پرش لینک ها

لینک کوتاه:

روتختی دو نفره عروس و داماد جدید با قیمت تولیدی + عکس

روتختی های عروس و داماد که دارای تنوع بالایی در طرح و سایز دو نفره است با قیمت های مناسب مراکز تولیدی و با نرخ کارخانه در دسترس خریداران قرار می گیرد. امروز روتختی ها فروش خوبی در بین کالاهای خواب داشته و در بین زوجین و تنوع گسترده طرح های روتختی سبب شده که دیگر عروس و داماد ها در انتخاب دچار تردید نشود و طرح مناسب سلیقه خود را به آسانی و با پایین ترین قیمت خرید کنند.
سرویس های عروس و داماد در مدل های متنوعی تولید و پخش می شود، طرح های روتختی عروس و داماد مدل های بسیاری دارد و نمی توان برای آن تعداد مشخص کرد.
روتختی های عروس و داماد با جنس و مواد گوناگونی تولید می شود که قیمت هر کدام بسته به مواد به کار رفته قیمت گذاری می شود. روتختی های ساتن، ابریشم، گیپور، اسپرت و کلاسیک و روتختی های سلطنتی در بین این طرح ها مدل کلاسیک یکی از نوع های پر فروش این کالاها به شمار می رود که هر روز نیز بر تعداد متقاضیان آن بیشتر می شود.
روتختی های عروس و دامادی که از جنس ساتن تهیه می شوند فروش بالایی دارد و به دلیل زیبایی و شکیل بودن این محصول محبوبیت خاصی بین مشتریان و خریداران پیدا کرده است. روتختی های عروس و داماد از مرغوبیت مناسبی برخوردار است که در تولید این روتختی ها تمام نکات استاندارد رعایت شده است.
روتختی هایی از جنس ساتن تهیه شده اند تفاوت چندانی با دیگر روتختی ها ندارد و این روتختی ها در رده قیمت متوسط قرار می گیرد. روتختی های اسپرت یکی از مدل های بسیار شیک و جذاب است که در دو نوع طرحدار و ساده تولید می شود. روتختی های عروس ساده نیز از زیبایی خاصی برخوردار است که استفاده از این روتختی سبب می شود تا فضای محیط اتاق زوجین بزرگتر و منظم تر مشاهده شود.


روتختی های اسپرت برای سرویس های جمع و جور و اتاق های که دکورهای خلوتی دارد مناسب است و بیشتر مورد استقبال افرادی قرار می گیرد که دارای سلیقه سبک و بروز هستند. روتختی های اسپرت نیز در نوع طرحدار و ساده تهیه می شوند که طرح ساده ی آن در رنگ ‌بندی های شاد و روشن که با استفاده از این مدل به اتاق خود رنگ و روح دهید تا همیشه شاد و سرحال باشید و مدل طرحدار آن هم در انواع طرح ها وارد بازار می شود طرح های عاشقانه و رمانتیک با مضامین قلب و عکس عروس و داماد در تصاویری از طبیعت مانند گل و گیاه و تصاویر یه بعدی به چاپ می رسند.

روتختی دو نفره

روتختی ها مدل های مختلفی دارد و در همه ابعاد دو نفره و یک نفره و در طرح های سلطنتی، طرح کلاسیک، طرح اسپرت و ساده که متناسب به هر سلیقه ای تولید می شود، ولی یکی مدل روتختی که بسیار مهم است، روتختی عروس و داماد است. همانطور که از نام این روتختی پیداست این روتختی را فقط نو عروسان برای تکمیل جهیزیه خود خرید می کنند و این روتختی یکی از مدل روتختی هایی است که در بین دیگر کالای خواب ها کمترین استفاده را دارد و بیشتر کاربرد زیبایی دارد. اگر به تازگی شما هم قصد خرید این نوع روتختی را دارید ما در کنار شما خواهیم بود و شما را کمک خواهیم کرد که خرید مناسبی داشته باشید که هم طرح مناسبی داشته باشد و هم در کنار آن ابعاد استاندارد و از اینکه با قیمت ارزانتر و مناسب تر از مرکز پخش معتبری خریداری کنید که پس از خرید محصول از کیفیت روتختی خود رضایت کامل داشته باشید شرکت دیبا بافت نگار قم این امکان را برای شما فراهم کرده است و تمام تصاویر و طرح و جنس های روتختی های تولید خود را در سایت قرار داده است و شما می توانید آن ها را مشاهده کنید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.
روتختی دو نفره عروس
برای خرید روتختی عروس دو نفره، شما به عنوان خریدار نباید فقط به زیبایی وطرح روتختی توجه کنید؛ بلکه باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. فراموش نکنید که شما باید روتختی بخرید که برای شما بیشترین عمر را کند، دارای دوام خوبی باشد و در زمان طولانی تری دچار ساییدگی شود، شکل ظاهری خود را حفظ کند و مثل روز اول خود باقی بماند؛ زیرا هرچه محصول از عمر آن میگذرد دچار فرسودگی می شود.
در صورتی که بعضی از افراد فقط به شکل و ظاهر روتختی توجه می کنند که این اشتباه است زیرا پس از گذشت زمان روتختی که با توجه به ظاهر خریداری کرده آید تکراری خواهد شد و اگر روتختی شما کیفیت خوبی نداشته باشد باید بعد از مدتی دوباره خرید کنید و هزینه دوباره به این کار اختصاص دهید.
روتختی دو نفره عروس و داماد
در زمان خرید روتختی عروس و داماد دو نفره باید به جنس پارچه روتختی و مواد به کار رفته در الیاف پارچه روتختی و همینطور تعداد تار و پود پارچه توجه داشته باشید روتختی های عروس غالبا در سه مورد الیاف تولید می شود مانند روتختی رانفورس، روتختی ساتین و روتختی مخمل
روتختی دو نفره عروس با قیمت تولیدی
جنس روتختی رانفورس عروس و داماد که با قیمت تولیدی به بازار عرضه می شود بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. پارچه رانفورس استفاده شده در این نوع روتختی بسیار نرم و لطیف هستند که برای استفاده عروس ها این روتختی مناسب است که این جنس خیلی بهتر از دیگر جنس های موجود در بازار است.

روتختی دو نفره عروس و داماد

روتختی عروس و داماد در ابعاد دو نفره از جنس رانفورس دارای ضخامت و تراکم استانداردی است که با یک بار خرید از این محصول تا مدت ها از خرید دوباره این کالا بی نیاز خواهید شد، پارچه های رانفورس در کنار اینکه بافتی زیبا و شیک دارند با طرح های کلاسیکی که دارند فضای اتاق را دلنشین تر و شما در زمان استفاده احساس راحتی بیشتری را احساس خواهید کرد.
عکس روتختی دو نفره عروس
عکس روتختی های دو نفره عروس با جنس های مختلف در سایت قرار گرفته که شما می توانید مشاهده کنید و روتختی های رانفورس ظاهری شیک و زیبا دارند و بیشتر این پارچه با طرح های کلاسیک تولید می شود و محیط اتاق شما را دلنشین تر و دلباز تر می کند که وقتی شما در محیطی قرار بگیرید که در آن آرامش داشته باشید.
یکی از مجلل ترین روتختی های عروس که محیط اتاق را دلفریب می کند این نوع روتختی است و برای افرادی مناسب است که دوست دارند فضای اتاق لاکچری داشته باشند، روتختی جنس مخمل گزینه خوبی می روتختی های ساتین به صورت یک دست تولید می شود. روتختی های جنس مخمل با نرمی و لطافتی که دارد برای استفاده بسیار مناسب است و در هنگام استفاده به آرامی با پوستتان برخورد می کند.
روتختی عروسی که انتخاب کرده اید باید سایز استاندارد و متناسب با تشک تخت و سرویس خواب باشد و روتختی تاثیر زیادی روی اتاق می گذارد اگر برای اولین بار می خواهید وسایل زندگی خود را بخرید باید دقت بالایی داشته باشید. روتختی های که اندازه متناسب نداشته باشد باعث می شود اتاق شما جلوه ی زشتی به خود بگیرد و تاثیر خوبی روی بیننده و خود شما نمی گذارد. رد بازار روتختی عروس در انواع گوناگونی تولید می شود ولی همه روتختی های تولید شده دارای کیفیت ایده آل نیست و بعضی از روتختی های عروس به صورت چند تکه هستند که گاهی به صورت ناقض عرضه می شوند و از آنجا که شما عزیزان تمایل دارید کالایی را خریداری کنید که در طولانی مدت از آن استفاده کنید باید روتختی انتخاب کنید کامل و بدون هیچ نقصی باشد و روتختی خود را با یک سرویس کامل تهیه کنید.


رنگ های مخصوص روتختی عروس بیشتر رنگ های روشن مانند سفید و طوسی و شیری و رنگ های شاد است چون بیشتر عروس خانم ها دوست دارند که اتاق آنها جذاب تر باشد و سعی کنید روتختی که انتخاب می کنید دارای طیف رنگی باشد که به تناژ رنگی اتاق شما نزدیک و همخوانی داشته باشد و متناسب با سلیقه خود شما باشد.

روتختی دو نفره شیک عروس

روتختی های عروس در ابعاد دو نفره با طرح های شیک که به وسیله دستگاه های بروز تهیه می شود یکی دیگر از الیاف که در روتختی عروس استفاده می شوند نوع روتختی ساتین مدل روتختی ای است که دارای تراکم بالا است و جنس آن از پنبه است و بافت لطیفی دارد؛ همینطور روتختی عروس از این جنس طول عمر زیادی هم دارند و تا مدت ها نیاز به تعویض ندارند و خرید این نوع روتختی برای عروس ها مقرون به صرفه بوده و می تواند از هزینه های بیهوده آنها بکاهد؛ پس پیشنهاد می شود حتما ازاین روتختی برای جهیزیه خود خریداری کنید.
اگر قصد خرید روتختی مناسب با قیمت مقرون به صرفه را دارید که در کوتاه ترین زمان ممکن هم آن را تحویل بگیرید کافیست با شماره های درج در سایت تماس حاصل کنید کارشناسان مجموعه دیبا بافت نگار پاسخگو شما خریداران گرامی هستند.

بزرگترین روتختی دو نفره با تنوع طرح و اندازه ۱۶۰ در ۱۸۰

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    سلمازی می گویند:

    سلام با تشکر من از این روتختی ها برای دخترم هدیه گرفتم واقعا طرح و نقش زیبایی دارد ممنون

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۳۵۷۲۰۲۹
  2. دیدگاه های نوشته

    میلاد تمجیدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی سبب شده که دیگر عروس و داماد ها در انتخاب دچار تردید نشود و طرح مناسب سلیقه خود را به آسانی و با پایین ترین قیمت خرید کنند

    • شماره همراه: 09386209692
  3. دیدگاه های نوشته

    ریحانه جباری فرید می گویند:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت روتختی ها تون چقدره؟ خرید به صورت تکی هم دارید؟

    • شماره همراه: 09106140487
  4. دیدگاه های نوشته

    فرشته بختیاری زاده می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی من دو روز پیش به دستم رسید خیلی قشنگ واقعا دسستون دردنکنه جنسشم خیلی خوبه ممنون از سایت خوبتون.

    • شماره همراه: 09106140487
  5. دیدگاه های نوشته

    نیما اسدی می گویند:

    سلام وقت
    امروز روتختی ها فروش خوبی در بین کالاهای خواب داشته و در بین زوجین و تنوع گسترده طرح های روتختی سبب شده که دیگر عروس و داماد ها در انتخاب دچار تردید نشود و طرح مناسب سلیقه خود را به آسانی و با پایین ترین قیمت خرید کنند.

    • شماره همراه: 09386209692
  6. دیدگاه های نوشته

    مینا راشدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی عروس در انواع گوناگونی تولید می شود ولی همه روتختی های تولید شده دارای کیفیت ایده آل نیست و بعضی از روتختی های عروس به صورت چند تکه هستند

    • شماره همراه: 09386209692
  7. دیدگاه های نوشته

    امید جهانی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    روتختی هایی از جنس ساتن تهیه شده اند تفاوت چندانی با دیگر روتختی ها ندارد و این روتختی ها در رده قیمت متوسط قرار می گیرد

    • شماره همراه: 09386209693
  8. دیدگاه های نوشته

    امید رجبی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    طرح و جنس های روتختی های تولید خود را در سایت قرار داده است و شما می توانید آن ها را مشاهده کنید و خریدی مقرون به صرفه داشته باشید.

    • شماره همراه: 09386209693
  9. دیدگاه های نوشته

    امید اسدی می گویند:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور توگو هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • شماره همراه: 09386209693
  10. دیدگاه های نوشته

    میلاد نادری می گویند:

    سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور لیبی هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • شماره همراه: 09386209693
  11. دیدگاه های نوشته

    احمد رضایی می گویند:

    سلام روز بخیر روتختی های عروس و داماد با جنس و مواد گوناگونی تولید می شود که دارای طرح های بسیار زیبا و جذاب هستند.

    • شماره همراه: 09106140487
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag