پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش انبوه لحاف روتختی برای خرید عمده

لحاف روتختی چیست؟ آیا نکات حائز اهمیت زمان خرید روتختی را میدانید؟ آیا نام انواع پارچه هایی که در تولید لحاف روتختی استفاده میشوند را میدانید؟ تفاوت روتختی ایرانی با چینی چیست؟ سرویس ملحفه روتختی چیست؟ آیا امکان خرید آن از تولید کنندگان هست؟

لحاف روتختی چیست

لحاف روتختی چیست

روتختی ها امروزه با انواع و اقسام متفاوتی تولید میشوند که لحاف روتختی یا همان سرویس لحاف یکی از آنها است. بسیاری لحاف روتختی را با روتختی کاوری اشتباه میگیرند. روتختی کاوری همان طور که از اسمش میتوان فهمید یک کاور آماده برای لحاف است. واضح تر بگوییم روتختی کاوری یک کیسه است که یک طرف آن باز است و با دوخت، دکمه یا زیپ بسته میشود. شما میتوانید لحاف خود را در آن قرار دهید سپس آن سمتی که باز است را ببندید، اما لحاف روتختی نسبت به روتختی کاوری کاربردی تر است. لحاف های روتختی شامل یک سرویس کامل لحاف هستند.
این سرویس کامل شامل 4 عدد روبالشتی، یک عدد ملحفه تشک، ملحفه کوسن و همان لحاف روتختی است.
لحاف روتختی یک لحاف است که به طور کامل به کاور خود متصل شده است. لحاف روتختی ها با اندازه های متفاوتی تولید میشوند. این اندازه ها شامل ابعاد یک نفره 160 در 210 سانتی متر ، دو نفره 220 در 240 سانتی متر و نوجوان 90 در 180 سانتی متر هستند. لحاف روتختی ها با طرح و رنگ های زیادی که دارند با هر سبکی از چیدمان و دکوراسیون به سادگی جور میشوند. شما برای داشتن اتاق خوابی زیبا حتما به یک سرویس خواب مناسب با جلوه ای خوش رنگ و لعاب نیاز خواهید داشت.

کالای خواب برای اتاق خواب
تصور کنید یک اتاق خواب دارید که روبالشتی، روتختی، کوسن و ملحفه تشک شما هر کدام رنگ متفاوتی دارند، طرح هایی دارند که اصلا شبیه هم نیستند حتی کاملا با هم در تناقض هستند؛ در این صورت شما دچار حالت چند گانگی شده، حس خوبی به اتاق خوابتان نخواهید داشت.
شاید گفتن این حرف که رنگ، طرح، زیبایی، لطافت و مرتب بودن سرویس خواب تاثیر زیادی در کیفیت خواب انسان دارد، برای شما خنده دار باشد؛ ولی این یک واقعیت است که متخصصین این حوزه آن را ثابت کرده اند. از آن گذشته شما به صورت ناخود آگاه به سمت سرویس خوابی که خوش طرح و رنگ باشد، نرم، لطیف و مرتب باشد جذب میشوید. به واسطه داشتن یک سرویس خواب خوب برای رفتن به تخت خواب و سر وقت خوابیدن ترغیب میشوید. برخلاف مثال قبلی حالا تصور کنید که شما یک سرویس خواب کامل دارید که روتختی، روبالشتی، ملحفه تشک و بقیه چیزهایی که یک سرویس خواب دارد، همگی طرح و رنگ یکسانی دارند. حتما با این مثال طرح یا رنگ مورد علاقه شما الان در ذهنتان تداعی شده است و میتوانید تصور کنید که چقدر اتاق خواب شما با وجود چنین سرویس کاملی زیباتر و دلنشین تر میشود؛ چقدر شما از استراحت کردن در چنین اتاقی احساس رضایت و آرامش بیشتری پیدا میکنید.
در واقع باید بگویم لحاف روتختی ها کار شما را راحت کرده اند. در گذشته برای داشتن یک سرویس خواب که همه چیز آن کاملا با هم ست باشد، باید کلی بازار را زیر و رو میکردید تا روبالشتی و روتختی و ملحفه تشک یک رنگ پیدا میکردید؛ یا با کلی دردسر پارچه خریداری میکردید، اندازه میگرفتید و همه اینها را میدوختید. با این وجود باید زمان زیادی برای پیدا کردن پارچه مورد علاقه خود صرف میکردید، شاید آخرش هم چیزی که واقعا باب میل خودتان بود را نمی یافتید. اما الان با رفتن به یک نمایندگی فروش لحاف روتختی یا مراجعه به یک سایت میتوانید هزاران طرح و رنگ از لحاف های روتختی را ببینید. طرح هایی که شاید هیچوقت تصورشان هم نکرده اید و با دیدن آنها به وجد بیایید یا طرح هایی که شاید در گوشه ای از ذهن شما بوده است، اما هیچ وقت در فروشگاه ها و پارچه فروشی های محل سکونتتان پیدایشان نکرده اید. لحاف های روتختی دقیقا همان چیزی هستند که شما برای زیباتر کردن سرویس خواب خود نیاز دارید.

مشخصات انواع الیاف و پارچه های استفاده شده در لحاف روتختی

مشخصات انواع الیاف و پارچه های استفاده شده در لحاف روتختی

  • پنبه: الیاف طبیعی پنبه یکی از الیافی هستند که در تولید لحاف روتختی ها از آنها استفاده میشوند. پنبه یکی از گرم ترین الیاف طبیعی است. الیاف پنبه از دو جهت بسیار الیاف مناسبی هستند، اول اینکه هیچ گونه ماده شیمیایی ندارند و خالص و طبیعی اند و اینکه گرمای خیلی خوبی نسبت به بقیه الیاف تولید میکنند.
  • پشم: پشم نیز یکی از گرم ترین الیاف است. الیاف پشم مثل الیاف پنبه طبیعی هستند. این الیاف قبل از استفاده در تولید روتختی ها به صورت کامل شست و شو داده میشوند، بوی آنها گرفته میشود و سپس به مرحله تولید میروند. الیاف پشمی از قدیم بسیار کاربردی بودند و همه ما میدانیم که چقدر خواص و مزایا دارند. خواص درمانی پشم آن قدر زیاد است که پزشکان استفاده از هرگونه منسوجات پشمی اعم از روتختی، پتو یا لباس پشمی را به مردم توصیه کرده اند. به علاوه الیاف پشمی در برابر آتش، رطوبت و سرما مقاومت زیادی دارند. الیاف پشمی به شکل چشم گیری سبب کاهش دردهای مفصلی و عضلانی میشوند.

 

الیاف مورد استفاده در لحاف و روتختی

  • بامبو: بامبو یکی دیگر از الیافی است که در تولید لحاف روتختی ها از آن استفاده میشوند. این الیاف از درخت بامبو تهیه میشوند. مواد تشکیل دهنده الیاف بامبو فیبر خالص و طبیعی هستند که باعث نرمی و لطافت روتختی های تولید شده با الیاف بامبو میشوند. این الیاف رطوبت را به سرعت جذب میکنند و امکان گردش هوا بین آنها وجود دارد. روتختی هایی که از الیاف بامبو تولید میشوند برای نقاط گرم مناسب تر هستند.
  • ویسکوز: الیاف ویسکوز یکی از الیاف مصنوعی هستند که با تکنولوژی های مخصوص تولید میشوند. لحاف روتختی هایی که با این الیاف تولید میشوند، ارزان تر از لحاف روتختی هایی هستند که با بقیه الیاف بافته میشوند.
  • پر: لحاف هایی که با پر درست میشوند، یکی از نرم ترین لحاف ها هستند. از زمان های خیلی دور مردم برای درست کردن بالشت و لحاف از پر استفاده میکردند. پرها نیز قبل از استفاده در تولید لحاف روتختی و لحاف کاملا شسته و تمیز میشوند سپس بوی آنها گرفته میشود و وارد مرحله تولید خواهند شد.
  • اکالیپتوس: این الیاف نیز یکی از الیاف گیاهی هستند که با استفاده از درخت اکالیپتوس تولید میشوند. الیاف اکالیپتوس مانند الیافی که از درخت بامبو تهیه میشوند نرم و لطیف هستند. این الیاف امکان جذب رطوبت، امکان گردش هوا و حالت خنکی خاصی دارند.

تفاوت روتختی ایرانی با روتختی چینی

تفاوت روتختی ایرانی با روتختی چینی

روتختی ها و لحاف روتختی هایی که تولید کشور چین هستند، نسبت به نمونه های ایرانی خود قیمت کمتری دارند. اما تنها قیمت یک کالا تععین کننده خریدن یا نخریدن آن نیست. در خرید هر کالایی به جز قیمت موارد دیگری نیز هستند که توجه به آنها بسیار مهم است. برای خرید روتختی و هر یک از وسایل سرویس خواب نیز همین گونه است. روتختی های ایرانی شاید اندکی قیمت آنها بیشتر از روتختی های چینی باشد، اما کیفیت آنها خیلی بیشتر از روتختی های چینی است. روتختی های تولید داخل ایران با بهترین الیاف تولید میشوند و از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند. علاوه بر این ایده پردازان طرح های ایرانی و تولید کننده های داخل کشور بیشتر با روحیات و علایق مردم کشور ایران آشنا هستند؛ همین آشنایی باعث شده است که ایرانی ها، طرح های مورد علاقه خود را راحت تر، از بین روتختی های ایرانی پیدا کنند؛ چرا که طرح های روتختی های ایرانی با سلایق و روحیات آنها سازگار تر است.
پس اگر قصد خرید روتختی را دارید، اول از همه بنا به با کیفیت تر بودن روتختی های ایرانی آنها را به شما توصیه میکنیم. دوم از نظر طرح و رنگ ابتدا محصولات ایرانی را مورد بررسی قرار دهید، قطعا طرح مورد پسند خود را از بین آنها پیدا خواهید کرد. اما اگر واقعا هیچ کدام از طرح ها مورد علاقه شما نبود، آن وقت میتوانید به سراغ روتختی های چینی یا ترک بروید. سوم از لحاظ قیمت روتختی های چینی اندک تفاوت قیمتی با ایرانی دارند که در برابر آن کیفیت، دوام و زیبایی آنها به پای روتختی های ایرانی نمیرسد.

موارد با اهمیت زمان خرید لحاف روتختی

موارد با اهمیت زمان خرید لحاف روتختی

به شما پیشنهاد میکنیم آخرین وسیله ای که برای دکوراسیون منزلتان خریداری میکنید، لحاف روتختی باشد. اگر در حال خرید جهیزیه هستید هم همین توصیه را برای شما داریم. لحاف روتختی همان طور که قبلا گفتیم یکی از کلیدی ترین اجزای یک اتاق خواب زیبا است. اما شما اگر قبل از خرید سایر وسایل اتاق سراغ خرید لحاف روتختی بروید کار درستی نیست. حتی رنگ کاغذ دیواری اتاق خواب در انتخاب رنگ وسایلتان اهمیت دارد. پس اگر به دنبال چیدمان و رنگ بندی بی عیب و نقص برای اتاق خواب خود هستید، حتما قبل از آن به رنگ و سبک همه وسایل اتاق و حتی مدل کاغذ دیواری ها و رنگ آن دقت کنید.

تنوع طرح و رنگ لحاف روتختی
به علاوه طرح انتخابی لحاف روتختی تا حد زیادی بسته به سبک تخت خواب شماست. در حال حاضر طرح هایی مناسب تمام تخت ها از جمله اسپرت، سنتی، مدرن و… در بازار موجود است.
به اندازه تخت خود دقت کنید. لحاف روتختی را جوری بخرید که کمی از تخت شما بزرگتر باشد، تا اندکی از لبه های تخت پایین تر بیاید. با این کار زیبایی و جلوه دو چندانی به تخت خواب خود میدهید. علاوه بر آن با مشکل کوچک بودن احتمالی لحاف روتختی هم مواجه نمیشوید. البته اینکه میگوییم کمی بزرگتر بخرید، منظورمان این نیست که لحاف روتختی به اندازه ای بزرگ باشد که روی زمین بیافتند. این اندازه از بزرگ بودن نه تنها جلوه خوبی ندارد، بلکه حالت به هم ریختگی و نا مرتبی به تخت شما میدهد. روتختی باید فقط به اندازه ای بزرگتر باشد که دور تخت را بپوشاند که البته به جای خرید لحاف روتختی بزرگتر میتوانید از دورچین تخت نیز برای پوشاندن آن قسمت استفاده کنید که گزینه ای بسیار شیک و مناسب است.

سرویس ملحفه روتختی چیست آیا امکان خرید آن از تولید کنندگان هست

سرویس ملحفه روتختی چیست آیا امکان خرید آن از تولید کنندگان هست

سرویس ملحفه روتختی یک ست چند تکه برای سرویس خواب شما است. سرویس های ملحفه روتختی از سه تکه شروع میشوند تا شش تکه، نه تکه و… که شما بر اساس بودجه و نیاز خود میتوانید با شناخت دقیق هر سرویس اقدام به خرید کنید. اما کامل ترین سرویس ملحفه روتختی شامل کاور لحاف، لحاف لایکو یا لحاف سفید، ملحفه تشک، ملحفه رو انداز، رو بالشتی و رو کوسنی است.
در پاسخ به این سوال که آیا امکان خرید از تولید کنندگان وجود دارد یا نه؟ باید بگوییم بله! این امکان برای تمامی خریداران عمده یا تکی وجود دارد. برای خرید مستقیم از تولیدی با مراجعه به سایت میتوانید در جریان راه های ارتباط مستقیم با مسئولین فروش تولید کنندگان قرار بگیرید یا از طریق سایت ثبت سفارش خود را انجام دهید.

فروش عمده لحاف روتختی و ارسال آن به سراسر کشور

فروش عمده لحاف روتختی و ارسال آن به سراسر کشور

اگر شما در شهری زندگی میکنید که نمایندگی فروش کارخانه در آن وجود دارد، به راحتی با مراجعه به نمایندگی امکان ثبت سفارش های شما وجود دارد که بعد از ارسال سفارش و تحویل گرفتن آن هزینه سفارش از شما گرفته خواهد شد. برای اطلاع از آدرس نمایندگی ها میتوانید از طریق سایت آدرس نزدیکترین نمایندگی را پیدا کنید.
اما اگر نمایندگی معتبر فروش لحاف روتختی در شهر شما نباشد، راه های ساده تری برای خرید شما وجود دارد. شما به راحتی و در چند لحظه با مراجعه به سایت معتبر کارخانه میتوانید انواع مختلف لحاف روتختی و سایر محصولات را مشاهده کنید. از تمام طرح و رنگ های موجود اطلاع پیدا کنید و قیمت تمام محصولات را ببینید و مقایسه کنید؛ سپس از هر محصول هر تعداد که مد نظر شما هست سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود. همچنین میتوانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا در خصوص تنوع محصولات و قیمت آنها توضیحات کامل به شما داده شود و سفارش گیری از شما نیز از همین طریق انجام خواهد شد. بعد از ثبت سفارش طی مدت چند روز سفارش شما به دست شما خواهد رسید. امکان ارسال سفارش به تمامی نقاط کشور از شمال تا جنوب وجود دارد.

فروش انبوه لحاف روتختی برای خرید عمده

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    طرح های زیبایی داره برای سفارش

    • شماره همراه: ۰۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag