پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه پارچه تریکو نوزادی به صورت عمده

برای خرید پارچه تریکو نوزادی می دانید به چه شاخصه هایی باید توجه کرد؟ آیا می دانید از مراکز فروشی می توانید پارچه تریکو را به صورت عمده خریداری نمایید؟
همانطور که مستحضر هستید به دلیل حساس بودن پوست بدن کودکان به خصوص نوزادان باید توجه بسیار بالایی به خصوصیات پارچه به کار رفته در البسه بچه ها داشت. لباسهای بچگانه را معمولا از پارچه هایی که در آنها از پنبه استفاده شده تولید می کنند، الیته شایان ذکر است که عده ای سودجو به علت سود بیشتر دست به کارهای خطرناکی می زنند که برای سلامت پوست کودکان بسیار مضر است و آن هم استفاده کردن پارچه ای که در نخهای آن از الیاف مصنوعی استفاده شده است این امر باعث ایجاد حساسیت و در بعضی از موارد باعث کهیر زدن پوست کودک یا نوزاد می شود، به همین سبب در انتخاب لباس نوزادان و کودکان باید توجه بسزایی کرد.

آیا می دانید شاخصه های خرید پارچه تریکو نوزادی چیست؟
همانگونه که در بالا عنوان کردم برای خرید پارچه نوزادی باید توجه زیادی کرد که یکی از مهمترین آنها نوع الیاف به کار رفته در پارچه است که می توان به پارچه های متفاوتی فکر کرد که یکی از انواع منسوجات، پارچه تریکو است. پارچه تریکو انواع بسیاری دارد که برای لباس نوزادی باید از محصولی که الیاف طبیعی در آن به کار رفته باشد استفاده کرد که به چند نمونه اشاره ای می کنم.
1- یکرو پنبه
2- دورو پنبه
3- پلی استر پنبه
4- پنبه لاکرا
انواع پارچه تریکو یی که در بالا لیست کردم بیشترین مصرف را برای البسه نوزادی دارند شایان ذکر است که باید به نکته ی دیگری هم توجه کرد، همانطور که مطلعید البسه نوزادی و بچگانه مدت زمان کوتاهی تمیز می ماند و مرتب باید شسته شود به همین دلیل کیفیت نخ به کار رفته در آن هم مهم است، به همین علت نوع نخ به کار رفته در آن هم اهمیت بسزایی دارد. در اینجا به چند نوع از آن می پردازم، روش تولید نخ انواع مختلفی دارد که به چند نمونه که بیشتر از همه مورد استفاده قرار می گیرد اشاره ای می کنم.
1- نخ اپن اند
2- نخ شانه شده سوپر
3- نخ شانه شده رینگ کامفور شده
این سه نوع پر مصرف ترین انواع نخ است که بالاترین کیفیت را نخ شانه شده رینگ کامفور شده به خود اختصاص می دهد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. فروش انواع پارچه تریکو به قیمت کارخانه – dibaft
    پیوند ثابت
  2. فروش ویژه پارچه تریکو نوزادی در عید قربان – dibaft
    پیوند ثابت
  3. مرکز خرید پارچه تریکو نوزادی در تهران – dibaft
    پیوند ثابت
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag