پرش لینک ها

لینک کوتاه:

شرکت عرضه زیرانداز جاجیم

این روزها نمونه های مختلف و بسیار متنوع زیرانداز در مدل های مختلف به بازار آمده است. سایت اینترنتی دیبافت، یک شرکت عرضه زیرانداز جاجیم است. مدل ها و سایزهای مختلف این نمونه زیرانداز طرح سنتی در سایت دیبافت قابل رؤیت است. این شرکت زیراندازهای بافته شده از جنس های درجه یک را ارائه میکند و فروشی تضمینی دارد.

مشخصات بارز زیرانداز جاجیم

مشخصات بارز زیرانداز جاجیم

زیرانداز جاجیم ویژگی های خاص خود را دارد. اولین و مهم ترین ویژگی آن ضد آب بودن است. این زیرانداز یک لایه ضخیم پلاستیکی در پایین ترین لایه خود دارد که از ورود رطوبت و سرما به لایه های سطحی جلوگیری میکند. همین امر باعث میشود که در هنگام استفاده در سفر نگران اینکه برای نشستن جایی خشک پیدا نکنیم، نباشیم. حتی میتوانیم این زیرانداز جاجیم زیبا و سنتی را در کنار دریا و لب ساحل پهن کنیم و با خیال راحت بر روی آن بنشینیم.
از ویژگی های دیگر این نمونه زیرانداز این است که خار و اجسام مزاحم را به خود جذب نمیکند و در نتیجه پس از استفاده با یک تکان کوچک و به سادگی تمیز میشود. پهن کردن و جمع کردن این زیرانداز نیز به سادگی انجام میگیرد. بر روی آن تا هایی زده شده است که در هنگام جمع کردنش بسیار راه گشاست. برخی مشخصات بارز زیرانداز به این گونه است که دستگیره ای برای حمل ندارند و لذا حمل و نقل آنها به سختی صورت میگیرد و ممکن است از دست سر بخورند و بیافتند. زیرانداز جاجیم عرضه شده توسط شرکت دیبافت این مشکل را ندارد و با دسته های تعبیه شده در دو طرف زیرانداز هنگام جمع کردن به سادگی مورد حمل و نقل قرار میگیرد.

دسته بندی انواع زیرانداز از نظر کاربرد

دسته بندی انواع زیرانداز از نظر کاربرد

زیراندازها در انواع مختلفی دسته بندی میشود و بر اساس کاربردی که دارند جنس، مدل و سایز آن متفاوت است. بعضی زیراندازها برای سفرهای طولانی و صخره نوردی مناسب نیستند و فقط به عنوان یک زیرانداز سبک برای گردش های چندساعته تولید میشوند و کاربردی ترین زیرانداز برای دورهمی های دوستانه در فضای باز مثل پارک هستند. این زیرانداز یک فرش زیبا و همراهی مهربان در سفر است که میتوانید خستگی تان را بر روی آن از تن به در کنید و هیچ نگرانی بابت خاکی شدن لباس ها و ترس از حشرات نداشته باشید.
از نمونه های پرفروش زیرانداز، مدل ضد آب آن است که خیلی هم مورد توجه و علاقه افرادی است که سفر به شهرهای شمالی را در برنامه خود دارند؛ چرا که این زیرانداز زیبا رطوبت و سرمای زمین را به سطح رویی که محل نشستن است منتقل نمیکند و افراد با خیالی آسوده حتی در ساحل میتوانند از آن استفاده کنند. لایه پلاستیکی زیرین آن از جنس مرغوب و درجه یک است و مقاومت بالایی دارد، لذا به راحتی پاره نمیشود و شما میتوانید با صرف هزینه ای کم سال ها از زیرانداز ضد آب خود استفاده کنید.

فروش انواع زیرانداز جاجیم

فروش انواع زیرانداز جاجیم

فروش انواع زیرانداز جاجیم در طرح ها و اندازه های مختلف در دست توانای شرکت عرضه زیرانداز جاجیم دیبافت یزد است. این شرکت کار خرید و فروش و صادرات این کالا را در دست دارد. به حق هم این مدل خوش درخشیده است. علاوه بر جنس عالی که دارد، زیبا و سنتی و بسیار شکیل است. دسته های تعبیه شده در دو طرف زیرانداز کمک میکند که به راحتی حمل و نقل شود.

قیمت خرید انواع زیرانداز جاجیم

قیمت خرید انواع این منسوج

قیمت انواع مختلف زیرانداز جاجیم با توجه به سایز کالا متغیر است. طبیعی است که هرچه سایز زیرانداز بزرگ تر باشد، قیمت هم افزایش پیدا میکند، اما شرکت دیبافت یزد یک سورپرایز برای شما دارد.
قیمت این نوع زیرانداز زیبا و سنتی بسیار ارزان و مناسب هر بودجه ای است. سایت دیبافت برای مشتریان خود تخفیفات فوق العاده ای را در نظر گرفته است. باید بدانید که این زیراندازها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

زیرانداز جاجیمی سنتی

زیرانداز جاجیمی سنتی

این زیرانداز بسیار چشم نواز است، به علاوه قابل شست و شو است. میدانید که تعداد مدل کمی از انواع زیرانداز است که قابل شست و شو باشد. البته امکان شستن وجود دارد، اما احتمال خراب شدن زیراندازهای نامرغوب یا نمونه های حصیر چوبی خیلی زیاد است. بعضی از نمونه ها در صورت شسته شدن، الیاف و دوختشان از هم باز میشوند و قابل استفاده نخواهند بود. لذا پیشنهاد میکنیم با مراجعه به سایت اینترنتی دیبافت، از زیراندازهای جاجیم سنتی این شرکت دیدن کنید.
این سایت نمونه های سنتی را برای افرادی که مدل های سنتی را دوست دارند، بارگزاری کرده است و قیمت پایین عرضه آن کمک کرده که در خرید عمده و صادرات این کالای زیبا سود هنگفتی وجود داشته باشد.

زیرانداز جاجیم اصل

زیرانداز جاجیم اصل

شما میتوانید زیرانداز جاجیم اصل را از سایت معتبر و با تجربه دیبافت بخرید و اطمینان داشته باشید که خریدتان فیک و بی کیفیت نیست، بلکه زیراندازی درجه یک است که با هنر زیبای جاجیم درآمیخته است و جان انسان را جلا میدهد. همانطور که پیشتر نیز گفته شد، شرکت عرضه زیرانداز جاجیم، سایت دیبافت یزد است و گاه گاهی طرح های فروش بسیار عالی و مقرون به صرفه ای برای مشتریان خود در سایت و مرکز فروشش برپا میکند. هر چند قیمت زیرانداز جاجیم در این سایت به قیمت درب کارخانه است، اما در صورت خرید عمده از تخفیفات عالی ما نیز بهره مند میشوید. برای ثبت سفارش میتوانید در سایت دیبافت و قسمت سفارش، اطلاعات کالای خود از جمله رنگ، طرح، تعداد و سایز را وارد کرده و پس از پرداخت هزینه کالا منتظر رسیدن کالای خود درب منزل باشید.

تولید کنندگان انواع زیرانداز مسافرتی کیف دار

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag