پرش لینک ها

لینک کوتاه:

شرکت های پارچه دورس در تهران | کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایران

شرکت های پارچه دورس در تهران، این محصول را در رنگ بندی های متفاوت و طرح های گوناگونی ارائه می کنند. در کنار این، کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایران وجود دارد که نوع دورس را نیز بافته و سپس روانه بازار خرید و فروش می نماید. اما این گونه از پارچه چه کاربردهایی دارد؟ از کدام مراجع می شود خرید جزئی و کلی آن را انجام داد؟ در مطلبی که پیش رو دارید، ضمن جواب دادن به این سوالات، می کوشیم تا خصوصیات و ویژگی های مختلف پارچه دورس را نیز برای تان معرفی نماییم.

شرکت های پارچه دورس در تهران | کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایران

کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایران

کارخانه تولیدی انواع پارچه در ایران

تولید پارچه در ایران را شرکت های مختلفی انجام می دهند. آن ها با استفاده از دستگاه هایی که در اختیار دارند، هر گونه پارچه ای که مورد نیاز باشد، بافته و به فروش می گذارند. بیشتر تولیدی های داخلی، از دو نوع دستگاه کار می گیرند که به گردباف و تخت باف مشهور هستند. هر کدام از پارچه های تولید شده توسط این دستگاه ها از نظر کیفی و همچنین کاربردی با هم دیگر فرق هایی دارند. در همین حال در بافت نوع تخت باف از تار و پود کار می گیرند که این مسئله در پارچه های گرباف متفاوت است.

روی هم رفته، پارچه هایی را که شرکت های تولیدی در ایران می بافند، در این انواع می شود از بازار به اشکال مختلفی تهیه کرد و از آنان در امور مختلفی کار گرفت:

  • پارچه تریکو 
  • پارچه مخمل
  • پارچه کرپ
  • پارچه ساتن
  • پارچه فلامنت
  • و ده ها مورد دیگر

مشخصات پارچه های دورس

مشخصات پارچه های دورس

پارچه های دورس از جمله محصولاتی هستند که در زمره پارچه های تریکویی معروف می باشند. آنان را با الیاف ویسکوزی (طبیعی) و پلی استری (مصنوعی) تولید می کنند. در بافت آن ها به مقدار معینی از هر کدام از این الیاف کار می گیرند. از جمله مشخصات این پارچه ها می شود به دو نخ و سه نخ بودن آن اشاره کرد که از رایج ترین پارچه های دورس در بازار می باشند. خلاصه این که در بافت این نوع از پارچه از 70 درصد پلی استر و 30 درصد پنبه استفاده می نمایند که این می تواند متغیر نیز باشد.

باید متذکر شد که از پارچه های دورس به دلیل ضخامتی که دارند، بیشتر در تولید پوشاک زمستان کار می گیرند. به نوعی می شود گفت که با مراجعه به فروشگاه هایی که در کار فروش پارچه ویسکوز و پارچه فلامنت ورزشی می باشند، می توان این محصول را هم به آسانی تهیه کرد. از آنان می توان قیمت پارچه گردباف در انواع مختلف ار به دست آورد. خلاصه این که، در تولید این گونه از پارچه، گاهی از لاکرا نیز کار می گیرند. این جنس باعث می گردد تا محصول از کش سانی بالاتری برخوردار باشد.

شرکت هایی که در کار تولید انواع پارچه می باشند، نوع دورس را هم وارد بازار می نمایند. آن ها فروش پارچه ورزشی، مجلسی و غیره را هم انجام می دهند.

شرکت های پخش پارچه دورس در کشور

شرکت های پخش پارچه دورس در کشور

فروش پارچه دورس به اشکال گوناگونی صورت می گیرد. این نوع از محصول را شرکت های توزیع کننده مختلفی هستند که به سر تا سر کشور پخش می کنند. آن ها فروش عمده پارچه بیشتر انجام می دهند. با مراجعه به این توزیع کنندگان می شود خرید پارچه ارزان را هم انجام داد. در هر صورت، با مشخصاتی که در بالا از پارچه دورس ارائه کردیم، می توان گفت که این محصول را در دو نوع طرح دار و ساده نیز می توانیم تهیه کنیم. اگر می خواهید که شرکت های پخش پارچه دورس را بشناسید، به اینترنت سر بزنید.

به این ترتیب خواهید توانست که از نحوه تولید پارچه دورس هم با خبر شوید. باید در این جا به این مسئله هم اشاره کرد که عموماً خود کارخانه ها و یا شرکت هایی که در کار واردات می باشند، پخش پارچه ها را هم انجام می دهند. آن ها فروش پارچه طرحدار، پارچه تریکو نخی، پارچه پلی استر و غیره را انجام می دهند.

عموماً این تولیدی های پوشاک در کشورمان هستند که برای تهیه پارچه دورس به شرکت های پخش کننده سر می زنند. از این طریق می توانند خرید پارچه پنبه ای و همچنین پارچه لباس ورزشی را هم انجام دهند که بیشتر از نوع دورس در دوخت آن استفاده می شود. شرکت های پخش، محصول خود را از طریق اینترنت هم عرضه می نمایند.

بازار بزرگ فروش پارچه در تهران

بازار بزرگ فروش پارچه در تهران

با مراجعه به بازار بزرگ پارچه فروشی در تهران، می توان هر نوع پارچه ای را که نیاز داشته باشیم، به دست آوریم. از فروشندگان متعددی که در چنین بازارهایی فعالیت می نمایند، می شود قیمت انواع پارچه را نیز به دست آورد. آن ها تازه ترین قیمت پارچه تریکو را هم در دسترس تان قرار می دهند و شما می توانید خریدی راحت داشته باشید.

در هر صورت، بیشتر شرکت هایی که در کار تولید پارچه می باشند و از جانب دیگر، گروه های بازرگانی وارد کننده پارچه نیز، در گام نخست می کوشند تا محصولات خود را در تهران عرضه کنند. دلیل این مسئله هم مراجعه افراد مختلف به بازارهای این شهر می باشد. به نوعی می توان گفت که در کنار پایتخت سیاسی، کلان شهر تهران، پایتخت اقتصادی هم می باشد. مشتریان می توانند با مراجعه به بازارهای پارچه، بهترین نوع برند ایرانی و خارجی را به دست آورند.

در کل، باید به این مسئله هم اشاره نمود که در چنین بازارهای خرید و فروش به شکل کیلویی و طاقه ای نیز صورت می گیرد. از عرضه کنندگان این بازار می شود خرید پارچه دیور را هم انجام داد که کاربرد فراوانی دارد.

عرضه مستقیم انواع پارچه های تریکو

عرضه مستقیم انواع پارچه های تریکو

پارچه های تریکو، یکی از جمله محصولاتی می باشند که در امور مختلفی از آن کار گرفته می شود. این گونه از محصول، دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. در هر صورت، عرضه مستقیم آن توسط نساجی های گوناگونی صورت می گیرد که آن را در طرح ها، رنگ ها، کیفیت ها و عرض های متفاوتی می بافند و روانه بازار داد و ستد می نمایند.

خرید پارچه تریکو به صورت مستقیم از این کارخانه ها امکان پذیر است. این نوع از تهیه محصول، مزیت های مختلفی می توان داشته باشد. اول این که نوع اصل پارچه نخی را می توان تهیه کرد و در کنار آن، با نرخ های ارزانی می شود این محصول را به دست آورد. شرکت ها به این دلیل عرضه مستقیم محصولات شان را روی دست گرفته اند تا دست واسطه ها را نیز از بازار کوتاه کنند. به همین سبب است که در حال حاضر، شاهد شعب مختلفی از کارخانه های بافندگی پارچه می باشیم.

گفتنی است که عرضه مستقیم انواع پارچه های تریکو را شرکت ها، از طریق آنلاین هم انجام می دهند. خرید اینترنتی پارچه از این نوع، از فروشگاه های مختلف مجازی امکان پذیر است. به راحتی می شود از این سایت ها خرید مستقیم از کارخانه را انجام داد؛ به شرط این که سایت رسمی تولید کننده را یافت.

آخرین قیمت پارچه های دورس در بازار

آخرین قیمت پارچه های دورس در بازار

آخرین نرخ پارچه هایی که به دورس نام آشنا هستند را می شود از راه های متفاوتی تهیه کرد. برای این کار، نیاز است که به فروشگاه های پارچه فروشی سر زد. برخی از این فروشگاه ها در مدل های متنوعی این گونه از پارچه ار عرضه می دارند. آن ها یکی از مراجعی هستند که به راحتی تهیه قیمت ها از آنان شدنی می باشد.

در کنار این، راه ساده دیگر این می باشد که به فروشگاه های آنلاین پارچه مراجعه شود. آنان قیمت ها را درج می کنند و در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند. البته با تلفن زدن به فروشندگان مجازی هم می شود نرخ های جدید را به دست آورد. قابل ذکر است که این محصول نیز امسال قیمت بالاتری در برابر سال های گذشته پیدا کرده است که این ربط مستقیم به شرایط کنونی اقتصادی کشور دارد. اما نرخ ها را شرکت های تولیدی ارائه می دهند و بر اساس یک سری از فاکتورها در نظر گرفته می شوند.

از آن جمله می شود به نخ به کار رفته در پارچه، برند تولید کننده، شیوه ارائه، استاندارد بودن عرض پارچه و موضوعات دیگری از این قبیل اشاره کرد.

صادرات پارچه های دورس باکیفیت

صادرات پارچه های دورس باکیفیت

صادرات پارچه های مرغوب دورس همانند سایر پارچه های دیگر، به کشورهای مختلفی انجام می شود. بیشتر این کشورهای همسایه هستند که خریدار پر و پا قرص پارچه های ایرانی می باشند. البته ایران توانایی این را دارد که پارچه های کشورهای اروپایی و امریکایی را هم تأمین کند؛ ولی به دلیل تحریم هایی که وضع شده، این کار برای بسیاری از شرکت های بازرگانی مقدور نیست. با همه این ها، باز هم کشورهایی وجود دارند که با این شرایط نیز انواع پارچه، به خصوص نوع دورس به آنان صادر می شود.

در راس این کار، عموماً خود شرکت های تولید کننده قرار دارند. در پهلوی آن ها نیز برخی از بازرگانان نیز همکاری می کنند. این صادر کنندگان می کوشند تا به بازارهای جهانی محصولاتی را ارائه دهند که در گام اول از کیفیت مرغوبی برخوردار باشد و در گام بعدی، به نرخ پایینی ارائه شوند. به این ترتیب می توانند محصولات شان را به خوبی عرضه کنند.

مهمترین کاربرد های پارچه های دورس

مهمترین کاربرد های پارچه های دورس

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پارچه های دورس به دلیل ضخامتی که دارند، عموماً برای تولید لباس های پاییزه و زمستانی مورد استفاده قرار می گیرند. از این نوع پارچه انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه تولید می شود. در این جا می توانیم از این پوشاک نام ببریم:

  • انواع شلوارهای گرم
  • سوئیشرت ها در مدل های متفاوت
  • دامن های گرم زنانه
  • کلاه و دستکش
  • لباس گرم کن ورزشی
  • و غیره

خرید بدون واسطه انواع پارچه تریکو

خرید بدون واسطه انواع پارچه تریکو

جهت تهیه انواع پارچه های تریکو بدون این که واسطه ای در میان باشد، نیاز است که به مراجع اصلی سر زده شود. این منابع را می توان نساجی ها، بازرگانان، شعب آن ها وب سایت های رسمی شان نام گرفت.

اما پارچه های تریکو در انواع متنوعی تولید می شوند. به نوعی می شود مدعی شد که بیشتر پارچه های از در زمره تریکو به شمار می روند. اما در کل این گونه از محصول را می شود به صورت کشی، ویسکوزی و فلامنت. در نوع کشی بیشتر از لاکرا کار می گیرند که به پارچه مقاومت بالاتری می دهد.

در نوع ویسکوزی از الیاف طبیعی استفاده می شود که سبب می شود تا پارچه رنگ و رویی تازه به خود بگیرد. همچنین فلامنت هم که نوعی پلی استر به شمار می رود، کاربرد زیادی در تولید پارچه های تریکو دارد.

خلاصه این نوع از محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه می شود به شیوه های گوناگونی تهیه کرد.

خریدار پارچه های دورس ارزان قیمت

خریدار پارچه های دورس ارزان قیمت

کسانی که در کار خرید پارچه های دورس ارزان قیمت هستند، بهتر است که به فروشندگان معتبر سر بزنند. با این کار خواهند توانست که نوع مرغوب کالا را با نرخ های بسیار پایینی به دست آورند. باید گفت که برخی از فروشگاه های پارچه فروشی در بازار قماش هر شهری، این گونه از پارچه را با قیمت های ارزانی عرضه می کنند.

البته می شود خریداران را به دو قسمت مشتریان جزئی و کلی دسته بندی کرد که طبعاً خریداران عمده با نرخ های پایین ترین می توانند محصول را به دست آورند.

فروشنده پارچه دورس ایرانی

فروشنده پارچه دورس ایرانی

پارچه های دورس ایرانی از جانب فروشندگان مختلفی ارائه می شوند. آنان در طرح ها و رنگ های گوناگونی اقدام به عرضه این پارچه می کنند. می توان با مراجعه به آنان از نزدیک کیفیت محصول را هم مورد بررسی قرار داد و بهترین کالای تولید شده توسط برندهای معتبر داخلی را تهیه کرد.

باید گفت که این گونه از کالا کاربرد زیادی در تولید پوشاک زمستانی دارد که آن را می توان در این رنگ ها به دست آورد:

  • رنگ سفید
  • رنگ مشکی
  • رنگ ارغوانی
  • رنگ بنفش
  • رنگ قرمز
  • رنگ های ترکیبی
  • و غیره الوان دیگر

بهترین مارک پارچه دورس در بازار ایران

بهترین مارک پارچه دورس در بازار ایران

برندهای برتری که در زمینه بافت پارچه دورس فعالیت می کنند، آن را از بهترین متریال تولید می نمایند.

مواد اولیه اصلی که در تولید این پارچه ها استفاده می شود، نخ ها هستند. هر چه کیفیت نخ بالاتر باشد، طبعاً جنس را مرغوب می کند. در کنار این، مارک های معروف، محصولاتی را که ارائه می دهند از جوانب مختلفی برخودار می باشند.

پارچه های آنان نفیس هستند. از رنگرزی خوبی برخوردار می باشند و به همین دلیل با شستشو رنگ خود را از دست نمی دهند. می شود با آنان انواع البسه شیک را تولید کرده و غیره موارد دیگر.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    حسن پور می گویند:

    باسلام دورس رنگبندیقیمت چند است برای بازار مغازه دار هستیم

    • شماره همراه: 09120290422
  2. دیدگاه های نوشته

    سیدعباس اسماعیلیان می گویند:

    بسیار عالی

    • شماره همراه: ۰۹۱۲۱۸۹۰۴۳۴
  3. دیدگاه های نوشته

    سیدعباس اسماعیلیان می گویند:

    پارچه‌های دورس برای تی شرت عالی هست

    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag