پرش لینک ها

لینک کوتاه:

فروش کلی زیرانداز حصیر پیک نیک

فروش کلی زیرانداز حصیری پیک نیک از طریق کارگاه های تولید کننده یا فروشگاه هایی که وسایل سفر یا پتو و فرش و رو فرشی عرضه میکنن به راحتی وجود داره. زیرانداز پیک نیک و سفری یه جور فرش ارزان برای نشستن در سفر به حساب میاد که جنس های مختلفی داره. مثل پارچه، برزنت، حصیر، جاجیم. اصلا اگر سفر کرده باشی یا حتی برای پیک نیک به بیرون از خونه و پارک و دل جاده زده باشی صد در صد به فکر افتادی یا لازمتون شده که یه زیرانداز خوب و محکم و ضخیم و البته ارزان همیشه همراهتون باشه که توی صندوق عقب ماشینتون به راحتی جاساز بشه تا هیچوقت نگران جا گذاشتنش توی خونه نباشید.
کارگاه های تولید زیرانداز حصیری بیشتر در شهرهای یزد و اصفهان وجود دارن. اما این دلیل نمیشه که بگیم فروش کلی زیرانداز پیک نیک و مسافرتی فقط توی این شهرها امکان پذیره. نه! قطعا با ارتباط زیادی که بین کاسبان و بازاری های همه شهرها وجود داره، امکان فروش و صادرات و حتی تولید زیرانداز حصیری مسافرتی توی همه شهرها هست.

یک زیرانداز خوب چه خصوصیاتی دارد

یک زیرانداز خوب چه خصوصیاتی دارد

یک زیرانداز خوب باید محکم، نرم، سبک، دارای کیف مخصوص و بالاخره ارزان باشه. بهترین نوع زیرانداز چه از نوع حصیری پیک نیک یا حصیری مسافرتی بستگی به مکان هایی داره که شما برای سفر انتخاب میکنید یا منطقه آب و هوایی که زندگی میکنید. زیراندازهایی که بتونن توی گرما و سرما و بارندگی و آفتاب مستقیم دوام بیشتری داشته باشن. زیراندازهایی که ضد آب باشن و راحت بشه تو مناطقی که بارندگی زیادی وجود داره استفاده کرد. حتی توی سفرهایی که به جاهای کوهستانی داریم، قطعا زیرانداز حصیری که محکم باشه و به خاطر سنگ و کلوخ آسیب کمتری ببینه انتخاب بهتری برای نشستنه.
زیرانداز حصیری مسافرتی که به راحتی قابل حمل باشه، قطعا بیشترین خریدار رو داره. خیلی از زیراندازهای حصیری 12 متری کیف مخصوص دارن که میشه به راحتی بعد از تکوندن تا کرد و توی کیف مخصوص خودش گذاشت. بعضی از زیراندازهای حصیری سفری هم که کیف ندارن میشه به راحتی با گیره به کوله بست و با خودمون از کوه و صخره و جنگل عبور کنیم.
بعضی از زیراندازهای حصیری پیک نیک هم به خاطر بافت اسفنجی یا فوم مانندی که دارن باعث میشن زیرانداز حصیری بزرگ حالت انعطاف پذیری بیشتری داشته باشن و روی اونها احساس نرمی و راحتی بیشتری کرد.

مشخصات زیرانداز حصیری مخصوص پیک نیک

مشخصات زیرانداز حصیری مخصوص پیک نیک

زیرانداز سفری بهترین گزینه برای سفرهای کوتاه و بلند شماست. حتی سفرهای نصفه روزه به پارک سرکوچه یا کوه ها و تپه ها و دهات اطراف شهرتون. سایزبندی زیرانداز حصیری مسافرتی هم خیلی خیلی به کمکتون میاد، یعنی دستتون رو باز میذاره تا مناسب ترین انتخاب رو داشته باشید. حتی به میزان تعداد نفراتی که معمولا توی سفرها و دورهمی هاتون همیشه دنبالتون بودن و هستن.
این زیرانداز حصیری یه جورایی از شما مقابل سرما و گرما محافظت میکنه. سایزبندی زیرانداز حصیری متنوع هست و همین که نسبت به فرش، وزن کمتری داره، باعث میشه راحت تر حمل بشه و با یه تکون ساده، آشغال ها و خورده خاک و گیاهانی که روش می افته رو از روش برداشت. خیلی از زیراندازهای حصیری پیک نیک با پارچه برزنتی، لبه دوزی شدن که هم از نظر زیبایی، خوش رنگ و قابل توجهه و هم از نظر استحکام دوام بیشتری به این زیراندازها داره.
روی زیرانداز، نرم و راحته و کمکتون میکنه تا ساعاتی که برای گردش رفتید به بهترین صورت استراحت کنید. زیرانداز حصیری پیک نیک 12 متری و زیرانداز حصیری مسافرتی 4 متری، حالت ضد آب دارن و اجازه نمیدن زمین خیس یا آب باران و خاک نم دار، شما رو اذیت کنه.

ارائه بهترین انواع زیرانداز حصیری پیک نیک

ارائه بهترین انواع زیرانداز حصیری پیک نیک

سایزبندی بهترین نوع زیرانداز به صورت متنوع وجود داره و به خوبی تونسته خواسته خیلی از مشتری ها رو برآورده کنه. زیرانداز حصیری ارزان، زیرانداز حصیری 12 متری و زیرانداز حصیری 4 متری، انواع مختلفی از زیرانداز حصیری پیک نیک رو به وجود آوردن که باعث شده انتخاب رو برای مشتری ها و سلیقه ها و نیازهای مختلف راحت تر کنه.
خرید انواع زیرانداز حصیری مسافرتی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری در تمام فروشگاه های فروش پتو، فرش، روفرشی، روانداز و زیرانداز و البته در تمامی شهرها و روستاها امکان پذیره.

انواع زیرانداز پیک نیک
ـ زیرانداز به طور سنتی که از چوب ساخته شده و وزن خیلی کمی داره.
ـ زیرانداز سفری از جنس پلاستیک که عمر طولانی تری نسبت به مدل سنتیش داره.
ـ زیرانداز پیک نیک پارچه ای که خیلی خیلی سبکه و جای کمتری نسبت به زیرانداز حصیری مسافرتی میگیره. اما ایرادش اینه که هرجا و مکانی نمیشه از اون استفاده کرد و نشستن روش اصلا راحت نیست.

ارائه بهترین انواع زیرانداز حصیری پیک نیک
ـ زیرانداز پیک نیک ضد آب که دقیقا شبیه زیرانداز پارچه ای هست اما به خاطر ضد آب بودنش میشه از اون برای سفرهای کنار دریا به راحتی استفاده کرد.
ـ زیرانداز پیک نیک بادی که از نظر جاگیری، کم حجم ترین زیرانداز سفری به حساب میاد. اما برای بادکردنش همیشه باید یه تلمبه کوچیک بادی همراهتون باشه و یکی از ایرادای اصلیش هم اینه، هرجایی که پستی و بلندی زیاد باشه و امکان سوراخ شدن زیرانداز بادی، خب نمیشه به راحتی از این زیرانداز مسافرتی استفاده کرد.
ـ زیرانداز پیک نیک فوق فشرده که از فوم فشرده و فوق العاده نرمی ساخته شده و به خاطر همین حالت فشرده بودنش، برای جاهایی که سنگ ریزه زیادی وجود داره خیلی خیلی مناسبه.
سایزبندی این زیراندازها به صورت یاردی یا تعداد نفرات هست. مثلا زیرانداز حصیری 4، 6، 9 و 12 یاردی یا زیراندازهای 6 نفره و 18 نفره.
قم هم مثل سایر شهرهای دیگه یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان مهم زیراندازهای حصیری و پلاستیکی به حساب میاد که تونسته با تولید زیراندازهای متنوع در رنگ و سایز، تمامی سلیقه ها رو راضی نگه داره. شرکت دیبا بافت کالا هم تمام توانش رو برای جذب مشتریان مختلف از شهرهای دور و نزدیک به کار گرفته تا فروش اینترنتی خودش رو به سطح بالایی از رضایتمندی مشتریان برسونه و تا الان هم موفقیت های زیادی توی این زمینه داشته.

ارائه بهترین انواع زیرانداز حصیری پیک نیک

راه های ارتباطی:

ارسال دیدگاه


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

  1. سلام زیر انداز حصیری پیک‌نیک مهمترین وسیله ایی که برای رفتن به گشت و گذار نیاز هست میباشد یعنی اینکه موقع تفریح و شادی که انرژی زیادی هم هدر میدیم باید بشینیم و استراحت کنیم هیچی بهتر از یه زیر انداز حصیری نیت چون متناسب با محیط بیرون طراحی شده و خار و خاشاک بهش نمی‌چسبد و جمع کردنش هم راحت و آسون هست

    • شماره همراه: ۰۹۱۹۹۸۷۲۰۹۵
  2. دیدگاه های نوشته

    کیمیا غلامی می گویند:

    من این محصول تا حالا مصرف نکرده بودم دفه اولی که بود گرفتم و واقعا باید بگم بی نظیر بود و بازم سفارش دادم.

    • شماره همراه: 09112340427
  3. دیدگاه های نوشته

    عباس جمشیدی می گویند:

    من این محصول تا حالا مصرف نکرده بودم دفه اولی که بود گرفتم و واقعا باید بگم بی نظیر بود و بازم سفارش دادم.

    • شماره همراه: 09112340427
  4. من این محصول تا حالا مصرف نکرده بودم دفعه اولی که بود گرفتم و واقعا باید بگم بی نظیر بود و بازم سفارش دادم.

    • شماره همراه: ۰۹۳۸۱۰۹۷۹۶۵
  5. دیدگاه های نوشته

    کبیری می گویند:

    سلام وقت بخیر. ممنون بابت مطالب بسیار مفید در سایت قرار دادید بله این گلبافت فلورا یکی از بهترین نوع پتوی خاورمیانه
    سپاس از سایت خوبتون

    • شماره همراه: ۰۹۳۸۱۰۹۷۹۶۵
  6. دیدگاه های نوشته

    جادور می گویند:

    سلام لطفا مطالب و جزئیات بیشتری در سایت خود از قیمت و شاخصه ی انتخاب محصول درجه یک قرار دهید.

    • شماره همراه: 09214890439
  7. دیدگاه های نوشته

    ایوب قاسمی می گویند:

    آدرس لطفا
    من فروشنده هستم

    • شماره همراه: ۰۹۱۷۸۴۸۵۳۴۲
  8. دیدگاه های نوشته

    حسن پور می گویند:

    سلام بنده مغازم بازار تهران است پارچه فروش هستم قیمت شرایط تسویه من پخش کنم

    • شماره همراه: 09120290422
  9. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    سلام زیر انداز خوبی است محکم است نرم و سبک است

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  10. دیدگاه های نوشته

    محمودی می گویند:

    طرح و نقش زیبایی داره

    • شماره همراه: ۹۹۴۰۴۵۷۸۲۰
  11. دیدگاه های نوشته

    واعظی می گویند:

    زیرانداز پیک نیک و سفری یه جور فرش ارزان برای نشستن در سفر به حساب میاد که جنس های مختلفی داره. مثل پارچه، برزنت، حصیر، جاجیم

    • شماره همراه: ۰۹۰۳۰۸۵۹۴۳۹
دیبافت
مقالات
محصولات
جستجو
Explore
Drag