای انواع بسیاری است که اینجا فقط به چند نوع از آن ها پرداخته ایم.

 

انواع راه های خرید پتو ایرانی

شما می توانید پتوی ایرانی را از فروشگاه های سطح شهر به صورت مستقیم خریداری کرده.
حتی می توانید این محصول بی نظیر را از طریق سایت های اینترنتی کارخانه های تولید پتوی ایرانی به صورت غیر واسطه محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

خرید بدون واسطه پتو ایرانی

همانطور که گفته شد، یکی از راه های خرید پتو ایرانی سایت های اینترنتی کارخانه های تولید پتوی ایرانی هستند.
نام دیگر این روش، خرید بدون واسطه پتو ایرانی نام دارد، زیرا در این روش بین شما و تولید کننده، فروشنده ای وجود ندارد و شما مستقیما این خرید را از طریق تولید کننده انجام می دهید. خرید بدون واسطه پتو ایرانی، باعث می شود در هزینه ها بسیار صرفه جویی شود.

خرید بدون واسطه پتو ایرانی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag