پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش عمده پارچه گردباف ساده | مرکز خرید انواع پارچه

در بازار پخش و عرضه انواع پارچه، نوعی از این کالا به نام پارچه های گردباف موجود است. این پارچه دارای استحکام، ضخامت و مقاومت بسیار خوبی می باشد. دلیل نام گذاری پارچه های گردباف این است که این کالا با ماشین ها و یا دستگاه هایی که ظاهری گرد دارند، به صورت گرد بافته می شود. این نوع محصول بیشتر برای لباس های زنانه به کار گرفته می شود و در دو نوع کشباف و یا ترکیو در بازار موجود می باشند و دارای تنوع بالا از لحاظ طرح می باشد. فروش عمده پارچه گردباف ساده در متراژهای مختلف در سطح کشور از طریق نمایندگی ها و مراکز خرید معتبر انواع پارچه در حال انجام می باشد. تهیه فله ای و یا عمده این پاره موجب می گردد که نرخ تمام شده برای مشتری و مصرف کننده به صرفه تر تمام شود.
فروش عمده پارچه گردباف ساده | مرکز خرید انواع پارچه

بزرگترین تولید کننده پارچه گردباف در ایران

بزرگترین تولید کننده پارچه گردباف در ایران

کشور ما از دیرباز تا کنون در زمینه ساخت و عرضه انواع پارچه های متنوع دارای فعالیت گسترده و مثمر ثمری می باشد. شرکت ها و کارخانجات مختلف نساجی همواره نیاز مشتریان و مصرف کنندگان را با بازاریابی های مستمر سنجیده و سپس اقدام به بافت پارچه های مختلف می کنند.کارخانه و  کارگاه های زیادی در ایران و عمدتا در استان های اصفهان، یزد و تهران مشغول به تولید پارچه های گردباف می باشند. 

به طور کی پارچه ها بر اساس دو نوع رشته های مختلف زیر دسته بندی می شوند:

  • گرد باف: این پارجه ها فقط پود دارند. البته تار و پودی این نوع پارچه ها نیز در بازار موجود می باشد.
  • تخت باف: این نوع پارچه ها دارای تار و پود می باشند.  

پارچه های گردباف تریکو در حجم های زیادی در کارخانجات بافته می شوند و به بازار عرضه می گردند. همان طور که می دانید پارچه های تریکو دارای مصارف بسیار زیادی هستند و بیشتر البسه موجود در بازار از این پارچه ها هستند.

خرید مستقیم پارچه گردباف از تولید کننده

خرید مستقیم پارچه گردباف از تولید کننده

خرید پارچه گردباف به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده دارای مزایای بسیاری است. با خرید مستقیم، مصرف کننده مطمئن است که دیگر بهایی بیشتر پرداخت نمی کند و در نتیجه کالای خود را با نرخی واقعی از عرضه کننده تحویل می گیرد.

از انواع مختلف پارچه های گردباف که مشتریان همواره در صدد تهیه آن بدون واسطه هستند، می توان به دو نوع دیور و پارچه تریکو نوزادی اشاره کرد. پارچه های تریکو نوزادی از جنس پنبه هستند و بسیار نرم می باشند. این پارچه ها برای پوست لطیف نوزدان بسیار مناسب است.

خرید پارچه دیور به دلایل مختلفی نظیر مقاومت بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب دارای استقبال خوبی در بازار است. پارچه های دیور از نوع کشی هستند و برای کت مردانه و مانتو شلوارهای زنانه بسیار استفاده می شود. پارچه های دیور در نوع زیر و اغلب به صورت کیلویی به مشتریان عرضه می گردد:

  • دیور یک رو معمولا از 2/60 تا 3/3 متر در هر کیلو متراژ دارد.
  • دیور دورو که ضخیم تر می باشد و معمولا 2 تا 5/2 متر در هر کیلو متراژ دارد.

بازار بزرگ انواع پارچه در تهران

بازار بزرگ انواع پارچه در تهران

بازار پارچه تهران از معتبرترین و بزرگ ترین بازارهای ایران می باشد که در آن انواع و اقسام مختلف پارجه با برندهای گوناگون  عرضه و پخش می شود. در این بازار انواع پارچه ها دارای جایگاه معمالاتی خوبی هستند.

فروش پارچه دورو و همچنین فروش پارچه کشی در بازار تهران دارای رونق خوبی می باشند. این دو نوع پارچه دارای ویژگی و یا قابلیت های زیر می باشند:

  • پارچه کشی: از این نوع پارچه بیشتر در لباس های زنانه خانگی و یا مجلسی مانند ماکسی استفاده می شود.
  • پارچه دورو: این پارچه اغلب از جنس های پلی استیر و یا پنبه می باشد و در عرض های 105 تا 150 سانتی و رنگ بندی های متنوع در بازار موجود می باشند. 

پارچه لباس ورزشی یکی دیگر از کالاهایی است که در بازار تهران و یا سایر بازارهای کشورمان دارای استقبال بالایی است. این پارچه دارای جنس های نایلونی یا شمعی و بادگیر هستند و بهترین آنها سه فاکتور اصلی زیر را دارا می باشند:

  • رطوبت را جذب می کند‌.
  • مانع از ایجاد‌ بوی بد‌ د‌ر بد‌ن می شود‌.
  • در طول تمرین شما را خنک نگه می د‌ارد‌.

خرید اینترنتی پارچه گردباف بصورت عمده

خرید اینترنتی پارچه گردباف بصورت عمده

برای اینکه بتوانیم در وقت و هزینه خود صرفه جویی لازم را داشته باشیم، باید شیوه خرید را تغییر بدهیم. در عصر حاضر شیوه های عرضه محصولات و کسب و کارها به صورت آنلاین و یا اینترنتی شده است. 

خرید پارچه پنبه و گردباف به صورت اینترنتی از طریق سایت ها و یا کانال های معتبر اینترنتی و به صورت عمده و یا جزئی برای تمام مصرف کنندگان فراهم شده است. مشتریان به راحتی می توانند به صورت آنلاین کالاهای خود را در حجم ها و متراژهای مختلف سفارش دهند.

خرید پارچه تریکو در متراژهای زیاد و اغلب به صورت کیلویی صورت می گیرد. پارچه های تریکو در انواع گوناگون زیر در سطح کشور پخش و عرضه می گردد:

  • پلی استر: این پارچه مقاوم  است و به راحتی شسته می شود.
  • جودون: بافت جودون جزو پر کاربردترین نوع تریکو است.
  • لاکرا: این پارچه در لباس های ورزشی بسیار پرکاربرد است.
  • ملانژ: موارد مصرف این کالا می توان بلوز و پیراهن و دامن زنانه را نام برد. این پارچه شفافیت و درخشندگی خاصی دارد.
  • ویسکوز: این پارچه دارای ماهیت گیاهی است که بر پایه پنبه و لینن ساخته می شود.

لیست قیمت پارچه گردباف در بازار

لیست قیمت پارچه گردباف در بازار

پارچه های گردباف در ایران با نرخ های متفاوتی عرضه می شود. قیمت انواع پارچه گردباف با توجه به فاکتور ها و عوامل خاصی تعیین می گردد که در اینجا چند نمونه آن را عنوان کرده ایم:

  • نوع پارچه 
  • برند و کارخانه سازنده
  • گرماژ و عرض پارچه
  • و …

لازم به ذکر است که قیمت پارچه ورزشی به دلیل استفاده فراوان از این پاچه برای تمام مشتریان عمده و یا جزئی مهم است. اتحادیه و صنف سازندگان پارچه ورزشی برای اینکه معاملات و مبادلات این کالا راحت تر و سریع تر شود، اقدام به ارائه لیست نرخ آن می کنند.

پارچه های ورزشی برای تمام لباس های ورزشی مردانه و یا زنانه کاربرد فراوان دارد. این پارچه ها دارای رنگ بندی های متنوع زیر می باشد:

  •  سبز زرد
  •  آبی فیروزه ای
  •  قرمز کم رنگ و پر رنگ
  •  مشکی
  •  سورمه ای
  •  سفید
  •  خاکستری
  •  قهوه ای

فروشنده پارچه های رنگی ساده

فروشنده پارچه های رنگی ساده

پارچه ها یا طرح دار هستند و یا بدون طرح چاپ. پارچه های رنگی ساده، بدون طرح می باشند. فروش پارچه ساده رنگی در بازار شامل جنس های زیر است:

  • پنبه ( یکرو _ دورو _ دورس _ جودون _ فانریپ )
  • اسپان ( یکرو _ دورو _ دورس )
  • پنبه پلی استر
  • پلی استر
  • دیور
  • فیلامنت

پارچه های رنگی ساده دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی هستند و در تولید انواع گوناگون البسه مورد استفاده قرار می گیرند. فروشندگان پارچه های رنگی ساده به دلیل تقاضای بالای بازار مصرفی، تلاش می کنند این محصول را در تنوع بالایی از لحاظ رنگ، کیفیت و برند ارائه نمایند تا خریداران بتوانند با توجه به نوع نیاز و همچنین سلیقه خود محصولی مناسب را انتخاب نمایند.

خریدار پارچه گردباف ارزان قیمت

خریدار پارچه گردباف ارزان قیمتاگر خریدار پارچه گردباف ارزان قیمت هستید برای خرید پارچه ارزان و دارای کیفیت مطلوب می توانید به مرکز خرید پارچه شهر خود مراجعه کنید. این پارچه ها در تولید انواع گرمکن ها، سوییشرت ها، جوراب ها، تی شرت ها و شلوارها مورد استفاده قرار می گیرند و معمولاً به صورت کیلویی و طاقه ای برای فروش عرضه می شوند.

در هنگام خرید پارچه گردباف باید بسته به نوع نیاز خود درباره نخ موجود در پارچه اطلاعات لازم را به دست آوریم. همچنین شناخت برندهای مختلف موجود در بازار، طرح و ضخامت پارچه بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از خریداران در هنگام خرید تنها به قیمت ارزان محصول توجه می کنند و درباره کارایی پارچه ها دانش کافی را ندارند. 

برای خرید محصولاتی با کیفیت ضروری است که ابتدا بهترین و برترین برندها را شناسایی کنیم و سپس با توجه به کاربرد مد نظر و همچنین قیمت محصول، خرید خود را از مراجع فروش معتبر نهایی نماییم. 

وب سایت فروش پارچه های گردباف

وب سایت فروش پارچه های گردبافامروزه وب سایت فروش پارچه های گردباف و اقسام مختلف پارچه، فروش پارچه اعلای درجه یک را انجام می دهند. این مراکز فروش محصولات مختلف تولید شده در کارخانجات معتبر را در تنوع بالایی از نظر طرح، رنگ، کیفیت و برند ارائه می کنند و امکان خرید محصولاتی باکیفیت و دارای قیمت های مناسب را فراهم کرده اند.

مراکز فروش اینترنتی دارای رابط کاربری آسانی هستند و دسترسی به انواع طرح ها و مدل های پارچه در آنها بسیار راحت است و خریداران می توانند با استفاده از صفحه موجود در سایت به محصولات مد نظر خود دست پیدا کنند.

همچنین این فروشگاه ها دارای مشاوران و متخصصان فروش مجرب هستند که دارای اطلاعات لازم درباره انواع محصولات می باشند و می توانند به عنوان یک راهنمای خوب در کنار خریداران باشند. بسیاری از خریداران مانند خیاطان تازه کار درباره منسوجات و پارچه های مختلف دانش لازم را ندارند.
این افراد می توانند با عضویت در سایت و ثبت نام به بخش های مختلف دسترسی پیدا کنند و با مطالعه مقالات علمی منتشر شده، درباره پارچه ها اطلاعات خوبی به دست آورند.

شرکت پخش انواع پارچه در کشور

شرکت پخش انواع پارچه در کشورشرکت های پخش و توزیع انواع پارچه ها مانند پارچه پلی استر در کشور، فروش پارچه بافتنی و فروش پارچه دورس را انجام می دهند. پارچه های دورس و بافت به صورت ضخیم تری بافته شده اند و در تولید انواع گوناگون لباس های پاییزه و زمستانه به کار برده می شوند.

این پارچه ها از الیاف های پنبه ای تولید می شوند و دارای مقاومت بالاتری نسبت به پارچه های ساده هستند. عمده ترین موارد مصرف دورس در تولید انواع لباس های ورزشی، گرمکن های اسپرت، گرمکن های بچه گانه، شلوارهای گرم و سوییشرت های پاییزه و زمستانه می باشد.

به دلیل کاربردهای مختلف پارچه های بافتنی و دورس دارای تقاضای خرید بالایی هستند و توسط مراکز مختلفی ارائه می گردد و خریداران می توانند بسته با نیاز مراکز تولیدی خود و یا نیاز خانگی محصولاتی با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت عالی را تهیه کنند.

فروش پارچه گردباف به قیمت کارخانه

فروش پارچه گردباف به قیمت کارخانهفروش و ارائه پارچه های گردبافی به قیمت درب کارخانه بر عهده نمایندگی های رسمی واحدهای تولید کننده و فروشگاه های معتبری است که به صورت مستقیم با مجتمع ها و کارخانجات سازنده در ارتباط هستند. 

یکی از مهمترین مشکلاتی که در فرایند تجارت و خرید و فروش انواع پارچه ها وجود دارد، واسطه های متعدد در فرآیند خرید است. این واسطه ها از کارخانه تا رساندن محصول به دست مشتریان بسیار متعدد هستند و این امر موجب می گردد که قیمت تمام شده محصول بالا رود.

مراکز متعددی فروش پارچه به قیمت تولیدی را انجام می‌دهند و با حذف واسطه ها، انواع محصولات مختلف را با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی عرضه می نمایند و تمامی خریداران می‌توانند با توجه به سطح مالی و همچنین نیاز تولیدی خود محصولاتی با کیفیت و دارای قیمت مناسب را تهیه کنند.

عرضه عمده پارچه های گردباف کشی

عرضه عمده پارچه های گردباف کشیعرضه و فروش عمده پارچه تریکو کشی و انواع پارچه های گردباف کشی توسط مراکز مجاز و مستقر در بازارهای بورس صورت می پذیرد. به دلیل قیمت ارزان و خاصیت کشسانی و همچنین کاربردهای مختلف و متنوعِ انواع پارچه های تریکو و گردباف، این محصول به صورت گسترده توسط مراکز فروش عمده و فروشگاه های اینترنتی توزیع می گردد.

فروش عمده این محصولات موجب می گردد که کارخانجات تولید پوشاک و همچنین کارگاه‌های کوچک و بزرگ فعال در حوزه صنعت تولید البسه، بتوانند محصول مورد نظر خود را در حجم کلی تهیه نمایند. به دلیل خرید عمده قیمت تمام شده محصول بسیار ارزان‌تر از خرید جزئی می گردد.

بنابراین لازم است مصرف کنندگان عمده، محصولات مورد نظر خود از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش عمده خریداری کنند تا بتوانند ضمن مقایسه محصولات مختلف از نظر طرح ها و رنگها، بهترین تولیدات را خریداری نمایند. 

سفارش عمده و جزئی پارچه گردباف

سفارش عمده و جزئی پارچه گردبافبرای سفارش عمده و جزئی پارچه تریکو رنگی و مدل های مختلف پارچه گردباف می توان از طریق نمایندگی های مجاز شرکت های تولیدی، مراکز پخش عمده و کلی منسوجات ایرانی و خارجی و وب سایت های تخصصی اینترنتی اقدام کرد.

پارچه های تریکو و گردباف یکی از بهترین پارچه ها در تولید البسه زنانه، مردانه و بچگانه هستند و در سطح گسترده ای در کارگاه های تولید پوشاک و لباس های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. متقاضیان خرید عمده محصولات می‌توانند برای خرید محصولات باکیفیت  و دارای قیمت اقتصادی و مناسب از طریق مراکز فروش و توزیع مجاز اقدام نمایند.

همچنین بسیاری از خریداران خانگی مانند خیاطان ترجیح می‌دهند از این پارچه‌ها برای تولید لباس استفاده کنند. این خریداران نیز می‌توانند برای تهیه محصولات مرغوب به بازارهای بورس انواع پارچه و فروشگاه های کوچک فعال در سطح استان ها و شهرستان‌های مختلف مراجعه کنند.

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag