پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه مستقیم زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب

یکی از انواع مختلف زیراندازها، زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب است. خاصیت ضد رطوبت بودن آن ایجاب میکند که برای سفرهایی که مقصد آنها دارای زمینی با پوشش چمن یا سواحل ماسه ای است، مناسب باشد. علاوه بر آن به عنوان یک وسیله ضروری سفری میتوانید آن را در سفرهایتان با خود همراه کنید. بدون شک یکی از دغدغه های افرادی که به مسافرت میروند این است که نگران محل نشستن در گردش خود هستند توجه داشته باشید که شما با خرید زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب این دغدغه همیشگی را برطرف خواهید کرد، پس همواره به یاد داشته باشید هنگام خرید زیراندازهای سفری نوع ضد آب و یا ضد رطوبت آن را تهیه کنید.
لازم میدانیم که به این نکته اشاره کنیم که تیم پر قدرت و زبده دیبافت توانسته با تکیه بر اصل تولید داخلی محصولات مختلفی از جمله زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب را عرضه کند. شما میتوانید با مراجعه به این مرکز خرید خریدی مطمئن را تجربه کنید و البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که قبل از خرید خود با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید و با اطمینان خاطر کامل خرید خود را انجام دهید.
– بررسی ابعاد انواع زیرانداز
– نحوه تشخیص زیرانداز خوب از بد
– زیرانداز ضد رطوبت چه جنسی است؟
– خرید آسان زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب، عمده یا جزء

بررسی ابعاد انواع زیرانداز

بررسی ابعاد انواع زیرانداز

زیراندازها در ابعاد و سایزهای مختلفی طراحی و تولید میشوند و شما میتوانید متناسب با نیاز خود و همچنین تعداد افرادی که از زیرانداز استفاده میکنند سایز مورد پسند خود را خریداری کنید. اگر بخواهیم در مورد ابعاد انواع زیرانداز اطلاعاتی را خدمت شما عرض کنیم باید بگوییم که کوچک ترین سایزی که عرضه شده است یک نفره بوده و بیشتر برای افراد ورزشکار به ویژه کوه نوردان مورد استفاده قرار میگیرد. سایر ابعاد زیراندازها مساحتشان به گونه ای طراحی شده است که به ترتیب مناسب استفاده برای 4 نفر، 6 نفر، 8 نفر و 12 نفر هستند.

نحوه تشخیص زیرانداز خوب از بد

نحوه تشخیص زیرانداز خوب از بد

برای اینکه شما مخاطبان گرامی بتوانید زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب خوب را از زیرانداز بد تشخیص دهید ما در ادامه مقاله خصوصیات زیرانداز خوب را شرح میدهیم در نتیجه شما متوجه خواهید شد که زیراندازی که این مشخصات را نداشته باشد و فاقد این مشخصه ها باشد زیراندازی است که از سطح کیفی مطلوبی برخوردار نیست. چند مورد از انواع زیراندازها:
در هر گردش اولین چیزی که به ذهنتان میرسد این است که یک زیرانداز مناسب را با خود هم سفر کنید، پس میتوان گفت زیرانداز سفری یک وسیله کاملا کاربردی و ضروری در هر سفر است. شما برای نشستن، استراحت کردن، غذا خوردن و… به این وسیله کاربردی نیاز دارید. ساختارهای مختلف این زیراندازها منجر شده است تا تنوع و تعدد فراوانی داشته باشند. جنبه مثبت این تعدد و تنوع این است که میتواند هر نوع مشتری با هر سلیقه ای را راضی نگه دارد، اما از طرفی انتخاب را سخت میکند، چراکه متقاضیان با انبوه مدل ها مواجه میشوند، اما در صورتی که شما قبل از خرید تان ویژگی های ساختاری یک زیرانداز خوب را بشناسید و اندکی وقت خود را در اختیار ما بگذارید میتوانید تصمیمی محکم تر و مطمئن تر در این راستا بگیرید.
شاید از خود پرسیده باشید که چگونه یک زیرانداز مناسب و بصرفه را انتخاب کنیم؟
همان طور که قبلا اشاره کردیم مسیر پیش روی شما تعیین کننده نوع زیرانداز مناسب شما است. اما اکنون این مسئله را هم بیفزایید که علاوه بر مقصد سفر، تعداد افرادی که قرار است در طول سفر از آن زیرانداز استفاده کنند نیز تعیین کننده مساحت و ابعاد زیرانداز است. بررسی ساختار انواع زیراندازها:
زیراندازهای پارچه ای: این زیراندازها از قدیمی ترین لوازم سفر هستند و امروزه استفاده و تولید نوع معمولی آنها منسوخ شده است، اما از شیارهای پلاستیکی در آن استفاده شده است و به آن خاصیت ضد آب و عایق رطوبت را میبخشد.
زیرانداز فومی تاشو: جنس اولیه این دسته از زیراندازها از پلاستیک و فوم است و اغلب به عنوان زیرانداز برای ورزشکاران در رشته های ورزشی یوگا و پیلاتس استفاده میشود.
زیرانداز برزنتی: ساختار این دسته از زیراندازها به گونه ای است که بسیار متراکم و ضخیم اند و وجود همین مشخصه در ساختار آن منجر شده است تا ضد آب تلقی شود.
زیرانداز حصیری: در ساختار این زیراندازها حصیرهای پلاستیکی در هم تنیده و بافته شده اند و قیمتی ارزان و مناسب دارند به گونه ای که عموم مردم توان خرید حداقل یکی از آن را دارند.

زیرانداز ضد رطوبت چه جنسی است

زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب چه جنسی است

یک اتفاقی که میتوانیم آن را فاجعه ای زشت تلقی کنیم این است که در یک گردش یا سفر، رطوبت چمن یا به طور کلی رطوبت زمین به زیرانداز نشت کند و اینجا است که حس بد ناشی از خیس شدن اجازه نمیدهد که از سفر یا گردش خود لذت ببریم و آرامش ما را در طبیعت گردی بر هم میزند. اگر شما هنگام خرید زیرانداز سفری مشخصه ضد رطوبت بودن آن را لحاظ کنید، دیگر از دغدغه این که مقصد سفرتان کجا باشد خلاص میشوید و برایتان مهم نیست که مقصد سفر کجا باشد… جنگل باشد یا چمن زار… کوه باشد یا سواحل دریا یا حتی یک پیک نیک ساده در یک پارک چون خرید زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب شما را از این جهت خاطر جمع میکند. زیرانداز سفری ضد رطوبت یک محصول پر فروش در سطح ایران و حتی خارج کشور است و در صورتی که ابعاد آن استاندارد باشد به عبارتی گویا تر یعنی اگر وزن و سایز مناسبی داشته باشد میتواند به عنوان یک وسیله پر کاربرد و همه کاره با شما هم سفر شود.
اگر شما یک زیرانداز معمولی دارید که عایق رطوبت و آب نیست، شما با یک چالش مواجه میشوید و آن این است که هنگامی که زیرانداز معمولی خود را در محل ها و مکان هایی مرطوب به کار میبرید تنها راهکاری که میتوانید انجام دهید این است که یک نایلون هم اندازه با زیرانداز خود را تهیه کرده و آن را زیرِ زیراندازتان پهن کنید که به اندازه خود کاری دشوار است. اما امروزه تولید و استفاده از زیراندازهای معمولی تقریباً منسوخ شده است، از این رو اغلب از زیراندازهایی که امروزه طراحی و تولید میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند خاصیت و ویژگی ضد رطوبت و ضد آب را دارند. مواد اولیه ای که در تولید زیرانداز سفری ضد رطوبت به کار میروند:
فومی: به صورت رولی و آکاردئونی هستند و بیشتر برای ورزش به ویژه کوه نوردی به کار میروند.

زیرانداز ضد رطوبت چه جنسی است
حصیر پلاستیکی: این دسته را از نظر تراکم بافت حصیر میتوان به دو گروه تقسیم بندی کرد. یکی بافت حصیر پر تراکم یا متراکم و دیگری بافت حصیر کم تراکم. توجه داشته باشید که نوع متراکم آن از کیفیت مطلوب تری برخوردار است و گزینه ای پر فروش و پر متقاضی برای خرید زیرانداز سفری ضد رطوبت است.
نایلون: نمیتوان گفت به عنوان مواد اولیه به کار رفته در ساخت و تولید زیرانداز سفری ضد رطوبت از سطح کیفی بالایی برخوردار است، اما یک ویژگی مثبت دارد و آن پایین بودن قیمت زیراندازهایی است که از این مواد ساخته شده اند. خوب است بدانید که جایگاه کیفی این دسته از مواد نسبت به مواد پلی استری در سطح پایین تری قرار گرفته است.
پلی استر: یکی از مرغوب ترین موادی است که به عنوان روکش برای زیرانداز یا زیرانداز چادر استفاده میشود همچنین توجه داشته باشید که این دسته از مواد برای دوخت چادرهای مسافرتی نیز به کار گرفته میشوند.
برزنت: به جرئت میتوان گفت که بهترین جنس مواد اولیه را به خود اختصاص داده است و به دلیل اینکه بافتی بسیار محکم و همچنین ضخامت مورد قبولی که دارد میتوان گفت که از اسپان باند درجه کیفی برتر و بالاتری دارد.
اسپان باند: این پارچه فاقد بافت است که دارای یک لایه پلاستیک نازک در ساختار خود است.

زیرانداز ضد رطوبت چه جنسی است
زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب انواع مختلفی دارند و متناسب با مقصد سفر و کیفیت آن طراحی شده اند. دو ویژگی بارز در زیراندازها موجب شده است تا نیاز هر کوله گرد و کوه نوردی را تامین کند یکی ضد آب و عایق رطوبت بودن و دیگری سبک وزن بودن زیرانداز. اما اکنون تصور کنید که به همراه خانواده یا جمع دوستان قصد گردش و سفر را دارید اینجا است که سایز و ابعاد زیرانداز مهم میشود. به طور کلی زیراندازهای سفری ضد رطوبت را میتوان به گروه های زیر دسته بندی کرد:
زیرانداز سبک و ضد آب مناسب برای کوه نوردی: زیراندازهای بادی و فومی در این دسته قرار میگیرند و برای کوه نوردی و طبیعت گردی بسیار مناسب اند. بهتر است بدانید این نوع از زیراندازها علاوه بر اینکه عایق رطوبت و آب هستند بلکه عایق حرارت و گرما نیز هستند. اگر بخواهیم ساختار زیراندازهای فومی را بیشتر برای شما شرح دهیم باید بگوییم که مواد اولیه تشکیل دهنده آنها پلی اتین است و در صورتی که میزان تراکم بافت آنها بالا باشد میتوانیم بگوییم که هم عایق رطوبت و هم عایق گرما هستند. ضخامت این دسته از زیراندازها مناسب بوده و به دلیل اینکه جزو زیراندازهای سبک وزن دسته بندی میشوند بسیار برای کوله گردان ها مناسب اند. تکنولوژی ساخت آنها چندان پیچیده نیست و به سادگی میتوانند تولید شوند؛ بنابراین از نظر قیمت هم جزو زیراندازهایی با قیمت مناسب گروه بندی میشوند.
و اما مشخصات زیرانداز بادی: اغلب این زیراندازها از پلی استر ضد آب ساخته شده اند و در ساختار خود الیاف و فوم های نرمی را دارند که هوا را جذب کرده و بستری نرم و گرم را برای خواب مهیا میکنند.
زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب در سایز بزرگ برای پیک نیک های دوستانه و خانوادگی: در این دسته از سفرها سبک بودن زیرانداز و همچنین حجم آن اهمیت چندانی ندارد در مقابل باید ابعاد و سایز آن به قدر کافی بزرگ باشد تا به خوبی پاسخگوی تعداد افراد و وسایلی را که به همراه خود میبرند باشد.

خرید آسان زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب

خرید آسان زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب

مراکز فروش و نمایندگی های فروش مختلف و معتبری در سراسر ایران و در سطح شهرهای مختلف پراکنده شده اند و زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده و انبوه به فروش میرسانند.
کارخانه های تولید کننده زیرانداز مسافرتی کیف دار این محصول را به نمایندگی های فروش برای فروش مستقیم عرضه میکنند. شما میتوانید با مراجعه به این مراکز نمایندگی فروش استثنایی زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب خرید خود را انجام دهید یا اینکه با توجه به شرایط کنونی در خانه بمانید و خرید خود را به صورت اینترنتی و به شیوه آنلاین انجام دهید. توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه هر محصولی از جمله زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب موجب کاهش چشم گیر مبلغ پرداختی و هزینه میشود چراکه از واسطه های فروش در این زمینه صرف نظر شده است.

خرید آسان زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب
به این نکته توجه داشته باشید که خرید مستقیم و بدون واسطه از آنجا که واسطه های فروش را حذف میکند میتواند برای شما بسیار مقرون بصرفه باشد، چراکه وجود واسطه های فروش در خصوص عرضه هر محصولی باعث افزایش قیمت آن محصول میشود چون هر واسطه ای از فروش محصول انتظار درآمد زایی و سود را دارد، اما خرید از درب کارخانه و به صورت مستقیم این مزیت را دارد که باعث میشود هزینه های شما مقرون بصرفه شود و هزینه کمتری را بپردازید. حال اگر این خرید مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده انجام بگیرد، مزیت آن برای شما دو چندان میشود. شما میتوانید با مراجعه به توزیع کنندگان عمده زیرانداز مسافرتی کیف دار آن را به صورت عمده و با کمترین هزینه ممکن خریداری نمایید.
همان طور که در جریان هستید خرید عمده هر محصولی مزیت های فراوانی دارد، از جمله اینکه باعث کاهش چشم گیر مبلغ پرداختی و هزینه های زائد میشود و علاوه بر اینکه سرعت در عرضه محصولات افزایش می یابد بلکه تنوع بسیار زیادی را در خرید عمده بالا میبرد که میتواند بهتر پاسخگوی نیازهای مشتریان با هر سلیقه ای باشد. برای کسانی که متقاضی خرید عمده زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب به صورت عمده هستند دو راه وجود دارد. یکی از طریق حضور در مراکز خرید و دیگری اقدام به صورت اینترنتی است که میتوان گفت خرید اینترنتی از آنجا اتلاف وقت و هزینه کمتری دارد مناسب تر و مقرون بصرفه تر است.

سخن پایانی

مثل همیشه از اینکه تا پایان راه با ما همراه بودید، کمال سپاس و امتنان را دارم. تا مادامی که گروه تولیدی دیبا بافت نگار پا برجاست، خود را مدیون همراهی شما عزیزان میداند. امید است که هر سوال، پیشنهاد یا انتقادی که دارید، با مشاوره و هم صحبتی شما بزرگواران با کارشناسان زبده دیبافت، به پاسخی درخور بزرگواری و دوستی با شما منجر شود. همواره برای رضایت شما گرامیان آماده خدمت رسانی خواهیم بود.
در پناه حق… .

عرضه مستقیم زیرانداز 6 متری جاجیم ضد آب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag