پرش لینک ها

لینک کوتاه:

زیر سارافونی با پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

آیا می دانید زیر سارافونی را با چه پارچه ای تولید می کنند، تا حالت کشی داشته و به راحتی دون دون نشود و در شستشو حالت اولیه خود را از دست ندهد؟ آیا با پارچه تریکو ویسکوز لاکرا آشنایی دارید و می دانید چه خصوصیاتی دارد؟

یکی از مدلهای به روز لباس زنانه سارافون است این مدل را می توان اینگونه تشریح کرد که شما مانتو را تصور کنید، این البسه تقریبا شبیه مانتو است، ولی با این تفاوت که این مدل لباس بدون آستین بوده و به اصطلاح آستین حلقه می باشد.

این مدل را اگر خواسته باشیم استفاده کنیم معمولا برای آن یک لباس دیگر هم می دوزند یا تهیه می کنند، که مانند بلوز زنانه می باشد با این تفاوت که معمولا از پارچه ای که حالت کشی داشته و دارای الیاف طبیعی باشد تهیه می کنند. حال این سوال در ذهنها نقش می بندد که آیا پارچه ای وجود دارد که کشی بوده و از الیاف طبیعی بدست آمده باشد.

معمولا پارچه های که ریشه طبیعی دارند، حالت کشی نداشته و برای لباسهایی که باید حالت کشی داشته باشند مناسب نیستند. پس چه کنیم در مورد این مدل البسه، که نیاز به کشی بودن دارد و از الیاف طبیعی ساخته شده باشد چه پارچه ای را می توان پیدا کرد، نا امید نباشید حتما راهی وجود دارد. با تحقیقات و بررسی های به عمل آمده، به این نتیجه رسیدیم که الیافی هستند که حالت کشی را به پارچه می دهند و قابلیت ترکیب با الیاف طبیعی را دارند، حال که به این موضوع دست یافتیم که الیافی وجود دارند که باعث ایجاد قابلیت کشی در پارچه می شوند که یهترین آن لاکرا است که قابلیت کشی بسیار خوبی داشته و در هنگام استفاده حالت خود را از دست نمی دهد.

مسئله بعدی این است از چه نوع الیاف طبیعی استفاده کنیم. معمولا برای زیر سارافونی از ویسکوز استفاده می کنند، که ویسکوز ریشه طبیعی داشته و از طبیعت به دست می آید. پس با ترکیب ویسکوز و لاکرا پارچه ای طبیعی و کشی به دست می آید که گزینه خوبی برای تولید زیر سارافونی است.

اگر این پارچه را باکیفیت بالا تهیه کنید، در هنگام شستشو هیچگونه تغییر دیده نمی شود و حالت اولیه خود را حفظ می کند. بدین صورت به پارچه ای دست یافتیم که از الیاف طبیعی ساخته شده و قابلیت کشی داشته و در شستشو مشکلی برایش پیش نمی آید و در هنگام استفاده دون دون نمی شود. پس بهتر است برای تولید زیر سارافونی از پارچه تریکو ویسکوز لاکرا استفاده کنیم.
پارچه تریکو ویسکوز لاکرا

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag