پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید روبالشتی مخمل از تولیدی به صورت عمده

خرید روبالشتی مخمل به صورت عمده در تولیدی های زیادی به فروش میرسد. برای خرید این محصول از تولیدی دیبافت می توانید با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.
مردم زیادی امروز در پی خریدن روبالشتی های شیک مخمل هستند. این روبالشتی ها جنس بسیار نرم و لطیفی دارند و از طرح های مختلفی برخوردارند. همچنین این روبالشتی ها در چند نمونه از جنس مخمل به بازار عرضه می شوند.

انواع روبالشتی مخمل

  •  مخمل پورشه
  •  مخمل پارامونت
  •  مخمل مازراتی
  •  مخمل نانو
  • مخمل آبرنگی
  • مخمل نقره کوب
  •  مخمل سه بعدی

خرید روبالشتی مخمل خرید روبالشتی مخمل خرید روبالشتی مخمل خرید روبالشتی مخمل

 برای خرید روبالشتی بهتر است با انواع بافت و کیفیت روبالشتی مخمل هم تا حدودی آشنایی داشته باشید.

در این صورت می توانید بهتر تصمیم بگیرید که چه نوعی از این محصول را برای خرید انتخاب کنید.

جنس روبالشتی مخمل چیست؟

در بالا انواع روبالشتی ها را برایتان مشخص کردیم. حال می خواهیم در مورد مشخصات جنس آنها اندکی توضیح دهیم تا درک بهتری از اجناس ارائه شده داشته باشید.

روبالشتی های مخمل پورشه جنس نرم و مقاومی دارند دارای سطح صاف و پرز کوتاه هستند. مخمل پارامونت دارای پرزهای بلندتر و ضخامت کمتری نسبت به پورشه می باشد . مخمل مازراتی مانند پورشه خواب کم ولی دارای دانه های ریز پشت سر هم هستند. این در بافت آن ایحاد پستی و بلندی می کند. مخمل نانو هم از پارچه های با سطح صاف است که ضد لک می باشد. روبالشتی های مخمل آبرنگی جنسی شبیه پورشه دارند با پرزهای کمی بلند تر از آن . روبالشتی های مخمل سه بعدی نیز جنس پورشه دارند که سطحی صاف و پرزهای کوتاه و از چاپ ویژه ای برخوردارند.

نحوه خرید روبالشتی مخمل

برای خرید این محصول و اطلاع از قیمت های آن می توانید با کارشناس فروش این مجوعه در ارتباط باشید. با عضویت در کانال شبکه های اجتماعی سروش، ایتا،تلگرام و… کاتالوگ روبالشتی ها را  دریافت نمایید.

خرید روبالشتی مخمل

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag