پرش لینک ها

لینک کوتاه:

عرضه کنندگان ملحفه تترون سفید بیمارستانی

رنگ سفید پارچه تترون در نمایندگی ها مورد عرضه قرار میگیرد. شرکت بازرگانی دیبافت امکان خرید و سفارش ملحفه تترون سفید بیمارستانی را چه حضوری و چه غیر حضوری، طاقه ای و عدلی از طریق سایت شرکت در اختیار خریداران قرار میدهد. ملحفه تترون سفید بیمارستانی به صورت عمده از مراکز عرضه کننده توسط خیاطان و تولیدی ها خریداری میشود. رنگ سفید این پارچه بیشتر برای لباس ها و ملحفه های بیمارستانی استفاده میشود.
خرید پارچه های سفید بیمارستانی به شکل مستقیم و بدون واسطه با مناسب ترین قیمت از کارخانجات نساجی صورت میگیرد. با توجه به قیمت ملحفه تترون سفید بیمارستانی قیمت آن نیز متغیر است.
بیشترین استفاده کنندگان ملحفه تترون سفید بیمارستانی، بیمارستان های خصوصی و دولتی هستند. هر چه جنس ملحفه تترون سفید بیمارستانی خوب تر باشد، تضمین کننده سلامت بیماران در بیمارستان ها خواهد بود.
پارچه تترون از باکیفیت ترین پارچه های ملحفه ای است که مصرف کنندگان زیادی دارد و در رنگ های متنوع (آبی، سفید و قرمز) به دست مصرف کنندگان میرسد. خریداران در هر کجای دنیا که هستند میتوانند ملحفه تترون را با قیمت مناسب از تولیدی ها و فروشگاه های معتبر خریداری نمایند.

ملحفه تترون سفید بیمارستانی
ملحفه تترون سفید ضخیم برای سرویس عروس، ملحفه و روتختی، سیسمونی کودک و لباس بیمارستانی مورد استفاده قرار میگیرد. پارچه های تترون به صورت گل دار و ساده در بازار به فروش میرسند. این پارچه با الیاف پلی استر ویسکوز و در پنج عرض گوناگون تولید و روانه بازار فروش میشود و در رنگ بندی ها و طرح های مختلف از جمله کلاسیک، منظره ای، کودک و… موجود است.
از بهترین انواع پارچه تترون داخلی، ملحفه عرض سه متر است. با خریداری کالاهای ایرانی میتوان باعث تداوم اشتغال در کشور شد.
به دلیل اینکه قیمت کالای خواب و دیگر منسوجات در حال افزایش است، تولیدکنندگان بر آن اند که بتوانند عمر این منسوجات را بالا ببرند تا هزینه های خانواده ها را کاهش دهند. شرکت دیبافت این امکان را برای مشتریانش فراهم آورده است تا با کیفیتی درخور خانواده های ایرانی و با قیمتی مناسب از رقیبان خود پیشی گرفته و منسوجاتی بسیار عالی را تولید نماید.
در خرید ملحفه تترون سفید بیمارستانی باید به ضد حساسیت بودن، توجه به جنس پارچه و اینکه پرز ندهد و عدم رنگ دهی توجه داشت. ملحفه تترون سه تکه دارای دو عدد بالش زیب دار است و ملحفه کش دوزی شده ای دارد که دارای رنگ های مختلف برای هر سلیقه ای است. این پارچه دوام بسیار زیادی در برابر شست و شو دارد. جذاب بودن مدل پارچه از اصلی ترین عوامل رقابتی ملحفه های ایرانی و خارجی است، به همین دلیل به صورت حرفه ای کارخانه های نساجی ملحفه در کشور فعالیت میکنند. از جدیدترین ویژگی های پارچه های ملحفه ای میتوان به نسوز بودن، ضد آب بودن و آنتی باکتریال بودنشان اشاره کرد.
ملحفه های تترون سفید بیمارستانی در چند سایز: از جمله ملحفه عرض ۱۵۰ سانتی متر، ملحفه عرض ۷۵ سانتی متر و عرض یک متر، ملحفه عرض دو متر و چهل سانتی متر، ملحفه عرض دو متر، ملحفه عرض سه متر و ملحفه عرض دو و نیم متر تولید میشوند.
برای خرید ملحفه تترون سفید بیمارستانی باید عرض مورد نظر را انتخاب کرد و با توجه به متراژ طاقه ها، متراژ مورد نظر را سفارش داد. به دلیل اینکه تقاضا برای تولید ملحفه تترون سفید بیمارستانی زیاد است، این امر باعث تولید انبوه این پارچه شده است. این پارچه به دلیل کیفیت بالایش برای تهیه لباس های خانگی بسیار مناسب است. محبوبیت این پارچه به دلیل ارزان بودن و لطافتش است.
در بسیاری از تولیدی ها، علاوه بر تولید لباس های بیمارستانی، ملحفه و… انواع اسپرت و مقنعه نیز تولید میشود. هر رنگ پارچه تترون به معنای متفاوتی خواهد بود، مثلا ً پارچه تترون سفید برای لباس کادر درمانی مثلاً پرستاران و پزشکان مورد استفاده قرار میگیرد.

سه نکته در مورد ملحفه تترون سفید ضخیم

سه نکته در مورد ملحفه تترون سفید ضخیم

اعلاترین ملحفه تترون سفید ضخیم به این بستگی دارد که:
– بافتش یک دست باشد.
– کیفیت نخ مصرفی اش تا چه حد باشد.
– لطافت و نوع تکمیلش تا چه اندازه باشد.
ملحفه تترون سفید ضخیم جهت مصارف ملحفه جات و… مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از پرکاربرترین پارچه هاست. جنس ملحفه تترون سفید ضخیم از پلی استر و پنبه است که جنس پنبه ای بهترین نوع جنس ملافه است و جزو پارچه های پرفروش بازار است.

مشخصات قابل توجه ملحفه تترون سه تکه

مشخصات قابل توجه ملحفه تترون سه تکه

ملحفه های با جنس خوب در کوتاه مدت آسیب نمیبینند و از لطافت خاصی برخوردار هستند. ملحفه تترون سه تکه از پارچه تترون درجه یک دوخته شده است. بالا و پایین ملحفه سه تکه کش دوزی شده است و دو عدد روبالشتی و یک ملحفه دارد. این ملحفه مخصوص تخت های دونفره است و عرضش صد و هشتاد سانتی متر است و مناسب ترین دما برای شست و شوی ملحفه تترون سه تکه ۳۰ درجه سانتی گراد است و قابلیت شست و شو با ماشین لباس شویی را هم دارد و یکی دیگر از مشخصه های ملحفه تترون سه تکه این است که با عرض ۱۸۰ سانتی متر و مخصوص تخت های دونفره بزرگ است.

اطلاعاتی درباره ملحفه تترون کشدار

اطلاعاتی درباره ملحفه تترون کشدار

در ملحفه تترون کشدار، در هر چهار گوشه کاور کش قرار دارد. تغییر سایز نمیدهند و آب رفتگی و رنگ دهی ندارند. جنس ملحفه تترون کشدار از پارچه تترون است و دو عدد روبالشتی دارد. ملحفه تترون کشدار برای انواع تشک ها چه ساده و چه طبی مورد استفاده قرار میگیرد و در انواع جنس های مختلف از قبیل تترون، پنبه، فلامنت و کتون در بازار عرضه میگردد.

مراکز خرید ملحفه تترون سفید بیمارستانی

مراکز خرید ملحفه تترون سفید بیمارستانی

اصفهان، یزد، بروجرد و مشهد بیشترین شرکت های نساجی ملحفه تترون سفید بیمارستانی را دارند و به کشورهای همسایه از جمله افغانستان و کویت هم صادر میکنند. خرید ملحفه تترون سفید بیمارستان از طریق مراکز نمایندگی فروش شرکت بازرگانی دیبافت یا از طریق مدیران فروش این شرکت امکان پذیر است. این شرکت بازرگانی نمایندگی هایی در بسیاری از شهرها دارد که منسوجاتش را عرضه میکنند و به فروش میرسانند.
خرید به صورت آنلاین و غیر حضوری مشتریان این امکان را فراهم آورده است که از مزایایی از قبیل مشاهده تنوع محصول، ارسال رایگان و خرید در هر ساعت شبانه روز بهره مند شوند.

عرضه کنندگان ملحفه تترون سفید بیمارستانی

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag