پرش لینک ها

لینک کوتاه:

روتختی دونفره مخمل بزرگ برای خرید عمده

آیا از روتختی دونفره مخمل بزرگ اطلاعی دارید؟ آیا تا به حال برای خربد عمده روتختی های بزرگ اقدام کرده اید؟

برای اینکه بتوانید یک روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است. عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید عمده روتختی های مخمل دو نفره تاثیر گذاراست، جنسی که برای تولید این محصول استفاده می شود بسیار مهم است.

در هنگام خرید روتختی دو نفره توجه داشته باشید که جنس مخمل به کاررفته استاندارد باشد زیرا که نوع بی کیفیت آن ممکن است به پوست شما آسیب بزند.

خوشبختانه امروزه این محصول در طرح های متفاوت و تنوع رنگ بسیار بالا در سراسر کشور وجود دارد که با هر سلیقه ‌ای می توان آن را انتخاب کرد.

روتختی های مخمل از شش تکه مجزا تشکیل می شوند که شامل دو عدد روکوسنی، دو عدد روبالشتی، یک عدد رویه تشک و یک عدد لحاف روتختی، این محصول در انواع رنگ های بسیار شاد و جذاب تهیه و تولید می شوند.

این محصولات به صورت غیر حضوری به فروش می رسند. معمولا از روتختی ها برای تزیین اتاق خواب استفاده می شود.

روتختی مخمل علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند دارای درجه کیفیت بالای است. برای فروش روتختی از روش های عمده استفاده می شود به دلیل قیمت ارزان تر.

روتختی مخمل

روتختی دو نفره مخمل

یکی از زیبا ترین و پر کاربرد ترین کالای خواب در بین مردم و تازه عروس ها روتختی های دونفره مخمل است زیرا دارای جنس لطیف و نرم است و در هنگام استراحت بدن احساس ناراحتی نمی کند. اغلب پارچه های مخمل برای تولید روتختی استفاده می شود که بافتی از جنس نخ و کتان است که باعث نرمی پارچه های مخمل شده است و برای افرادی که دچار حساسیت پوستی هستند می توانند از این محصول استفاده کنند.

یکی از آیتم هایی که می تواند در زیبایی اتاق خواب شما موثر باشد استفاده از یک روتختی مناسب است که زیبایی و جلوه خاصی به اتاق شما می دهد.

روتختی هایی که دارای جنس مخمل هستند دارای کیفیت بالاتر و دوام بیشتری نسبت به روتختی های دیگر هستند. هنگام شستن این محصول دقت داشته باشید که پارچه مخمل را زیر و رو کنید تا آسیبی به آن وارد نشود همین طور باید بدانید که جنس پس از شست وشو اتو نشود زیرا ممکن است به الیاف آن آسیب وارد شود برای اتو کردن بهتر است یک پارچه روی آن بیندازیم تا بر اثر حرارت کیفیت خودش را از دست ندهد. این محصول دارای رنگ های متفاوتی است که اغلب افراد می توانند با توجه به دکوراسیون اتاق خود ست کنند.

از ویژگی های خوب این محصول این است که به راحتی چروک نمی شود و احتیاج به اتو کردن ندارد. روتختی های دو نفره مخمل دارای استاندارد مناسب است و از الیاف طبیعی در داخل آن استفاده شده است. این روتختی ها به دلیل ظرافتی که در بافت آنها به کار رفته باعث شده که بیشتر مردم از آنها استفاده کنند.

روتختی مخمل معمولاً از جنس کتان، پنبه و مخمل تولید می شود. روتختی های مخمل کلاسیک بیشترین میزان تولید نسبت به سایر روتختی های مخمل را دارند. افرادی که به داشتن اتاق خواب های سلطنتی علاقه دارند بهتر است از روتختی مخمل انتخاب کنند. روتختی مخمل ساده برای اتاق های کوچک و روتختی های مخمل طرح دار برای اتاق خواب های بزرگ مناسب است.

روتختی مخمل

روتختی دونفره بزرگ

سایز استاندارد برای روتختی های دو نفره بزرگ ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی متر است. سایز روتختی که خریداری کرده اید نباید به قدری باشد که از اطراف به کف اتاق برسد. شما می توانید برای خرید روتختی های دو نفره بزرگ به فروشگاه اینترنتی دیبافت مراجعه نمایید. تنوع محصولات برای تخت های دو نفره بسیار زیاد است.

روتختی مخمل دونفره

روتختی های مخمل دو نفره از جذاب ترین مدل های روتختی از سال های گذشته تا به امروز بوده است و اغلب با چیدمان منزل هم خوانی دارد. پارچه های مخمل می تواند بهترین گزینه برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب شما باشد.

روتختی مخمل یکی از کالاهای محبوب خواب است که کیفیت و طول عمر طولانی دارد، پارچه های مخمل به دلیل نوع تار و پود پارچه، ماندگاری بالایی دارد. جنس نرم و لطیف این روتختی باعث افزایش طرفداران این محصول شده است. انتخاب پارچه مخمل بستگی به سلیقه هر شخص و بودجه آن دارد. اگر خواهان اتاق خواب لاکچری هستید روتختی های مخمل بهترین گزینه است زیرا نمای خاصی به اتاق خواب شما می دهد.

روتختی مخمل

خرید روتختی دو نفره عمده

روتختی های دو نفره را می توانید در تمام نمایندگی های داخل و خارج از ایران به صورت عمده خرید کنید؛ زیرا این محصول چون طرفداران زیادی دارد همچنان که در ایران یکی از پرفروش‌ترین محصولات هستند. همچنین نیز در خارج از کشور هم طرفداران زیادی خواهان این روتختی زیبا هستند. اگر شما به صورت عمده این روتختی ها را تهیه کنید قیمت ها ارزان تر خواهد بود.

قیمت روتختی های ایرانی سالیان سال است که در خانه ها مورد استفاده قرار گرفته است و علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی نیز دارند.

روتختی های مخمل از جمله تولیداتی هستند که امروزه با قیمت مشخص در سراسر ایران عرضه می شوند. در این میان روتختی های مخمل ارزان قیمت توانسته اند افراد زیادی را به خود جلب کرده و فروش بیشتری داشته باشند، این تولیدات با هزینه کمتر تولیده شده تا خریداران راحت تر بتوانند آنها را در بازار عرضه کنند.

اگر قصد خرید روتختی مخمل با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید همین حالا جدیدترین مدل های روتختی مخمل را در فروشگاه‌ دیبافت سفارش دهید.

علاوه بر روتختی های مخمل، می توانید زیباترین مدل های روتختی چهار فصل، عروس، اسپرت و سه بعدی برای اتاق خواب خود خریداری کنید.

شما میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید تا خریدی با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشید.

مرجع پخش انواع روتختی ساتن

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    امید گیاهی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    این رو تختی های مخمل دو نفره واقعا جذاب هستند

    • شماره همراه: 09386209692
  2. دیدگاه های نوشته

    امیر رسولی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    برای اینکه بتوانید یک روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد

    • شماره همراه: 09386209692
  3. دیدگاه های نوشته

    امیر رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    یک روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است

    • شماره همراه: 09386209692
  4. دیدگاه های نوشته

    محمد رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است.

    • شماره همراه: 09386209692
  5. دیدگاه های نوشته

    رضا جاودانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی های مخمل از جمله تولیداتی هستند که امروزه با قیمت مشخص در سراسر ایران عرضه می شوند

    • شماره همراه: 09386209692
  6. دیدگاه های نوشته

    محمد دارابی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است. عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید عمده روتختی های مخمل دو نفره تاثیر گذاراست، جنسی که برای تولید این محصول استفاده می شود بسیار مهم است

    • شماره همراه: 09386209692
  7. دیدگاه های نوشته

    محمد اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    برای اینکه بتوانید یک روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است

    • شماره همراه: 09386209692
  8. دیدگاه های نوشته

    محمد دشتی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید عمده روتختی های مخمل دو نفره تاثیر گذاراست، جنسی که برای تولید این محصول استفاده می شود بسیار مهم است.

    • شماره همراه: 09386209692
  9. دیدگاه های نوشته

    امید تمجید می گویند:

    سلام وقت بخیر
    برای اینکه بتوانید یک روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است.

    • شماره همراه: 09386209692
  10. دیدگاه های نوشته

    مجید اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    اینکه بتوانید یک روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است

    • شماره همراه: 09386209692
  11. دیدگاه های نوشته

    درویشی می گویند:

    سلام عرض ادب روتختی های مخمل برای تازه عروس ها مناسب است زیرا دارای جنس لطیف و نرم است و در هنگام استراحت بدن احساس ناراحتی نمی کند.

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  12. دیدگاه های نوشته

    میلاد امجدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است. عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید عمده روتختی های مخمل دو نفره تاثیر گذاراست، جنسی که برای تولید این محصول استفاده می شود بسیار مهم است

    • شماره همراه: 09386209692
  13. دیدگاه های نوشته

    نرگس دهقانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی مخمل یکی از کالاهای محبوب خواب است که کیفیت و طول عمر طولانی دارد، پارچه های مخمل به دلیل نوع تار و پود پارچه، ماندگاری بالایی دارد و بسیار در میان ایرانیان پر طرفدار می باشد من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودیم.

    • شماره همراه: 09106140487
  14. دیدگاه های نوشته

    کامران خیری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    شما تکی هم ارسال دارین ؟

    • شماره همراه: 09106140487
  15. دیدگاه های نوشته

    وحیدی می گویند:

    روتختی های مخمل از جمله تولیداتی هستند که امروزه با قیمت مشخص در سراسر ایران عرضه می شوند

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  16. دیدگاه های نوشته

    رسولی می گویند:

    برای اینکه بتوانید یک روتختی مخمل با سایز دونفره بزرگ داشته باشید باید دارای وزن سبک باشد، هر چه وزن آن کمتر باشد برای شست و شو راحت تر است

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
  17. دیدگاه های نوشته

    سحر احمدی می گویند:

    اگر قصد خرید روتختی مخمل با قیمت مناسب و کیفیت بالا دارید همین حالا جدیدترین مدل های روتختی مخمل را در فروشگاه‌ دیبافت سفارش دهید که کیفیت عالیست

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag