پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید پارچه جودون پنبه اصفهان

به طور کلی پارچه های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک جهت تولید لباسی خاص استفاده می شوند و البته تولیدی های مربوط به کشور خودمان نیز متعدد بوده که هریک مختص شهری می باشند. یکی از نمونه های پارچه موجود در بازار،پارچه جودون پنبه اصفهان می باشد که شما عزیزان می توانید این نمونه از پارچه را از نمایندگی ما واقع در مرکز خرید پارچه جودون خرید نمایید.

خرید پارچه جودون پنبه اصفهان

بهترین پارچه جودون مناسب تیشرت

بهترین پارچه جودون مناسب تیشرت

به طور کلی پارچه جودون در مدل های مختلفی از جمله، جودون صد در صد پنبه، جودون پلی استر پنبه ، جودون لاکرا و جودون پلی استر صد در صد موجود هستند.

همان گونه که مشخص می باشد هر یک از این جنس های جودون از کیفیت مختص خود برخوردار می باشد، به طور مثال جودون پنبه و پلی استر صد در صد همان گونه از نامشان پیدا می باشد به طور کل از جنس پنبه و پلی استر می باشد.

جودون با جنس پنبه برای تولید تیشرت هایی مناسب می باشد که مصرف شخصی داشته یعنی در طول روز استفاده می شود زیرا این نوع از پارچه جودون از لطافت و ظرافت به خصوصی برخوردار می باشد و همچنین از راحتی بالایی نیز برخوردار است از این رو برای این نوع تیشرت ها مناسب بوده و ناگفته نماند نسبت به سایر جنس های جودون گران تر می باشد.

جودون با جنس پلی استر به علت اینکه از مقاومت و استحکام بالاتری نسبت به پنبه برخوردار می باشد از این برای تولید تیشرت های صنعتی و لباس کار استفاده می شود، زیرا لباس کار به طور مداوم و در کار مورد استفاده قرار می گیرد از این رو باید به مقاوم بودن پارچه توجه شود.

و اما پارجه جودون پلی استر برای تولید تیشرت هایی می باشد که در آن بحث قیمت مطرح بوده و مهم می باشد از این رو مناسب ترین گزینه برای تولید تیشرت مورد نظر استفاده از پارچه جودون پلی استر صد در صد می باشد.

سایت فروش پارچه جودون پنبه متری

سایت فروش پارچه جودون پنبه متری

در اینجا می خواهیم از سایت فروش پارچه جودون متری برایتان بگوییم. ما در سایت خودمان قصدمان این می باشد که برای شما عزیزان خرید پارچه جودون را راحت کنیم.شما میتوانید با مراجعه به سایت ما از انواع پارچه های جودون در برند ها و کیفیت های متنوع و البته رنگ بندی های مختلف دیدن فرمایید سپس نسبت به خرید خودتان به صورت متری اقدام فرمایید.

در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه فروش و همچنین استعلام قیمت و بررسی کیفیت ها می توانید از طریق شماره تلفن هایی که در سایت موجود می باشد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag