پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه مستقیم زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب

نمایندگی های فروش، انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب را به صورت مستقیم عرضه میکنند. خرید این محصول به صورت مستقیم از نمایندگی به مراتب ارزان قیمت تر از مغازه است. به همین منظور برای اطلاع از قیمت روز این مدل زیرانداز به سراغ نمایندگی ها و تولیدکنندگان بروید.
امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری با عنوان مرکز عرضه مستقیم زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب، راه اندازی شده اند و تمام برندهای متنوع جهان را موجود دارند تا مشتریان محترم با مراجعه به سایت، خرید خود را به آسانی و سهولت انجام دهند.

دسته بندی انواع زیرانداز از نظر مدل

دسته بندی انواع زیرانداز از نظر مدل

ـ زیرانداز فومی
این محصول به عنوان زیرانداز کوهنوردی و ورزش‌ های کششی در طبیعت است. زیرانداز فومی ضد آب و عایق حرارت به حساب می آید. علاوه بر قابلیت‌ های گفته شده ، دارای روکشی است که از ایجاد کثیفی در سطح فوم جلوگیری میکند و باعث افزایش طول عمر این محصول میشود.
ـ زیرانداز فومی تاشو
این کالا به صورت رولی و تاشو، مناسب انواع ورزش‌ های کششی مانند یوگا است. وزن کم و انعطاف خوبی دارد و به سادگی میتوان از این محصول در باشگاه یا ورزش در طبیعت استفاده کرد.
ـ زیرانداز سفری ضخیم برزنتی
این محصول دارای پارچه‌ای با بافت محکم است. استفاده از لایه برزنتی در کف این کالا، آن را به زیرانداز سفری ضد آب تبدیل کرده است.
ـ زیرانداز حصیری مسافرتی
این کالا در دو نوع چوبی و پلاستیکی تولید شده است که نوع پلاستیکی آن مناسب برای مسافرت و جزء پرطرفدارترین نوع زیرانداز در کشور عزیزمان ایران است. از نظر طرح، رنگ و سایز، مدل ‌های مختلفی دارد و با یک کیف دسته‌دار جمع میشود.
ـ زیرانداز نشستن مدل آکاردئونی
در استراحت موقت در طبیعت نیاز به یک زیرانداز کوچک دارید؛ این محصول دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش هستید. سبک و جمع ‌و ‌جور است و به راحتی میتوانید آن را کنار کوله ‌تان حمل کنید. جنس این زیرانداز، فوم فشرده و بسیار کم حجم است.

دسته بندی انواع زیرانداز از نظر مدل
ـ زیرانداز عایق دار
این کالا دارای لایه‌ای در درون خود است که باعث عایق شدن نسبت به رطوبت و دما میشود. در کویر، گرمای شن‌ ها و همین طور در کوهستان، سرمای سنگ و صخره ها به شما منتقل نمیشود.
انواع دیگر زیرانداز به شرح زیر است:
ـ زیرانداز سفری پارچه ای
این نوع محصول از جنس پارچه مقاوم تهیه شده است و نسبت به مدل های قبلی، فضای کمتری را اشغال میکند. تنها اشکالی که این محصول دارد، این است که در هنگام نشستن روی آن راحت نیستید و ناهمواری های زمین را احساس میکنید.
ـ زیرانداز سفری ضد آب
این زیرانداز دقیقاً شبیه زیرانداز پارچه ای است، فقط مقداری ضخیم تر است و آب را به خود جذب نمیکند. مناسب برای استفاده در سطوح خیس و مرطوب مانند کنار رودخانه و ساحل دریا است.
ـ زیرانداز بادی
کم حجم ترین زیرانداز سفری، زیرانداز بادی است، برای استفاده از این محصول نیاز به یک تلمبه برای باد کردن دارید، نسبت به مدل های قبلی نرمی و راحتی فوق العاده ای دارد. این کالا را نمیتوان در جاهایی که امکان سوراخ شدن آن وجود دارد، استفاده کرد.
ـ زیرانداز سفری ۹ متری
اگر علاقه زیادی به طبیعت گردی و همچنین پیک نیک با دوستان یا اعضای خانواده خود دارید، پیش از هر چیزی بایستی به فکر تهیه کردن یک زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب مرغوب باشید.
این کالا نوعی پوشش از جنس پارچه، پلاستیک، حصیر و برزنت است و مانند فرش برای نشستن روی زمین در مسافرت مورد استفاده قرار میگیرد و از کثیف شدن لباس های شما جلوگیری میکند. شما میتوانید به عنوان زیرسفره ای یا زیلو برای داخل چادر نیز از این محصول مسافرتی استفاده کنید. نوعی پوشش محافظتی است که از شما در مقابل نفوذ سرما و گرما از زمین جلوگیری میکند. این محصول نسبت به فرش وزن کمتری دارد و به راحتی میتوان آن را جا به جا کرد.

شرکت پخش انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب

شرکت پخش انواع زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب

شرکت های بسیاری در شهرهای مختلف وجود دارند که این کالا را پخش و به فروش میرسانند. در بین این مراکز، فروشگاه هایی به عرضه مستقیم زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب مشغول هستند. در شرکت پخش، شما میتوانید کالای مورد نظر خود را در ابعاد، رنگ ها، طرح ها و کیفیت های متنوع و گوناگونی خریداری کنید.

شرکت بازرگانی زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب

شرکت بازرگانی زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب

شرکت بازرگانی این محصول را در طرح ها و رنگ بندی های جدید به کشورهای همسایه ارسال میکند. در این زمینه، شرکت های تولیدی سعی میکنند تا با استفاده از بهترین مواد اولیه، محصولاتی را تولید کنند که در بازار خارجی، فروش خوبی داشته باشد و مورد استقبال مشتریان محترم قرار گیرد.
صادرات و فروش انواع زیراندازهای ایرانی توسط شرکت های بازرگانی معتبر، به کشورهای گوناگون صورت میگیرد. خریدار زیرانداز سفری ۹ متری صادراتی در ایران، اصولاً گروه های تجاری توسط شرکت های بازرگانی معتبر هستند. آنها پس از اینکه محصول را با قیمت های خوبی از مراکز عرضه مستقیم زیرانداز سفری ۹ متری ضد آب تهیه کردند، آن را در کشورهای دیگر با قیمت های مناسب تری عرضه مینمایند و سود خوبی هم به دست می آورند.

صادرات زیرانداز جاجیمی ضد آب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag