پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش عمده انواع پارچه های گردباف ارزان | عرضه مستقیم انواع پارچه

فروش عمده انواع پارچه های گردباف ارزان و عرضه مستقیم انواع پارچه در مراکز فروش عمده پارچه که در برخی از شهر های ایران مستقر هستند عرضه می گردند. این شرکت ها اقدام به تولید انواع پارچه با قیمت مناسب می کنند. به صورت آنلاین نیز می توان از سایت های آنان قیمت پارچه گردباف و انواع پارچه را جستجو نمود و محصول مورد نظر را تهیه کرد.

فروش عمده انواع پارچه های گردباف ارزان | عرضه مستقیم انواع پارچه

مرکز تولیدی انواع پارچه های گردباف

مرکز تولیدی انواع پارچه های گردباف

خرید پارچه گردباف و خرید پارچه ارزان در مرکز تولید انواع پارچه های گردباف قابل تهیه است. خرید از این مراکز فروش پارچه اعلا، این اطمینان را به مشتریان می دهد که علاوه بر تهیه کالای اصل و با کیفیت، جنس خریداری شده را با قیمت بسیار مناسب تر از بازار رایج به دست آورده اند. 

انواع پارچه های گرد باف عبارت هستند از: 

  • پارچه های پلی استر 
  • پارچه های ریون 
  • پارچه های لایکرادار 
  • پارچه های لینن 
  • پارچه های ویسکوز 
  • پارچه های جیر 
  • پارچه های دیور 
  • پارچه اسلش 
  • پارچه بیسکوییتی 
  • پارچه تریکو دورس 
  • پارچه تریکو جودون 
  • پارچه تریکو فلامنت 
  • پارچه تریکو ملانژ 
  • پارچه نسوز 
  • پارچه گلکسی 

بافت پارچه به دو قسمت کلی تار و پودی و حلقوی دسته بندی شده است. نوع تار و پودی در انواع پیراهن، کت و شلوار، رو تختی و غیره استفاده می شود. اما نوع حلقوی در پارچه لباس ورزشی، رو مبلی، توری، لباس های زیر و سایر موارد به کار می روند. 

پارچه از بافت الیاف طبیعی و مصنوعی در صنعت نساجی حاصل می شود. تنوع پارچه بسیار زیاد است و قیمت انواع پارچه با هم بسیار تفاوت دارد. 

پارچه لی، پارچه کتان، پارچه جیر، پارچه مخمل، پارچه پلی استر، پارچه کنف، پارچه ویسکوز، پارچه نخی، پارچه ابریشم، پارچه چرم طبیعی و مصنوعی، پارچه پشمی، پارچه لمه، پارچه کنفی، پارچه تریکو، پارچه نایلون، پارچه بنگالین، پارچه لینن، پارچه فاستونی، پارچه ژرژت، پارچه کرپ، پارچه استرچ، پارچه پلی اتیلن و … برخی از انواع پارچه هستند.

بازار بزرگ پارچه در تهران

بازار بزرگ پارچه در تهران

در تهران انواع و اقسام پارچه را می توان در فروشگاه های بزرگ و کوچک تهیه نمود. اما بازار بزرگ پارچه تهران که در آن تنوع گو نا گونی از پارچه نظیر پارچه های فاستونی، پارچه های مجلسی و بسیاری دیگر بر روی هم چیده اند تنها مرکزی است که می توان قیمت پارچه را حتی به نصف قیمت نیز خریداری نمود. 

بازار های بزرگ برای تولید کنندگان پوشاک که به دنبال قیمت های مناسب می گردند بسیار سودمند است. زیرا در این مراکز می توان پارچه های مرغوب و ارزان قیمت را با قیمت هایی بسیار نازل تهیه نمود. برخی از این عمده فروشان وب سایت ها و کانال هایی برای فروش بیشتر در فضای مجازی راه اندازی کرده اند که راهنمای مشتریان است.

فروش مستقیم پارچه از کارخانه

فروش مستقیم پارچه از کارخانه

فروش مستقیم پارچه درب کارخانه مزایایی هم برای خریداران و هم برای تولید کنند گان دارد. تولید کننده مستقیم کالای خود را به صورت کلان می فروشد و از سود سرشاری بهره می برد. متقاضی نیز با خرید کالای اصل و با قیمت مناسب از معامله سود می برد. بنا بر این خرید بی واسطه بهترین نوع خزید برای دو طرف معامله است. 

فروش مستقیم یکی از انواع فروش است که محصول تولیدی به درب منزل، محل کار و توزیع کنند گان بدون حضور واسطه ها فرستاده می شود.این نوع فروش دارای انواع مختلفی نظیر فروش مستقیم تک سطحی، بازار یانی چند سطحی و طرح گرد همایی است. کسب و کار های خانگی نیز را می توان با این سیستم فروش راه اندازی نمود.

لیست قیمت پارچه های گردباف

لیست قیمت پارچه های گردباف

لیست قیمت روز پارچه های گرد باف و سایر پارچه های متنوع را می توان از دفاتر فروش پارچه که در سطج شهر ها گسترده شده اند تهیه نمود. همچنین می شود به صورت آنلاین به کانال ها و سایت های آن ها در فضای مجازی سر زد و این لیست ها فراهم آورد. 

پارچه شبکه ای از نخ ها والیاف طبیعی و مصنوعی است که نوع الیاف و نحوه قرار گیری آن ها در کنار یکدیگر ویژگی های پارچه را تشکیل می دهد. روش های تار و پودی، حلقوی، بی بافت و گره زدن از انواع روش های تولید پارچه است. مواد گو نا گونی نظیر پنبه، پشم و ابریشم و مواد مصنوعی در تهیه پارچه ها به کار می رود. 

پارچه یکی از کالا هایی است که کاربرد های گو ناگونی در زندگی انسان ها دارد. در پوشاک، آشپزی، صنایع خودرو سازی، مبل سازی، هوا فضا، راه آهن، کلیه لوازم بهداشتتی و بیمارستانی، کلیه لوازم خواب و بسیاری کاربرد های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اینترنتی پارچه های گردبافی ساده

خرید اینترنتی پارچه های گردبافی ساده

خرید اینترنتی انواع پارچه از جمله پارچه های گرد بافی شده ساده یکی از آسان ترین و سهل الوصول ترین راه های دست یابی به کالا های مورد نظر ما است. بدون صرف وقت و هزینه رفت و آمد می توان محصول انتخابی را درب منزل دریافت نمود.  

خرید به صورت اینترنتی مزایایی از جمله راحتی خرید، مقایسه قیمت ها، انتخاب بدون محدودیت، دسترسی به نظرات مصرف کنند گان، امکان پذیری خرید در هر مکان و صرفه جویی در زمان دارد. امروزه بسیاری از شرکت های تولیدی و فروشندگان بزرگ و کوچک برای گسترش بازار فروش خود ترجیع می دهند از فروش آنلاین بهره ببرند. 

مشخصات و کاربرد های پارچه گردباف

مشخصات و کاربرد های پارچه گردباف

بافندگی انواع مختلفی دارد که به دو گونه گرد بافت و تخت بافت تقسیم می شود. در نوع تخت از تار و جود در بافت پارچه استفاده می شود اما در نوع گرد بافت فقط پود برای بافت به کار می رود. البته گرد باف از نوع تار و پودی هم بافته می شود. 

دستگاه گرد باف پارچه که ظاهری گرد دارد پارچه ها را به صورت گرد می بافد. پارچه های تریکو و کشباف از نمونه های گرد باف هستند که بیشتر برای لباس های زنانه، شلوار کشی و لباس مجلسی استفاده می شوند. برای تهیه نخ این پارجه ها از پنبه استفاده می شود که علاوه بر کشت داخلی آن، از کشور هایی مانند ازبکستان و هندوستان وارد می شود. 

برخی از کاربرد های پارچه های گرد باف در عروسک سازی، لباس های نوزادی، لباس های ورزشی است. 

تأمین پارچه تریکو در کشور

تأمین پارچه تریکو در کشور

تولیدی های پوشاک برای تأمین پارچه تریکو آن را به صورت کلان و با قیمت مناسب از تولیدی های سراسر کشور به صورت حضور در محل و یا اینترنتی تهیه می نمایند. البته این خریداران ترجیع می دهند که کالای خود را به صورت آنلاین تهیه کنند تا علاوه بر کاهش هزینه رفت و آمد، در زمان خود نیز صرفه جویی نمایند و کار تولید پوشاک را متوقف ننمایند. 

قیمت پارچه های گرد باف به ویژه تریکو بر اساس کیفیت مواد اولیه و نخ، روش بافت، ضخامت پارچه، رنگ و جنس پارچه و برند تولیدی متفاوت است. تنوع این پارچه ها به حدی زیاد است که می توان در تهیه لباس برای چهار فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان از آن ها استفاده نمود. 

رنگرزی پارچه فرایندی است که طی ان پارچه رنگ دائمی و طولانی مدت به خود می گیرد. پودر محلول، کریستال و خمیر انواع رنگ هایی هستند که به پارچه توسط ماسین های رنگرزی و یا به صورت دستی افزوده می گردند. رنگ ها در دو گونه طبیعی و مصنوعی هستند. 

رنگ سفید، رنگ سیاه، رنگ قرمز، رنگ نارنجی، رنگ زرد، رنگ گلبهی، رنگ صورتی، رنگ سبز، رنگ آبی، رنگ بنفش یاسی، رنگ عنابی، رنگ نوک مدادی، رنگ طوسی، رنگ خاکستری، رنگ کرم، رنگ حنایی، رنگ زرشکی، رنگ سرخابی، رنگ ارغوانی، رنگ لیموئی و بسیاری دیگر از رنگ های متنوعی هستند که در صنعت نساجی استفاده می شوند.

بزرگترین عمده فروش پارچه های گردباف کشی

بزرگترین عمده فروش پارچه های گردباف کشی

خرید پارچه دیور و خرید پارچه تریکو که از انواع پارچه های گرد باف هستند را می توان از بزرگ ترین مراکز فروش پارچه گردباف تهیه کرد. همچنین این شرکت ها فروش پارچه دورس که یکی از گونه های پارچه های تریکو یی است را بر عهده دارند. 

پارچه دیور نوعی پارچه گرد باف کشی است که میزان کش آن به مقدار لاکرا استفاده شده در آن وابسته است. مزایای این پارچه به ذلیل مقاومت بالا و قیمت مناسب آن است. کاربرد آن در مانتو، شلوار و کت های مردانه است. این گونه از پارچه شامل دو نوع یک رو و دو رو است. 

برای چاپ از دیور یک رو استفاده می شود. دیور دو رو از نوع یک رو آن ضخیم تر است. امروزه این پارچه درخواست کنند گان زیادی دارد که صنعت آن را رونق بخشیده است. 

پارچه های حلقوی در دو دسته حلقوی توری و حلقوی پودی هستند. نوع حلقوی تاری بافت مستجکم تری نسبت به نوع پودی آن دارد و در تهیه انواع لباس های ورزشی، پارچه های توری و یا در بدنه برخی از نمونه های کفش استفاده می شود. اما نوع پودی آن در تهیه پارچه های یک رو، دو رو، دورس، جودون، ریب و … کاربرد دارد.

فروشگاه اینترنتی پارچه های تریکو

فروشگاه اینترنتی پارچه های تریکو

انواع پارچه های تریکو نظیر پارچه تریکو نوزادی، پارچه تریکو رنگی در فروشگاه های اینترنتی که در شبکه های مجازی راه اندازی شده اند مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرد. فروش پارچه بافتنی، فروش پارچه دورو، خرید پارچه بافتنی، خرید پارچه پنبه، فروش پارچه پنبه، فروش پارچه ویسکوز و بسیاری موارد دیگر در داد و ستد های اینترنتی دیده می شود. 

امروزه استفاده از اینترنت در بسیاری از کار ها نظیر جستجو، ترجمه، تحقیق، انواع بازی و سرگرمی ها، خرید و فروش و بسیاری از مسایل دیگر جزء بخش جدا ناپذیر زندگی انسان شده است. فروشندگانی موفق هستند که با این شبکه جهانی آآشنایی کامل داشته باشند و برای ارتباط با مشتری های خود از آن استفاده نمایند.

خرید پارچه های تریکو به صورت کیلویی

خرید پارچه های تریکو به صورت کیلویی

پارچه های تریکو به صورت های بسیاری مختلفی در بازار خرید و فروش می شود. می توان این گونه از پارچه ها را به صورت کیلویی، طاقه ای و متری به فروش می رسند. خرید متری فیمت آن را افزایش می دهد. برای این که پارچه خریداری شده ارطزان شود بهتر است ان را به صورت طاقه ای و کیلویی خریداری نمود. 

در خرید های کیلویی و طاقه ای هر دو طرف معامله سود می برند. خریداران کالا های خود را با قیمت ارزان تری نسبت به بازار های رایج به دست می آورند و فروشندگان نیز اجناس خود را به صورت انبوه و یک جا در زمانی کوتاه می فروشند. منفعت اقتصادی این گونه از داد و ستد نسبت به تکی فروشی بیشتر است. 

برای تهیه هر لباسی باید پارچه متناسب آن لباس را انتخاب نمود. به عنوان مثال برای تهیه لباس های زنانه و کشی و لباس های ورزشی، پارچه های تریکو مناسب هستند. یا در تهیه ملحفه ها و لوازم خواب، سایه بان ها باید از پارچه های متقال استفاده نمود. هر پارچه کاربرد منحصر به فرد خود را دارد که خریداران باید با آن آشنا باشند.

عرضه کننده پارچه های درجه یک ایرانی

عرضه کننده پارچه های درجه یک ایرانی

پارچه های درجه یک ایرانی در شعبه های فروش مرکزی که در سطح بسیاری از شهر ها نماینده فعال دارند عرضه می شود. بهترین پارچه ها را می توان در وب سایت ها و کانال هایی جستجو نمود که با هدف پذیرش درخواست کنند گان بیشتر از نقاط مختلف کشور توسط این دفاتر ایجاد شده اند. 

ایران در صنعت پارچه یکی از بهترین ها در دنیا است. پارچه ایران به کشور های حوزه خلیج فارس، عراق، آذزبایجان، قرقیزستان، تاجیکستان، افغانستان، عمان، ترکیه، روسیه، آلمان، فرانسه، انگلستان،  ایتالیا و سایر کشور ها صادر می شود. 

پارچه ها منشأ گیاهی، حیوانی و مصنوعی دارند. پارچه های گیاهی از پنبه و کنف تهیه می شوند. پارچه های حیوانی از پشم بز، گوسفند، گاو و برخی دیگر از انواع حیوانات تهیه می شوند. اما پارچه های مصنوعی از مواد شیمیایی و پلاستیکی تهیه می شوند. 

ابریشم، پشم، چرم و خز طبیعی از انواع پارچه های حیوانی هستند. کتان، پنبه و کنف از نمونه های پارچه های گیاهی اند. همچنین نایلون، داکرون و ترگال از سنتزهای شیمیایی حاصل می شوند. 

مرکز پخش پارچه تریکو در سراسر کشور

مرکز پخش پارچه تریکو در سراسر کشور

پارچه تریکو یکی از مرغوب ترین انواع پارچه در ایران است که تولید کنند گان و مراکز پخش آن در برخی از شهر های کشور مانند اصفهان و یزد مستقر شده اند و کالای درجه یک خود را بر اساس سفارشاتی که دریافت می نمایند به سر تا سر کشور و سایر کشور های دیگر می فرستند. 

از آنحایی که ایرانیان یکی از پیشتازان تولید پارچه در جهان بوده اند، امروزه نیز با گسترش علم و تکنولوژی، ماشین های پیشرفته نساجی و بافت پارچه وارد بازار کشور شده است و به افزایش این فناوری کمک قابل توجهی نموده است. نخ و پارچه ایران یکی از بهترین کالا های جهان است که روز به روز بر کیفیت این محصول بی بدیل افزوده می گردد.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. دیدگاه های نوشته

    ناشناس می گویند:

    سلام خسته نباشید.کانال تو ایتا دارید ؟که پارچه های تریکو رو ببینم وقیمتها.
    پرلون و لاکرا وگیپورهم جزو تولیدات هست؟

    دیبافت
    مقالات
    محصولات
    جستجو
    Explore
    Drag