پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید عمده پتو کلودی مرینوس برجسته دو رو

می توان گفت همزمان با زیاد شدن جمعیت، بشر رو به تولید بیشتر محصولات خودش رفته است. او در خیلی از کارها مهارت پیدا کرده، از تامین مسکن گرفته تا تولید انبوه غذا و یکی از مهم ترین بخش های زندگی انسانی را هم جای نینداخته است و آن خواب سالم است. برای مهیا کردن یک خواب سالم نیاز به لوازم خواب درجه یک دارید که بسته به نیازتان میتوانید در بازار محصولات بسیار متنوعی را پیدا بکنید، اما اگر فروشنده هستید، باید نگاهتان را وسعت ببخشید و به خوبی درک بکنید که سلیقه خریدار امروز چگونه است.
آنها انتظار چیزهای خاص تری را دارند و به صراحت میتوان گفت یکی از محصولاتی که استقبال خوبی از آن شده است، پتو کلودی برجسته دو رو است. این محصول بیشتر وقت ها خارجی است و قیمت آن متغییر است. در بازار کالای خواب این محصول خواهان زیادی دارد و در واقع دولایه با طرح برجسته است که از طرفین نوار دوزی میشود و در نهایت در یک بسته بندی تمیز قرار میگیرد. اگر علاقه مند به فروش پتو کلودی هستید، پیشنهاد میکنیم، سراغ خرید عمده پتو کلودی برجسته دو رو بروید زیرا در خرید عمده قیمت ها مناسب تر هستند و میتوانید سود مد نظر خودتان را از فروش کالاهای خوابی که روی مد هستند ببرید.

معرفی پتو کلودی برجسته دو رو

معرفی پتو کلودی برجسته دو رو

باید دید این پتو دقیقا چه ویژگی هایی دارد که باعث این حجم از محبوبیتش شده است. یکی از مهم ترین بخش ها در ابتدا، بخش ظاهری پتو کلودی برجسته دو رو است. این پتو به صورت برجسته بافته میشود و هر سمت آن طرح و رنگ خاص خودش را دارد. این ایده از طرف سازندگان در کارخانه باعث شده است تنوع پتوها بیشتر از قبل شود و در هنگام انتخاب مشتری مزایای بیشتری را پیش روی خودش داشته باشد. تصورش را بکنید، پتویی برجسته که یک طرف پتو قرمز، صورتی یا گل بهی است و سمت دیگرش به رنگ بنفش بافته شده است. این امکان باعث میشود، کنترل دیزاین اتاقتان دست خودتان باشد و منعطف تر دکوراسیونتان را طراحی کنید.
از طرفی کارخانه سعی میکند تولیدات خودش را با روش های پیشرفته ضد الکتریسیته ساکن، با تراکم بالا، کیفیت بالای مواد اولیه و از همه مهم تر به صورت لطیف بسازد تا این بار حتی اگر خودتان هم بخواهید، دلتان نیاید خودتان را دچار کسر خواب کنید. وزن این پتوها حدودا ۴۰۰۰ گرم است و در صورت شست و شو با ماشین لباسشویی مشکلی برایش پیش نمیآید زیرا درزها حین اتصال هر دو سمت پتو به خوبی دوخته شده اند، پس با خیال راحت و برای سلامتی بیشتر پوست میتوانید، پتو کلودی برجسته دو رویتان را بشویید.

پتو کلودی
وزن این پتوها به این دلیل به ۴۰۰۰ گرم میرسد که قرار است، ضد الکتریسیته ساکن باشند. بدن انسان مقداری الکتریسیته درون خودش دارد اما برای مثال اگر موهای بلندی داشته باشید، مدام چسبیدن آنها به پتو اذیت کننده و حتی زیان بار است، به همین دلیل است که لازم است از شانه های چوبی و همینطور پتوهای ضد الکتریسیته ساکن استفاده کنید که این کار تنها به لطف تراکم بالای پتو ممکن میشود. علاوه بر آن مزیت دیگر این تراکم گرمای لذت بخشی است که مخصوصا در فصل زمستان یا مناطق سرد دامن گیر آن میشود. البته بسته به گرمایی بودن خریدار میتوان از ضخامت های متفاوتی در رابطه این پتوها استفاده کرد. فاکتور مهمی مانند جنس مواد تولید کننده که برای مثال میتواند ابریشمی باشد بر کیفیت، میزان هزینه، مقدار حفظ دما، وزن و لذت شما هنگام استفاده از پتو اثر میگذارد.

نکاتی برای انتخاب سایز درست پتو

نکاتی برای انتخاب سایز درست پتو

دانستن سایز پتو مهم است زیرا مانند زمانی نیست که شما بخواهید یک فرش ۶ در ۴ متر بخرید، چون ممکن است، سایز پتوها متفاوت باشد، اما باید گفت اکثر مواقع آنها سایز معمول را برای پتوهایشان در نظر میگیرند. خب حالا باید گفت سایز معمول چیست، این سایز ارتباط تنگاتنگی با نوع پتوی شما و نام آن دارد. یعنی اگر پتویی که قرار است خریداری کنید، تک نفره است اغلب اوقات توسط کارخانه ها در سایز 160 در 220 یا 150 در 220 سانتی ‌متر است و برای پتو دو نفره ۲۴۰ در ۲۲۰ یا ۲۴۰ در ۲۰۰ سانتی متر است. برای پتوی کودک بین ۸۰ در ۱۱۰ یا ۱۱۰ در ۱۴۰ سانتی متر است.
کاملا بستگی به نیاز شما دارد که هنگام انتخاب پتو در کنار توجه به نکاتی مانند نوع پتو و رنگ آن به سایز پتو هم اهمیت بدهید. برای مثال اگر دوست دارید پتوی نوزادتان تا سنین پایین تر کودک مثلا ۳ سالگی جوابگوی نیازتان باشد، بهتر است بزرگترین سایز را انتخاب کنید. از طرفی خوب است در خانه یا برای فروش پتوهایی در سایزهای مختلف داشته باشید تا در شرایط مختلف دچار مشکل نشوید. اگر برای شما مهم است که حین خوابیدن پاها یا شانه هایتان بیرون از پتو باقی نماند، پتو مورد نیاز شما حداقل باید ۲۰ تا ۳۰ سانت از قدتان بلندتر باشد. پس دو نکته کلیدی در انتخاب سایز قد و اندازه تخت است.
البته اینها سایزهای استاندارد است ممکن است در بازار سایزهای غیر استاندارد وجود داشته باشد، بسیار مهم است که قبل از خرید سایز پتو را بررسی کنید. البته اگر دکوراسیون اتاق برای شما مهم است و روی آن حساس هستید بهتر است از ابتدا تختتان را استاندارد خریداری کنید و سپس به سراغ خرید پتو استاندارد بروید تا هنگامی که بر روی تخت نیستید و آن را مرتب میکنید، جلوه زیبای اتاقتان را بیشتر کند. در ضمن هنگام خرید اینترنتی دقت کنید تا سایز مناسب را انتخاب کرده باشید، بعضی سایت ها روی پیش فرض خاصی هستند و باید سایز را از ابتدا مشخص کرد.

از جدیدترین مدل پتوها بیشتر بدانید:

از جدیدترین مدل پتوها بیشتر بدانید

پتو دو لایه

اگر از جمله افراد سرمایی هستید و از طرفی لحاف های قدیمی برایتان شدیدا سنگین هستند بهتر است، سراغ پتو دو لایه بروید. البته اگر زود مبتلا به خارش پوستی، اگزما میشوید، بهتر است نوع پتوی خودتان را عوض کنید. البته این پتوهای دو لایه به علت گرمای مناسبی که نگهداری میکنند، بسیار گرم میشوند؛ بنابراین استفاده از آنها در فصلی مانند تابستان منطقی نیست.

پتو پشم شیشه

پتو پشم شیشه

این نوع از پتو برای همه افراد قابل استفاده است و بیشتر توسط کسانی مصرف میشود که آلرژی دارند و دچار حساسیت های پوستی و تنفسی میشوند و به سرعت در معرض آلاینده های محیط قرار میگیرند. این پتو بسیار سبک است و از طرفی گرمای توانایی اش در حفظ گرمای اشخاص بالا است. نحوه تولید این محصول به این صورت است که یک لایه پشم شیشه را در میان دو لایه پارچه نخی میگذارند و سپس آن را میدوزند و دور دوزی میکنند. در سراسر دنیا این محصول طرفداران خودش را دارد.

از پتو جعبه ای چه میدانید؟

از پتو جعبه ای چه میدانید

قنداق های قدیمی را یادتان میآید؟ کمک میکرد تا بچه را راحت تر بلند کنیم. البته در ادامه عده ای اظهار داشتند قنداق شدیدا سفت است و به اندام های بچه آسیب میرساند. پتو جعبه ای نامی جالب است اما در حقیقت به معنی چه پتویی است؟ امروزه به دلیل پیشرفت امکانات و تجهیزات پتوهای متفاوتی در دنیا دیده میشوند‌، پتو ضد حریق، پتو هتلی، پتو مسافرتی و موارد دیگر در این میان پتو طرح جدید با نام پتو جعبه ای توانسته جایگزین قنداق ها شود. اغلب این نوع پتو طرح فانتزی زیبایی هم روی خود دارد.
بچه ها از زمان تولد تا خردسالی شان در حساس ترین زمان زندگی خودشان هستند، به این دلیل که بدنشان هنوز حالت نگرفته است و غضروف ها استخوان نشده اند؛ از طرفی سرشان حساس است و باید دمای بدنشان به خوبی تنظیم باشد‌. پتوی قنداق شو کمک میکند، حین حمل و نقل نوزاد تازه به دنیا آمده، کار برایتان راحت تر و ریسک آسیب دیدن به اندام ها بسیار کمتر شود. مخصوصا حین ورود و خروج به خانه یا ماشین خوب نیست دمای بدن بچه ناگهان تغییر کند، زیرا مایعات بدن نمیتوانند با سرعت بسیار بالایی تغییر دما بدهند و از طرفی خطر سرماخوردگی بچه هم مطرح هست.
این پتو مانند یک تکیه گاه عمل میکند که فضای کافی داشته و به اندازه قنداق های قدیم تنگ نیست و باعث میشود بتوان راحت بچه را بلند کرد. الیاف این پتوها طوری ساخته شده که حساسیت زا نبوده و در عین حال لطافت داشته باشند. بخشی از این پتوها اغلب یک زیپ دارد که با باز کردن آن میتوان قنداق را به حالت پتو درآورد و از آن به عنوان روکش برای بچه استفاده کرده، این وسیله را کاربردی تر از قبل میکند.

فروش مستقیم پتو کلودی برجسته دو رو

فروش مستقیم پتو کلودی برجسته دو رو

این نوع از فروش باعث میشود، شما پتو کلودی برجسته دو رویتان را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کنید. خریدی درست است که در کنار دادن کالای با کیفیت و درجه یک فاکتور مهمی مانند قیمت منصفانه را داشته باشد. اگر قرار باشد طوری پتو را تهیه کنید که به اسم کالای با کیفیت پول بیشتری از ارزش واقعی آن از شما دریافت کنند، سرتان کلاه رفته است. فروش مستقیم کمک میکند، این نوع از خطاها کمتر شود و اگر به سمت فروشنده با وجدانی بروید، میتوانید مطمئن شوید، سفارشتان بی کم و کاست به دستتان میرسد.

پخش مستقیم انواع پتو کلودی برجسته دو رو

پخش مستقیم انواع پتو کلودی برجسته دو رو

حتما تا به حال وجود دلال ها را در بازارهای مختلف مانند میوه یا دلار و موارد دیگر را دیده اید. نحوه پخش کالا بسیار مهم است تا باعث سودجویی عده ای که در روند تولید نبوده اند نشود. این افراد به چرخه اقتصاد آسیب میرسانند و در این میان جلوگیری از این اتفاق تنها به کمک فروشندگان معتبر و اصلی و همینطور حمایت فروشگاه های فروش کالای خواب در شهرها و خریدار نهایی ممکن است. شما میتوانید به صورت مستقیم و حتی مجازی هم پتو کلودی برجسته دو رو مورد نظرتان را سفارش بدهید.

قیمت نهایی انواع پتو کلودی برجسته دو رو

قیمت نهایی انواع پتو کلودی برجسته دو رو

با توجه به امکاناتی که پتو کلودی برجسته دو رو به شما میدهد، قیمت متفاوتی خواهد داشت. اگر در هنگام خرید دقت کنید و از فروشندگان با انصاف خریداری کنید دقیقا به اندازه سود عادلانه خریدار و میزان کیفیت کالایی که دریافت میکنید پول خواهید داد. فاکتورهای مهم هنگام خرید که میتواند بر روی قیمت نهایی اثر بگذارد، عبارتند از جنس پتو که مطمئن شوید ابریشمی است یا پلی استر یا هر ماده دیگری، میزان کیفیت کارخانه در ایجاد تراکم به جهت از بین بردن الکتریسیته ساکن و همینطور بهبود بخشی در جهت حفظ دمای بدن در ماه های سرد و در طول شب، اینکه پتو تولید کارخانه ایرانی است یا از خارج وارد شده است و به طبع قیمت دلار و دانش کارخانه در امر بافتن پتو که اگر دلسوز نباشند، ممکن است حتی با بهترین مواد بدترین پتو را بسازند.
یکی از موارد مهم در این زمینه فروشنده ای است که با شما صادق باشد و امکانات و توضیحات لازم در رابطه با هر محصول را بدهد تا بهترین انتخاب ممکن انجام شود. اما به طور کلی با توجه به متغییر بودن شرایط هر پتو کلودی برجسته دو رو قیمت خاص خودش را خواهد داشت. اگر در زمینه خرید یا سفارش سر در گم شده اید و نگران هزینه های اشتباه هستید، بهتر است با یک کارشناس در زمینه کالاهای خواب مشورت کنید. اگر قصد خرید به جهت فروش این پتو مدل جدید را دارید، توصیه ما خرید عمده از یک فروشگاه معتبر است که بهترین تخفیف را در کنار مرغوب ترین محصول در دسترس شما قرار دهد، در این صورت مبلغ پرداختی خریدار نهایی هم به قیمت کارخانه نزدیک خواهد بود و از حقوق خریدار نهایی دفاع کرده اید.
البته باید بدانید عوامل مختلفی دست به دست هم میدهند تا قیمت یک کالا تعیین شود، از حقوق کارمندان گرفته تا هزینه مواد اولیه و برق و تعمیر و نگهداری دستگاه های مختلف کوچک و بزرگ یک کارخانه پس هنگام خرید محصول در نظر بگیرید که پایین بردن قیمت تا حدی ممکن است و بیشتر از آن موجب ضرر فروشندگان اصلی خواهد شد.

خرید عمده پتو کلودی برجسته دو رو

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag