پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروشگاه بهترین پارچه ملانژ گلکسی کشی

این مجموعه اقدام به فروش پارچه ملانژ کشی گلکسی با کیفیت به صورت اینترنتی و بی واسطه با قیمت مناسب نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید. ارسال این محصول به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

فروشگاه بهترین پارچه ملانژ گلکسی کشی

مزایای انواع مختلف پارچه ملانژ

مزایای انواع مختلف پارچه ملانژ پارچه گلکسی ملانژ، دارای بافت کج راه است و فوق العاده راحت می باشد، با استفاده از نخ مرغوب و از با کیفیت ترین مواد اولیه نساجی تهیه شده است.
این محصول حالت رنگ پارچه ای دارد و از نخ رنگی تولید می شود.

۶۵ در صد نخ پلی استر و ۳۵ در صد نخ پنبه در پارچه ملانژ به کار رفته است و در صنعت پوشاک بسیار پر کاربرد می باشد و به آن پارچه نایلونی و پارچه مصنوعی نیز می گویند. پارچه ای رنگی است که فاقد رنگ صاف و یکدست است. این پارچه در واقع مخلوطی یکنواخت از الیاف مصنوعی و طبیعی است.

از آن برای تمامی سنین البسه تولید می شود.

دارای کیفیت، ظرافت و لطافت است و درخشندگی و شفافیت رنگ های آن، به دلیل وجود الیاف پلی استر به کار رفته در پارچه می باشد.

آن را با الیاف دیگر ترکیب می کنند و با آن طرح های مختلف تشکیل می شود.

پارچه ملانژ یکی از انواع پارچه های گرد بافت می باشد که در گروه پارچه های تریکو قرار دارد. از مزایای آن قیمت ارزان پارچه و قابلیت استفاده در تمامی فصول سال می باشد. از آن در تهیه دامن زنانه، پیراهن، اسلش، پوشاک ورزشی، سویشرت و بلوز استفاده می شود.

انواع آن دارای طرح های متنوع و ضخامت های گوناگونی می باشد.

یک روی آن برای تاپ، تی شرت، شلوار نازک و خانگی مناسب می باشد. دو روی ملانژ، برای تی شرت و بلوز نسبتا ضخیم و ورزشی به کار می رود.

ملانژ دورس، ضخیم و پشت کرک دار است و برای سویی شرت و شلوار اسلش مناسب است.

ملانژ فانریپ دارای بافت کبریتی است و برای لباس ورزشی، پیراهن و … به کار می رود.

ویسکوز ملانژ، خاصیت شگفت انگیز پارچه های پنبه ای را دارد. ویسکوز ملانژ با لاکرا، دارای حالت کشسانی می باشد. پارچه ملانژ پشت ترویرا، دورو است و ضخامت بالایی دارد.

خرید عمده پارچه ملانژ دورو کشی

خرید عمده پارچه ملانژ دورو کشی برای خرید پارچه ملانژ دورو کشی می توانید آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری، به میزان عمده و قیمت مقرون به صرفه، سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید.

از مزایای خرید اینترنتی، دسترسی آسان به محصول و صرفه جویی در وقت و هزینه می باشد.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag