پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه کننده عمده انواع رو تختی از کارخانه کالای خواب

آیا انواع مختلف روتختی را میشناسید؟ آیا از انواع لحاف آگاهید ؟ آیا نکات لازم زمان خرید روتختی عمده را میدانید؟ آیا شناختی راجع به تولید کنندگان عمده روتختی دارید؟ آیا از توزیع کنندگان روتختی و فروشندگان معتبر آن اطلاع دارید ؟
رو تختی ها از وسایلی هستند که با استفاده از آنها میتوان جلوه دیگری به سرویس خواب و اتاق خود دهید. انواع مختلفی دارند که در ادامه این مطلب قصد داریم انواع مختلف روتختی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری در زمینه خرید این منسوج داشته باشید.

معرفی انواع رو تختی

معرفی انواع رو تختی

رو تختی با طرح کلاسیک: رو تختی هایی هستند که جلوه ای سنتی دارند. همه شما مبل و تخت خواب های سلطنتی را به خوبی میشناسید. رو تختی های کلاسیک نیز همین سبک سلطنتی را دارند. اگر در دکوراسیون خانه و اتاق خواب شما تخت و مبل سلطنتی به کار رفته است، به نظر میرسد از روتختی های کلاسیک استفاده کنید.
رو تختی های کلاسیک تزیینات زیبایی دارند که جلوه آنها را دو چندان میکند. تولید کننده ها از پارچه های گیپور یا دانتل برای تزیینات روی روتختی های کلاسیک استفاده میکنند. تکه دوزی های گیپور و دانتل، نخ های طلا و نقره به کار رفته در تزیین رو تختی های کلاسیک، واقعا باعث زیبایی آنها میشود. روتختی های کلاسیک حالت تجملاتی بیشتری نسبت به سایر روتختی ها دارند، اگر شما فضای خانه خود را این گونه میپسندید بهتر است از روتختی های کلاسیک استفاده کنید.
رو تختی های ساده: هیچ تزیین یا هیچ جلوه کار شده ای روی خود ندارند. این مدل روتختی ها بیشتر برای تخت خواب و دکوراسیون های اسپرت امروزی مناسب هستند. روتختی های ساده با وجود اینکه طرح خاصی روی خود ندارند، اغلب آنها تک رنگ هستند، اما وقتی روی تخت خواب مناسب خود قرار بگیرند زیبایی خیلی زیادی دارند.
رو تختی های سنتی: این مدل از روتختی ها کاملا مناسب افرادی است که شیفته طرح های سنتی، فرهنگ و سنت اصیل ایرانی هستند. اگر تخت خواب سنتی دارید، اگر از قالی های پر نقش و نگار ایرانی در اتاق خوابتان استفاده کرده اید، اگر در تزیین اتاق خواب خود از رنگ های سنتی مثل فیروزه ای، لاجوردی، عنابی استفاده کرده اید، به طور کلی اگر دیزاین اتاق شما به سبک قدیمی و سنتی است، رو تختی های سنتی بهترین انتخاب هستند.
رو تختی های سنتی طرح هایی شبیه طرح روی پتوهایی که برای تزیین استفاده میکنیم دارند. یا طرح هایی اسلیمی که در نقش نگار بناهای تاریخی و مسجدها میبینید. اگر چنین طرح و سبکی را میپسندید، میتوانید از روتختی های سنتی استفاده کنید. البته حتما به سبک تخت خوابتان نیز دقت کنید. میتوانید فضای اتاق خود را کاملا به روش سنتی در بیاورید. قالی، میز، تخت، کاغذ دیواری ها و… همه وسایل اتاق به راحتی قابل جور شدن با مدل روتختی شما خواهند بود. این مدل روتختی برای عاشقان فرهنگ و هنر ایرانی گزینه خیلی مناسبی است و از سمت این افراد حمایت زیادی از روتختی های سنتی شده است. روتختی های سنتی جزو پرفروش ترین ها در بین خانم ها و آقایان خوش ذوق ایرانی بوده اند.

انوع روتختی
رو تختی های مدرن: برای کسانی که بیشتر سبک های جدید و امروزی را میپسندند، مناسب است. بعضی از این روتختی ها تک رنگ و ساده بوده و بعضی دیگر از آنها طرح دار هستند. طرح روی آنها به صورت خیلی گل دار یا شلوغ نیستند، بلکه دارای طرح هایی ساده تر و خاص هستند. افرادی که به دنبال سبک های خاص و جدید هستند، میتوانند با انتخاب این روتختی سرویس خواب مورد علاقه خود را داشته باشند.
رو تختی های گل دار: همان طور که از اسم آنها مشخص است طرح روی آنها گل، شکوفه، برگ و… است. طرح روی روتختی های گل دار طرح هایی الهام گرفته از طبیعت هستند. این طرح ها بسیار زیبا و دلنشین اند. روتختی های گل دار به سادگی با هر سبک تخت خوابی از جمله چوبی، مدرن، اسپرت و.. جور میشوند، فقط کافی است شما متناسب با تخت خواب خود طرح گل روی روتختی را انتخاب کنید. سعی کنید که سبک تخت خواب شما و طرح روتختی به یکدیگر نزدیک تر باشند تا هارمونی زیبا تری به وجود بیاورند.

روتختی سه بعدی
رو تختی های سه بعدی: سبک جدیدی از روتختی هستند. این مدل از روتختی مدت زیادی نیست که به بازار آمده است اما به سرعت جای خود را در خانه خریداران باز کرده است. تفاوت روتختی های سه بعدی با سایر روتختی ها در نحوه چاپ تصاویر روی آنها است.
طرح روی روتختی های سه بعدی به دسته خاصی تعلق ندارد. یعنی نمیتوان گفت طرح روی آنها فقط سنتی یا فقط گل دار است. خیر!!! طرح روی روتختی های سه بعدی شامل تمام مدل هایی که قبل از این معرفی کردیم میشود، تنها تفاوت در نحوه چاپ طرح ها است.
دستگاهی که طرح ها را روی روتختی سه بعدی چاپ میکند، یک دستگاه دیجیتالی مخصوص چاپ تصاویر سه بعدی است. این دستگاه تصاویر را به گونه ای چاپ میکند که حالت سه بعدی داشته باشند. حتما پیش از این تصاویر سه بعدی دیده اید، حالت خاصی که این تصاویر دارند شاید زیاد قابل توضیح دادن نباشد، بلکه به گونه ای است که توسط خود فرد حس میشود. رو تختی های سه بعدی با داشتن چنین تصاویری روی خود جلوه ای بی نظیر به اتاق خواب شما میدهند.
تمامی طرح هایی که گفتیم طرح های سنتی، طرح های گل دار، طرح های مخصوص کودک و نوجوان و… قابلیت چاپ به صورت سه بعدی را دارند.
انواع لحاف
لحاف ها نیز مثل روتختی مدل ها و انواع مختلفی دارند. لحاف های امروزی سبک تر و کاربردی تر از مدل های قدیمی آنها هستند و به راحتی قابل شست و شو و جا به جایی اند. در ادامه انواع مختلف لحاف را به شما معرفی خواهیم کرد.

لحاف لایت

لحاف لایت

لحاف لایت اولین بار توسط کارخانه لایکو تولید شد، به همین دلیل بسیاری این لحاف را با نام لحاف لایکو نیز میشناسند. لحاف لایت به لحاف های بدون طرحی میگویند که رنگ آنها نیز سفید یک رنگ بود. به تدریج به دلیل استفاده راحتی که این مدل لحاف داشت به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت؛ آن وقت بود که تولید کنندگان تصمیم گرفتند همین لحاف را با رنگ های دیگر نیز تولید کنند. در حال حاضر لحاف لایت که در اصل معنی آن لحاف سفید است را با رنگ های دیگری نیز میتوانید خریداری کنید. لحاف لایت ابعاد یک نفره و دو نفره دارد. این لحاف استفاده خیلی راحتی دارد و به آسانی با ماشین لباس شویی قابل شست و شو است. البته هنگام شستن باید نکات لازم که در دفترچه شست و شو عنوان شده است را رعایت کنید تا لحاف کیفیت و ماندگاری خود را حفظ کند.

لحاف تکه دوزی شده

لحاف تکه دوزی شده

حتما همه شما اسم لحاف چهل تکه را شنیده اید. این مدل لحاف از گذشته در ایران بسیار شناخته شده بوده، تقریبا در همه خانه ها یک لحاف چهل تکه وجود داشته است. لحاف های چهل تکه به این صورت هستند که روی لحاف از پارچه هایی با رنگ های متفاوت تکه دوزی میشود. این مدل لحاف که به صورت تکه دوزی تزیین شده است، در خیلی از کشورها و فرهنگ ها مرسوم بوده است. امروزه نیز این مدل لحاف ها به روش صنعتی تر تولید میشوند و طرفداران مخصوص خود را دارند. از این مدل لحاف ها جهت کارهای تزییناتی نیز میشود استفاده کرد.

لحاف های سنتی

لحاف های سنتی

لحاف های سنتی در گذشته توسط خانم های هنرمند با دست دوخته میشدند. امروزه طرح های روی این لحاف ها اکثرا با دستگاه های پیشرفته در مدت زمان کوتاهی زده میشود. اما در گذشته با هنر دست و صرف زمان زیاد طرح ها روی این مدل لحاف ها نقش میبسته است. لحاف های سنتی که در گذشته یا حتی همین الان با دست و با طرح های اصیل ایرانی دوخته شده اند، قیمت زیادی دارند و یکی از بهترین انتخاب ها برای زیبا کردن اتاق خواب هستند. لحاف های سنتی مثل روتختی های سنتی که توضیح دادیم دارای طرح و سبک سنتی، اسلیمی و فرهنگی اصیل ایرانی هستند. رنگ ها و طرح های به کار رفته در این مدل لحاف ها طرح و رنگ هایی است که هر کدام از ما با دیدن این رنگ ها به یاد سنت دیرینه کشورمان می افتیم.
به نظر میرسد این مدل رنگ و طرح در تمام دنیا به نام ایران ثبت شده ات. شما و تمام مردم جهان در هر کجای دنیا که باشید با دیدن چنین طرح هایی اولین چیزی که به ذهنتان می آید کشور ایران است. این مدل لحاف ها نیز برای کسانی که علاقه وافری به تاریخ و طرح های سنتی و تاریخی دارند انتخاب خیلی خوبی است. ابعاد این لحاف ها به صورت یک نفره و دو نفره است.

لحاف های طرح دار

این مدل لحاف دارای طرح و رنگ های خیلی مختلفی هستند. از طرح های عروسکی و کودکانه که مخصوص کودکان و نوجوانان هست گرفته تا طرح های گل دار که بیشتر خانم ها میپسندند. لحاف های طرح دار با تنوع و سبک های زیادی که دارند میتوانند سلایق تمام گروه های سنی و تمام افراد جامعه چه کودک و نوجوان چه جوان و میان سال و چه افراد مسن را پوشش دهند. ابعاد این مدل لحاف نیز یک نفره و دو نفره است.

بزرگ ترین تولید کنندگان انواع روتختی و لحاف

بزرگ ترین تولید کنندگان انواع روتختی و لحاف

در حال حاضر تولیدی های بسیاری مشغول به تولید انواع مختلف روتختی و لحاف هستند. که هرکدام از آنها سبک خاص خود را دارند. طرح، رنگ، الیاف به کار رفته و ابعاد روتختی و لحاف تولید شده توسط هر تولیدی با تولیدی دیگر متفاوت است. کارخانه کالای خواب، کارخانه مینک، کارخانه لای نیک و هزاران کارخانه و تولیدی دیگر در حوزه تولید روتختی وجود دارد. شما برای اطلاع از مدل های مختلف هر تولیدی، ابعاد و قیمت محصولات آنها به نمایندگان فروش معتبر هریک از این کارخانه ها مراجعه فرمایید؛ یا در وب سایت مجموعه اطلاعات دقیق را مطالعه فرمایید.

فروش انواع روتختی اعلا با طرح های مختلف و کیفیت عالی

فروش انواع روتختی اعلا با طرح های مختلف و کیفیت عالی

روتختی نیز مثل خیلی از کالاهایی که در بازار هست میتواند تقلبی یا بی کیفیت باشد. روتختی هایی که توسط کارخانه کالای خواب تولید میشوند، همگی کیفیت بالایی دارند. الیاف مختلفی در تولید انواع روتختی ها به کار برده میشود که هر کدام خاصیت هایی دارند. اما تمامی الیاف به کار برده شده توسط کارخانه کالای خواب کیفیت بالایی دارند. نحوه تولید و دستگاه های این کارخانه نیز بسیار خوب است. تمامی محصولات کارخانه کالای خواب دارای نشان استاندارد هستند و شما با خیال راحت میتوانید محصولات آنها را خریداری کنید.
برای اطلاع از قیمت انواع مدل های روتختی اعلای کالای خواب و خرید عمده به نمایندگی های معتبر کالای خواب مراجعه فرمایید یا به صورت مستقیم از سایت ثبت خرید خود را انجام دهید.

مشخصات مورد توجه در موقع خرید عمده روتختی و لحاف

مشخصات مورد توجه در موقع خرید عمده روتختی و لحاف

  • زمان خرید رو تختی توجه به چند نکته الزامی است:
    ابعاد: رو تختی ها معمولا به صورت یک نفره 160 در 210 سانتی متر، دو نفره 210 در 240 سانتی متر، نوجوان 150 در 210 سانتی متر و در مواردی خاص ابعاد کوچکتر آنها برای کودکان نیز تولید میشوند. توجه به ابعاد روتختی یکی از نکات مهم زمان خرید است.
  • جنس الیاف: جنس الیاف روتختی های مختلف را از قبل مورد بررسی قرار دهید و آنها را بشناسید. جنس الیاف یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در کیفیت و ماندگاری روتختی ها است.
  • طرح و رنگ: روتختی ها امروزه طرح و رنگ های متنوعی دارند که در این زمینه مهم ترین نکته برای انتخاب روتختی سلیقه شما و سبک وسایل اتاق خواب شما است. از همه مهم تر سبک تخت خواب شما باید با روتختی که میخرید جور باشد.
  • قابلیت شست و شو: نکته بعدی که باید به آن توجه کنید قابل شست و شو بودن روتختی است. سعی کنید روتختی بخرید که به راحتی شسته شود و الیاف آن از نوعی باشند که بعد از شستن کیفیت خود را از دست ندهند. البته رعایت نکات لازم هنگام شست و شو خود تا حد زیادی میتواند به حفظ کیفیت روتختی شما کمک کند.
عرضه کننده عمده انواع رو تختی از کارخانه کالای خواب

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag