پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خصوصیات پارچه تریکو پلی استر باکیفیت ایرانی

آیا با پارچه تریکو پلی استر باکیفیت آشنا هستید و می دانید پارچه تریکو پلی استر باکیفیت ایرانی در چه رده ای در جهان قرار دارد؟ آیا از خصوصیات پارچه تریکو پلی استر آگاهی دارید؟
همانگونه که در گذشته مطرح کردم انواع مختلفی در پارچه تریکو وجود دارد که پرداختن به همه آن کار بسیار سخت و طاقت فرسا است که اگر خواسته باشید به همه آنها بپردازید احتمال اینکه نمونه هایی از این محصول فراموش شود بسیار زیاد است که قابل تامل است که این محصولات را با کیفیت های متفاوت تولید می کنند که باید خدمت شما عرض کنم که یکی از انواع این منسوج پارچه تریکو پلی استر است که کاربرد بسیاری دارد و در ادامه در مورد آن توضیحاتی خواهم داد.

پارچه پلی استر
اگر خواسته باشید راجع به این محصول صحبت کنیم باید به این نکته توجه کنید که الیاف پلی استر یکی از انواع پلیمرها می باشد که به صورت طبیعی در طبیعت موجود نمی باشد و با عملیات شیمایی این الیاف را به دست می آورند نکته جالبی که باید خدمت شما عرض کنم این است که این ماده قابل جذب در طبیعت است و مشکل زیست محیطی ایجاد نمی کند و شما می توانید با خیال آسوده استفاده کنید ولی یک نقص را در خود جا داده است و آن هم این است که به دلیل غیر طبیعی بودن آن هوا در آن رفت و آمد نمی کند به همین دلیل شما در فصول گرما دچار مشکل می شوید. آیا راهی برای حل این مشکل وجود دارد؟

پارچه تریکو پلی استر پنبه
به دلایلی که در بالا مطرح کردم برای حل این مشکلات باید به دنبال راه چاره بود و باید فکری برای حل این مسئله کرد. به نظر شما با بکار گیری الیاف طبیعی در بافت این منسوج می شود به حل این مسئله پرداخت؟ با تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم بله می شود با بکار گیری الیاف طبیعی از جمله پنبه و ویسکوز به این خواسته دست یافت، با این عمل می توان هم از خصوصیات پلی استر استفاده کرد و هم به خواص الیاف طبیعی دست یافت.

پارچه تریکو پلی استر باکیفیت ایرانی
همانگونه که در بالا عنوان کردم می توان در هنگام بافت الیاف پلی استر را با الیاف دیگری همچون پنبه و ویسکوز اضافه کرد که در هنگام خرید باید به کیفیت این منسوج هم توجه بسزایی کرد که با جرات می توانم بگویم که پارچه تریکو پلی استر ایرانی باکیفیت قابل قبول و رقیب سرسخت محصولات خارجی پارچه تریکو پلی استر می باشد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag