پرش لینک ها

لینک کوتاه:

خصوصیات پتو سربازی باکیفیت

حتما تا حالا اسم پتو سربازی به گوش شما خورده ولی آیا می دانید به چه نوع پتویی، پتو سربازی می گویند و از چه الیافی تولید میشود؟ البته شایان ذکر که الیاف مختلفی برای تولید پتو وجود دارد اما بیشترین الیافی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، پلی استر و آکریلیک است. هر کدام از این دو الیاف را که در هنگام بافت استفاده کنند، قیمت های متفاوتی را می توان به بازار عرضه کرد.

خصوصیات پتو سربازی

اگر خواسته باشید در مورد کیفیت این محصول اطلاعاتی را بدست آورید اول باید بدانید که در کدام دسته از انواع پتو قرار می گیرد. پتو سربازی را جزو پتو نمدی دانست، می توان گفت که یکی از قدیمی ترین پتو های تولید شده می باشد و از دیر باز تولید شده است.
در باره کیفیت این محصول باید خدمت شما عرض کنم که اگر به الیاف به کار رفته در پتوها دقت کنید به این موضوع دست میابید که به طور معمول از الیافی همچون پلی استر و آکریلیک استفاده می کنند ولی اگر به دنبال کیفیت برتر این محصول هستید، پتوهایی که الیاف آکریلیک دارند کیفیت آنها بسیار بالا هستند ولی قیمت پتوهایی که آکریلیک دارند بسیار بالا می رود به همین خاطر از الیاف دیگری همچون پلی استر استفاده می کنند تا قیمت این منسوج پایینتر بیاید و شما می توانید پتو سربازی باکیفیت را با قیمت ارزانتر خریداری کنید.

پتو سربازی باکیفیت

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag