پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خرید پارچه شلوار اسلش مردانه

شلوار اسلش یکی از شلوارهای راحتی و خانگی است که به صورت مردانه، زنانه و بچگانه با استفاده از پارچه های مختلف تولید می شود. خرید پارچه شلوار اسلش مردانه می تواند به صورت عمده و جزئی از تولیدکنندگان این محصول که غالبا نساجی های سراسر کشور هستند، صورت گیرد. همچنین نمایندگی های فروش برندهای تولیدکننده این محصول اقدام به عرضه مستقیم آن می کنند. خرید از این نمایندگی ها با قیمت پایینی می تواند صورت گیرد.

خرید پارچه شلوار اسلش مردانه

معرفی انواع پارچه مناسب شلوار اسلش

معرفی انواع پارچه مناسب شلوار اسلش شلوار اسلش یک شلوار راحت و اسپرت برای داخل منزل یا به عنوان شلوار ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل برای تهیه این شلوار باید از پارچه های نرم و پارچه هایی که ‌تا‌ حدودی قابلیت کشسانی دارند، استفاده شود.

این شلوار با استفاده از پارچه های مختلفی تولید می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

اکثر کسانی که در کار دوخت شلوار اسلش هستند، غالبا از پارچه هایی مانند تریکو، ترویرا و پلی استر برای دوخت این نمونه شلوار استفاده می کنند. البته بیشتر  پارچه های ترویرا و تریکو برای تولید شلوار اسلش مورد استفاده قرار می گیرند.

تراکم بافت و کیفیت بالای این نمونه پارچه ها ماندگاری و دوام شلوارهای اسلش را  به همراه خواهد آورد. همچنین خنک بودن این پارچه ها و جذب تعریق از خصوصیات دیگری است که سبب شده است کاربرد این نمونه پارچه ها برای دوخت این شلوار راحتی بالا رود. 

قابل ذکر است تمامی پارچه های نامبرده شده برای تهیه شلوار اسلش با کیفیت های مختلف و در رنگ بندی های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند. قیمت این پارچه ها هم با توجه به کیفیت و متریال بکار رفته شده در تولید آنها متفاوت است.

تولیدی پارچه تریکو شلوار راحتی

تولیدی پارچه تریکو شلوار راحتی انواع پارچه شلوار اسلش توسط تولیدی های مختلف در سراسر کشور تولید و به بازار فروش این محصول عرضه می شود.

پارچه تریکو یکی از بهترین پارچه هایی است که برای دوخت این شلوار راحتی استفاده می شود. تولیدکنندگان این پارچه از مرغوب ترین نخ برای بافت و تهیه این محصول استفاده می کنند. دوام و ماندگاری بالای تولیدات داخلی این محصول، همچنین ویژگی های خاصی که این پارچه دارد، سبب شده است، بیشتر تولیدی های شلوار اسلش ترجیح دهند از این نمونه پارچه برای دوخت شلوارهای راحتی استفاده کنند.

تولیدی پارچه شلوار اسلش غالبا این محصول را به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می دهد. همچنین برای کنترل قیمت آن و تنظیم بازار فروش این محصول سعی می کند، دست واسطه ها را از خرید و فروش این نمونه پارچه حذف کند. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag