پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشندگان مستقیم پتو خرسی

پتو یکی از احتیاجات اصلی نوزادان و کودکان می باشد که داشتن یک پتوی خوب تاثیر بسزایی در راحت خوابیدن و آرامش داشتن نوزادان و کودکان دارد و به همین علت انتخاب یک پتو بسیار حائز اهمیت می باشد. این پتو ها به صورت گلبافت نرم و لطیف می باشند و فروشندگان مستقیم پتو خرسی این محصول را با کیفیتی عالی و جنس بسیار نرم و لطیف و قیمتی مناسب و ارزان به بازار های داخلی عرضه می کنند که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

فروشندگان مستقیم پتو خرسی

پتو همدم گرم و نرم شب‌ های زمستان

پتو همدم گرم و نرم شب‌ های زمستان از مهم‌ ترین سیسمونی نوزاد پتوی گرم و نرم می باشد تا نوزاد با آرامش کاملی بتواند بخوابد. پتو ها در انواع مختلف تهیه و تولید می ‌شوند که از بهترین مواد اولیه که در طرح های فانتزی و رنگ بندی های متنوع تهیه و تولید می شود که خرید را برای عموم راحت کرده است و و هر کسی با هر سلیقه ای می تواند از این پتوها خریداری نماید.

پتوهای گلبافت بسیار نرم و لطیف هستند و هیچ گونه حساسیتی برای پوست نوزادان و کودکان به وجود نمی آورند. این پتو ها در سایز های مختلف نوزادان و کودکان تهیه می شود که با رنگ بندی های شاد و تنالیته های روشن برای کودکان طراحی شده است.

پتوی خرسی گلبافت همچون یک همدم گرم و نرم برای نوزادان در شب ‌های زمستانی می باشد که حس آرامش را به نوزاد و کودک شما منتقل می ‌کند زیرا این پتو بسیار لطیف می باشد.

این پتو از الیاف ضد حساسیت تولید می ‌شود و دور تا دور آن با نوار دوخت می شود. این محصول بسیار مقاوم است و کودکان شما را از ورود سرما به داخل نجات می دهد.

قیمت انواع پتو خرسی

قیمت انواع پتو خرسی قیمت انواع پتو خرسی بسته به اندازه ی آن با یک‌دیگر متفاوت می باشد و شما می‌ توانید این پتو ها را در نمایندگی های سراسر کشور خریداری کنید. تولید کنندگان ما با راه اندازی سایت اینترنتی معتبر این امکان را به مشتریان عزیز خود دادن تا به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارشات خود را ثبت کنند. شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی ما از انواع پتو گلبافت طرح فانتزی دیدن کنید و آن را در سایز دلخواه به صورت عمده و تک در سامانه ما ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و قیمتی ارزان و مناسب تر از بازار های داخلی برای شما عزیزان ارسال شود.

پتو طرح فانتزی یکی از پرطرفدار ترین پتو های موجود در کشور می باشد که سالانه مقادیر زیادی از این محصول را به کشورهای متقاضی صادر می‌کنیم. 

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag