پرش لینک ها

لینک کوتاه:

سایت خرید پارچه ویسکوز کشی مانتویی

پارچه ویسکوز دارای کاربردهای مختلفی است که به دلیل ویژگی ها و مزایای آن می باشد. سایت خرید پارچه ویسکوز مانتویی کشی به صورت آنلاین و غیر حضوری آماده ثبت سفارشات مشتریان از سراسر کشور می باشد.

سایت خرید پارچه ویسکوز کشی مانتویی

بهترین پارچه ویسکوز مناسب دوخت مانتو

بهترین پارچه ویسکوز مناسب دوخت مانتو پارچه ویسکوز از مرغوب ترین پارچه هایی است که پایه الیاف آن به صورت طبیعی است و برای دوخت بسیاری از پوشاک به کار می رود. مانتو یکی از عمده پوشاکی است که توسط این پارچه دوخته می شود.

این پارچه دارای رنگ ها و مدل های بسیار متنوع است که کاربرد آن را گسترده کرده است. بهترین پارچه ویسکوز مناسب دوخت مانتو آن است که از وزن سبک برخوردار باشد و دارای جنس خنک باشد.

این پارچه دارای تنفس بالا است و در فصول گرم بسیار مناسب می باشد. این پارچه برخلاف جنس خوبی که دارد تل نمی اندازد. مقاومت الیاف این پارچه بسیار بالا است و به راحتی کش می آید. خاصیت کشسانی این پاره موجب شده تا بتوان به راحتی در آن حرکت نمود. 

این پارچه تا چندین برابر خود کش می آید و علاوه بر مانتو در دوخت دیگر پوشاک مانند لباس های ورزشی به کار می رود. روش شستشوی این پارچه بسیار آسان است و با آب ولرم شسته می شود. می توان به صورت دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی آن را تمیز نمود.

عمده فروش پارچه ویسکوز ریون مانتویی

عمده فروش پارچه ویسکوز ریون مانتویی

عرضه پارچه ویسکوز ریون مانتویی با توجه به نیاز بازار در داخل و خارج از کشور انجام می شود. این مجموعه دارای تجارب فراوان در زمینه فروش این محصول است و تازه ترین و مرغوب ترین تولیدات ایرانی را به سراسر کشور ارسال می کند.

عمده فروش پارچه ویسکوز به صورت غیر حضوری محصولات خود را به فروش می رساند. تنوع را می توان در این محصول مشاهده نمود. روش خرید از مرکز به صورت اینترنتی می باشد و می توان به راحتی به مشخصات و اطلاعات روز کالا دست یافت. ارتباط با فروشندگان جهت سفارش کالا به صورت تلفنی می باشد.

مشتریان می توانند در هر منطقه ای از کشور که به سر می برند با برقراری ارتباط با کارشناسان نیاز خود را نسبت به این محصول برطرف کنند. این کالا به صورت عمده و کلی نیز به فروش می رسد و مشتریان از این بابت می توانند با خیال راحت به خرید محصول بپردازند. محصولات سفارش شده در کمتر از چند روز به محل مورد نظر ارسال می شوند.

خرده فروشان می توانند به صورت عمده این محصول را تهیه نموده و به صورت تکی و خرده آن را در بازار حضوری عرضه کنند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag