پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید روبالشتی تترون نخی از بزرگترین تولیدی ایران

آیا به دنبال خرید روبالشتی تترون نخی هستید؟ آیا می خواهید این محصول را با قیمت مناسب تهیه کنید؟ تا چه میزان از خصوصیات روبالشتی تترون نخی میدانید؟
این محصول از جمله کالاهایی است که در همه دنیا طرفداران زیادی دارد. همچنین دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد.

خصوصیات روبالشتی تترون نخی

پارچه تترون معمولا از الیاف پلی استر ویسکوز در گرماژهای مختلف تولید میشود. این پارچه جزء پارچه های سبک و لطیف محسوب میشود. به دلیل وجود الیاف ویسکوز در این محصول میزان طبیعی بودن آن بیشتر است. البته وجود پلی استر در آن الیافی مخلوط از مواد مصنوعی و طبیعی در آن ایجاد کرده است. پارچه های تترون که مورد مصرف تولیدی های کالای خواب قرار می گیرد معمولا در عرض 150 و 2 و 2.5 می باشند.

روبالشتی تترون نخی

به طور کلی میتوان خصوصیات زیر را برای آن بیان کرد:

  • دارای الیاف طبیعی است
  • تنوع در طرح
  • تنوع در رنگ
  • لطافت
  • مقاوم در شستشو
  • ضد حساسیت
  • بوی بد نمی گیرد

قیمت روبالشتی تترون نخی

روبالشتی تترون نخی همواره جزء مناسبترین روبالشتی ها محسوب می شود. زیرا نیاز بسیاری از مردم است. اکثر افراد روبالشتی نخی را برای زیر سر هنگام خواب انتخاب می کنند. دلیل این استقبال هم به خاطر ضد حساسیت بودن آن است. وجود الیاف طبیعی در آن و امکان رفت آمد هوا باعث می شود در هنگام عرق بوی بد نگیرد.

قیمت روبالشتی تترون معمولا از جفتی 10 تومان شروع می شود. بنا به جنسی که در آن استفاده می شود تا جفتی 15 تومان در فروش عمده قیمت می خورد. همچنین گاهی این محصول به صورت پنبه دوزی شده به بازار عرضه می شود.

روشهای دوخت روبالشتی تترون

این محصول عموما به صورت دورو دوخت می خورد. در روش دوخت آن هم از دوخت پاکتی استفاده میشود و هم زیپ دار. در روش پاکتی از میزان پارچه بیشتر در برش استفاده می شود تا قسمتی از دو لبه پارچه روی هم قرار گیرد و نیازی به زیپ نیست. در روش دیگر به دو لبه پارچه زیپ دوخته می شود. همچنین برای زیبایی بیشتر کار و عدم ریش شدن پارچه در هنگام شستشو روی کار را گاهی با یه دوخت از لبه محکم می کنند.

دوخت روبالشتی نخیراهنمای خرید روبالشتی تترون نخی از تولیدی

برای خرید این محصول به صورت عمده می توانید از طریق مشاوران فروش اقدام نمایید. خرید از تولیدی می تواند به شما کمک کند تا محصول خود را با قیمت مناسب و سرعت بیشتر دریافت نمایید. تولیدی های بزرگ روبالشتی تترون نخی را می توانید در شهرهای بزرگ ایران از جمله تهران و مشهد و اصفهان پیدا کنید.

خرید روبالشتی تترون

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag